Eerst lezen dan vragen dude!quote:Op maandag 28 april 2025 14:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Verdorie, mijn ninja edit was too slow!
Ik las namelijk al terug.
Idem. Ik heb eens pammetjes gehad voor de tandarts, hielp geen zak. Tot ik thuis was en de spanning weg was.quote:Op maandag 28 april 2025 12:16 schreef oh-oh het volgende:
Als ik zenuwachtig ben doen die niks bij mij.
Succes!!
True. Dat stukje terug was geen moeite.quote:Op maandag 28 april 2025 14:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Eerst lezen dan vragen dude!
Haha mijn nichtje was ook al helemaal exited over K3 @:Vicky, zij is 21
quote:
Nice, wanneer gaan jullie?quote:Op maandag 28 april 2025 14:37 schreef Vicky het volgende:
Onze week begon top. M en ik zijn voor alle Jochem Myjer voorstellingen uitgeloot. A keek in haar mail en die is ingeloot voor Carre 🥳🥳
En toen lukte het ook nog om kaarten te krijgen voor K3 🥳🥳
Antwerpen it is
Maart 2026 pas.quote:Op maandag 28 april 2025 15:15 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Nice, wanneer gaan jullie?
Wij hebben ooit via een nieuwsbrief waar in stond dat er een paar kaartjes waren vrijgekomen en een ninja actie, voor 27 mei kaartjes voor Jochem Meijer in Carré weten te bemachtigen
Oeh, das best wel heel snel. Sterkte met nagelbijtenquote:Op maandag 28 april 2025 13:48 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Vrijdag heb ik al een gesprek met de neuroloog.
Nou..quote:Op maandag 28 april 2025 20:24 schreef Mushanga71 het volgende:
Gaaf @:Vicky! De oude K3
Alle afleveringen van Hallo K3 gekeken, was dan wel met Josje, maar die kon er nog wel mee door. Wat er echter sindsdien voor K3 moet doorgaan...![]()
@:amaranta, jouw familie woont toch in Spanje? Wat een chaos daar.
Heb ik de afgelopen 2 weken 2x6 flessen van 1,5 liter water bij appie besteld. Das mijn 'noodpakket'
Ik vind het toch wel echt heftig nieuws hoor. Zo'n totale stroomstoring. Hopelijk heeft snel je hele familie weer stroom.quote:Op maandag 28 april 2025 20:54 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nou..
Mijn familie die aan de Portugese grens woont (notabene op nog geen 5 km van een elektriciteitscentrale) heeft inmiddels weer stroom.
Mijn familie aan de Spaanse kust nog niet.
Mijn familie in Madrid weet ik niks van. Whatsapp berichten komen niet aan.
Zooo, heftig idd, wat een spanning bij jullie dan. Hopelijk hebben ze allemaal weer snel elektra.quote:Op maandag 28 april 2025 20:54 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nou..
Mijn familie die aan de Portugese grens woont (notabene op nog geen 5 km van een elektriciteitscentrale) heeft inmiddels weer stroom.
Mijn familie aan de Spaanse kust nog niet.
Mijn familie in Madrid weet ik niks van. Whatsapp berichten komen niet aan.
Minecraft toevallig?quote:Op maandag 28 april 2025 21:32 schreef Hupje het volgende:
Ik zat dus vanavond op het bioscoop bankje... Met achter me een paar pubers die het echt stoer van zichzelf vonden dat ze popcorn durfden te gooien![]()
Dat hele gedoe in Spanje enz vind ik best spannend eigenlijk. Ze zullen het nooit toegeven als het geen gevalletje 'pech' was. We zijn toch wel kwetsbaar als mensen tegenwoordig.
Ik heb er zelf niet heel veel spanning van hoor. Vervelend wel nu het donker wordt natuurlijk. En voor alle spullen uit de vriezer. Maar verder komt het wel goed.quote:Op maandag 28 april 2025 21:02 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Zooo, heftig idd, wat een spanning bij jullie dan. Hopelijk hebben ze allemaal weer snel elektra.
Vriendin van mij en de moeder van zoons bestie, ontvangt ook dr apps niet. Geen idee waar zij zitten.
Nouja, het is best heftig op deze schaal. Ook qua oorzaak en hoelang het duurt is afwachten.quote:Op maandag 28 april 2025 22:07 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik heb er zelf niet heel veel spanning van hoor. Vervelend wel nu het donker wordt natuurlijk. En voor alle spullen uit de vriezer. Maar verder komt het wel goed.
Ik heb hem inmiddels contact met een vriend uit Madrid. Stroom begint langzaamaan terug te komen.
A is van de 3 K's, T van K2+Josje.quote:Op maandag 28 april 2025 20:24 schreef Mushanga71 het volgende:
Gaaf @:Vicky! De oude K3
Alle afleveringen van Hallo K3 gekeken, was dan wel met Josje, maar die kon er nog wel mee door. Wat er echter sindsdien voor K3 moet doorgaan...![]()
@:amaranta, jouw familie woont toch in Spanje? Wat een chaos daar.
Heb ik de afgelopen 2 weken 2x6 flessen van 1,5 liter water bij appie besteld. Das mijn 'noodpakket'
Hier groeide dochter op met K3, ze is één jaar ouder dan zij. Musical van de 3 biggetjes is grijs gekekenquote:Op maandag 28 april 2025 22:34 schreef Vicky het volgende:
[..]
A is van de 3 K's, T van K2+Josje.
Met Josje vond ik het nog wel oké. Maar de K3 van nu vind ik niks. Komt denk ik ook omdat die fase echt al heel lang voorbij is.
We maken er gelijk een weekendje Antwerpen van.
Wat een ellende daar in Spanje en Portugal. Vind het ook best aangstig.
Dat is snel @:ingrid. Hopelijk ook snel duidelijkheid waar je klachten vandaan komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |