Dat boeit ze denk ik niet.. of niet zo van bewust.. op die leeftijd (althans zoek maar oude tekefims op (en wat voor suggestieve humor daar in zitten )quote:Op donderdag 24 april 2025 20:14 schreef Soury het volgende:
Hoe zouden haar klas kindjes hier naar kijken? Wat een oerdom mokkel zeg.
Ik vraag het me af.quote:Op donderdag 24 april 2025 20:14 schreef Soury het volgende:
Hoe zouden haar klas kindjes hier naar kijken? Wat een oerdom mokkel zeg.
Die vlieger gaat gelukkig niet op in dit geval.quote:Op donderdag 24 april 2025 20:17 schreef KinKiJan het volgende:
Dan ook voor de zekerheid de beelden van Roma en El Che, straks gaat ze nog beweren dat het moest van hem
ze deed groep 5 tochquote:Op donderdag 24 april 2025 20:18 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Dat boeit ze denk ik niet.. of niet zo van bewust.. op die leeftijd (althans zoek maar oude tekefims op (en wat voor suggestieve humor daar in zitten )
Mama zal kwaad zijn, papa vraagt de beelden op voor analyse..quote:Op donderdag 24 april 2025 20:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoe zouden de ouders van deze kindjes er naar kijken
Roma is geen lerares, en tegenwoordig kan je met mavo niveau al de PABO doen.quote:Op donderdag 24 april 2025 20:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ik vraag het me af.
Beau uit Utopia zou ook lerares zijn, maar zie haar nu door Azië reizen.
En dat is buiten een schoolvakantie.
pullup in RLS / Het RLS Social Media-topic #154 Met minder festivals en meer kinderen
Roma is juf op de basisschoolquote:Op donderdag 24 april 2025 20:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Roma is geen lerares, en tegenwoordig kan je met mavo niveau al de PABO doen.
quote:Op donderdag 24 april 2025 20:20 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Mama zal kwaad zijn, papa vraagt de beelden op voor analyse..
Ja ik weet niet of er nog onderscheid is maar je bent onderwijzer op de basis school en leraar in voortgezet onderwijs. Een leraren opleiding is ook wel anders.quote:Op donderdag 24 april 2025 20:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Roma is juf op de basisschool
dat is wat ze zei
quote:Op donderdag 24 april 2025 20:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik weet niet of er nog onderscheid is maar je bent onderwijzer op de basis school en leraar on voortgezet onderwijs. Een leraren opleiding is ook wel anders.
Die wil d'r keukentje laten witten?quote:Op donderdag 24 april 2025 20:26 schreef greysbones het volgende:
Ester was weer eens met iets heel anders bezig
doe ik de voorkantquote:Op donderdag 24 april 2025 20:27 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik wil John wel ff skilderen met 'n roller
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |