Kijkquote:Op donderdag 24 april 2025 11:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, een volledig nieuwe zou iets van 2k kosten.
Dus andere oplossing gevonden die minder dan de helft van de helft kost.
I fucking wish... Maar die keren dat ik er was, was pure liefde.quote:
Ja, het is niet voor niets een drie sterren idd.quote:Op donderdag 24 april 2025 13:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
I fucking wish... Maar die keren dat ik er was, was pure liefde.
Ja, veel te jongquote:Op donderdag 24 april 2025 13:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, het is niet voor niets een drie sterren idd.
Vind t vooral sneu dat ie al zo jong moest gaan...
That's what she saidquote:Op donderdag 24 april 2025 11:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik heb wel een camera en druk hem achteruit in de krapste gaatjes.
Ik heb ook een camera, maar ik zou het een prestatie vinden als iemand die in een gaatje naar binnen krijgt.quote:Op donderdag 24 april 2025 11:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik heb wel een camera en druk hem achteruit in de krapste gaatjes.
Die smiley ookquote:Op donderdag 24 april 2025 16:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb ook een camera, maar ik zou het een prestatie vinden als iemand die in een gaatje naar binnen krijgt.
Met een bak ijs?quote:Op donderdag 24 april 2025 16:19 schreef Samzz het volgende:
Ik heb geen cm getekend en ben Married to Real Eastate aan het bingen.
Blijf me verbazen dat het in de VS normaal is meteen de woonkamer binnen te komen door de voordeur.
Nee, een pak chocoladekoekjes van Milka.quote:
Close enough.quote:Op donderdag 24 april 2025 17:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, een pak chocoladekoekjes van Milka.
Heb jij hem gemaakt?quote:Op donderdag 24 april 2025 17:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een van de betere innovaties op Fok sinds ik weer terug ben.
Nee, deze niet.quote:
Dual thread geleuter.quote:Op donderdag 24 april 2025 17:57 schreef Elvi het volgende:
Ja als iedereen in dezelfde 2 SC's gaat posten dan weet ik niet meer waar ik ben
Is de leeftijdquote:Op donderdag 24 april 2025 17:57 schreef Elvi het volgende:
Ja als iedereen in dezelfde 2 SC's gaat posten dan weet ik niet meer waar ik ben
Ja mij niet vragen, echt geen ideequote:Op donderdag 24 april 2025 18:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee, deze niet.
Moest gewoon lachen toen ik na drie en een half jaar online kwam, en die er ineens tussen zat.
Oh en dat deze ineens in de standaardlijst zat:
Volgens mij was dat niet eens zo toen ik hem maakte voor het ESF toentertijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |