Best everquote:
Het gerucht gaat dat ik een leven heb, maar ik heb dat nog niet kunnen bevestigen.quote:Op woensdag 23 april 2025 15:08 schreef TaMieke het volgende:
Zijn er nog verse roddels?Of is echt iedereen heel burgerlijk nu
Burgerlijke roddels dan?quote:Op woensdag 23 april 2025 15:08 schreef TaMieke het volgende:
Toch minder spannendquote:Op woensdag 23 april 2025 15:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Burgerlijke roddels dan?
Ik heb gesport.quote:Op woensdag 23 april 2025 15:08 schreef TaMieke het volgende:
Eens.quote:
Alles net zoals vroegahquote:
Burgerlijk? Nooit! Nog steeds elk weekend een andere vrouw enzo.quote:Op woensdag 23 april 2025 15:08 schreef TaMieke het volgende:
Ben je nog met….?quote:Op woensdag 23 april 2025 18:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Burgerlijk? Nooit! Nog steeds elk weekend een andere vrouw enzo.
Zo, onder welke steen kom jij vandaan gekropen?quote:
Ik klaagde er laatst over in een ander topic en toen kreeg ik een abo van een anonieme weldoener.quote:Op woensdag 23 april 2025 18:26 schreef Samzz het volgende:
Mijn god, ik weet weer waarom ik niet meer op FOK! kwam. Die reclame OVERAL...
❤14 jaar later Airwin. Een soort tijdscapsule die ik induik. Mooi dat je er nog bent!❤ Gaat goed met je?quote:Op woensdag 23 april 2025 18:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo, onder welke steen kom jij vandaan gekropen?![]()
Terecht, God heeft jouw met reden geschapen. 2 redenen eigenlijk:quote:En ja hoor, die vindt nog altijd dat meer vrouwen van mijn goddelijke lichaam mogen genieten.
Wat aardig!quote:Op woensdag 23 april 2025 18:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik klaagde er laatst over in een ander topic en toen kreeg ik een abo van een anonieme weldoener.
Absoluut.quote:
Ik sta hier ook echt van te kijken. Jeetje wat irriquote:Op woensdag 23 april 2025 18:26 schreef Samzz het volgende:
Mijn god, ik weet weer waarom ik niet meer op FOK! kwam. Die reclame OVERAL...
Maar echt.quote:Op woensdag 23 april 2025 18:29 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik sta hier ook echt van te kijken. Jeetje wat irri
Alles prima hoor. Ouder en wijzer.quote:Op woensdag 23 april 2025 18:28 schreef JoeyT het volgende:
[..]
❤14 jaar later Airwin. Een soort tijdscapsule die ik induik. Mooi dat je er nog bent!❤ Gaat goed met je?
[..]
Terecht, God heeft jouw met reden geschapen. 2 redenen eigenlijk:
- genot voor de vrouw
- nederigheid voor de man
Vooral ouder, ook wel wat wijzer. Het leven heeft me goed behandeld. 😄quote:Op woensdag 23 april 2025 18:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alles prima hoor. Ouder en wijzer.En hoe is het met jou?
Mobiel heb ik nergens last van.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |