Die verwarming heb ik volgens mij niet... Wel piepjes als ik achteruit rij. En airco.quote:Op donderdag 24 april 2025 10:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb ik ook niet. Ik heb ook geen cameraatje of piepers. Ik schijn wel een verwarming in m'n buitenspiegel te hebben.
Ik heb wel een camera en druk hem achteruit in de krapste gaatjes.quote:Op donderdag 24 april 2025 11:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die verwarming heb ik volgens mij niet... Wel piepjes als ik achteruit rij. En airco.
Ik krijg mijn auto in krappere gaatjes. Zonder camera.quote:Op donderdag 24 april 2025 11:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik heb wel een camera en druk hem achteruit in de krapste gaatjes.
Oh ben jij er ook nog.quote:Op donderdag 24 april 2025 11:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik heb wel een camera en druk hem achteruit in de krapste gaatjes.
Heb je nog steeds een BMW?quote:Op donderdag 24 april 2025 11:12 schreef rival het volgende:
[..]
Ik krijg mijn auto in krappere gaatjes. Zonder camera.
Durf ik om te wedden.
S80 uit 2004, dus ik denk dat jij wintquote:Op donderdag 24 april 2025 11:15 schreef rival het volgende:
[..]
Welk type? (ff checken wat jij oud noemt)
Met ingelegd hout, oh das een oudjequote:Op donderdag 24 april 2025 11:15 schreef Samzz het volgende:
Een echte ouwe lullen directeursbak met ingelegd 'hout' in het dashboard en leren bekleding. Ik houd ervan.
Nice!quote:Op donderdag 24 april 2025 11:15 schreef Samzz het volgende:
Een echte ouwe lullen directeursbak met ingelegd 'hout' in het dashboard en leren bekleding. Ik houd ervan.
Oh die is nice. Daar heb ik veel aan geklust.quote:Op donderdag 24 april 2025 11:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
S80 uit 2004, dus ik denk dat jij wint.
Ooh zo tof! Ik vind oudere auto's echt zo veel mooier dan de moderne van nu.quote:Op donderdag 24 april 2025 11:17 schreef rival het volgende:
[..]
Oh die is nice. Daar heb ik veel aan geklust.
Ja win ik het nog met 5 jaar
Ja de meeste zekerquote:Op donderdag 24 april 2025 11:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ooh zo tof! Ik vind oudere auto's echt zo veel mooier dan de moderne van nu.
Hij is helaas wel manke nelis nu, er moet een nieuwe CEM-module in.
Ja, dat is het plan idd.quote:Op donderdag 24 april 2025 11:19 schreef rival het volgende:
[..]
Ja de meeste zeker
Kan je die niet gewoon vervangen door iets aftermarkets?
Lekker iets van Alie bestellen want zo'n CEM module is volgens mij niet zo goedkoop.quote:Op donderdag 24 april 2025 11:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat is het plan idd.
Auto doet t motorisch gewoon perfect, alleen we krijgen m niet meer aan de computer gekoppeld.
Nee, een volledig nieuwe zou iets van 2k kosten.quote:Op donderdag 24 april 2025 11:35 schreef rival het volgende:
[..]
Lekker iets van Alie bestellen want zo'n CEM module is volgens mij niet zo goedkoop.
Tekenen kan je vast ook op de bank.quote:Op donderdag 24 april 2025 11:45 schreef Samzz het volgende:
Ugh, ik had plannen om vandaag lekker veel te doen, schoonmaken, tekenen, wasjes e.d..
Ik ben nog niet van de bank opgestaan.
Hm nee, ik ben een kleurplaat aan het maken en dan rollen de potloden alle kanten op of ga ik erop zitten of zo.quote:
Ik zei nergens dat het handig zou zijn.quote:Op donderdag 24 april 2025 11:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hm nee, ik ben een kleurplaat aan het maken en dan rollen de potloden alle kanten op of ga ik erop zitten of zo.
True...quote:Op donderdag 24 april 2025 11:54 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik zei nergens dat het handig zou zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |