abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 29 april 2025 @ 21:45:10 #226
319308 Tink89
To live is to dance
pi_217496331
Wij zijn vandaag bij dinoland geweest en het was echt een topdag. De kinderen hebben zich ontzettend vermaakt en wij ook. M’n knie is nu wel een beetje extra dood, maar dat trekt wel weer bij. Aanrader dus!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_217497876
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2025 12:32 schreef oh-oh het volgende:
Nou ja als je Amerikaans bent of zo, dan heb je vrij weinig met ons koningshuis , kan ik me indenken dat je googelt op Queensday ipv Kingsday.
Amerikanen weten vaak vrij weinig van wat er buiten Amerika plaats vindt :P
Of je hebt gewoon nog een oude Lonely Planet liggen.

Een jaar of 6 geleden was ik na een congres in de VS op weg naar huis. Een oudere Amerikaanse vrouw ging naar Nederland op vakantie, een georganiseerde groepsreis. Bezoek aan Amsterdam, Keukenhof, Zaanse schans, etc. Maar ze had dus geen idee dat haar weekje in Nederland samenviel met Koningsdag :D. Ik heb haar maar vast gewaarschuwd, hopelijk had de gids een gepaste oplossing. Met een groep bejaarden (zij was 75) door Amsterdam lopen op Koningsdag leek me echt geen goed plan :').
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 30 april 2025 @ 09:40:27 #228
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_217497992
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2025 09:18 schreef Phaidra het volgende:

[..]
Of je hebt gewoon nog een oude Lonely Planet liggen.

Een jaar of 6 geleden was ik na een congres in de VS op weg naar huis. Een oudere Amerikaanse vrouw ging naar Nederland op vakantie, een georganiseerde groepsreis. Bezoek aan Amsterdam, Keukenhof, Zaanse schans, etc. Maar ze had dus geen idee dat haar weekje in Nederland samenviel met Koningsdag :D. Ik heb haar maar vast gewaarschuwd, hopelijk had de gids een gepaste oplossing. Met een groep bejaarden (zij was 75) door Amsterdam lopen op Koningsdag leek me echt geen goed plan :').
:D Pilletje dr in en lossssssssss! w/
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_217498001
Ik snap het heel goed dat toeristen het niet door hebben. Het grote deel is er gewoon toevallig tegelijk met Koningsdag omdat er nou eenmaal veel vakanties zijn in deze periode.
  woensdag 30 april 2025 @ 10:09:28 #230
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_217498148
Nou ja sowieso dat, ons koningshuis is niks op wereldniveau ook, ik snap de verwarring, ik zeg zelf ook nog vaak Koninginnedag. En ik ben dol op het koningshuis :D
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_217500287
Ik ga met koningsdag toch écht de stad niet in :N

Ik scoorde een lichtgroene jeans! Zei van de week nog tegen zoon: ik wil een groene jeans. Bij levi's hadden ze niet, daar scoorde ik wel een ordinaire blauwe :P En bij Lee lag ie gewoon he, de groene versie O+
En nog een zwartgrijze jeansjack.
Zoons sokkenprobleem hopelijk opgelost met 12 paar nieuwe. Zoo knap, hij is altijd zn sokken kwijt :')

Een échte hond of een Legoversie exode? ;)
Zoon wil ook, zeker na gister. Hij vond het echt zoo leuk O+ En hoewel ik Kick ook echt te leuk vind, sta ik er niet 100% achter. De zorg komt op mij neer, uitlaten grootste deel van de tijd ook en zomaar, spontaan een paar dagen weg, zoals nu, gaat dan niet meer.
En mocht het nodig zijn dat ik zelf toch weer op de zaak ga staan, is dat voor zo'n beestje ook niet fijn. Dus, hier geen hond, tot verdriet van zoon.
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  woensdag 30 april 2025 @ 15:30:02 #232
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_217500411
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2025 15:13 schreef Mushanga71 het volgende:
Ik ga met koningsdag toch écht de stad niet in :N

Ik scoorde een lichtgroene jeans! Zei van de week nog tegen zoon: ik wil een groene jeans. Bij levi's hadden ze niet, daar scoorde ik wel een ordinaire blauwe :P En bij Lee lag ie gewoon he, de groene versie O+
En nog een zwartgrijze jeansjack.
Zoons sokkenprobleem hopelijk opgelost met 12 paar nieuwe. Zoo knap, hij is altijd zn sokken kwijt :')

Een échte hond of een Legoversie exode? ;)
Zoon wil ook, zeker na gister. Hij vond het echt zoo leuk O+ En hoewel ik Kick ook echt te leuk vind, sta ik er niet 100% achter. De zorg komt op mij neer, uitlaten grootste deel van de tijd ook en zomaar, spontaan een paar dagen weg, zoals nu, gaat dan niet meer.
En mocht het nodig zijn dat ik zelf toch weer op de zaak ga staan, is dat voor zo'n beestje ook niet fijn. Dus, hier geen hond, tot verdriet van zoon.
Bij de woorden “groen” en “broek”. Popt er altijd een liedje in m’n hoofd.
Wie weet welk liedje ik bedoel? 😇
(Ik weet het zelf uiteraard wel, maar ben benieuwd anderen het ook weten)
pi_217500464
quote:
1s.gif Op woensdag 30 april 2025 15:30 schreef amaranta het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_217500471
@Mushanga71 Fijn dat je nieuwe jeans gevonden hebt.
Ik twijfel nog over de aankoop van een zomerjas. Grootste twijfelpunten zijn de kleur én het feit dat ze te koop zijn bij de Welkoop :@ (oftewel, ken da wel?)

Eigenlijk 'moet' ik een nieuwe want mijn twee jaar oude zomerjas is verbleekt.
pi_217500529
Hmm nee, dat liedje zegt me zo niks oO<.

In het kader van de topictitel: wij waren gister naar de Mincraft movie. Wat een verzameling onzin is dat _O-. Maar goed, kinderen waren blij.

Iets anders: weet iemand waarom user mascara-klodder op anoniem is gegaan? Ze was toch altijd een actieve user. Het viel me van de week toevallig op in een andere topicreeks.
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 30 april 2025 @ 15:55:44 #236
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_217500564
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2025 15:50 schreef Phaidra het volgende:
Hmm nee, dat liedje zegt me zo niks oO<.

In het kader van de topictitel: wij waren gister naar de Mincraft movie. Wat een verzameling onzin is dat _O-. Maar goed, kinderen waren blij.

Iets anders: weet iemand waarom user mascara-klodder op anoniem is gegaan? Ze was toch altijd een actieve user. Het viel me van de week toevallig op in een andere topicreeks.
Misschien klaar met Fok!?
SQ is ook van de een op de andere dag gestopt en ik zie Leandra ook niet meer (in OUD) dus
  woensdag 30 april 2025 @ 15:56:08 #237
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_217500570
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2025 15:40 schreef Hupje het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
pi_217500592
quote:
1s.gif Op woensdag 30 april 2025 15:30 schreef amaranta het volgende:

[..]
De hulk? Maar das geen liedje :D

@Hupje, ik trek me weinig aan van merken. Als de kleur goed is en hij lekker zit, maakt dat toch niet uit? Moet je nog wel de kleur bepalen ;)
Ik ben in de groen/blauwe fase, draag alleen die kleuren nog maar. Vandaar een zwartgrijs jeansjas, past overal bij :D

He, Mascaraklodder op anoniem, @Phaidra? Raaaar :{
If they say
pi_217500593
quote:
1s.gif Op woensdag 30 april 2025 15:56 schreef amaranta het volgende:

[..]
SPOILER
Droeg die een groene broek dan? :D
If they say
pi_217500613
quote:
1s.gif Op woensdag 30 april 2025 15:55 schreef amaranta het volgende:

[..]
Misschien klaar met Fok!?
SQ is ook van de een op de andere dag gestopt en ik zie Leandra ook niet meer (in OUD) dus
Ja dat kan natuurlijk. Maar op anoniem gaan vind ik zo'n statement ofzo, alsof je passief agressief al je schepen verbrandt (al kan dat ook meer mijn beleving zijn).
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 30 april 2025 @ 16:18:51 #241
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_217500706
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2025 15:59 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Droeg die een groene broek dan? :D
Ja, een groene en die stond em dus goed
pi_217500838
Volgens mij zie ik Leandra en Mascara-klodder nog gewoon in Show en het Koningshuis topic.
Leandra sowieso.

Oh, Klodder was een oude quote. Die zit inderdaad op Anoniem nu. :)

[ Bericht 44% gewijzigd door vencodark op 30-04-2025 17:02:33 ]
pi_217500847
quote:
1s.gif Op woensdag 30 april 2025 16:18 schreef amaranta het volgende:

[..]
Ja, een groene en die stond em dus goed
O+
Ik kocht toen het boek van Nostradamus en dat bracht ik terug. Vond het gewoon eng om te lezen aan voorspellingen die al waren uitgekomen en ik wilde niks weten over de toekomst :@

Kocht ik net sandalen. Ook groen :D
Moet nu geen winkel meer ingaan want ik slaag gewoon overal :')
If they say
pi_217500918
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2025 16:40 schreef Mushanga71 het volgende:
Kocht ik net sandalen. Ook groen :D
Moet nu geen winkel meer ingaan want ik slaag gewoon overal :')
Alleen maar naar spullen kijken die je toch al nodig had! ;)

Oh jongens. Ik heb vanmiddag vanalles bijgewerkt voor mijn eigen bedrijfje. Heerlijk op mijn gemakje, alles weer op orde O+ En zonder schuldgevoel richting kind, want die is uit logeren en heeft dus aandacht genoeg.
  woensdag 30 april 2025 @ 17:05:49 #245
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_217501007
quote:
1s.gif Op woensdag 30 april 2025 16:39 schreef vencodark het volgende:
Volgens mij zie ik Leandra en Mascara-klodder nog gewoon in Show en het Koningshuis topic.
Leandra sowieso.

Oh, Klodder was een oude quote. Die zit inderdaad op Anoniem nu. :)
Ja, Leandra is wel op andere fora actief ja
pi_217501107
quote:
1s.gif Op woensdag 30 april 2025 16:50 schreef Hupje het volgende:

[..]
Alleen maar naar spullen kijken die je toch al nodig had! ;)

Oh jongens. Ik heb vanmiddag vanalles bijgewerkt voor mijn eigen bedrijfje. Heerlijk op mijn gemakje, alles weer op orde O+ En zonder schuldgevoel richting kind, want die is uit logeren en heeft dus aandacht genoeg.
Dat had ik dus allemaal nodig :D
Ik verzuip in mn meeste jeans dus moest kleinere hebben.
Mijn sandalen zijn zeker zes jaar oud. Dochter woonde nog thuis. En over mn jeansjas heb ik het maar niet O-)

Lekker dat je even je handen vrij had om alles op orde te krijgen. Het werkt sowieso beter als je even kindvrij bent ;)
If they say
pi_217501565
Dank voor het liedje weer in m’n hoofd te hebben nu.
Ons rooster programma heet ook zo. En het heeft een paar jaar geduurd voor ik niet met regelmaat aan een groene broek dacht bij het openen van mn rooster :D

Fijn mush dat je zo goed kunt slagen! Ik zou verder shoppen als ik jou was. Nu gaat het goed en je kan het allemaal maar in huis hebben.
pi_217501762
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2025 18:16 schreef hilliebillie het volgende:
Dank voor het liedje weer in m’n hoofd te hebben nu.
Ons rooster programma heet ook zo. En het heeft een paar jaar geduurd voor ik niet met regelmaat aan een groene broek dacht bij het openen van mn rooster :D

Fijn mush dat je zo goed kunt slagen! Ik zou verder shoppen als ik jou was. Nu gaat het goed en je kan het allemaal maar in huis hebben.
2 shirts en een riem it is 8-)
Zoon ook 2 shirts en de 12 paar sokken. Kijken we naar aantallen, dan heeft hij gewonnen :P
Toch wel slim ingepakt. Alles paste in 1 koffer maar heb het in 2 gedaan. Weet maar nooit wat er gebeurt als ik shop :D
If they say
  woensdag 30 april 2025 @ 19:20:47 #249
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_217502080
quote:
1s.gif Op woensdag 30 april 2025 15:56 schreef amaranta het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
pi_217502197
Lego honden zijn hier ook genoeg :)

https://flic.kr/p/2r1MsH2

Mobiel delen lukt uiteraard voor geen meter.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')