zag ook nog een andere promoquote:Op donderdag 24 april 2025 16:31 schreef KinKiJan het volgende:
Ah de promo verklapt; die wens komt er vandaag* in
*Nou zou het niet de eerste keer zijn dat er wat verkeerd gaat met de promo's, dus 'onder voorbehoud' lijkt me geen overbodige toevoeging
Op TikTok laat ze hetzelfde beeld zienquote:Op donderdag 24 april 2025 15:46 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik geloof ook helemaal niet dat ze braaf en trouw op Floris zit te wachten, maar dit voor tv-kijkend Nederland nog even vol moet houden. Ze wil ook helemaal niet dat Floris er uit komt, daarom spoort ze hem aan om vooral te blijven tot hij die ton wint.
Vraag me ook af wanneer de uitslag van de publieksstemming komt. Was 18,5 duizend voor Julia en Esther op een schamele 3de plek met slechts 1,5 duizend stemmen. Zo benieuwd naar dat gezicht van haar!!
Iets met ...ijskoffie wijn?quote:Op donderdag 24 april 2025 19:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
zag ook nog een andere promo
maar twijfel nu of hij wel van vndaag is
Precies, ontkennen en gedraai. Own het dan ook gewoon.quote:
Ja, hij heeft haar gewaarschuwd. Ik vind dit niet de schuld van Che. Ookal vind ik 'm niksquote:Op donderdag 24 april 2025 19:44 schreef Chanel5 het volgende:
ja ja heeft hij gezegd dat dat glas van robert was???
kutstreek van Che
ja maar hij geeft het wel met een reden zodat anderen voor de bijl gaanquote:Op donderdag 24 april 2025 19:45 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, hij heeft haar gewaarschuwd. Ik vind dit niet de schuld van Che. Ookal vind ik 'm niks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |