Precies, ontkennen en gedraai. Own het dan ook gewoon.quote:
Ja, hij heeft haar gewaarschuwd. Ik vind dit niet de schuld van Che. Ookal vind ik 'm niksquote:Op donderdag 24 april 2025 19:44 schreef Chanel5 het volgende:
ja ja heeft hij gezegd dat dat glas van robert was???
kutstreek van Che
ja maar hij geeft het wel met een reden zodat anderen voor de bijl gaanquote:Op donderdag 24 april 2025 19:45 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, hij heeft haar gewaarschuwd. Ik vind dit niet de schuld van Che. Ookal vind ik 'm niks
beide weinig schaamtequote:Op donderdag 24 april 2025 19:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Che heeft geen enkele schaamte (alleen achteraf) en Roma blijkbaar weinig remmingen
Roma zou een dubbele condoom moeten eisen, met de wetenschap waar hij zijn aanhangsel al heeft geroerd.quote:Op donderdag 24 april 2025 19:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Che heeft geen enkele schaamte (alleen achteraf) en Roma blijkbaar weinig remmingen
Dat "wiepje"met Roma is een goedmakertje voor zijn oudersquote:Op donderdag 24 april 2025 19:51 schreef greysbones het volgende:
Che zal denken
ach
mijn ouders hebben me ook bezig gezien met Brijan
dan zal een wiepje met Roma niet zo erg zijn
quote:Op donderdag 24 april 2025 19:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dat "wiepje"met Roma is een goedmakertje voor zijn ouders
Haha ja en de jongens van de voetbalclubquote:Op donderdag 24 april 2025 19:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dat "wiepje"met Roma is een goedmakertje voor zijn ouders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |