Best everquote:
Het gerucht gaat dat ik een leven heb, maar ik heb dat nog niet kunnen bevestigen.quote:Op woensdag 23 april 2025 15:08 schreef TaMieke het volgende:
Zijn er nog verse roddels?Of is echt iedereen heel burgerlijk nu
Burgerlijke roddels dan?quote:Op woensdag 23 april 2025 15:08 schreef TaMieke het volgende:
Toch minder spannendquote:Op woensdag 23 april 2025 15:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Burgerlijke roddels dan?
Ik heb gesport.quote:Op woensdag 23 april 2025 15:08 schreef TaMieke het volgende:
Eens.quote:
Alles net zoals vroegahquote:
Burgerlijk? Nooit! Nog steeds elk weekend een andere vrouw enzo.quote:Op woensdag 23 april 2025 15:08 schreef TaMieke het volgende:
Ben je nog met….?quote:Op woensdag 23 april 2025 18:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Burgerlijk? Nooit! Nog steeds elk weekend een andere vrouw enzo.
Zo, onder welke steen kom jij vandaan gekropen?quote:
Ik klaagde er laatst over in een ander topic en toen kreeg ik een abo van een anonieme weldoener.quote:Op woensdag 23 april 2025 18:26 schreef Samzz het volgende:
Mijn god, ik weet weer waarom ik niet meer op FOK! kwam. Die reclame OVERAL...
❤14 jaar later Airwin. Een soort tijdscapsule die ik induik. Mooi dat je er nog bent!❤ Gaat goed met je?quote:Op woensdag 23 april 2025 18:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo, onder welke steen kom jij vandaan gekropen?![]()
Terecht, God heeft jouw met reden geschapen. 2 redenen eigenlijk:quote:En ja hoor, die vindt nog altijd dat meer vrouwen van mijn goddelijke lichaam mogen genieten.
Wat aardig!quote:Op woensdag 23 april 2025 18:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik klaagde er laatst over in een ander topic en toen kreeg ik een abo van een anonieme weldoener.
Absoluut.quote:
Ik sta hier ook echt van te kijken. Jeetje wat irriquote:Op woensdag 23 april 2025 18:26 schreef Samzz het volgende:
Mijn god, ik weet weer waarom ik niet meer op FOK! kwam. Die reclame OVERAL...
Maar echt.quote:Op woensdag 23 april 2025 18:29 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik sta hier ook echt van te kijken. Jeetje wat irri
Alles prima hoor. Ouder en wijzer.quote:Op woensdag 23 april 2025 18:28 schreef JoeyT het volgende:
[..]
❤14 jaar later Airwin. Een soort tijdscapsule die ik induik. Mooi dat je er nog bent!❤ Gaat goed met je?
[..]
Terecht, God heeft jouw met reden geschapen. 2 redenen eigenlijk:
- genot voor de vrouw
- nederigheid voor de man
Vooral ouder, ook wel wat wijzer. Het leven heeft me goed behandeld. 😄quote:Op woensdag 23 april 2025 18:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alles prima hoor. Ouder en wijzer.En hoe is het met jou?
Mobiel heb ik nergens last van.quote:
Ik ook, beetje lamequote:
quote:
Firefox gebruiken.quote:
Preciesquote:
Ugh, dat was t geheim ja. Heb ik niet op m'n telefoonquote:
Welkom terugquote:Op woensdag 23 april 2025 19:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ugh, dat was t geheim ja. Heb ik niet op m'n telefoon.
Ahhhh ❤❤❤quote:
De aantrekkingskracht van Samzz?quote:
Opa spreekt.quote:
Voelt het niet een beetje als een warm bad?quote:
Beetje zoals stoelverwarming.quote:Op woensdag 23 april 2025 22:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voelt het niet een beetje als een warm bad?
Mezelfquote:
Ik denk hetquote:
Jaquote:Op woensdag 23 april 2025 22:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voelt het niet een beetje als een warm bad?
oldmanyellsatclouds.gifquote:
Samzzverwarming?quote:
Ik heb dan altijd het gevoel alsof ik in m'n broek plas, en het is toch wel lekker.quote:
Wij doen hier niet aan kinkshamen.quote:Op donderdag 24 april 2025 07:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb dan altijd het gevoel alsof ik in m'n broek plas, en het is toch wel lekker.
quote:Op donderdag 24 april 2025 07:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb dan altijd het gevoel alsof ik in m'n broek plas, en het is toch wel lekker.
Ohai.quote:
Ik hou echt niet van stoelverwarmingquote:Op donderdag 24 april 2025 07:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
CotSquote:Op donderdag 24 april 2025 08:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Nieuwe dag met nieuwe kansen
In de winter vind ik het echt heerlijkquote:Op donderdag 24 april 2025 08:56 schreef rival het volgende:
[..]
Ik hou echt niet van stoelverwarming
Ieder zijn dingquote:Op donderdag 24 april 2025 09:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
In de winter vind ik het echt heerlijk
Genieten.quote:Op donderdag 24 april 2025 07:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Trauma's aan broekplassen?quote:Op donderdag 24 april 2025 08:56 schreef rival het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer wel, maar toch roept een stoelverwarming dat niet bij me opquote:
Met mn dikke billen krijg ik er een zweetnaad vanquote:
Deze man weet.quote:Op donderdag 24 april 2025 09:25 schreef Fogel het volgende:
Stoelverwarming en stuurverwarming zijn heerlijk
Stuurverwarming lijkt me ook wel vet.quote:Op donderdag 24 april 2025 09:25 schreef Fogel het volgende:
Stoelverwarming en stuurverwarming zijn heerlijk
Ons verbaast niets meer.quote:Op donderdag 24 april 2025 09:24 schreef rival het volgende:
[..]
Met mn dikke billen krijg ik er een zweetnaad van
En nog iets psychisch maar jullie hoeven niet te weten hoe gek ik eigenlijk ben.
Rare jongen.quote:Op donderdag 24 april 2025 08:56 schreef rival het volgende:
[..]
Zei ik ook tegen mijn vriendin. Airco-stoel!quote:Op donderdag 24 april 2025 09:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Stuurverwarming lijkt me ook wel vet.
Wel jammer eigenlijk dat de stoelverwarming niet ook kan verkoelen
Zou echt chill zijnquote:Op donderdag 24 april 2025 09:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zei ik ook tegen mijn vriendin. Airco-stoel!
Deze week had ik boomerboobs in een kwallenbak en mieren in breekbare reageerbuisjes die je in je kont steekt.quote:Op donderdag 24 april 2025 09:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Waarin klinkt dit als een uitdaging. Wat is er mis met mij.
Waar kom je dit tegen?quote:Op donderdag 24 april 2025 09:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Deze week had ik boomerboobs in een kwallenbak en mieren in breekbare reageerbuisjes die je in je kont steekt.
Ik moet echt vaker offline gaan.
Jouw algoritme is echt next levelquote:Op donderdag 24 april 2025 09:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Deze week had ik boomerboobs in een kwallenbak en mieren in breekbare reageerbuisjes die je in je kont steekt.
Letterlijkquote:
Jij zit ook al te lokken zie ikquote:
Nu hier weer wat meer leven is en dit topic weer vaker bovenaan staat bij mij, heb ik de neiging om ze door elkaar te halenquote:Op donderdag 24 april 2025 09:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij zit ook al te lokken zie ik
Ja, ik herkende de unintended woordgrap toen ik op verzenden druktequote:
Voorruitverwarming vind ik naar, want die dunne zwarte strepen overal zijn naar.quote:Op donderdag 24 april 2025 09:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Deze man weet.
En de voorruitverwarming is een mooie bonus
Ik had een keer een huurauto waar de stoelen ook gekoeld konden worden. Volgens mij was het een Mustang. Was heerlijk in de woestijn.quote:Op donderdag 24 april 2025 09:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Stuurverwarming lijkt me ook wel vet.
Wel jammer eigenlijk dat de stoelverwarming niet ook kan verkoelen
Lokken?quote:Op donderdag 24 april 2025 09:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij zit ook al te lokken zie ik
Kan gebeuren en zoquote:Op donderdag 24 april 2025 09:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nu hier weer wat meer leven is en dit topic weer vaker bovenaan staat bij mij, heb ik de neiging om ze door elkaar te halen
En dan zeg je iets van mijquote:Op donderdag 24 april 2025 09:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, ik herkende de unintended woordgrap toen ik op verzenden drukte
Gaat vooral over eten nu.quote:Op donderdag 24 april 2025 09:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Lokken?
Is de KSC zo boeiend?
Ja maar jij doet het expres. En kut.quote:Op donderdag 24 april 2025 09:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kan gebeuren en zo
[..]
En dan zeg je iets van mij
[..]
Gaat vooral over eten nu.
Etenquote:Op donderdag 24 april 2025 09:58 schreef Fogel het volgende:
Gaat vaker over eten dan over koffie.
En enorme fantasieverhalen vaak.
Ja het is dan ook een uitdaging.quote:Op donderdag 24 april 2025 09:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou zegquote:Op donderdag 24 april 2025 09:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja maar jij doet het expres. En kut.
Van 1 bepaalde USer ja.quote:Op donderdag 24 april 2025 09:58 schreef Fogel het volgende:
Gaat vaker over eten dan over koffie.
En enorme fantasieverhalen vaak.
Ik heb weer een werkomgeving om zeep geholpen, troost jequote:Op donderdag 24 april 2025 10:02 schreef DeZwabber het volgende:
Eerste werkdag in een week, en ik heb precies afgelopen nacht eigenlijk niet genoeg geslapen voor het werk dat ik wil doen vandaag.
Niet de mijne helaas.quote:Op donderdag 24 april 2025 10:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb weer een werkomgeving om zeep geholpen, troost je
Kan ik wel voor je regelenquote:
Zo’n stoel heb ik in mijn auto gezet.quote:Op donderdag 24 april 2025 09:55 schreef Fogel het volgende:
[..]
Voorruitverwarming vind ik naar, want die dunne zwarte strepen overal zijn naar.
[..]
Ik had een keer een huurauto waar de stoelen ook gekoeld konden worden. Volgens mij was het een Mustang. Was heerlijk in de woestijn.
Sorryquote:Op donderdag 24 april 2025 10:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou zeg
[..]
Van 1 bepaalde USer ja.
quote:
Ja, dat kan niet he.quote:Op donderdag 24 april 2025 10:26 schreef Samzz het volgende:
Kom ik aan met enkel stoelverwarming. Wat een plebejer.
Ik heb niet eens stuurverwarming, weet je.quote:
Foei foei.quote:Op donderdag 24 april 2025 10:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb niet eens stuurverwarming, weet je.
Koop een nieuwe autoquote:Op donderdag 24 april 2025 10:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij verdient toch gouden bergen?quote:
Geld?quote:
Ja, maar dat betekent niet dat ik het uit wil geven aan een autoquote:Op donderdag 24 april 2025 10:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij verdient toch gouden bergen?
Jaquote:
Ja, samequote:Op donderdag 24 april 2025 10:26 schreef Samzz het volgende:
Ik heb een knop voor de stoelverwarming, maar die doet het nietquote:Op donderdag 24 april 2025 10:26 schreef Samzz het volgende:
Heb ik ook niet. Ik heb ook geen cameraatje of piepers. Ik schijn wel een verwarming in m'n buitenspiegel te hebben.quote:Op donderdag 24 april 2025 10:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
In 1 of beide?quote:Op donderdag 24 april 2025 10:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb ik ook niet. Ik heb ook geen cameraatje of piepers. Ik schijn wel een verwarming in m'n buitenspiegel te hebben.
En achterruitverwarming zodat mensen lekker warme handen hebben als de auto moeten duwen ook?quote:
ookquote:Op donderdag 24 april 2025 10:57 schreef Fogel het volgende:
[..]
En achterruitverwarming zodat mensen lekker warme handen hebben als de auto moeten duwen ook?
quote:Op donderdag 24 april 2025 10:57 schreef Fogel het volgende:
[..]
En achterruitverwarming zodat mensen lekker warme handen hebben als de auto moeten duwen ook?
Die verwarming heb ik volgens mij niet... Wel piepjes als ik achteruit rij. En airco.quote:Op donderdag 24 april 2025 10:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb ik ook niet. Ik heb ook geen cameraatje of piepers. Ik schijn wel een verwarming in m'n buitenspiegel te hebben.
Ik heb wel een camera en druk hem achteruit in de krapste gaatjes.quote:Op donderdag 24 april 2025 11:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die verwarming heb ik volgens mij niet... Wel piepjes als ik achteruit rij. En airco.
Ik krijg mijn auto in krappere gaatjes. Zonder camera.quote:Op donderdag 24 april 2025 11:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik heb wel een camera en druk hem achteruit in de krapste gaatjes.
Oh ben jij er ook nog.quote:Op donderdag 24 april 2025 11:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb je nog steeds een BMW?quote:Op donderdag 24 april 2025 11:12 schreef rival het volgende:
[..]
Ik krijg mijn auto in krappere gaatjes. Zonder camera.
Durf ik om te wedden.
S80 uit 2004, dus ik denk dat jij wintquote:Op donderdag 24 april 2025 11:15 schreef rival het volgende:
[..]
Welk type? (ff checken wat jij oud noemt)
Met ingelegd hout, oh das een oudjequote:Op donderdag 24 april 2025 11:15 schreef Samzz het volgende:
Een echte ouwe lullen directeursbak met ingelegd 'hout' in het dashboard en leren bekleding. Ik houd ervan.
Nice!quote:Op donderdag 24 april 2025 11:15 schreef Samzz het volgende:
Een echte ouwe lullen directeursbak met ingelegd 'hout' in het dashboard en leren bekleding. Ik houd ervan.
Oh die is nice. Daar heb ik veel aan geklust.quote:Op donderdag 24 april 2025 11:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
S80 uit 2004, dus ik denk dat jij wint.
Ooh zo tof! Ik vind oudere auto's echt zo veel mooier dan de moderne van nu.quote:Op donderdag 24 april 2025 11:17 schreef rival het volgende:
[..]
Oh die is nice. Daar heb ik veel aan geklust.
Ja win ik het nog met 5 jaar
Ja de meeste zekerquote:Op donderdag 24 april 2025 11:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ooh zo tof! Ik vind oudere auto's echt zo veel mooier dan de moderne van nu.
Hij is helaas wel manke nelis nu, er moet een nieuwe CEM-module in.
Ja, dat is het plan idd.quote:Op donderdag 24 april 2025 11:19 schreef rival het volgende:
[..]
Ja de meeste zeker
Kan je die niet gewoon vervangen door iets aftermarkets?
Lekker iets van Alie bestellen want zo'n CEM module is volgens mij niet zo goedkoop.quote:Op donderdag 24 april 2025 11:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat is het plan idd.
Auto doet t motorisch gewoon perfect, alleen we krijgen m niet meer aan de computer gekoppeld.
Nee, een volledig nieuwe zou iets van 2k kosten.quote:Op donderdag 24 april 2025 11:35 schreef rival het volgende:
[..]
Lekker iets van Alie bestellen want zo'n CEM module is volgens mij niet zo goedkoop.
Tekenen kan je vast ook op de bank.quote:Op donderdag 24 april 2025 11:45 schreef Samzz het volgende:
Ugh, ik had plannen om vandaag lekker veel te doen, schoonmaken, tekenen, wasjes e.d..
Ik ben nog niet van de bank opgestaan.
Hm nee, ik ben een kleurplaat aan het maken en dan rollen de potloden alle kanten op of ga ik erop zitten of zo.quote:
Ik zei nergens dat het handig zou zijn.quote:Op donderdag 24 april 2025 11:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hm nee, ik ben een kleurplaat aan het maken en dan rollen de potloden alle kanten op of ga ik erop zitten of zo.
True...quote:Op donderdag 24 april 2025 11:54 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik zei nergens dat het handig zou zijn.
Kijkquote:Op donderdag 24 april 2025 11:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, een volledig nieuwe zou iets van 2k kosten.
Dus andere oplossing gevonden die minder dan de helft van de helft kost.
I fucking wish... Maar die keren dat ik er was, was pure liefde.quote:
Ja, het is niet voor niets een drie sterren idd.quote:Op donderdag 24 april 2025 13:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
I fucking wish... Maar die keren dat ik er was, was pure liefde.
Ja, veel te jongquote:Op donderdag 24 april 2025 13:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, het is niet voor niets een drie sterren idd.
Vind t vooral sneu dat ie al zo jong moest gaan...
That's what she saidquote:Op donderdag 24 april 2025 11:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik heb ook een camera, maar ik zou het een prestatie vinden als iemand die in een gaatje naar binnen krijgt.quote:Op donderdag 24 april 2025 11:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die smiley ookquote:Op donderdag 24 april 2025 16:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb ook een camera, maar ik zou het een prestatie vinden als iemand die in een gaatje naar binnen krijgt.
Met een bak ijs?quote:Op donderdag 24 april 2025 16:19 schreef Samzz het volgende:
Ik heb geen cm getekend en ben Married to Real Eastate aan het bingen.
Blijf me verbazen dat het in de VS normaal is meteen de woonkamer binnen te komen door de voordeur.
Nee, een pak chocoladekoekjes van Milka.quote:
Close enough.quote:Op donderdag 24 april 2025 17:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, een pak chocoladekoekjes van Milka.
Heb jij hem gemaakt?quote:Op donderdag 24 april 2025 17:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een van de betere innovaties op Fok sinds ik weer terug ben.
Nee, deze niet.quote:
Dual thread geleuter.quote:Op donderdag 24 april 2025 17:57 schreef Elvi het volgende:
Ja als iedereen in dezelfde 2 SC's gaat posten dan weet ik niet meer waar ik ben
Is de leeftijdquote:Op donderdag 24 april 2025 17:57 schreef Elvi het volgende:
Ja als iedereen in dezelfde 2 SC's gaat posten dan weet ik niet meer waar ik ben
Ja mij niet vragen, echt geen ideequote:Op donderdag 24 april 2025 18:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee, deze niet.
Moest gewoon lachen toen ik na drie en een half jaar online kwam, en die er ineens tussen zat.
Oh en dat deze ineens in de standaardlijst zat:
Volgens mij was dat niet eens zo toen ik hem maakte voor het ESF toentertijd.
Gezondheidquote:Op donderdag 24 april 2025 18:25 schreef Elvi het volgende:
[..]
Bismillah? As-salāmu 'alaykum broeder.
Ik zei dit hardop en nu zweeft mijn meubilair.quote:Op donderdag 24 april 2025 18:25 schreef Elvi het volgende:
[..]
Bismillah? As-salāmu 'alaykum broeder.
Komt vast door het weer.quote:
Inmiddels hangen die op onze knieën dus misschien beter van niet.quote:Op donderdag 24 april 2025 22:53 schreef Faxie het volgende:
Alleen nog wat tetten in m'n DM om het compleet te maken
quote:Op donderdag 24 april 2025 23:25 schreef Elvi het volgende:
[..]
Inmiddels hangen die op onze knieën dus misschien beter van niet.
Er gaat al paar dagen iets mis hier. Zoals Samzz die er al paar dagen weer is. Ik ben helemaal van slag.quote:
Ik wil wel weer gaan hoor.quote:Op vrijdag 25 april 2025 08:10 schreef aeque het volgende:
[..]
Er gaat al paar dagen iets mis hier. Zoals Samzz die er al paar dagen weer is. Ik ben helemaal van slag.
Neeeeeeeeeeeeeeeeeee.quote:
Vond er niks aan. Dus ben maar een dutje gaan doen.quote:
Mooie tijd om op te staan, pluk de dagquote:Op vrijdag 25 april 2025 11:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vond er niks aan. Dus ben maar een dutje gaan doen.
Ik ga nu op een terrasje zitten. Kom je ook?quote:Op vrijdag 25 april 2025 11:33 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Mooie tijd om op te staan, pluk de dag
Echt hequote:Op vrijdag 25 april 2025 11:56 schreef Samzz het volgende:
Herschil tussen de luxe paarden en de werkpaarden, weer.
Zeker. Ik wil ook wel op een terrasje op Malta zitten.quote:
Wat houdt je tegen?quote:Op vrijdag 25 april 2025 12:03 schreef Samzz het volgende:
Z
[..]
Zeker. Ik wil ook wel op een terrasje op Malta zitten.
Geen vakantie. Geen geld. Geen tijd. Huilen.quote:Op vrijdag 25 april 2025 12:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wat houdt je tegen?
Oh ja, geld
therethere.gifquote:Op vrijdag 25 april 2025 12:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen vakantie. Geen geld. Geen tijd. Huilen.
Ik woon al 5 jaar niet meer op Malta joh.quote:Op vrijdag 25 april 2025 12:03 schreef Samzz het volgende:
Z
[..]
Zeker. Ik wil ook wel op een terrasje op Malta zitten.
Oh ik dacht dat je weer terugging naar Malta. Waar zit je nu?quote:Op vrijdag 25 april 2025 13:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik woon al 5 jaar niet meer op Malta joh.
Op een terras niet op Malta. Denk ik.quote:Op vrijdag 25 april 2025 13:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je weer terugging naar Malta. Waar zit je nu?
Porto. 25 april dus feestje vandaagquote:Op vrijdag 25 april 2025 13:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je weer terugging naar Malta. Waar zit je nu?
Ooh wel nog Portugal.quote:Op vrijdag 25 april 2025 13:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Porto. 25 april dus feestje vandaag
Dat moet je ook niet doen. Was het leuk? Dan is dat het belangrijkstequote:Op vrijdag 25 april 2025 12:39 schreef DrMarten het volgende:
Ik zit net de kosten van het laatste tripje door te nemen. Conclusie, reizennis duur, ook al is het maar 4 dagen
Siiiimquote:
Dacht dat je daar wegging, dat was mijn laatste updatequote:
Het was leuk. Vermoeiend, maar leukquote:Op vrijdag 25 april 2025 13:50 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat moet je ook niet doen. Was het leuk? Dan is dat het belangrijkste
Sorryquote:Op vrijdag 25 april 2025 14:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dacht dat je daar wegging, dat was mijn laatste update.
Ik haat mensen die hun zonnebril ophouden terwijl het donker is of als ze binnen zitten.quote:
Terecht.quote:Op vrijdag 25 april 2025 16:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik haat mensen die hun zonnebril ophouden terwijl het donker is of als ze binnen zitten.
Buiten de haat op de Rijnbrug, hoest met Samzz?quote:
Ik haat elitaire gedrag.quote:Op vrijdag 25 april 2025 16:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik haat mensen die hun zonnebril ophouden terwijl het donker is of als ze binnen zitten.
Oh hoi plebejer aeque.quote:
Goed, maar tering wat een dag. Melding dat ons orderpicksysteem niet goed werkt, dus ik vanmorgen met een collega alles nalopen, controleren, check check dubbelcheck, was het eenmalig en ook nog eens omdat er geen order in die specifieke pickjob moestquote:Op vrijdag 25 april 2025 16:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Buiten de haat op de Rijnbrug, hoest met Samzz?
Gelukkig weekend nuquote:Op vrijdag 25 april 2025 17:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed, maar tering wat een dag. Melding dat ons orderpicksysteem niet goed werkt, dus ik vanmorgen met een collega alles nalopen, controleren, check check dubbelcheck, was het eenmalig en ook nog eens omdat er geen order in die specifieke pickjob moest
quote:
quote:Op vrijdag 25 april 2025 17:24 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik was de voerbak van een van de honden kwijt, al 3 dagen. Ik was net in de keuken. Ding stond al die tijd op de airfyer voor mijn neus vol in zicht…
Het is je vergevenquote:
Die kregen toch wel te etenquote:Op vrijdag 25 april 2025 17:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het is je vergevenDoor mij, niet je hondjes.
Maar niet uit de favoriete voerbakquote:
Ik zou niet durven.quote:Op vrijdag 25 april 2025 17:48 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Net wel weer, praat me nu geen schuld gevoel aan
Met deze geruststelling ga ik nu feestje vierenquote:
quote:
Leugens.quote:
Ik dacht net, hé waar ken ik Nouk84 van.quote:
2009, teringquote:Op vrijdag 25 april 2025 21:59 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik dacht net, hé waar ken ik Nouk84 van.
Toen bedacht ik me van SINGLES, de leukste SC van FOK.
Daarna zag ik in jouw postgeschiedenis nog een SINGLES topic dat ik in 2009 geopend had met jou in de TT.
Naja dat was mijn zinnige bijdrage weer.
2009, een hele andere wereld waar ik nu in leef en toch is FOK niets veranderd. Maak het leuk, maar ook wat melancholisch.quote:
Dat was echt een leuke SCquote:Op vrijdag 25 april 2025 21:59 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Daarna zag ik in jouw postgeschiedenis nog een SINGLES topic dat ik in 2009 geopend had met jou in de TT.
Nou echt toch… Ik snapte toen ook echt niet waarom die dicht moest. Liep als een trein idd. M’n halve jeugd aan besteed 😂😅quote:Op vrijdag 25 april 2025 22:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat was echt een leuke SC. Niks slow aan, ook.
Was dat niet omdat er iets van vijf of zes SC's waren in R&P op gegeven moment?quote:Op vrijdag 25 april 2025 22:08 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nou echt toch… Ik snapte toen ook echt niet waarom die dicht moest. Liep als een trein idd. M’n halve jeugd aan besteed 😂😅
Zeker. Dat zal de reden geweest zijn. Maar waarom moet dan de best lopende gekilld worden. 🙃quote:Op vrijdag 25 april 2025 22:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Was dat niet omdat er iets van vijf of zes SC's waren in R&P op gegeven moment?
Ja dat was toen ook argument in het protest, idd.quote:Op vrijdag 25 april 2025 22:22 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Zeker. Dat zal de reden geweest zijn. Maar waarom moet dan de best lopende gekilld worden. 🙃
Ik zat dus in oude posts en zag daar ook de SC ‘De kunst van het loslaten van je ex’. Ook zo’n pareltje…
‘Als versieren niet zo makkelijk gaat’ #227 zie ik nog terug 🥲quote:Op vrijdag 25 april 2025 22:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja dat was toen ook argument in het protest, idd.
Die was idd ook gieren.
Oh seven hells, daar heb ik ook nog gepostquote:Op vrijdag 25 april 2025 22:22 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Zeker. Dat zal de reden geweest zijn. Maar waarom moet dan de best lopende gekilld worden. 🙃
Ik zat dus in oude posts en zag daar ook de SC ‘De kunst van het loslaten van je ex’. Ook zo’n pareltje…
Vroeger was alles beter.quote:Op vrijdag 25 april 2025 22:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Was dat niet omdat er iets van vijf of zes SC's waren in R&P op gegeven moment?
PRECIES!quote:
Singles was leuk jaquote:Op vrijdag 25 april 2025 21:59 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Het is internet, gewoon liegen over je leeftijd.quote:
Brb ff mn username veranderenquote:Op zaterdag 26 april 2025 08:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is internet, gewoon liegen over je leeftijd.
Iris84?quote:
Ja helpt dat?quote:
Zou je direct DM'en.quote:
Is alweer een tijdje geleden dat ik tettenpics in m'n dm kreeg jaquote:
quote:Op zaterdag 26 april 2025 10:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Is alweer een tijdje geleden dat ik tettenpics in m'n dm kreeg ja
quote:
De nostalgie, de nostalgiequote:
Ik dacht hetzelfde. 31 was ik bij m’n laatste post.quote:Op zaterdag 26 april 2025 08:03 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Singles was leuk ja![]()
Toen was ik nog jong
Whynotboth.gifquote:Op zaterdag 26 april 2025 11:14 schreef JoeyT het volgende:
Is FOK bewust oldschool gebleven? Of gewoon skeer?
Bewust skeer. Ik denk dat dat best een goede manier van leven is.quote:
Even wachten op een post van @Q. over hoe tof Utrecht wel niet is terwijl hij in de bosjes ligt om CL te begluren.quote:
Maak daar maar 2009 vanquote:
Dat zou je nog doen als er Berta84 stondquote:
quote:Op zaterdag 26 april 2025 13:56 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat zou je nog doen als er Berta84 stond
quote:Op zaterdag 26 april 2025 13:56 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Klinkt alsof ze goeie uiers heeft.quote:Op zaterdag 26 april 2025 13:56 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Toen je jong was reageerde trouwens ook niet zo als een zure bejaarde. RIP @Nouk84 .quote:Op zaterdag 26 april 2025 13:56 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Lefbek gespot.quote:Op zaterdag 26 april 2025 14:08 schreef Samzz het volgende:
Een ijsje (en een vers gebakken stroopwafel) gegeten en twee boeken gekocht op de vrijmarkt
.
Wel echt leven op het randje.
Wat nu als ik zeg dat ik ook nog een broodje hete kip heb gegeten en een rozemarijn en zeezout focaccia heb gekochtquote:
Die twee strandballen van je moeten wel op peil gehouden worden uiteraard.quote:Op zaterdag 26 april 2025 14:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat nu als ik zeg dat ik ook nog een broodje hete kip heb gegeten en een rozemarijn en zeezout focaccia heb gekocht
quote:Op zaterdag 26 april 2025 14:45 schreef aeque het volgende:
[..]
Die twee strandballen van je moeten wel op peil gehouden worden uiteraard.
Ja ik ben 15.
Geef toe, je had niet veel anders van mij verwacht. Ik ben veel maar zeker voorspelbaar.quote:
Oh wow.quote:Op zaterdag 26 april 2025 14:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat nu als ik zeg dat ik ook nog een broodje hete kip heb gegeten en een rozemarijn en zeezout focaccia heb gekocht
Zuur is mijn middle namequote:Op zaterdag 26 april 2025 14:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Toen je jong was reageerde trouwens ook niet zo als een zure bejaarde. RIP @:Nouk84 .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |