abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217459239
sowwww Jelle
die 10 % aftrek
das pas zonde _O- _O-
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_217459240
Ja Floortje, diepte krijg je met 'n mes of een guts.... ut is maar een tip O-)
pi_217459243
Jelle is op dreef :D
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_217459255
waarom moet Roma nu al bellen om te zggen dat ze gesekst heeft?
ze is toch volwassen _O- _O-
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_217459259
Ja vast, die ouders zijn blind zeker.
pi_217459263
quote:
99s.gif Op donderdag 24 april 2025 20:30 schreef greysbones het volgende:
Telegraaf-waardig :Y
  donderdag 24 april 2025 @ 20:32:25 #182
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_217459274
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2025 20:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Ja vast, die ouders zijn blind zeker.
Ouders weten van niets.
Die seks scene was nog niet uitgezonden.
pi_217459279
quote:
99s.gif Op donderdag 24 april 2025 20:30 schreef greysbones het volgende:
Misschien zijn ouders wel zwaar christelijk… en seks voor het huwelijk een taboe
pi_217459283
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2025 20:09 schreef Li0nHeart het volgende:
En Roma doet letterlijk alles wat in dr opkomt. Is wel vermakelijke tv.
Krijgt ze vast extra geld voor, nummertje maken op tv kassa😁
pi_217459294
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2025 20:32 schreef spapaars het volgende:

[..]
Ouders weten van niets.
Die seks scene was nog niet uitgezonden.
Dat bedoel ik ook niet eigenlijk. Ze kennen hun dochter toch, dat is geen maagd Maria.
pi_217459295
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2025 20:33 schreef King_Merc het volgende:

[..]
Misschien zijn ouders wel zwaar christelijk… en seks voor het huwelijk een taboe
het zag er nou niet uit of Roma dit voor de eerste keer deed _O-
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_217459300
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2025 20:33 schreef King_Merc het volgende:

[..]
Dan hoop ik niet dat ze haar laten bidden voor het eten dan is je prakkie koud. :Y)
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_217459306

Die 'Simpsons' krantenkop ook; 'Man woedend!' _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_217459313
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2025 20:35 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]

Die 'Simpsons' krantenkop ook; 'Man woedend!' _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat slecht dit _O- _O-
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_217459334
quote:
99s.gif Op donderdag 24 april 2025 20:36 schreef greysbones het volgende:

[..]
wat slecht dit _O- _O-
Haha, ja! Ben benieuwd wat ze er morgen van maken :')
pi_217459349
El Che vind ik niet netjes...
Roma en hij zijn gelijk schuldig aan de seks en je gaat een vrouw niet afkraken erna :N
pi_217459405
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2025 20:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
El Che vind ik niet netjes...
Roma en hij zijn gelijk schuldig aan de seks en je gaat een vrouw niet afkraken erna :N
Hoezo kraakte hij haar af dan? Ik vond het netjes dat hij even kwam overleggen over of zij de pil slikt en dat hij dat eerder had moeten vragen.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_217459934
Wel een top uitzending vandaag. El Che kon zijn plassertje weer eens niet in zijn broekje houden en juffrouw Roma staat er mooi gekleurd op bij haar leerlingen....
Bovendien punten aftrek en ranking stijging bij de Gieren door het wijnjat incident door Roma en Manon. Al die punten die de Haaien gejat hebben van de Gieren tijdens tijdens die geheime opdracht hebben ze nu allemaal weer terug inmiddels.
Mooi momentje ook bij Heksther, die de 1000 euro aan haar botox face voorbij zag gaan naar Julia. De FEBO heeft in ieder geval naar mij geluisterd door een mooi luistershot van Heksther te maken, daar was geen woord Spaans bij...Morgen beloofd ook wel weer een mooi momentje worden met Roma die haar ouders al gaat spoileren wat hun natuurlijk nog niet in de uitzending gezien hebben; de geile neuksexxx met El Che...can't wait...
Allemaal cabaretteketet!
pi_217460767
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2025 19:43 schreef Chanel5 het volgende:
rat die che en manon ook
Manon is de hoofdrat. Roma is ook een stiekemerd, blijkt. El Che deed hier niks verkeerds.

Ik kan er gewoon niet bij dat Manon zo glashard kan liegen terwijl ze weet dat alles gefilmd wordt. Gelooft ze haar eigen leugens ofzo?

Verder foei van Roma dat ze als basisschooljuffrouw gaat liggen neuken op tv. :G
Hotapnyc
pi_217460774
Perla begint wel een beetje Mara van Love Island 2022 te worden.....ze praat niet....uit zichzelf.
pi_217460918
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2025 20:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Kan Esther toch nog geschilderd worden.
_O-
Hotapnyc
pi_217461301
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2025 22:52 schreef Cirilico het volgende:

[..]
_O-
Ja die was wel grappig maar je bent ook wel een naricst om jezelf te willen laten schilderen en buiten dat te verwachten dat je kinderen dat ergens op gaan hangen. Doet me denken aan een aflevering van Curb _O-
Bekijk deze YouTube-video
  vrijdag 25 april 2025 @ 00:38:13 #198
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_217461371
Wtf heb ik vanavond gezien… :{
pi_217461385
Dit is wat b.v. wel kan bij een zender van Talpa maar bij de deugers van RTL bij Big Brother zou dit not done zijn zo'n verhaallijntje. Dat vind ik dan wel weer leuk bij De Bondgenoten, er zitten scherpe randjes aan en daarom mis ik hier ook streams bij. Dan hadden de ouders van Roma ook niet gevideobelt te hoeven worden want dan hadden ze het allemaal kunnen zien....
Allemaal cabaretteketet!
pi_217461440
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2025 00:43 schreef freaky40 het volgende:
Dit is wat b.v. wel kan bij een zender van Talpa maar bij de deugers van RTL bij Big Brother zou dit not done zijn zo'n verhaallijntje. Dat vind ik dan wel weer leuk bij De Bondgenoten, er zitten scherpe randjes aan en daarom mis ik hier ook streams bij. Dan hadden de ouders van Roma ook niet gevideobelt te hoeven worden want dan hadden ze het allemaal kunnen zien....
Ik denk niet dat dit programma met streams het zo lang zou volhouden. Wat mij betreft is het goed zo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')