Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11![]()
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJanCap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
Ja precies. Dat beeld dat hij een paaseitje zit te eten.quote:Op woensdag 23 april 2025 20:09 schreef Chanel5 het volgende:
ga even naar robert, kijken of je het tegen hem durft te zeggen
Jan weer op reisquote:Op woensdag 23 april 2025 20:23 schreef KinKiJan het volgende:
Ah ze hebben Mark er weer bij gehaald, die praat net iets vlotter dan Roma
Jinxed itquote:Op woensdag 23 april 2025 20:30 schreef Eppie_NL het volgende:
Je bent wel in het voordeel als je later mag. Je hebt tactiek van andere gezien etc.
Dat ziet Radek echt andersquote:Op woensdag 23 april 2025 20:30 schreef Eppie_NL het volgende:
Je bent wel in het voordeel als je later mag. Je hebt tactiek van andere gezien etc.
Schooljuf geeft het voorbeeld.quote:Op woensdag 23 april 2025 20:37 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Elsje, de sloerie van de Bondgenoten
Nou idd zeg, hop voor dat eitjes dragen een videoboodschap en 25% punten in de schoot geworpen. Vraag me ook af als een ander bondje had gewonnen het alleen bij een videoboodschap was gebleven. Een flinke beloning iig voor een team spelletje.quote:Op woensdag 23 april 2025 21:31 schreef freaky40 het volgende:
El Che trapt er toch weer in, 'hij was zo gegroeid' maar doet na het bezoek van zijn ouders weer een flinke stap terug naar zijn eerste maanden in de loods. FEBO heeft Roma opgejut natuurlijk, en dat zien we morgen.
Over de FEBO: Het was een FEBO-show vandaag en een zeer opvallende ook want hoe kun je nog met open ogen beweren dat de die bondjes met Fleuris er in niet gematst worden. Dubbele verrassing zelfs voor ze, en die Heksther die er in trapt. Echt te idioot voorspelbaar dit weer! Vreselijk verhaallijntje over paaseierenpapiertjes tussen Manon en Peter, irritant kindje die griet.
Viel me mee dat Peter met zijn ADHD nog zoveel ballen kon pakken terwijl hij de ballon hoog moest houden. Ik dacht die gaat dit glansrijk weer verkloten. Denk dat ze op de 2e plek eindigen met deze opdracht als morgen de uitslag bekend is. En ja, natuurlijk die Haaien die dit weer winnen. Het is mooi geweest, laten we bidden dat dit Fleuris laatste maandje is. Wat zag Senna er uit zeg, volledig volgespoten en in niets lijkt ze meer op dat onschuldige meisje wat ooit in die loods zat. Echt tokkie dit.
Het is duidelijk dat er een beslissing is geweest om dat bondje omhoog te schoppen, wat zou de achterliggende gedachte zijn? Floris moet bovenaan weg met die gast of Robert moet blijven want die trekt volle zalenquote:Op donderdag 24 april 2025 00:50 schreef freaky40 het volgende:
Dubbel gematst gewoon. Echt schaamteloos.
Senna ziet er minder uit dan in de loods ja.quote:Op woensdag 23 april 2025 21:31 schreef freaky40 het volgende:
El Che trapt er toch weer in, 'hij was zo gegroeid' maar doet na het bezoek van zijn ouders weer een flinke stap terug naar zijn eerste maanden in de loods. FEBO heeft Roma opgejut natuurlijk, en dat zien we morgen.
Over de FEBO: Het was een FEBO-show vandaag en een zeer opvallende ook want hoe kun je nog met open ogen beweren dat de die bondjes met Fleuris er in niet gematst worden. Dubbele verrassing zelfs voor ze, en die Heksther die er in trapt. Echt te idioot voorspelbaar dit weer! Vreselijk verhaallijntje over paaseierenpapiertjes tussen Manon en Peter, irritant kindje die griet.
Viel me mee dat Peter met zijn ADHD nog zoveel ballen kon pakken terwijl hij de ballon hoog moest houden. Ik dacht die gaat dit glansrijk weer verkloten. Denk dat ze op de 2e plek eindigen met deze opdracht als morgen de uitslag bekend is. En ja, natuurlijk die Haaien die dit weer winnen. Het is mooi geweest, laten we bidden dat dit Fleuris laatste maandje is. Wat zag Senna er uit zeg, volledig volgespoten en in niets lijkt ze meer op dat onschuldige meisje wat ooit in die loods zat. Echt tokkie dit.
Volgens mij zet ze de bloementjes flink buiten, en is er al een groot deel van de poen in haar smoel en haar gaan zitten. Is ook een beetje reputatie ophouden, moet het nog maar zien of het nog rozengeur en maneschijn is als Flo buiten staat.quote:Op donderdag 24 april 2025 00:58 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Senna ziet er minder uit dan in de loods ja.
Maar moet wel zeggen dat het me verbaast hoe trouw ze aan Floris blijft. Ik had dit echt nul kans van slagen gegeven en dacht echt dat ze naar redenen zou gaan zoeken om van Floris af te komen.
Senna ziet zichzelf met Floris als een liefdeskoppel waar de paparazzi in de bosjes gaat liggen als ze in Chersonissos op vakantie zijn.quote:Op donderdag 24 april 2025 01:10 schreef freaky40 het volgende:
Ik zie die 2, als Fleuris er ooit uit gaat, hopelijk zo snel mogelijk, niet zo lang bij elkaar blijven. Ze ontgroeien elkaar een beetje. Dan gaan ze gelijk op vakantie zegt ze dan, denk dat het daar al mis gaat. Net maanden in de loods gezeten en dan alle indrukken van buiten en een Senna die ook om aandacht verlegen zit....
Misschien hoopt ze dat ook Floris een ton verdient waar ze dan echt mee van op vakantie kunnen , want haar geld is al bijna op ... vermoed ik . Maar des te langer Flo blijft des te kleiner de kans van slagen op een echte relatie lijkt me ..quote:Op donderdag 24 april 2025 00:58 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Senna ziet er minder uit dan in de loods ja.
Maar moet wel zeggen dat het me verbaast hoe trouw ze aan Floris blijft. Ik had dit echt nul kans van slagen gegeven en dacht echt dat ze naar redenen zou gaan zoeken om van Floris af te komen.
Wat ik al eerder zei is haar reputatie ook wel een dingetje als ze breekt met hem als hij in die loods zit. Aan de andere kant zijn er meer stelletjes die nog samen zijn. We gaan het belevenquote:Op donderdag 24 april 2025 01:53 schreef ThijsTH het volgende:
Zal idd best dat de relatie buiten de loods gaat klappen, maar ik had eerlijk gezegd al verwacht dat Floris als single de loods zou verlaten.
Daarom ziet ze er nu al vast maar opgespoten uit want dat hoort bij een 'glamourkoppel...'.quote:Op donderdag 24 april 2025 01:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Senna ziet zichzelf met Floris als een liefdeskoppel waar de paparazzi in de bosjes gaat liggen als ze in Chersonissos op vakantie zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |