abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217486578
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2025 14:16 schreef oh-oh het volgende:

[..]
Vrijdag!
Verdorie, mijn ninja edit was too slow!
Ik las namelijk al terug. :+
pi_217486667
Onze week begon top. M en ik zijn voor alle Jochem Myjer voorstellingen uitgeloot. A keek in haar mail en die is ingeloot voor Carre 🥳🥳

En toen lukte het ook nog om kaarten te krijgen voor K3 🥳🥳
Antwerpen it is
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 28 april 2025 @ 14:50:20 #153
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_217486800
quote:
1s.gif Op maandag 28 april 2025 14:27 schreef vencodark het volgende:

[..]
Verdorie, mijn ninja edit was too slow!
Ik las namelijk al terug. :+
Eerst lezen dan vragen dude!

Haha mijn nichtje was ook al helemaal exited over K3 @Vicky, zij is 21 :D
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_217486911
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2025 12:16 schreef oh-oh het volgende:
:D Als ik zenuwachtig ben doen die niks bij mij.
Succes!!
Idem. Ik heb eens pammetjes gehad voor de tandarts, hielp geen zak. Tot ik thuis was en de spanning weg was.
Viel ik in slaap op de bank of ik ging een stuk fietsen en dan wist ik niet meer waar ik geweest was...

@_Ingrid_ fijn dat de mri gelukt is!
Fake it till you make it...
pi_217486919
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2025 14:50 schreef oh-oh het volgende:

[..]
Eerst lezen dan vragen dude!

Haha mijn nichtje was ook al helemaal exited over K3 @:Vicky, zij is 21 :D
True. Dat stukje terug was geen moeite. :P
quote:
pi_217486988
quote:
1s.gif Op maandag 28 april 2025 14:37 schreef Vicky het volgende:
Onze week begon top. M en ik zijn voor alle Jochem Myjer voorstellingen uitgeloot. A keek in haar mail en die is ingeloot voor Carre 🥳🥳

En toen lukte het ook nog om kaarten te krijgen voor K3 🥳🥳
Antwerpen it is
Nice, wanneer gaan jullie?
Wij hebben ooit via een nieuwsbrief waar in stond dat er een paar kaartjes waren vrijgekomen en een ninja actie, voor 27 mei kaartjes voor Jochem Meijer in Carré weten te bemachtigen
pi_217486998
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2025 15:15 schreef hilliebillie het volgende:

[..]
Nice, wanneer gaan jullie?
Wij hebben ooit via een nieuwsbrief waar in stond dat er een paar kaartjes waren vrijgekomen en een ninja actie, voor 27 mei kaartjes voor Jochem Meijer in Carré weten te bemachtigen
Maart 2026 pas.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_217487003
quote:
1s.gif Op maandag 28 april 2025 15:17 schreef Vicky het volgende:

[..]
Maart 2026 pas.
Mooi vooruitzicht in ieder geval!!
pi_217489260
Gaaf @Vicky! De oude K3 O+
Alle afleveringen van Hallo K3 gekeken, was dan wel met Josje, maar die kon er nog wel mee door. Wat er echter sindsdien voor K3 moet doorgaan... :{

@amaranta, jouw familie woont toch in Spanje? Wat een chaos daar.

Heb ik de afgelopen 2 weken 2x6 flessen van 1,5 liter water bij appie besteld. Das mijn 'noodpakket' :')
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_217489271
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2025 13:48 schreef _Ingrid_ het volgende:

[..]
Vrijdag heb ik al een gesprek met de neuroloog.
Oeh, das best wel heel snel. Sterkte met nagelbijten :*
If they say
  maandag 28 april 2025 @ 20:54:18 #161
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_217489514
quote:
1s.gif Op maandag 28 april 2025 20:24 schreef Mushanga71 het volgende:
Gaaf @:Vicky! De oude K3 O+
Alle afleveringen van Hallo K3 gekeken, was dan wel met Josje, maar die kon er nog wel mee door. Wat er echter sindsdien voor K3 moet doorgaan... :{

@:amaranta, jouw familie woont toch in Spanje? Wat een chaos daar.

Heb ik de afgelopen 2 weken 2x6 flessen van 1,5 liter water bij appie besteld. Das mijn 'noodpakket' :')
Nou..
Mijn familie die aan de Portugese grens woont (notabene op nog geen 5 km van een elektriciteitscentrale) heeft inmiddels weer stroom.

Mijn familie aan de Spaanse kust nog niet.

Mijn familie in Madrid weet ik niks van. Whatsapp berichten komen niet aan.
  maandag 28 april 2025 @ 20:57:03 #162
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_217489546
quote:
1s.gif Op maandag 28 april 2025 20:54 schreef amaranta het volgende:

[..]
Nou..
Mijn familie die aan de Portugese grens woont (notabene op nog geen 5 km van een elektriciteitscentrale) heeft inmiddels weer stroom.

Ik vind het toch wel echt heftig nieuws hoor. Zo'n totale stroomstoring. Hopelijk heeft snel je hele familie weer stroom.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_217489601
quote:
1s.gif Op maandag 28 april 2025 20:54 schreef amaranta het volgende:

[..]
Nou..

Zooo, heftig idd, wat een spanning bij jullie dan. Hopelijk hebben ze allemaal weer snel elektra.

Vriendin van mij en de moeder van zoons bestie, ontvangt ook dr apps niet. Geen idee waar zij zitten.
If they say
pi_217489866
Ik zat dus vanavond op het bioscoop bankje... Met achter me een paar pubers die het echt stoer van zichzelf vonden dat ze popcorn durfden te gooien :')

Dat hele gedoe in Spanje enz vind ik best spannend eigenlijk. Ze zullen het nooit toegeven als het geen gevalletje 'pech' was. We zijn toch wel kwetsbaar als mensen tegenwoordig.
pi_217489898
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2025 21:32 schreef Hupje het volgende:
Ik zat dus vanavond op het bioscoop bankje... Met achter me een paar pubers die het echt stoer van zichzelf vonden dat ze popcorn durfden te gooien :')

Dat hele gedoe in Spanje enz vind ik best spannend eigenlijk. Ze zullen het nooit toegeven als het geen gevalletje 'pech' was. We zijn toch wel kwetsbaar als mensen tegenwoordig.
Minecraft toevallig? :D

Jaa, echt hoor. De wereld is best wel eng geworden de laatste tijd en als zoiets er dan nog bovenop komt :{
If they say
pi_217490003
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2025 21:37 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Minecraft toevallig? :D
Ja, je moet iets over hebben voor je kind, he ;)
pi_217490182
Dochter zit ook in Spanje. Die appte me in de middag dat er een stroomstoring was. Ik had het toen nog niet gelezen op het nieuws en dacht dat ze bij de opa en oma van het vriendinnetje waar ze zitten een stroomstoring hadden. Maar had pas later in de gaten dat het zo groots was. Heb haar gevraagd te appen als ze weer stroom heeft maar berichtje komt niet aan. Maar in het huis waar ze zit heeft ze sowieso alleen wifi en geen netwerk. Dus denk dat ze vanmiddag ergens zat waar in ieder geval wel netwerk was.

Dus even afwachten hoe het gaat verder.
  maandag 28 april 2025 @ 22:07:54 #168
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_217490184
quote:
1s.gif Op maandag 28 april 2025 21:02 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Zooo, heftig idd, wat een spanning bij jullie dan. Hopelijk hebben ze allemaal weer snel elektra.

Vriendin van mij en de moeder van zoons bestie, ontvangt ook dr apps niet. Geen idee waar zij zitten.
Ik heb er zelf niet heel veel spanning van hoor. Vervelend wel nu het donker wordt natuurlijk. En voor alle spullen uit de vriezer. Maar verder komt het wel goed.

Ik heb hem inmiddels contact met een vriend uit Madrid. Stroom begint langzaamaan terug te komen.
pi_217490300
Haha, das ook weer zo @Hupje en meteen een ervaring rijker :P Wat een hype, die film :D

Ach ja Hillie, jouw dochter zit daar natuurlijk ook. Hopelijk heeft ze snel weer wifi en hoor je wat van haar.

quote:
1s.gif Op maandag 28 april 2025 22:07 schreef amaranta het volgende:

[..]
Ik heb er zelf niet heel veel spanning van hoor. Vervelend wel nu het donker wordt natuurlijk. En voor alle spullen uit de vriezer. Maar verder komt het wel goed.

Ik heb hem inmiddels contact met een vriend uit Madrid. Stroom begint langzaamaan terug te komen.
Nouja, het is best heftig op deze schaal. Ook qua oorzaak en hoelang het duurt is afwachten.
Fijn iig dat in Madrid de stroom weer langzaamaan terugkomt.

Het is best wel een wake-up call, dat het echt zo massaal kan gebeuren.
Ik weet wel dat in sommige landen een paar keer per dag op gezette tijden, de stroom eraf gaat. Daar leef je dan ook naar. Maar hier, in Europa...
If they say
pi_217490383
quote:
1s.gif Op maandag 28 april 2025 20:24 schreef Mushanga71 het volgende:
Gaaf @:Vicky! De oude K3 O+

@:amaranta, jouw familie woont toch in Spanje? Wat een chaos daar.

A is van de 3 K's, T van K2+Josje.
Met Josje vond ik het nog wel oké. Maar de K3 van nu vind ik niks. Komt denk ik ook omdat die fase echt al heel lang voorbij is.
We maken er gelijk een weekendje Antwerpen van.

Wat een ellende daar in Spanje en Portugal. Vind het ook best aangstig.

Dat is snel @Ingrid. Hopelijk ook snel duidelijkheid waar je klachten vandaan komen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Vicky op 29-04-2025 09:36:32 ]
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_217490601
Dochter appte dat ze weer stroom (en wifi) hadden. Dus dat is toch wel fijn om te weten ;)
  maandag 28 april 2025 @ 23:46:34 #172
176471 oh-oh
pi_217490712
Ik heb alles gemist joh!
En ken veel mensen in Spanje.
Ik werkte tot 18:00, er appte een kennis dat ze even haar oude keurige buggy voor haar honden wilde schenken aan mij,of ze die even langs kon brengen rond 19:30, dus ik rennen met die honden, kwam ze uiteindelijk om 20:00 pas, ze bleef heel gezellig plakken, ging om 21:20 naar buiten, ik wilde gaan eten en de honden voeren, belde ze op , parkeergarage was dicht :') |:(
Dus ik naar buiten nergens een nummer te vinden, het was de garage van het winkelcentrum, schijnbaar gaat de Jumbo ook al om 20:30 dicht...
De politie wist zelfs geen nr, haar man is haar uiteindelijk komen halen, maar haar auto moet morgen om 8:00 in de garage zijn voor een beurt, terwijl deze garage pas om 8 uur weer open gaat.
Ja het stond wel aangegeven maar op een hele onlogische rare plek.
En ik wist niet dat ze hem daar gezet had,
Ze woont niet echt in de buurt ook.
Nu moet ik nog avondeten :D :'( :Y)
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_217491223
quote:
1s.gif Op maandag 28 april 2025 22:34 schreef Vicky het volgende:

[..]
A is van de 3 K's, T van K2+Josje.
Met Josje vond ik het nog wel oké. Maar de K3 van nu vind ik niks. Komt denk ik ook omdat die fase echt al heel lang voorbij is.
We maken er gelijk een weekendje Antwerpen van.

Wat een ellende daar in Spanje en Portugal. Vind het ook best aangstig.

Dat is snel @:ingrid. Hopelijk ook snel duidelijkheid waar je klachten vandaan komen.
Hier groeide dochter op met K3, ze is één jaar ouder dan zij. Musical van de 3 biggetjes is grijs gekeken :D Met zoon keek ik hallo K3.
Beter idd, lekker weekendje Antwerpen ervan maken :)

Fujn Hillie, dat je wat van je dochter hebt gehoord :)
Hier ook antwoord van vriendin.

Haha @oh-oh, je hebt heel wat gemist :D
Handig van die parkeergarage :X
Op de zaak ook vaker gehad maar dat kwam door de beveiliging die het hek eerder sloot omdat ie naar huis wilde ofzo :') maar daar sta je dan.

Zoon wil graag een game, tuurlijk, maar dies bijna overal uitverkocht dus wil ie hier naar de MM :')
If they say
  dinsdag 29 april 2025 @ 10:22:44 #174
176471 oh-oh
pi_217491932
Jullie hebben nog tijd genoeg!
( Groucho Marx )
  dinsdag 29 april 2025 @ 10:39:49 #175
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_217492049
Wat een toestand oh-oh
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')