Dan gingen ze inderdaad naar kangoeroeland. Wat een avontuur was dat ook zeg!quote:Op woensdag 23 april 2025 11:50 schreef vencodark het volgende:
De eerste Reddertjes is uit 1977, die in Kangarooland uit 1990.
Daar is je antwoord.
Kan letterlijk niks gebeuren. Hooguit dat ze er uit worden gezet als ze met popcorn gaan gooien.quote:Op woensdag 23 april 2025 12:11 schreef exode het volgende:
Volgens mij ging ik pas als volwassene voor het eerst naar de bioscoop. Wel huurden we vaak films in de videotheek en dan nam ik altijd een Police Academy videoband mee![]()
De irritatie als de band niet was teruggespoeld.....
Veel plezier Taxi!
B wil naar de Minecraft film maar niet met ons maar met zijn beste vriend. Ik vind het prima, ik breng en haal ze wel, maar ik geloof dat de ouders van het vriendje het niet zien zitten.
Ja, ik weet niet zo goed waarom ze het afhouden. Ik wil ook best wel in de lounge wachten of zo.quote:Op woensdag 23 april 2025 12:13 schreef amaranta het volgende:
[..]
Kan letterlijk niks gebeuren. Hooguit dat ze er uit worden gezet als ze met popcorn gaan gooien.
B wordt ook dit jaar 12 toch?quote:Op woensdag 23 april 2025 12:11 schreef exode het volgende:
Volgens mij ging ik pas als volwassene voor het eerst naar de bioscoop. Wel huurden we vaak films in de videotheek en dan nam ik altijd een Police Academy videoband mee![]()
De irritatie als de band niet was teruggespoeld.....
Veel plezier Taxi!
B wil naar de Minecraft film maar niet met ons maar met zijn beste vriend. Ik vind het prima, ik breng en haal ze wel, maar ik geloof dat de ouders van het vriendje het niet zien zitten.
En de persoon met lichte paniek was jouw gezelschap?quote:Op woensdag 23 april 2025 11:37 schreef amaranta het volgende:
Ons avontuur haalde trouwens Looopings
https://www.looopings.nl/(...)rijd-met-ladder.html
Ja. Maar ze heeft het heel dapper toch gedaan.quote:Op woensdag 23 april 2025 13:58 schreef Kyara het volgende:
[..]
En de persoon met lichte paniek was jouw gezelschap?
Het is dat we niet bij elkaar in de buurt wonen, maar die van ons laat ook niks van zich horen... ik denk dat hij intussen echt overwerkt is. Ik wacht wel tot ik iets hoor, die plinten staan niet in de weg.quote:Op woensdag 23 april 2025 13:57 schreef exode het volgende:
Die keukenman kan echt toveren, het lijkt gewoon recht als je naar de kasten kijken. En ik weet dat de muur 4 cm afloopt naar boven, een centimeter of 3 naar rechts en ook nog eens een centimer of 4 naar achteren.
Om niet alleen maar op zijn handen te kijken, net al het karton van de Ikea kasten naar de stort gebracht, meteen de kartonpers verstopt![]()
Man van de vloer is spoorloos verdwenen denk ik. Niets meer gehoord van hem....de vloer ligt al opgestapeld in de werkkamer klaar. (en is al betaald) zal ik het zelf gewoon doen? (grapje he, kan ik helemaal niet)
Wazeggie??quote:Op donderdag 24 april 2025 10:15 schreef exode het volgende:
De vloerenman is geweest
Ik herhaal
De vloerenman is geweest
Komt dan alles goed? Eerst zien, dan geloven
DE VLOERENMAN IS GEWEESTquote:
Volgens mij is het ETHORDISCIPLINE met een o.quote:Op donderdag 24 april 2025 10:25 schreef exode het volgende:
[..]
DE VLOERENMAN IS GEWEEST
ik herhaal
DE VLOERENMAN IS GEWEEST
Over
Ik verwacht hier wel een beetje etherdiscipline he mensen.
Een o of een ö?quote:Op donderdag 24 april 2025 11:40 schreef amaranta het volgende:
[..]
Volgens mij is het ETHORDISCIPLINE met een o.
🤣😅
Ik moest dit woord opzoeken.quote:Op donderdag 24 april 2025 11:40 schreef amaranta het volgende:
[..]
Volgens mij is het ETHORDISCIPLINE met een o.
🤣😅
Exode schreef het juist maar Ellie Lust sprak het tijdens Wie is de Mol uit als ethooooordiscipline.quote:
Ohja, toen. Net als bondjequote:Op donderdag 24 april 2025 14:14 schreef amaranta het volgende:
[..]
Exode schreef het juist maar Ellie Lust sprak het tijdens Wie is de Mol uit als ethooooordiscipline.
Ze gebruikte dit wanneer andere deelnemers de portofoon niet goed gebruikten.
quote:Op donderdag 24 april 2025 21:35 schreef Mushanga71 het volgende:
Ik boekte net een paar daagjes Maastricht
Wat heerlijk!quote:Op donderdag 24 april 2025 21:35 schreef Mushanga71 het volgende:
Ik boekte net een paar daagjes Maastricht
Zondag heen, donderdag terug. Kon het niet latenquote:
Bastionquote:Op vrijdag 25 april 2025 11:40 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wat heerlijk!
War heb je geboekt? Wij willen ook nog een weekendje Maastricht doen binnenkort, maar zijn er nog niet uit in welk hotel dan.
Ik ga het eens bekijken, dank. En jij veel plezier!quote:Op vrijdag 25 april 2025 12:00 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Zondag heen, donderdag terug. Kon het niet laten
[..]
BastionDichtbij de Markt, Boschstraat uit en je staat er zo. Wel een heel basic hotel hoor, maar ik vind dat prima. We zijn er inmiddels kind aan huis
Veel plezier Tink!
Dank, gaat zeker lukkenquote:Op vrijdag 25 april 2025 12:03 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik ga het eens bekijken, dank. En jij veel plezier!
Jaa, gezellig!quote:Op vrijdag 25 april 2025 12:45 schreef oh-oh het volgende:
Dinsdagmiddag zou ik naar de stad kunnen komen!
Ik moest (van de Mrs) ook allemaal boeken wegdoen omdat we er geen kastruimte voor hadden en ze al jaren op zolder stonden.quote:Op vrijdag 25 april 2025 18:02 schreef Nijna het volgende:
@:hilliebillie, altijd fijn als het weer wat huiselijker begint te lijken!
Ik denk dat mijn wederhelft een dag kast inruimen gaat doen als de nieuwe kast er isal passen nooit alle boeken er in. De rest mag hij naar zolder sjouwen, hij zal voelen dat hij te veel boeken heeft
.
Ik ga komende week de boekenkast op zolder maar leeg maken, mijn boeken gaan naar de kringloop heb ik besloten. Ik lees toch voornamelijk op de ereader en dan hebben we nog wat extra ruimte voor de collectie van mijn man. Ik heb wel gezegd dat als hij boeken erbij koopt, er ook net zoveel uit de kast gaan, want ik ben een beetje klaar met de verzamelwoede.
Ik heb er een aantal waar ik over twijfel of ik ze weg zal doen, dus er blijft nog een plankje over, daar moet hij de rest maar omheen zetten.quote:Op vrijdag 25 april 2025 19:33 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik moest (van de Mrs) ook allemaal boeken wegdoen omdat we er geen kastruimte voor hadden en ze al jaren op zolder stonden.
Is alweer een paar jaar geleden en ik het er nog wel eens spijt van
Echt? Zonde. Ik lees boeken vaker, Hasse Simonsdochter meer dan 30 keerquote:Op vrijdag 25 april 2025 21:31 schreef F_r het volgende:
Ik heb de afspraak gemaakt dat als ik een boek gelezen heb deze weggaat daarna op een paar uitzonderingen na. Zo heb ik oa het dagboek van Anne Frank en Hasse Simonsdochter nog. En nog heel veel boeken die ik nog moet lezen.
Thea Beckman was als kind echt mijn lievelingsauteurquote:Op vrijdag 25 april 2025 22:05 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Echt? Zonde. Ik lees boeken vaker, Hasse Simonsdochter meer dan 30 keerAlle Beckman boeken heb ik echt heel vaak gelezen.
De dagboeken van Adrian Mole ook tig keer en het blijft leuk.
Kweet niet, maar boeken
Ach oh-oh, dat lijkt me echt vreselijk, dat je ze niet meer kunt lezen. Gaat het echt niet meer, ook niet met zo'n vergrootglas voor boeken?
Ik lees ze voor en ben echt onder de indruk van de lengte van de zinnen en van de woorden. Recentere boeken zijn echt zoveel simpelerquote:Op vrijdag 25 april 2025 22:20 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Thea Beckman was als kind echt mijn lievelingsauteur. Maar ik heb er een paar herlezen recentelijk, ik vind ze wel erg gedateerd. Ik vind het moeilijk te geloven dat ik dat las toen ik 10 was
.
Haha, de schrijfstijl is idd anders dan nu. Kwam ik achter nadat ik ze al een tijd niet gelezen had en weer met kinderen van moeder aarde begonquote:Op vrijdag 25 april 2025 22:20 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Thea Beckman was als kind echt mijn lievelingsauteur. Maar ik heb er een paar herlezen recentelijk, ik vind ze wel erg gedateerd. Ik vind het moeilijk te geloven dat ik dat las toen ik 10 was
.
Fijne vakantie @:exodeHeerlijk naar Legoland!
Wij zijn net thuis na een midweekje Ardennen. Op de heenweg een tussenstop gemaakt bij Technopolis, een soort Nemo maar dan zonder alle drukte van Amsterdam. Aanrader!
Vandaag waren we naar een dierentuin, Pairi Daiza. Prachtig opgezet, heel bijzonder. De dierentuin is ook meerdere keren bekroond als beste van Europa. Ik had er nog nooit van gehoord. Maar na de terugreis snap ik waarom niemand in NL daarheen gaat, je moet eerst ellenlange N-wegen door 1000 dorpjes doorstaan voor je op de snelweg komt. Man man, wat is het Belgisch wegennet toch slecht…. We gingen om 16.20 weg en kwamen om 20.50 thuis
.
In de Ardennen lekker gewandeld, al hebben we ook 2 dagen flink wat regen gehad. Maar er stond ook een houtgestookte sauna op de veranda. En boeken en spelletjes mee. Dus we vermaakten ons prima.
Oh zeker, de kleine is nog maar een halve eeuw aan dagen dus we zijn er nog lang nietquote:Op zaterdag 26 april 2025 08:05 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Haha, de schrijfstijl is idd anders dan nu. Kwam ik achter nadat ik ze al een tijd niet gelezen had en weer met kinderen van moeder aarde begon![]()
En de wegen in België... In de auto voel je wanneer je de grens overgaat, hoef je niet eens voor op het grensbord te kijken![]()
Oh-oh, ik zag op internet een vergrootglas waar je een boek onder kan leggen.
Luisterboeken lijken me idd ook meh.
Dochter zat in groep 3 toen ik al Beckman aan haar voorlas. Kwam haar juf naar me toe: Goh, ze weet al veel van de 80-jarige oorlog?![]()
@:_UserName_, het wordt écht beter. Ooit![]()
Gaan wij zo naar de vrijmarkt. Zijn we vroeg terug, kan ik nog wat werken en dan hoef ik hopelijk in Maastricht niks te doen.
Oooh, dan is het: wen er maar aanquote:Op zaterdag 26 april 2025 08:36 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Oh zeker, de kleine is nog maar een halve eeuw aan dagen dus we zijn er nog lang niet
Oh dat wennen gaat al heel snel weet ik inmiddels. Gelukkig is het ook niet elke nacht zo. En ze is ook wel een snelle dame idd. Nog even en onze koffers staan buiten; "pap, mam, ik ga op mezelf wonen, jullie koffers staan buiten,"quote:Op zaterdag 26 april 2025 08:51 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Oooh, dan is het: wen er maar aan![]()
Maar, geniet er ook vooral van want voor je het weet is het een puber![]()
Ik zie mezelf ook echt niet met een kleedje op de rommelmarkt zitten hoor, @:NijnaEn idd, drukte, daarom gaan wij zo al die kant op. Als het écht druk wordt, gaan wij weer naar huis.
Tis toch ook een terugkerende ellende he, die eeuwige was![]()
Fijn dat je dochter naar huis is gebracht door vriendje. Alleen om die klok is best meh.
Fijne koningsdag allemaal!
Ik las laatst De Gouden Dolk. Deze staat in de schoolbieb en een mede-biebmoeder, van oorsprong Turks, vroeg zich af of dit boek nog wel kon. Ik had ‘m nog nooit gelezen, dus nam ik ‘m mee naar huis. Maar ik vond er moeilijk doorheen te komen. Qua onderwerp kan het nog wel (het is niet zo dat alle Turken slecht zijn bijv), maar ik denk dat er weinig kinderen tegenwoordig verder komen dan hoofdstuk 1. Over het algemeen denk ik dat dit sowieso niet haar beste boek was.quote:Op vrijdag 25 april 2025 22:58 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik lees ze voor en ben echt onder de indruk van de lengte van de zinnen en van de woorden. Recentere boeken zijn echt zoveel simpeler
Logeren lijkt me ook echt heel gaaf! Wat tof bedacht die kamers. Maar bizar groot, eigenlijk niet te doen om alles in 1 dag te zien. Wij hebben ook keuzes gemaakt, vooral de dieren gekozen die je niet vaak ziet in dierentuinen. Hoewel ik het meest onder de indruk was van de gehele aankleding. Heel mooi gedaan! De dieren waren een beetje in stakingquote:Op vrijdag 25 april 2025 22:27 schreef oh-oh het volgende:
Oh die dierentuin is fantastisch, vrienden van me logeerden daar laatst in die walrus kamer! Als ik ooit geen honden meer heb ga ik dag eens doen 💜.
Er was een serie over de dierentuin ( oudere serie al), die was echt tof om te zien!quote:Op zaterdag 26 april 2025 12:36 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Logeren lijkt me ook echt heel gaaf! Wat tof bedacht die kamers. Maar bizar groot, eigenlijk niet te doen om alles in 1 dag te zien. Wij hebben ook keuzes gemaakt, vooral de dieren gekozen die je niet vaak ziet in dierentuinen. Hoewel ik het meest onder de indruk was van de gehele aankleding. Heel mooi gedaan! De dieren waren een beetje in staking. Niet in het zicht of alleen aan het luieren.
Niet meer kunnen lezen lijkt me ook echt verschrikkelijk. Luisterboeken zijn ook niet mijn ding. Ik heb nu een toffe podcast ontdekt, Geschiedenis inside, maar zelfs dat vind ik een uitdaging. Soms merk ik ineens dat ik ben afgehaakt en dan moet ik weer een minuut terugspoelenquote:Op zaterdag 26 april 2025 09:40 schreef oh-oh het volgende:
Ik mis mijn oranje tompouce 😞.
Een vergrootglas leest niet fijn, grotere letters ook niet. Ik las ook echt idioot snel, ik heb geen zin in traag gedoe.
Morgen komt mijn zusje met mijn oudste nichtje. Die studeert een half jaar in Brighton maar mijn zus had haar omgekocht om voor koningsdag naar huis te komen. Zo leuk om haar even te zien. Ik hoop dat zij wat boeken willen hebben nog. Maar ik bewaar wat gesigneerde boeken en mooie fotoboeken oa van Jimmy Nelson en over Obama en dan maak ik de kast leeg. Wordt echt gek een huis zonder boeken!
Jammer hè. Kinderen lezen minder en hebben er minder lol in. En wat je niet zo vaak doet, wordt ook niet ontwikkeld. Ik vind het absoluut jammer dat mijn kinderen niet hetzelfde plezier uit lezen halen als ik vroeger. Maar aan de andere kant zijn ze wel dol op verhalen en voorgelezen worden. Ze hebben gewoon pech met dyslexie-genen.quote:Op zaterdag 26 april 2025 12:39 schreef oh-oh het volgende:
Nou ik vind het echt schrikbarend hoe slecht er gelezen wordt hoor
Die kinderen die hier komen. 10 en 14, kijken echt heel raar als ik vraag of ze wel eens lezen. Maar die kijken ook met moeite een film of serie, TikTok aandachtsspanne hebben die.
Ja ik kon dat op school ook al niet, luisteren naar uitleg. Dan las ik het even door en dacht ik aha!quote:Op zaterdag 26 april 2025 13:38 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Niet meer kunnen lezen lijkt me ook echt verschrikkelijk. Luisterboeken zijn ook niet mijn ding. Ik heb nu een toffe podcast ontdekt, Geschiedenis inside, maar zelfs dat vind ik een uitdaging. Soms merk ik ineens dat ik ben afgehaakt en dan moet ik weer een minuut terugspoelen. Auditief informatie tot me nemen kan ik gewoon niet zo goed als visueel.
Ik geloof dat ik die nooit gelezen heb.quote:Op zaterdag 26 april 2025 12:30 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik las laatst De Gouden Dolk. Deze staat in de schoolbieb en een mede-biebmoeder, van oorsprong Turks, vroeg zich af of dit boek nog wel kon. Ik had ‘m nog nooit gelezen, dus nam ik ‘m mee naar huis. Maar ik vond er moeilijk doorheen te komen. Qua onderwerp kan het nog wel (het is niet zo dat alle Turken slecht zijn bijv), maar ik denk dat er weinig kinderen tegenwoordig verder komen dan hoofdstuk 1. Over het algemeen denk ik dat dit sowieso niet haar beste boek was.
Ja @Clubsodaquote:Op zaterdag 26 april 2025 13:12 schreef Clubsoda het volgende:
Ik heb Thea Beckman nooit gelezen. Ik weet nog dat ik als kind zo ij de war was over de titel 'Kruistocht in spijkerbroek' dat ik nooit aan haar boeken begonnen ben(ja, ik ben nogal rigide
)
Ik heb de oudste Brief voor de koning (ja, @:Vanyel?) voorgelezen en dat eindeloze gebeuren in het bos wat erna kwam. Ik vind de setting prachtig maar Tonke schrijft zo slechtonduidelijke zinnen en vooral die enorme tempoverschillen. Eerst duurt iedere kilometer twee hoofdstukken en dan hophop brief-ontknoping-oplossing-klaaaar! in twee bladzijden. Zonde.
quote:Op zaterdag 26 april 2025 08:53 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Oh dat wennen gaat al heel snel weet ik inmiddels. Gelukkig is het ook niet elke nacht zo. En ze is ook wel een snelle dame idd. Nog even en onze koffers staan buiten; "pap, mam, ik ga op mezelf wonen, jullie koffers staan buiten,"
Ik vind dat dus echt prachtig, dat plechtige. Momenteel lees ik Lord of the Rings voor aan mijn dochter, dat is nog wat trager. Maar zij vindt het ook mooiquote:Op zaterdag 26 april 2025 15:02 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ja @:Clubsoda
Wel hilarisch, ik zeg net dat ik t zo mooi vind. Geheimen van het wilde woud was wel vrij kut ja.
Torenhoog en mijlen breed is met afstand mijn favoriet.
Daar hebben ze het dan op een gegeven moment over voorlees-oorknoppen. Ik weet nog wel dat ik dat een hilarisch idee vond
Ja in een prachtig groene metalen uitvoeringquote:Op zaterdag 26 april 2025 20:04 schreef Phaidra het volgende:
Ik kocht 3 t-shirts voor de jongste. De oudste kocht een paar Donald Duck pockets en de jongste 1 kleine Lego-set. Totaal ¤7 volgens mij.
@:Ynske wat een leuke vondst! Zo’n heel zware?
Ja hij doet t prima, 7 euroquote:Op zaterdag 26 april 2025 21:36 schreef oh-oh het volgende:
Haha ik had vroeger echt veel star wars merch! Maar dat heb ik allemaal aan mijn broertje en neefje gegeven.
Ynske wat een toffe buit! Werkt hij goed? Wat kostte hij?
Oeh, ik heb een 13 jarige die gek is op boeken, katten en DnDquote:Op zaterdag 26 april 2025 17:04 schreef Candaasje het volgende:
Kreeg voor mijn verjaardag ‘Carl the dungeon crawler’. Schijnt in Amerika een groot succes te zijn. Als je van Dungeon & Dragons en/of RPG én van katten houdt, vind ik het tot nu toe een aanrader. (Disclaimer: Ik ben pas net begonnen ) Het is vlot/modern geschreven, zeker geen Tolkien zinnen. (ik ben overigens ook groot LotR fan! )
Oef, I feel you. Gelukkig dat jullie morgen in het andere huis terechtkunnen. Hopelijk trekt dochter nog een verhuizingquote:Op zondag 27 april 2025 09:43 schreef Schanu het volgende:
Wij gingen gisteren op vakantie. Hadden een rustig huisje uitgezocht op een wel drukke camping. Zijn we in een huisje gezet recht tegenover de animatietent en naast de doorgaande weg waar iedereen langs moet ik heb er echt een traantje om gelaten, je dreunt hier zelfs binnen helemaal weg en de muziek gaat door tot 23.00 uur 's avonds. De kinderen sliepen niet, de 8 jarige was volledig overprikkeld en wilde niet eens buiten eten door alle drukte en lawaai. Tijdens de animatieshow stortte ze in en nam ik haar mee terug naar ons huisje, waar ze dus ook niet tot rust kwam door het lawaai en het dreunen van de vloer.
Vanochtend naar de receptie gegaan, en ik ben zó opgelucht want het huisje dat wij oorspronkelijk hadden geboekt komt morgen vrij en daar mogen wij alsnog in. Moeten we wel dus nog een keer verhuizen, en dit huisje schoonmaken, maar dan hebben we de rest van de vakantie wel rust hopelijk.
Ik wist het echt niet maar hier ze toch niet meer 🤣 . Ik dacht dat ik er Queen and I ook had dus ik zoek straks wel even goed!quote:Op zondag 27 april 2025 13:17 schreef Mushanga71 het volgende:
Zijn stomme koffers die niet meegeven als je de rits opendoet, midden in een drukke ah to go. Dus grabbelde ik in een kiertje van de koffer. Stom, I know.
Lol, deze trein is om 14.15 in Sittard![]()
Jaa, nu weet ik het weer van Sue Townsend! Weet je zeker dat je de boeken kwijt wil? Schept toch een band![]()
Queen Camilla en number 10 heb ik nog niet, de andere al wel
Wat wil je ervoor hebben?quote:Op zondag 27 april 2025 13:20 schreef amaranta het volgende:
Zijn er nog mensen die interesse hebben in boeken zoals Pluk van de Petteflet of Pluk redt de dieren? Annie MG Schmidt Ziezo?
Nouja, mocht je je ooit bedenken, krijg je ze van me terugquote:Op zondag 27 april 2025 13:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik wist het echt niet maar hier ze toch niet meer 🤣 . Ik dacht dat ik er Queen and I ook had dus ik zoek straks wel even goed!
Dat zijn ze zeker.quote:Op zondag 27 april 2025 13:32 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Nouja, mocht je je ooit bedenken, krijg je ze van me terug![]()
Die heb ik ook nog niet, dus als je die kan vinden, graagMaar, kijk maar hoor, ben al blij met die andere twee
![]()
Veel plezier met je nichtje!
@:amaranta, die boeken heb ik nog van mezelf en heb ik dochter en zoon uit voorgelezen en straks kleinzoon. Die kinderboeken zijn tijdloos.
Zeg het maar. Ik vind elk bedrag prima.quote:
Das heel lief van jequote:Op zondag 27 april 2025 14:19 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat zijn ze zeker.
Ik maak er graag een ander blij mee. Laatst ook de Jip en Janneke omnibus weggedaan
Wat heb je veel op je bordje Ingrid! Een hoop zorgen om vriend, vader en jezelf. En twee kinderen om voor te zorgen. Dat zal er flink inhakken. Logisch dat je dat even van je af moet schrijven, het is niet niks zegquote:Op maandag 28 april 2025 01:21 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik reageer hier niet vaak meer, omdat ik meestal niet goed weet wat te zeggen, maar lees nog wel regelmatig mee. En leef met iedereen en alle (verbouwings) en gezondheids ed perikelen mee.
En nu zit ik hier alleen 's nachts te malen. Slapen lukt maar niet, dus er maar weer uit gegaan en zal het zo wel weer proberen. Dus ik dacht ik typ het gewoon van me af. ( situatie vriend met gebroken been is nog hetzelfde)
Mijn vader ligt ligt sinds gisteravond op de IC . Hij heeft 2 epileptische aanvallen vlak achter elkaar gehad en is sindsdien niet meer aanspreekbaar geweest. Erg zorgelijk. Ook blijft de linkerkant van zijn lichaam achter en hangt hij helemaal naar links. Iets met koolstof of iets dergelijks in het bloed was niet goed en daarom moeite met ademhalen en daar hulp bij nodig. Gelukkig geen beademing, maar een apparaat met een dikke buis die in zijn neus gaat. Ziet er naar uit, maar als het maar helpt.
Zo te zien 2x op zijn tong gebeten want die is heel erg dik.
Mijn vriendin kon mij langsbrengen vandaag en dat was een emotioneel bezoekje.![]()
Erg naar om hem zo te zien. Mijn zus was er nog en we zijn samen naar hem toe gegaan. Tegen hem gepraat in de hoop dat hij ons toch kan horen. Gevraagd of hij zijn ogen open kan doen. Of hij in mijn hand kan knijpen en hij kneep een klein beetje in mijn vingers.En een paar keer 1 oog een klein stukje open, rare afwezige blik voor een paar seconden. Toeval of hoorde hij het echt? Geen idee. Maar het voelde wel goed.
![]()
Morgen krijgt hij een scan, hij is nu redelijk stabiel.
Arme paps, na alles wat hij al heeft doorstaan, hersenbloedingen, infarcten, 2 gebroken heupen, gebroken rug, meerdere epileptische aanvallen die 1 malig waren en wel snel over gingen, aangezichtsverlamming, gebroken rug zodat hij niet meer kan lopen en in het verpleeghuis terecht kwam, kyfose, mrsa, Bechterew, nu weer mrsa blijkbaar. En nu dit! Grrrrr!!!! En dan vergeet ik vast nog wel wat.![]()
En dan moet ik morgen/straks voor een mri voor mijn hersenen om te kijken of er iets zit dat er niet hoort ivm rare klachten laatste 6-9 maanden als het niet langer is. Ik ben erg claustrofobisch, gelukkig heb ik een oxazepam gekregen en gaat de buurman me brengen. Lange stukken fietsen lukt me niet, dan wordt ik erg duizelig en wazig, of mijn been stopt er ineens mee.![]()
Sorry voor het lange verhaal zo midden in de nacht, ik zal proberen wat actiever te zijn. Jullie zijn wel altijd heel lief en oprecht.
We zitten nu op het terras van Brasserie Amadeusquote:Op maandag 28 april 2025 12:18 schreef oh-oh het volgende:
Mush wat ga je doen vandaag? En wat is je planning morgen?
Ik moet werken en daarna de honden uitlaten, kan vanaf 15:00 of zo in de stad zijn, maar ik weet niet wat je planning is?
Niet veel van pammetje gemerkt. Misschien idd door de zenuwen. Of adrenaline. Zat wel te trillen.quote:Op maandag 28 april 2025 12:16 schreef oh-oh het volgende:
Als ik zenuwachtig ben doen die niks bij mij.
Succes!!
Ai, das kut dat het niet gewerkt heeft. Maar yay, je hebt het wel gedaanquote:Op maandag 28 april 2025 13:21 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Niet veel van pammetje gemerkt. Misschien idd door de zenuwen. Of adrenaline. Zat wel te trillen.
Tis gelukt, met op 't eind hyperventilatie.
Vrijdag heb ik al een gesprek met de neuroloog.quote:Op maandag 28 april 2025 13:26 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Ai, das kut dat het niet gewerkt heeft. Maar yay, je hebt het wel gedaan![]()
Nu afwachten. Wanneer heb je de uitslag?
Bij mij doet dat ook echt niks hoor.quote:Op maandag 28 april 2025 13:21 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Niet veel van pammetje gemerkt. Misschien idd door de zenuwen. Of adrenaline. Zat wel te trillen.
Vervelend dat die spanningen er toch doorheen kwamen!quote:Op maandag 28 april 2025 13:21 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Vrijdag!quote:Op maandag 28 april 2025 14:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vervelend dat die spanningen er toch doorheen kwamen!
Maar het is gelukt. Wanneer zou je de uitslag krijgen?
Eerst lezen dan vragen dude!quote:Op maandag 28 april 2025 14:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Verdorie, mijn ninja edit was too slow!
Ik las namelijk al terug.
Idem. Ik heb eens pammetjes gehad voor de tandarts, hielp geen zak. Tot ik thuis was en de spanning weg was.quote:Op maandag 28 april 2025 12:16 schreef oh-oh het volgende:
Als ik zenuwachtig ben doen die niks bij mij.
Succes!!
True. Dat stukje terug was geen moeite.quote:Op maandag 28 april 2025 14:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Eerst lezen dan vragen dude!
Haha mijn nichtje was ook al helemaal exited over K3 @:Vicky, zij is 21
quote:
Nice, wanneer gaan jullie?quote:Op maandag 28 april 2025 14:37 schreef Vicky het volgende:
Onze week begon top. M en ik zijn voor alle Jochem Myjer voorstellingen uitgeloot. A keek in haar mail en die is ingeloot voor Carre 🥳🥳
En toen lukte het ook nog om kaarten te krijgen voor K3 🥳🥳
Antwerpen it is
Maart 2026 pas.quote:Op maandag 28 april 2025 15:15 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Nice, wanneer gaan jullie?
Wij hebben ooit via een nieuwsbrief waar in stond dat er een paar kaartjes waren vrijgekomen en een ninja actie, voor 27 mei kaartjes voor Jochem Meijer in Carré weten te bemachtigen
Oeh, das best wel heel snel. Sterkte met nagelbijtenquote:Op maandag 28 april 2025 13:48 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Vrijdag heb ik al een gesprek met de neuroloog.
Nou..quote:Op maandag 28 april 2025 20:24 schreef Mushanga71 het volgende:
Gaaf @:Vicky! De oude K3
Alle afleveringen van Hallo K3 gekeken, was dan wel met Josje, maar die kon er nog wel mee door. Wat er echter sindsdien voor K3 moet doorgaan...![]()
@:amaranta, jouw familie woont toch in Spanje? Wat een chaos daar.
Heb ik de afgelopen 2 weken 2x6 flessen van 1,5 liter water bij appie besteld. Das mijn 'noodpakket'
Ik vind het toch wel echt heftig nieuws hoor. Zo'n totale stroomstoring. Hopelijk heeft snel je hele familie weer stroom.quote:Op maandag 28 april 2025 20:54 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nou..
Mijn familie die aan de Portugese grens woont (notabene op nog geen 5 km van een elektriciteitscentrale) heeft inmiddels weer stroom.
Mijn familie aan de Spaanse kust nog niet.
Mijn familie in Madrid weet ik niks van. Whatsapp berichten komen niet aan.
Zooo, heftig idd, wat een spanning bij jullie dan. Hopelijk hebben ze allemaal weer snel elektra.quote:Op maandag 28 april 2025 20:54 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nou..
Mijn familie die aan de Portugese grens woont (notabene op nog geen 5 km van een elektriciteitscentrale) heeft inmiddels weer stroom.
Mijn familie aan de Spaanse kust nog niet.
Mijn familie in Madrid weet ik niks van. Whatsapp berichten komen niet aan.
Minecraft toevallig?quote:Op maandag 28 april 2025 21:32 schreef Hupje het volgende:
Ik zat dus vanavond op het bioscoop bankje... Met achter me een paar pubers die het echt stoer van zichzelf vonden dat ze popcorn durfden te gooien![]()
Dat hele gedoe in Spanje enz vind ik best spannend eigenlijk. Ze zullen het nooit toegeven als het geen gevalletje 'pech' was. We zijn toch wel kwetsbaar als mensen tegenwoordig.
Ik heb er zelf niet heel veel spanning van hoor. Vervelend wel nu het donker wordt natuurlijk. En voor alle spullen uit de vriezer. Maar verder komt het wel goed.quote:Op maandag 28 april 2025 21:02 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Zooo, heftig idd, wat een spanning bij jullie dan. Hopelijk hebben ze allemaal weer snel elektra.
Vriendin van mij en de moeder van zoons bestie, ontvangt ook dr apps niet. Geen idee waar zij zitten.
Nouja, het is best heftig op deze schaal. Ook qua oorzaak en hoelang het duurt is afwachten.quote:Op maandag 28 april 2025 22:07 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik heb er zelf niet heel veel spanning van hoor. Vervelend wel nu het donker wordt natuurlijk. En voor alle spullen uit de vriezer. Maar verder komt het wel goed.
Ik heb hem inmiddels contact met een vriend uit Madrid. Stroom begint langzaamaan terug te komen.
A is van de 3 K's, T van K2+Josje.quote:Op maandag 28 april 2025 20:24 schreef Mushanga71 het volgende:
Gaaf @:Vicky! De oude K3
Alle afleveringen van Hallo K3 gekeken, was dan wel met Josje, maar die kon er nog wel mee door. Wat er echter sindsdien voor K3 moet doorgaan...![]()
@:amaranta, jouw familie woont toch in Spanje? Wat een chaos daar.
Heb ik de afgelopen 2 weken 2x6 flessen van 1,5 liter water bij appie besteld. Das mijn 'noodpakket'
Hier groeide dochter op met K3, ze is één jaar ouder dan zij. Musical van de 3 biggetjes is grijs gekekenquote:Op maandag 28 april 2025 22:34 schreef Vicky het volgende:
[..]
A is van de 3 K's, T van K2+Josje.
Met Josje vond ik het nog wel oké. Maar de K3 van nu vind ik niks. Komt denk ik ook omdat die fase echt al heel lang voorbij is.
We maken er gelijk een weekendje Antwerpen van.
Wat een ellende daar in Spanje en Portugal. Vind het ook best aangstig.
Dat is snel @:ingrid. Hopelijk ook snel duidelijkheid waar je klachten vandaan komen.
We gaan nu naar Mosae Forumquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welnu. Op dinsdag 15 april ontvangt mijn zoon de telefoon. Bij ontvangst blijkt oa dat het de verkeerde telefoon is. Daarnaast blijkt dat er bij het “refurbishen” geen originele onderdelen zijn gebruikt.
Op grond van verkeerde toestel geeft zoon aan gebruik te willen maken van het retourrecht.
Verkoper gaat hiermee akkoord.
Op donderdag 16 april stuurt mijn zoon de telefoon aaangetekend terug. Verkoper ontvangt deze op zaterdag 18 april.
Verkoper stuurt het volgende whatsappbericht:Nu heeft koper nog steeds het geld niet over gemaakt. Dus wij dachten, hoe zit het eigenlijk met retourneren van geld en met die 14 dagen?quote:Goedemorgen ,
Het toestel is in goede orde ontvangen, het toestel zal nog even getest worden.
Binnen 14 dagen zal het bedrag overgemaakt zijn.
Chat GTP zegt verschillende dingen.
Enerzijds dat de 14 dagen gaan op het moment dat zoon aangeeft dat hij het wilde retourneren (dinsdag). Anderszijds dat het ingaat op het moment dat verkoper net toestel ontvangt (zaterdag). Zoals het contract aangeeft bij punt 3.
Zoon vroeg of het toestel inmiddels getest was. Geen reactie.
Gisteren stuurde zoon dat de 14 dagen verstreken waren. Antwoord verkoper het volgende:Hoezo moet het toestel eerst verkocht worden? Is dat een normale gang van zaken?quote:Beste
Bedankt voor je bericht.
Volgens ons verkoopcontract is de ingangsdatum 14 dagen na ontvangst van retourneren (en testen)
Het toestel is momenteel nog niet verkocht hierdoor is het bedrag nog niet overgemaakt.
Ons retourneringsbeleid werkt 2 kanten op, wij geven de mogelijkheid ter retournering, wij hebben 14 dagen de tijd om het toestel opnieuw te verkopen.
Indien het toestel niet verkocht is voor aanstaande zaterdag wordt het bedrag uiteraard alsnog overgemaakt.
Ik zal je op de hoogte stellen wanneer de terugbetaling verzonden is
Staat nl nergens in het verkoopcontract.
En daarbij. Het feit dat hij het terug op marktplaats heeft gezet bevestigt dus dat hij “goed” getest is.
Super leuk dat jullie afsprekenquote:Op dinsdag 29 april 2025 10:51 schreef oh-oh het volgende:
Het is echt mooi weer vandaag, ik heb zin in vanmiddag!
Nice!quote:Op dinsdag 29 april 2025 10:42 schreef oh-oh het volgende:
Nou ja het ging van even iets afgeven naar een programma tot diep in de nacht
![]()
En het was zo lief bedoeld van haar, ik ken die dame alleen van 2 keer zien op show, maar ze had zelf een nieuwe buggy gekocht en dacht meteen aan mij![]()
Nu heb ik een panterprintbuggy![]()
Maar die moet ik nog installeren, en aangezien ik vandaag na werk meteen een meet heb met Mush, wordt dat op zijn vroegst vanavond of morgen pas.
Jaa, ik ookquote:Op dinsdag 29 april 2025 10:51 schreef oh-oh het volgende:
Het is echt mooi weer vandaag, ik heb zin in vanmiddag!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
Ik bedacht dat ik kleine panterdekens en zo nodig heb nuquote:
Ik heb die buggy ook nog, met zebraprintquote:Op dinsdag 29 april 2025 11:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik bedacht dat ik kleine panterdekens en zo nodig heb nu
Ik moet echt op zoek naar babydekens met panterprint, daar is vast wel vraag naar toch?quote:Op dinsdag 29 april 2025 11:39 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Ik heb die buggy ook nog, met zebraprintNog van dochter geweest en nu zit kleinzoon erin als ik oppas
quote:Op dinsdag 29 april 2025 11:37 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Jaa, ik ook![]()
Lastig amaranta.Ja, we wachten zaterdag even af. We screenshotten indd alles.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wil ook niet teveel heen en weer appen in de zin van. Wat jij zegt is onzin. Want straks dan denkt hij stik er maar in, ik maak helemaal niks meer over.
Regelmatig bij Kruitvat als La Brard weer eens een lijn uitbrengtquote:Op dinsdag 29 april 2025 11:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik bedacht dat ik kleine panterdekens en zo nodig heb nu
Geen idee eigenlijk. Maar zal vast wel want alle mode komt een keer of tig weer terug.quote:Op dinsdag 29 april 2025 11:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik moet echt op zoek naar babydekens met panterprint, daar is vast wel vraag naar toch?
Die heb ik al, maar die zijn veel te groot voor in de buggy, ik moet echt maatje babydeken hebben!quote:Op dinsdag 29 april 2025 11:46 schreef amaranta het volgende:
[..]
Regelmatig bij Kruitvat als La Brard weer eens een lijn uitbrengt
Inderdaad!quote:Op dinsdag 29 april 2025 11:46 schreef amaranta het volgende:
[..]
Regelmatig bij Kruitvat als La Brard weer eens een lijn uitbrengt
Zou mij niks verbazen als je dan in het duurdere segment moet zoeken want luxe poezen doen dat graag.quote:Op dinsdag 29 april 2025 11:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die heb ik al, maar die zijn veel te groot voor in de buggy, ik moet echt maatje babydeken hebben!
Is ook het beste om het even te laten idd. Als het zaterdag nog niet is overgemaakt, zou ik zondag weer aan de bel trekken.quote:Op dinsdag 29 april 2025 11:45 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja, we wachten zaterdag even af. We screenshotten indd alles.
Wil ook niet teveel heen en weer appen in de zin van. Wat jij zegt is onzin. Want straks dan denkt hij stik er maar in, ik maak helemaal niks meer over.
Knippenquote:Op dinsdag 29 april 2025 11:49 schreef oh-oh het volgende:
Die dekens passen amper op mijn bank, die zijn echt huge, ik moet kleine hebben
Dat zijn van die dikke dubbele dekens, dat kan niet.quote:
Dat kan natuurlijk ook, als je twee rechter handen hebtquote:Op dinsdag 29 april 2025 11:52 schreef oh-oh het volgende:
Nou ja dan maar een keer op vrijdag naar de stoffenmarkt en ze zelf maken, mss heb ik nog wel panterprint in de kast liggen bedenk ik
Oh, die, nee das niks. Dacht van die fleece, dat kan wel.quote:Op dinsdag 29 april 2025 11:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat zijn van die dikke dubbele dekens, dat kan niet.
Ik dacht hetzelfde.quote:Op dinsdag 29 april 2025 11:52 schreef oh-oh het volgende:
Nou ja dan maar een keer op vrijdag naar de stoffenmarkt en ze zelf maken, mss heb ik nog wel panterprint in de kast liggen bedenk ik
quote:Op dinsdag 29 april 2025 11:57 schreef oh-oh het volgende:
En voor kleine Stella panterjurkjes kopen, ze heeft er 1 of 2 roze van, maar meer is altijd beter
quote:Op dinsdag 29 april 2025 12:04 schreef oh-oh het volgende:
Stella liep nog in haar roodwitblauwe koningsdag outfit but I fixed that
Haha sommigen googelen ook nog op Koninginnedagquote:Op dinsdag 29 april 2025 12:10 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]![]()
We zagen zondag wel nog toeristen met oranje slingers lopen, die waren een dag te laat
Jaa, ook zoiets idd. Waar leven die mensen, vraag ik me dan afquote:Op dinsdag 29 april 2025 12:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Haha sommigen googelen ook nog op Koninginnedag![]()
Moest er om lachen want het waren Duitsersquote:Op dinsdag 29 april 2025 12:17 schreef vencodark het volgende:
Hoe je je als toerist nu nog kan vergissen.![]()
Stella krijgt een free pass!
Maar als je zou afreizen naar NL vanwege een feestje, dan Google je wel dat je zeker de juiste datum hebt, toch?quote:Op dinsdag 29 april 2025 12:32 schreef oh-oh het volgende:
Nou ja als je Amerikaans bent of zo, dan heb je vrij weinig met ons koningshuis , kan ik me indenken dat je googelt op Queensday ipv Kingsday.
Amerikanen weten vaak vrij weinig van wat er buiten Amerika plaats vindt
Ik weet zeker dat als ik nu op Koninginnedag zoek, er vast wel ergens staat dat het 12 jaar geleden al gewijzigd is.quote:
quote:Op dinsdag 29 april 2025 11:04 schreef amaranta het volgende:
Lang verhaal. Geen zin om naar WGR te gaan. Wie weet hoe dit zit.
Doe hem even onder een spoiler ivm lengte. Niet zozeer geheim ofzoKlinkt als een particuliere verkoper die heeft gehobbied met algemene voorwaarden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Particulier tot particulier heb je afaik geen retourrecht dus dan eigenlijk nul rechten.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Nou dat vroeg ik me dus af…quote:Op dinsdag 29 april 2025 13:10 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Klinkt als een particuliere verkoper die heeft gehobbied met algemene voorwaarden.
Particulier tot particulier heb je afaik geen retourrecht dus dan eigenlijk nul rechten.
Loveli deo, werkt hier goed tegen puberzweet (als de puber het gebruikt...quote:Op dinsdag 29 april 2025 14:51 schreef vencodark het volgende:
Even iets totaal anders.
Mijn 12 jarige doucht elke dag en doet deo op.
Toch ruikt hij zo half in de dag zurig. Alsof er een fles azijn over hem heen gevallen is
Tips?![]()
Nou, ik betwijfel dus of het aan de deo ligt.quote:Op dinsdag 29 april 2025 15:11 schreef Nijna het volgende:
[..]
Loveli deo, werkt hier goed tegen puberzweet (als de puber het gebruikt...).
Werkt bij mezelf ook goed, ik rook mezelf altijd al halverwege de dag, maar sinds ik loveli gebruik is dat echt zo veel beter!
Ik weet niet of het ook werkt tegen die "azijnlucht". Mijn ene puber ruikt muf, de ander verhult elke geur met een lading geurtjes, dus die ruik ik op een heel andere manier(deze laatste weigert ook loveli te gebruiken, want het moet allemaal wel geur hebben natuurlijk).
Of je hebt gewoon nog een oude Lonely Planet liggen.quote:Op dinsdag 29 april 2025 12:32 schreef oh-oh het volgende:
Nou ja als je Amerikaans bent of zo, dan heb je vrij weinig met ons koningshuis , kan ik me indenken dat je googelt op Queensday ipv Kingsday.
Amerikanen weten vaak vrij weinig van wat er buiten Amerika plaats vindt
quote:Op woensdag 30 april 2025 09:18 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Of je hebt gewoon nog een oude Lonely Planet liggen.
Een jaar of 6 geleden was ik na een congres in de VS op weg naar huis. Een oudere Amerikaanse vrouw ging naar Nederland op vakantie, een georganiseerde groepsreis. Bezoek aan Amsterdam, Keukenhof, Zaanse schans, etc. Maar ze had dus geen idee dat haar weekje in Nederland samenviel met Koningsdag. Ik heb haar maar vast gewaarschuwd, hopelijk had de gids een gepaste oplossing. Met een groep bejaarden (zij was 75) door Amsterdam lopen op Koningsdag leek me echt geen goed plan
.
Bij de woorden “groen” en “broek”. Popt er altijd een liedje in m’n hoofd.quote:Op woensdag 30 april 2025 15:13 schreef Mushanga71 het volgende:
Ik ga met koningsdag toch écht de stad niet in![]()
Ik scoorde een lichtgroene jeans! Zei van de week nog tegen zoon: ik wil een groene jeans. Bij levi's hadden ze niet, daar scoorde ik wel een ordinaire blauweEn bij Lee lag ie gewoon he, de groene versie
![]()
En nog een zwartgrijze jeansjack.
Zoons sokkenprobleem hopelijk opgelost met 12 paar nieuwe. Zoo knap, hij is altijd zn sokken kwijt![]()
Een échte hond of een Legoversie exode?![]()
Zoon wil ook, zeker na gister. Hij vond het echt zoo leukEn hoewel ik Kick ook echt te leuk vind, sta ik er niet 100% achter. De zorg komt op mij neer, uitlaten grootste deel van de tijd ook en zomaar, spontaan een paar dagen weg, zoals nu, gaat dan niet meer.
En mocht het nodig zijn dat ik zelf toch weer op de zaak ga staan, is dat voor zo'n beestje ook niet fijn. Dus, hier geen hond, tot verdriet van zoon.
quote:Op woensdag 30 april 2025 15:30 schreef amaranta het volgende:
[..]
Bij de woorden “groen” en “broek”. Popt er altijd een liedje in m’n hoofd.
Wie weet welk liedje ik bedoel? 😇
(Ik weet het zelf uiteraard wel, maar ben benieuwd anderen het ook weten)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien klaar met Fok!?quote:Op woensdag 30 april 2025 15:50 schreef Phaidra het volgende:
Hmm nee, dat liedje zegt me zo niks.
In het kader van de topictitel: wij waren gister naar de Mincraft movie. Wat een verzameling onzin is dat. Maar goed, kinderen waren blij.
Iets anders: weet iemand waarom user mascara-klodder op anoniem is gegaan? Ze was toch altijd een actieve user. Het viel me van de week toevallig op in een andere topicreeks.
quote:Op woensdag 30 april 2025 15:40 schreef Hupje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De hulk? Maar das geen liedjequote:Op woensdag 30 april 2025 15:30 schreef amaranta het volgende:
[..]
Bij de woorden “groen” en “broek”. Popt er altijd een liedje in m’n hoofd.
Wie weet welk liedje ik bedoel? 😇
(Ik weet het zelf uiteraard wel, maar ben benieuwd anderen het ook weten)
quote:Op woensdag 30 april 2025 15:56 schreef amaranta het volgende:
[..]Droeg die een groene broek dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
Ja dat kan natuurlijk. Maar op anoniem gaan vind ik zo'n statement ofzo, alsof je passief agressief al je schepen verbrandt (al kan dat ook meer mijn beleving zijn).quote:Op woensdag 30 april 2025 15:55 schreef amaranta het volgende:
[..]
Misschien klaar met Fok!?
SQ is ook van de een op de andere dag gestopt en ik zie Leandra ook niet meer (in OUD) dus
quote:Op woensdag 30 april 2025 16:18 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja, een groene en die stond em dus goed
Alleen maar naar spullen kijken die je toch al nodig had!quote:Op woensdag 30 april 2025 16:40 schreef Mushanga71 het volgende:
Kocht ik net sandalen. Ook groen![]()
Moet nu geen winkel meer ingaan want ik slaag gewoon overal
Ja, Leandra is wel op andere fora actief jaquote:Op woensdag 30 april 2025 16:39 schreef vencodark het volgende:
Volgens mij zie ik Leandra en Mascara-klodder nog gewoon in Show en het Koningshuis topic.
Leandra sowieso.
Oh, Klodder was een oude quote. Die zit inderdaad op Anoniem nu.![]()
Dat had ik dus allemaal nodigquote:Op woensdag 30 april 2025 16:50 schreef Hupje het volgende:
[..]
Alleen maar naar spullen kijken die je toch al nodig had!![]()
Oh jongens. Ik heb vanmiddag vanalles bijgewerkt voor mijn eigen bedrijfje. Heerlijk op mijn gemakje, alles weer op ordeEn zonder schuldgevoel richting kind, want die is uit logeren en heeft dus aandacht genoeg.
2 shirts en een riem it isquote:Op woensdag 30 april 2025 18:16 schreef hilliebillie het volgende:
Dank voor het liedje weer in m’n hoofd te hebben nu.
Ons rooster programma heet ook zo. En het heeft een paar jaar geduurd voor ik niet met regelmaat aan een groene broek dacht bij het openen van mn rooster![]()
Fijn mush dat je zo goed kunt slagen! Ik zou verder shoppen als ik jou was. Nu gaat het goed en je kan het allemaal maar in huis hebben.
quote:Op woensdag 30 april 2025 15:56 schreef amaranta het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.***
misschien is Polarwise iets voor hem. https://polarwise.com/nlquote:Op dinsdag 29 april 2025 14:51 schreef vencodark het volgende:
Even iets totaal anders.
Mijn 12 jarige doucht elke dag en doet deo op.
Toch ruikt hij zo half in de dag zurig. Alsof er een fles azijn over hem heen gevallen is
Tips?![]()
Kijk even op YouTube en zoek op Hans Teeuwen- Nostradamusquote:Op donderdag 1 mei 2025 16:40 schreef Mushanga71 het volgende:
Wij zijn weer thuis. Alles is uitgepakt, de tweede was draait en ik ben nu aan het werk![]()
Denk ik dat we in augustus weer een paar dagen gaan. Blijft leuk![]()
Ik ken heel geen andere Nostradamus dan Nostradamus
Daar willen man en ik naar toe binnenkortquote:Op donderdag 1 mei 2025 19:33 schreef F_r het volgende:
Ik ben ook weer thuis was met mijn vader naar Krakau.
Morgen gaan we varen ben benieuwd volgens mij is het morgen nog mooi weer.
Gedaanquote:Op donderdag 1 mei 2025 20:23 schreef amaranta het volgende:
[..]
Kijk even op YouTube en zoek op Hans Teeuwen- Nostradamus
Ik heb helaas niet alles van de stad gezien. Het is een mooie stad vond ik.quote:Op donderdag 1 mei 2025 20:24 schreef amaranta het volgende:
[..]
Daar willen man en ik naar toe binnenkort
Herkenbaarquote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:42 schreef Hupje het volgende:
Twee huizen verderop zijn maanmannetjes asbest aan het saneren. Voelt niet echt goed om dan buiten te zitten of de was buiten te hangen. Jammer.
Gelukkig heb ik gisteren al 3 uur in de tuin gewerkt (het was nodig).
Kind is terug van een paar dagen logeren. Pff hij heeft energie voor tien en die kwek staat niet stil. Als het nou nog interessante onderwerpen waren, maar het gaat al sinds half 8 over Minecraft en de Minecraft movie
Ik zal eens even kijken, dankjewel.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:50 schreef Candaasje het volgende:
@:vencodark : ik zweet me echt heel snel het ongans, en dan meur ik ook soms echt zurig. De pubertijd was helemaal hel op de fiets.
Ik gebruik Odorex rollers. Die werken voor mij heel goed (active care of ultra protect, natural fresh werkt voor mij minder).
Daarnaast af en toe een shirt wisselen op de dag, vaak ontstaat de zurige lucht door opgedroogd zweet met bacteriën. En dat hoeft echt maar een klein beetje te zijn.
Oh en ik weet niet of ie al okselhaar heeft, maar dat blijft die geur ook echt in hangen.
Verder niet elke dag met zeep wassen, dat drastisch verminderen leek bij mij ook te helpen. Gewoon met water goed afspoelen / boenen met een wasmand.
Tot zover mijn wat zurige praat
Zuivel!quote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik zal eens even kijken, dankjewel.
Ja, dat dagelijks douchen/wassen is natuurlijk iets wat je niet gauw weer afwent. Zou dat echt zo’n verschil maken?
Zullen eens moeten testen.
Een extra shirtje zat ook al in de planning.![]()
Nog geen okselhaar gespot!
Ik denk dat je er wel vanuit mag gaan dat het saneren van de asbest zo zal gaan dat jij daar geen hinder van ondervindt.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:42 schreef Hupje het volgende:
Twee huizen verderop zijn maanmannetjes asbest aan het saneren. Voelt niet echt goed om dan buiten te zitten of de was buiten te hangen. Jammer.
Gelukkig heb ik gisteren al 3 uur in de tuin gewerkt (het was nodig).
Kind is terug van een paar dagen logeren. Pff hij heeft energie voor tien en die kwek staat niet stil. Als het nou nog interessante onderwerpen waren, maar het gaat al sinds half 8 over Minecraft en de Minecraft movie
Mijn Whoop zei laatst dat hij beweging had gedetecteerd, maar ik lag gewoon op de bank te vegeteren.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:40 schreef Hupje het volgende:
Mijn Fitbit zegt dat ik 600 actieve minuten heb gehad sinds deze week. En dan heb ik alsnog niks extras gesport tov normaalwel allerlei klusjes in en rondom huis die waren blijven liggen
Ik weet dat dermatologen heel ongelukkig worden van elke dag (warm/heet) douchen, zeker met zeep. Ik douche niet elke dag, maar als dat een brug te ver is zou hij ook kunnen proberen het gebruik van zeep eerst proberen te beperken.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik zal eens even kijken, dankjewel.
Ja, dat dagelijks douchen/wassen is natuurlijk iets wat je niet gauw weer afwent. Zou dat echt zo’n verschil maken?
Zullen eens moeten testen.
Een extra shirtje zat ook al in de planning.![]()
Nog geen okselhaar gespot!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:24 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Puberzweet.. mijn dochter maakt hele sprongen in haar ontwikkeling, krijgt overal haartjes... mamaaaaaa![]()
Ik ben nog zoekende naar fijne deo zonder enorme geur, zelf gebruik ik rexona maar dat lijkt mij voor haar best heftig.Oei.. dat klinkt wel heel spannend jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
.
Venus in pocketformaat
© loveli
Ja ok, maar ik heb die minuten dus wel écht actief gedaanquote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:19 schreef amaranta het volgende:
[..]
Mijn Whoop zei laatst dat hij beweging had gedetecteerd, maar ik lag gewoon op de bank te vegeteren.
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:24 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Puberzweet.. mijn dochter maakt hele sprongen in haar ontwikkeling, krijgt overal haartjes... mamaaaaaa![]()
Ik ben nog zoekende naar fijne deo zonder enorme geur, zelf gebruik ik rexona maar dat lijkt mij voor haar best heftig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, zo.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:54 schreef Hupje het volgende:
[..]
Ja ok, maar ik heb die minuten dus wel écht actief gedaanalleen dan niet met sporten.
Wij ook! We haalden een tût patat op de marktquote:Op vrijdag 2 mei 2025 15:04 schreef Mushanga71 het volgende:
@:_Ingrid_, heb je de uitslag al?
@:Gewoonmezelf87, ai. Hopelijk heeft je gevoel het bij het verkeerde eind![]()
Net geluncht met zoon. We hebben de afgelopen dagen niet genoeg buiten de deur gegeten![]()
En zweten, check. En dan met name mn nek. Spuit daar ook een flinke lading deo.
Zoon ruik ik niet. Kan ook zijn omdat je met gamen niet echt zweet natuurlijk![]()
Gaat ie zo wel werken dus heb ik een paar uur me-time. Ben ik wel aan toe.
Ook lekker me time toch?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 19:25 schreef vencodark het volgende:
Omdat het inderdaad nog wel lekker was buiten ben ik even wandelend naar de winkel gegaan. Iets meer dan een half uur eventjes heen en weer.
Oh, jawel, maar ik had me voorgenomen te gaan lezen. Zat al met een boek in de tuin toen ik het op mn heupen kreegquote:Op vrijdag 2 mei 2025 19:01 schreef oh-oh het volgende:
Lekker in je eentje in de tuin modderen is toch ook gewoon me time?
Ik heb net dat uur dat ik niet hoefde te werken heerlijk met de hondjes op de losloop gelopen. Jammer dat er niemand anders was maar het was heerlijk. 27 graden nog 🥳
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |