Ik wil wel weer gaan hoor.quote:Op vrijdag 25 april 2025 08:10 schreef aeque het volgende:
[..]
Er gaat al paar dagen iets mis hier. Zoals Samzz die er al paar dagen weer is. Ik ben helemaal van slag.
Neeeeeeeeeeeeeeeeeee.quote:
Vond er niks aan. Dus ben maar een dutje gaan doen.quote:
Mooie tijd om op te staan, pluk de dagquote:Op vrijdag 25 april 2025 11:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vond er niks aan. Dus ben maar een dutje gaan doen.
Ik ga nu op een terrasje zitten. Kom je ook?quote:Op vrijdag 25 april 2025 11:33 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Mooie tijd om op te staan, pluk de dag
Echt hequote:Op vrijdag 25 april 2025 11:56 schreef Samzz het volgende:
Herschil tussen de luxe paarden en de werkpaarden, weer.
Zeker. Ik wil ook wel op een terrasje op Malta zitten.quote:
Wat houdt je tegen?quote:Op vrijdag 25 april 2025 12:03 schreef Samzz het volgende:
Z
[..]
Zeker. Ik wil ook wel op een terrasje op Malta zitten.
Geen vakantie. Geen geld. Geen tijd. Huilen.quote:Op vrijdag 25 april 2025 12:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wat houdt je tegen?
Oh ja, geld
therethere.gifquote:Op vrijdag 25 april 2025 12:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen vakantie. Geen geld. Geen tijd. Huilen.
Ik woon al 5 jaar niet meer op Malta joh.quote:Op vrijdag 25 april 2025 12:03 schreef Samzz het volgende:
Z
[..]
Zeker. Ik wil ook wel op een terrasje op Malta zitten.
Oh ik dacht dat je weer terugging naar Malta. Waar zit je nu?quote:Op vrijdag 25 april 2025 13:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik woon al 5 jaar niet meer op Malta joh.
Op een terras niet op Malta. Denk ik.quote:Op vrijdag 25 april 2025 13:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je weer terugging naar Malta. Waar zit je nu?
Porto. 25 april dus feestje vandaagquote:Op vrijdag 25 april 2025 13:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je weer terugging naar Malta. Waar zit je nu?
Ooh wel nog Portugal.quote:Op vrijdag 25 april 2025 13:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Porto. 25 april dus feestje vandaag
Dat moet je ook niet doen. Was het leuk? Dan is dat het belangrijkstequote:Op vrijdag 25 april 2025 12:39 schreef DrMarten het volgende:
Ik zit net de kosten van het laatste tripje door te nemen. Conclusie, reizennis duur, ook al is het maar 4 dagen
Siiiimquote:
Dacht dat je daar wegging, dat was mijn laatste updatequote:
Het was leuk. Vermoeiend, maar leukquote:Op vrijdag 25 april 2025 13:50 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat moet je ook niet doen. Was het leuk? Dan is dat het belangrijkste
Sorryquote:Op vrijdag 25 april 2025 14:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dacht dat je daar wegging, dat was mijn laatste update.
Ik haat mensen die hun zonnebril ophouden terwijl het donker is of als ze binnen zitten.quote:
Terecht.quote:Op vrijdag 25 april 2025 16:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik haat mensen die hun zonnebril ophouden terwijl het donker is of als ze binnen zitten.
Buiten de haat op de Rijnbrug, hoest met Samzz?quote:
Ik haat elitaire gedrag.quote:Op vrijdag 25 april 2025 16:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik haat mensen die hun zonnebril ophouden terwijl het donker is of als ze binnen zitten.
Oh hoi plebejer aeque.quote:
Goed, maar tering wat een dag. Melding dat ons orderpicksysteem niet goed werkt, dus ik vanmorgen met een collega alles nalopen, controleren, check check dubbelcheck, was het eenmalig en ook nog eens omdat er geen order in die specifieke pickjob moestquote:Op vrijdag 25 april 2025 16:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Buiten de haat op de Rijnbrug, hoest met Samzz?
Gelukkig weekend nuquote:Op vrijdag 25 april 2025 17:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed, maar tering wat een dag. Melding dat ons orderpicksysteem niet goed werkt, dus ik vanmorgen met een collega alles nalopen, controleren, check check dubbelcheck, was het eenmalig en ook nog eens omdat er geen order in die specifieke pickjob moest
quote:
quote:Op vrijdag 25 april 2025 17:24 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik was de voerbak van een van de honden kwijt, al 3 dagen. Ik was net in de keuken. Ding stond al die tijd op de airfyer voor mijn neus vol in zicht…
Het is je vergevenquote:
Die kregen toch wel te etenquote:Op vrijdag 25 april 2025 17:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het is je vergevenDoor mij, niet je hondjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |