mee eens wel... je ziet nu al dat er een hoop gescript op sommige actie staatquote:Op vrijdag 25 april 2025 01:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dit programma met streams het zo lang zou volhouden. Wat mij betreft is het goed zo.
Dat is met streams niet anders, dus het maakt niet uit als er streams bij zijn. Het wordt er alleen maar completer van en leuker voor de community die dit volgt.quote:Op vrijdag 25 april 2025 02:11 schreef chufi het volgende:
[..]
mee eens wel... je ziet nu al dat er een hoop gescript op sommige actie staat
Of anders gezegd, laat de kinderen niet de aflevering zien danquote:Op donderdag 24 april 2025 20:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
het zag er nou niet uit of Roma dit voor de eerste keer deed
Ja natuurlijk. Ze kan daar slecht beelden laten zien dat ze een ander liefje heeft! Er komen elke maand nieuwe mensen die loods in, die dat kunnen verklappen.quote:Op donderdag 24 april 2025 19:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Op TikTok laat ze hetzelfde beeld zien
wachtend op Flo
Hoe ze praten 😁quote:Op vrijdag 25 april 2025 19:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik ben benieuwd naar de familie van Roma
Het was ook wel een slecht idee van Esther.quote:Op vrijdag 25 april 2025 19:41 schreef DilanoNirvana het volgende:
Robert is ook een moeilijke vent, die moet alles bepalen. Vind niks goed wat andere zeggen maar met Esther in je bondje wordt je ook wel simpel.
Ja, inderdaad. Ze speelt toch een beetje een rol in de loods.quote:Op vrijdag 25 april 2025 19:51 schreef Cirilico het volgende:
Met haar familie praat ze wel op normale toon.
Als ze enthousiast wordt klinkt ze als Britt Dekker met een WestFries accentjequote:Op vrijdag 25 april 2025 19:51 schreef Cirilico het volgende:
Met haar familie praat ze wel op normale toon.
Ik wacht op de dag dat ze met z'n allen naar beneden flikkerenquote:Op vrijdag 25 april 2025 19:53 schreef Cirilico het volgende:
Bordje met "niet leunen tegen de balustrade" en intussen leunen ze er met zn vieren tegenaan.
quote:Op vrijdag 25 april 2025 19:54 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik wacht op de dag dat ze met z'n allen naar beneden flikkeren
quote:Op vrijdag 25 april 2025 20:06 schreef Chanel5 het volgende:
Flo wordt doodmoe van dominant gedoe.....ehhhh
hoop het ookquote:Op vrijdag 25 april 2025 20:06 schreef KinKiJan het volgende:
Hoop dat Julia gelijk krijgt en dat die haaien faliekant op hun bek gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |