Best everquote:
Het gerucht gaat dat ik een leven heb, maar ik heb dat nog niet kunnen bevestigen.quote:Op woensdag 23 april 2025 15:08 schreef TaMieke het volgende:
Zijn er nog verse roddels?Of is echt iedereen heel burgerlijk nu
Burgerlijke roddels dan?quote:Op woensdag 23 april 2025 15:08 schreef TaMieke het volgende:
Toch minder spannendquote:Op woensdag 23 april 2025 15:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Burgerlijke roddels dan?
Ik heb gesport.quote:Op woensdag 23 april 2025 15:08 schreef TaMieke het volgende:
Eens.quote:
Alles net zoals vroegahquote:
Burgerlijk? Nooit! Nog steeds elk weekend een andere vrouw enzo.quote:Op woensdag 23 april 2025 15:08 schreef TaMieke het volgende:
Ben je nog met….?quote:Op woensdag 23 april 2025 18:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Burgerlijk? Nooit! Nog steeds elk weekend een andere vrouw enzo.
Zo, onder welke steen kom jij vandaan gekropen?quote:
Ik klaagde er laatst over in een ander topic en toen kreeg ik een abo van een anonieme weldoener.quote:Op woensdag 23 april 2025 18:26 schreef Samzz het volgende:
Mijn god, ik weet weer waarom ik niet meer op FOK! kwam. Die reclame OVERAL...
❤14 jaar later Airwin. Een soort tijdscapsule die ik induik. Mooi dat je er nog bent!❤ Gaat goed met je?quote:Op woensdag 23 april 2025 18:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo, onder welke steen kom jij vandaan gekropen?![]()
Terecht, God heeft jouw met reden geschapen. 2 redenen eigenlijk:quote:En ja hoor, die vindt nog altijd dat meer vrouwen van mijn goddelijke lichaam mogen genieten.
Wat aardig!quote:Op woensdag 23 april 2025 18:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik klaagde er laatst over in een ander topic en toen kreeg ik een abo van een anonieme weldoener.
Absoluut.quote:
Ik sta hier ook echt van te kijken. Jeetje wat irriquote:Op woensdag 23 april 2025 18:26 schreef Samzz het volgende:
Mijn god, ik weet weer waarom ik niet meer op FOK! kwam. Die reclame OVERAL...
Maar echt.quote:Op woensdag 23 april 2025 18:29 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik sta hier ook echt van te kijken. Jeetje wat irri
Alles prima hoor. Ouder en wijzer.quote:Op woensdag 23 april 2025 18:28 schreef JoeyT het volgende:
[..]
❤14 jaar later Airwin. Een soort tijdscapsule die ik induik. Mooi dat je er nog bent!❤ Gaat goed met je?
[..]
Terecht, God heeft jouw met reden geschapen. 2 redenen eigenlijk:
- genot voor de vrouw
- nederigheid voor de man
Vooral ouder, ook wel wat wijzer. Het leven heeft me goed behandeld. 😄quote:Op woensdag 23 april 2025 18:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alles prima hoor. Ouder en wijzer.En hoe is het met jou?
Mobiel heb ik nergens last van.quote:
Ik ook, beetje lamequote:
quote:
Firefox gebruiken.quote:
Preciesquote:
Ugh, dat was t geheim ja. Heb ik niet op m'n telefoonquote:
Welkom terugquote:Op woensdag 23 april 2025 19:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ugh, dat was t geheim ja. Heb ik niet op m'n telefoon.
Ahhhh ❤❤❤quote:
De aantrekkingskracht van Samzz?quote:
Opa spreekt.quote:
Voelt het niet een beetje als een warm bad?quote:
Beetje zoals stoelverwarming.quote:Op woensdag 23 april 2025 22:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voelt het niet een beetje als een warm bad?
Mezelfquote:
Ik denk hetquote:
Jaquote:Op woensdag 23 april 2025 22:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voelt het niet een beetje als een warm bad?
oldmanyellsatclouds.gifquote:
Samzzverwarming?quote:
Ik heb dan altijd het gevoel alsof ik in m'n broek plas, en het is toch wel lekker.quote:
Wij doen hier niet aan kinkshamen.quote:Op donderdag 24 april 2025 07:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb dan altijd het gevoel alsof ik in m'n broek plas, en het is toch wel lekker.
quote:Op donderdag 24 april 2025 07:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb dan altijd het gevoel alsof ik in m'n broek plas, en het is toch wel lekker.
Ohai.quote:
Ik hou echt niet van stoelverwarmingquote:Op donderdag 24 april 2025 07:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
CotSquote:Op donderdag 24 april 2025 08:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Nieuwe dag met nieuwe kansen
In de winter vind ik het echt heerlijkquote:Op donderdag 24 april 2025 08:56 schreef rival het volgende:
[..]
Ik hou echt niet van stoelverwarming
Ieder zijn dingquote:Op donderdag 24 april 2025 09:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
In de winter vind ik het echt heerlijk
Genieten.quote:Op donderdag 24 april 2025 07:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Trauma's aan broekplassen?quote:Op donderdag 24 april 2025 08:56 schreef rival het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer wel, maar toch roept een stoelverwarming dat niet bij me opquote:
Met mn dikke billen krijg ik er een zweetnaad vanquote:
Deze man weet.quote:Op donderdag 24 april 2025 09:25 schreef Fogel het volgende:
Stoelverwarming en stuurverwarming zijn heerlijk
Stuurverwarming lijkt me ook wel vet.quote:Op donderdag 24 april 2025 09:25 schreef Fogel het volgende:
Stoelverwarming en stuurverwarming zijn heerlijk
Ons verbaast niets meer.quote:Op donderdag 24 april 2025 09:24 schreef rival het volgende:
[..]
Met mn dikke billen krijg ik er een zweetnaad van
En nog iets psychisch maar jullie hoeven niet te weten hoe gek ik eigenlijk ben.
Rare jongen.quote:Op donderdag 24 april 2025 08:56 schreef rival het volgende:
[..]
Zei ik ook tegen mijn vriendin. Airco-stoel!quote:Op donderdag 24 april 2025 09:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Stuurverwarming lijkt me ook wel vet.
Wel jammer eigenlijk dat de stoelverwarming niet ook kan verkoelen
Zou echt chill zijnquote:Op donderdag 24 april 2025 09:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zei ik ook tegen mijn vriendin. Airco-stoel!
Deze week had ik boomerboobs in een kwallenbak en mieren in breekbare reageerbuisjes die je in je kont steekt.quote:Op donderdag 24 april 2025 09:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Waarin klinkt dit als een uitdaging. Wat is er mis met mij.
Waar kom je dit tegen?quote:Op donderdag 24 april 2025 09:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Deze week had ik boomerboobs in een kwallenbak en mieren in breekbare reageerbuisjes die je in je kont steekt.
Ik moet echt vaker offline gaan.
Jouw algoritme is echt next levelquote:Op donderdag 24 april 2025 09:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Deze week had ik boomerboobs in een kwallenbak en mieren in breekbare reageerbuisjes die je in je kont steekt.
Letterlijkquote:
Jij zit ook al te lokken zie ikquote:
Nu hier weer wat meer leven is en dit topic weer vaker bovenaan staat bij mij, heb ik de neiging om ze door elkaar te halenquote:Op donderdag 24 april 2025 09:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij zit ook al te lokken zie ik
Ja, ik herkende de unintended woordgrap toen ik op verzenden druktequote:
Voorruitverwarming vind ik naar, want die dunne zwarte strepen overal zijn naar.quote:Op donderdag 24 april 2025 09:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Deze man weet.
En de voorruitverwarming is een mooie bonus
Ik had een keer een huurauto waar de stoelen ook gekoeld konden worden. Volgens mij was het een Mustang. Was heerlijk in de woestijn.quote:Op donderdag 24 april 2025 09:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Stuurverwarming lijkt me ook wel vet.
Wel jammer eigenlijk dat de stoelverwarming niet ook kan verkoelen
Lokken?quote:Op donderdag 24 april 2025 09:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij zit ook al te lokken zie ik
Kan gebeuren en zoquote:Op donderdag 24 april 2025 09:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nu hier weer wat meer leven is en dit topic weer vaker bovenaan staat bij mij, heb ik de neiging om ze door elkaar te halen
En dan zeg je iets van mijquote:Op donderdag 24 april 2025 09:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, ik herkende de unintended woordgrap toen ik op verzenden drukte
Gaat vooral over eten nu.quote:Op donderdag 24 april 2025 09:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Lokken?
Is de KSC zo boeiend?
Ja maar jij doet het expres. En kut.quote:Op donderdag 24 april 2025 09:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kan gebeuren en zo
[..]
En dan zeg je iets van mij
[..]
Gaat vooral over eten nu.
Etenquote:Op donderdag 24 april 2025 09:58 schreef Fogel het volgende:
Gaat vaker over eten dan over koffie.
En enorme fantasieverhalen vaak.
Ja het is dan ook een uitdaging.quote:Op donderdag 24 april 2025 09:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou zegquote:Op donderdag 24 april 2025 09:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja maar jij doet het expres. En kut.
Van 1 bepaalde USer ja.quote:Op donderdag 24 april 2025 09:58 schreef Fogel het volgende:
Gaat vaker over eten dan over koffie.
En enorme fantasieverhalen vaak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |