Maar niet uit de favoriete voerbakquote:
Ik zou niet durven.quote:Op vrijdag 25 april 2025 17:48 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Net wel weer, praat me nu geen schuld gevoel aan
Met deze geruststelling ga ik nu feestje vierenquote:
quote:
Leugens.quote:
Ik dacht net, hé waar ken ik Nouk84 van.quote:
2009, teringquote:Op vrijdag 25 april 2025 21:59 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik dacht net, hé waar ken ik Nouk84 van.
Toen bedacht ik me van SINGLES, de leukste SC van FOK.
Daarna zag ik in jouw postgeschiedenis nog een SINGLES topic dat ik in 2009 geopend had met jou in de TT.
Naja dat was mijn zinnige bijdrage weer.
2009, een hele andere wereld waar ik nu in leef en toch is FOK niets veranderd. Maak het leuk, maar ook wat melancholisch.quote:
Dat was echt een leuke SCquote:Op vrijdag 25 april 2025 21:59 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Daarna zag ik in jouw postgeschiedenis nog een SINGLES topic dat ik in 2009 geopend had met jou in de TT.
Nou echt toch… Ik snapte toen ook echt niet waarom die dicht moest. Liep als een trein idd. M’n halve jeugd aan besteed 😂😅quote:Op vrijdag 25 april 2025 22:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat was echt een leuke SC. Niks slow aan, ook.
Was dat niet omdat er iets van vijf of zes SC's waren in R&P op gegeven moment?quote:Op vrijdag 25 april 2025 22:08 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nou echt toch… Ik snapte toen ook echt niet waarom die dicht moest. Liep als een trein idd. M’n halve jeugd aan besteed 😂😅
Zeker. Dat zal de reden geweest zijn. Maar waarom moet dan de best lopende gekilld worden. 🙃quote:Op vrijdag 25 april 2025 22:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Was dat niet omdat er iets van vijf of zes SC's waren in R&P op gegeven moment?
Ja dat was toen ook argument in het protest, idd.quote:Op vrijdag 25 april 2025 22:22 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Zeker. Dat zal de reden geweest zijn. Maar waarom moet dan de best lopende gekilld worden. 🙃
Ik zat dus in oude posts en zag daar ook de SC ‘De kunst van het loslaten van je ex’. Ook zo’n pareltje…
‘Als versieren niet zo makkelijk gaat’ #227 zie ik nog terug 🥲quote:Op vrijdag 25 april 2025 22:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja dat was toen ook argument in het protest, idd.
Die was idd ook gieren.
Oh seven hells, daar heb ik ook nog gepostquote:Op vrijdag 25 april 2025 22:22 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Zeker. Dat zal de reden geweest zijn. Maar waarom moet dan de best lopende gekilld worden. 🙃
Ik zat dus in oude posts en zag daar ook de SC ‘De kunst van het loslaten van je ex’. Ook zo’n pareltje…
Vroeger was alles beter.quote:Op vrijdag 25 april 2025 22:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Was dat niet omdat er iets van vijf of zes SC's waren in R&P op gegeven moment?
PRECIES!quote:
Singles was leuk jaquote:Op vrijdag 25 april 2025 21:59 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Het is internet, gewoon liegen over je leeftijd.quote:
Brb ff mn username veranderenquote:Op zaterdag 26 april 2025 08:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is internet, gewoon liegen over je leeftijd.
Iris84?quote:
Ja helpt dat?quote:
Zou je direct DM'en.quote:
Is alweer een tijdje geleden dat ik tettenpics in m'n dm kreeg jaquote:
quote:Op zaterdag 26 april 2025 10:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Is alweer een tijdje geleden dat ik tettenpics in m'n dm kreeg ja
quote:
De nostalgie, de nostalgiequote:
Ik dacht hetzelfde. 31 was ik bij m’n laatste post.quote:Op zaterdag 26 april 2025 08:03 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Singles was leuk ja![]()
Toen was ik nog jong
Whynotboth.gifquote:Op zaterdag 26 april 2025 11:14 schreef JoeyT het volgende:
Is FOK bewust oldschool gebleven? Of gewoon skeer?
Bewust skeer. Ik denk dat dat best een goede manier van leven is.quote:
Even wachten op een post van @Q. over hoe tof Utrecht wel niet is terwijl hij in de bosjes ligt om CL te begluren.quote:
Maak daar maar 2009 vanquote:
Dat zou je nog doen als er Berta84 stondquote:
quote:Op zaterdag 26 april 2025 13:56 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat zou je nog doen als er Berta84 stond
quote:Op zaterdag 26 april 2025 13:56 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Klinkt alsof ze goeie uiers heeft.quote:Op zaterdag 26 april 2025 13:56 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Toen je jong was reageerde trouwens ook niet zo als een zure bejaarde. RIP @Nouk84 .quote:Op zaterdag 26 april 2025 13:56 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Lefbek gespot.quote:Op zaterdag 26 april 2025 14:08 schreef Samzz het volgende:
Een ijsje (en een vers gebakken stroopwafel) gegeten en twee boeken gekocht op de vrijmarkt
.
Wel echt leven op het randje.
Wat nu als ik zeg dat ik ook nog een broodje hete kip heb gegeten en een rozemarijn en zeezout focaccia heb gekochtquote:
Die twee strandballen van je moeten wel op peil gehouden worden uiteraard.quote:Op zaterdag 26 april 2025 14:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat nu als ik zeg dat ik ook nog een broodje hete kip heb gegeten en een rozemarijn en zeezout focaccia heb gekocht
quote:Op zaterdag 26 april 2025 14:45 schreef aeque het volgende:
[..]
Die twee strandballen van je moeten wel op peil gehouden worden uiteraard.
Ja ik ben 15.
Geef toe, je had niet veel anders van mij verwacht. Ik ben veel maar zeker voorspelbaar.quote:
Oh wow.quote:Op zaterdag 26 april 2025 14:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat nu als ik zeg dat ik ook nog een broodje hete kip heb gegeten en een rozemarijn en zeezout focaccia heb gekocht
Zuur is mijn middle namequote:Op zaterdag 26 april 2025 14:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Toen je jong was reageerde trouwens ook niet zo als een zure bejaarde. RIP @:Nouk84 .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |