Met alleen maar rekenen kom je er ook niet. Ik kan hartstikke goed hoofdrekenen, maar ik ben hartstikke slecht in deze opdracht. Ik haal constant plaatjes en getallen door elkaar.quote:Op dinsdag 22 april 2025 20:16 schreef KinKiJan het volgende:
Ik weee-eee-t datttt ik ooook heeeel goedt kan re-kunn-nunnnnn
Faal!
Ik vind hem wel aantrekkelijk.quote:Op dinsdag 22 april 2025 20:24 schreef spapaars het volgende:
Wat zien ze in die Ché?.
Druktemaker met een té grote muil.
Mwoah. Vooralsnog komt ze over als professioneel stoker.quote:Op woensdag 23 april 2025 01:21 schreef ThijsTH het volgende:
Ik moet zeggen, ik vind die Djinty steeds leuker worden. Leuke, normale meid die erg verstandig overkomt voor haar leeftijd.
Ze had niet enkel een foutje, maar ging finaal af, wat ik mooi vind bij figuren die altijd roepen ergens heel goed in te zijn. Robert heeft dat ook best vaak, maar het zal lastig zijn om daar Annet, Eerste in haar naam, Koningin van de Hoelahoeps, Heerser over de Songteksten en Supermodel in te evenarenquote:Op donderdag 24 april 2025 13:35 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Met alleen maar rekenen kom je er ook niet. Ik kan hartstikke goed hoofdrekenen, maar ik ben hartstikke slecht in deze opdracht. Ik haal constant plaatjes en getallen door elkaar.Ik heb de eerste drie meegedaan en alleen de eerste had ik goed.
[..]
Ik vind hem wel aantrekkelijk.
[..]
Mwoah. Vooralsnog komt ze over als professioneel stoker.
quote:Op donderdag 24 april 2025 13:43 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Maar het zal lastig zijn om daar Annet, Eerste in haar naam, Koningin van de Hoelahoeps, Heerser over de Songteksten en Supermodel in te evenaren
Ik zet het beeld op pauze en alsnog gaat het mis.quote:Vind die sommen ook lastig, of eigenlijk frustrerend; maar zij zien de som de hele tijd in beeld, soms als wij naar de volgende regel willen gaan wisselt het beeld weer naar een deelnemer/de bar/Jan. Dus ik doe er al een tijdje niet meer aan mee
Twee(?) afleveringen terug stond er iets op het bord. Ik dacht 8 mei als einddatum te lezen, maar ik keek mobiel dus de 8 kan ook een ander cijfer zijn geweest.quote:Op donderdag 24 april 2025 13:51 schreef freaky40 het volgende:
Weten we nou al wanneer hun daar de knock-out en finale gaan spelen van deze cyclus? Niets kunnen bespeuren aan data op het bord vooralsnog.
Ik geloof ook helemaal niet dat ze braaf en trouw op Floris zit te wachten, maar dit voor tv-kijkend Nederland nog even vol moet houden. Ze wil ook helemaal niet dat Floris er uit komt, daarom spoort ze hem aan om vooral te blijven tot hij die ton wint.quote:Op donderdag 24 april 2025 00:58 schreef ThijsTH het volgende:
Senna ziet er minder uit dan in de loods ja.
Maar moet wel zeggen dat het me verbaast hoe trouw ze aan Floris blijft. Ik had dit echt nul kans van slagen gegeven en dacht echt dat ze naar redenen zou gaan zoeken om van Floris af te komen.
Wedden dat ze roept, ja maar ik ben ziek !, en zit hier langer…quote:Op donderdag 24 april 2025 15:46 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik geloof ook helemaal niet dat ze braaf en trouw op Floris zit te wachten, maar dit voor tv-kijkend Nederland nog even vol moet houden. Ze wil ook helemaal niet dat Floris er uit komt, daarom spoort ze hem aan om vooral te blijven tot hij die ton wint.
Vraag me ook af wanneer de uitslag van de publieksstemming komt. Was 18,5 duizend voor Julia en Esther op een schamele 3de plek met slechts 1,5 duizend stemmen. Zo benieuwd naar dat gezicht van haar!!
Ik denk dat er niet meer uitkomt dan een "Onbegrijpelijk! Onbegrijpelijk!" of "Haar haar is belangrijker dan een aandenken voor mijn kinderen van hun moeder? Ik ga dood hé!"quote:Op donderdag 24 april 2025 15:58 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Wedden dat ze roept, ja maar ik ben ziek !, en zit hier langer…
zag ook nog een andere promoquote:Op donderdag 24 april 2025 16:31 schreef KinKiJan het volgende:
Ah de promo verklapt; die wens komt er vandaag* in
*Nou zou het niet de eerste keer zijn dat er wat verkeerd gaat met de promo's, dus 'onder voorbehoud' lijkt me geen overbodige toevoeging
Op TikTok laat ze hetzelfde beeld zienquote:Op donderdag 24 april 2025 15:46 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik geloof ook helemaal niet dat ze braaf en trouw op Floris zit te wachten, maar dit voor tv-kijkend Nederland nog even vol moet houden. Ze wil ook helemaal niet dat Floris er uit komt, daarom spoort ze hem aan om vooral te blijven tot hij die ton wint.
Vraag me ook af wanneer de uitslag van de publieksstemming komt. Was 18,5 duizend voor Julia en Esther op een schamele 3de plek met slechts 1,5 duizend stemmen. Zo benieuwd naar dat gezicht van haar!!
Iets met ...ijskoffie wijn?quote:Op donderdag 24 april 2025 19:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
zag ook nog een andere promo
maar twijfel nu of hij wel van vndaag is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |