Ja in een prachtig groene metalen uitvoeringquote:Op zaterdag 26 april 2025 20:04 schreef Phaidra het volgende:
Ik kocht 3 t-shirts voor de jongste. De oudste kocht een paar Donald Duck pockets en de jongste 1 kleine Lego-set. Totaal ¤7 volgens mij.
@:Ynske wat een leuke vondst! Zo’n heel zware?
Ja hij doet t prima, 7 euroquote:Op zaterdag 26 april 2025 21:36 schreef oh-oh het volgende:
Haha ik had vroeger echt veel star wars merch! Maar dat heb ik allemaal aan mijn broertje en neefje gegeven.
Ynske wat een toffe buit! Werkt hij goed? Wat kostte hij?
Oeh, ik heb een 13 jarige die gek is op boeken, katten en DnDquote:Op zaterdag 26 april 2025 17:04 schreef Candaasje het volgende:
Kreeg voor mijn verjaardag ‘Carl the dungeon crawler’. Schijnt in Amerika een groot succes te zijn. Als je van Dungeon & Dragons en/of RPG én van katten houdt, vind ik het tot nu toe een aanrader. (Disclaimer: Ik ben pas net begonnen ) Het is vlot/modern geschreven, zeker geen Tolkien zinnen. (ik ben overigens ook groot LotR fan! )
Oef, I feel you. Gelukkig dat jullie morgen in het andere huis terechtkunnen. Hopelijk trekt dochter nog een verhuizingquote:Op zondag 27 april 2025 09:43 schreef Schanu het volgende:
Wij gingen gisteren op vakantie. Hadden een rustig huisje uitgezocht op een wel drukke camping. Zijn we in een huisje gezet recht tegenover de animatietent en naast de doorgaande weg waar iedereen langs moet ik heb er echt een traantje om gelaten, je dreunt hier zelfs binnen helemaal weg en de muziek gaat door tot 23.00 uur 's avonds. De kinderen sliepen niet, de 8 jarige was volledig overprikkeld en wilde niet eens buiten eten door alle drukte en lawaai. Tijdens de animatieshow stortte ze in en nam ik haar mee terug naar ons huisje, waar ze dus ook niet tot rust kwam door het lawaai en het dreunen van de vloer.
Vanochtend naar de receptie gegaan, en ik ben zó opgelucht want het huisje dat wij oorspronkelijk hadden geboekt komt morgen vrij en daar mogen wij alsnog in. Moeten we wel dus nog een keer verhuizen, en dit huisje schoonmaken, maar dan hebben we de rest van de vakantie wel rust hopelijk.
Ik wist het echt niet maar hier ze toch niet meer 🤣 . Ik dacht dat ik er Queen and I ook had dus ik zoek straks wel even goed!quote:Op zondag 27 april 2025 13:17 schreef Mushanga71 het volgende:
Zijn stomme koffers die niet meegeven als je de rits opendoet, midden in een drukke ah to go. Dus grabbelde ik in een kiertje van de koffer. Stom, I know.
Lol, deze trein is om 14.15 in Sittard![]()
Jaa, nu weet ik het weer van Sue Townsend! Weet je zeker dat je de boeken kwijt wil? Schept toch een band![]()
Queen Camilla en number 10 heb ik nog niet, de andere al wel
Wat wil je ervoor hebben?quote:Op zondag 27 april 2025 13:20 schreef amaranta het volgende:
Zijn er nog mensen die interesse hebben in boeken zoals Pluk van de Petteflet of Pluk redt de dieren? Annie MG Schmidt Ziezo?
Nouja, mocht je je ooit bedenken, krijg je ze van me terugquote:Op zondag 27 april 2025 13:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik wist het echt niet maar hier ze toch niet meer 🤣 . Ik dacht dat ik er Queen and I ook had dus ik zoek straks wel even goed!
Dat zijn ze zeker.quote:Op zondag 27 april 2025 13:32 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Nouja, mocht je je ooit bedenken, krijg je ze van me terug![]()
Die heb ik ook nog niet, dus als je die kan vinden, graagMaar, kijk maar hoor, ben al blij met die andere twee
![]()
Veel plezier met je nichtje!
@:amaranta, die boeken heb ik nog van mezelf en heb ik dochter en zoon uit voorgelezen en straks kleinzoon. Die kinderboeken zijn tijdloos.
Zeg het maar. Ik vind elk bedrag prima.quote:
Das heel lief van jequote:Op zondag 27 april 2025 14:19 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat zijn ze zeker.
Ik maak er graag een ander blij mee. Laatst ook de Jip en Janneke omnibus weggedaan
Wat heb je veel op je bordje Ingrid! Een hoop zorgen om vriend, vader en jezelf. En twee kinderen om voor te zorgen. Dat zal er flink inhakken. Logisch dat je dat even van je af moet schrijven, het is niet niks zegquote:Op maandag 28 april 2025 01:21 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik reageer hier niet vaak meer, omdat ik meestal niet goed weet wat te zeggen, maar lees nog wel regelmatig mee. En leef met iedereen en alle (verbouwings) en gezondheids ed perikelen mee.
En nu zit ik hier alleen 's nachts te malen. Slapen lukt maar niet, dus er maar weer uit gegaan en zal het zo wel weer proberen. Dus ik dacht ik typ het gewoon van me af. ( situatie vriend met gebroken been is nog hetzelfde)
Mijn vader ligt ligt sinds gisteravond op de IC . Hij heeft 2 epileptische aanvallen vlak achter elkaar gehad en is sindsdien niet meer aanspreekbaar geweest. Erg zorgelijk. Ook blijft de linkerkant van zijn lichaam achter en hangt hij helemaal naar links. Iets met koolstof of iets dergelijks in het bloed was niet goed en daarom moeite met ademhalen en daar hulp bij nodig. Gelukkig geen beademing, maar een apparaat met een dikke buis die in zijn neus gaat. Ziet er naar uit, maar als het maar helpt.
Zo te zien 2x op zijn tong gebeten want die is heel erg dik.
Mijn vriendin kon mij langsbrengen vandaag en dat was een emotioneel bezoekje.![]()
Erg naar om hem zo te zien. Mijn zus was er nog en we zijn samen naar hem toe gegaan. Tegen hem gepraat in de hoop dat hij ons toch kan horen. Gevraagd of hij zijn ogen open kan doen. Of hij in mijn hand kan knijpen en hij kneep een klein beetje in mijn vingers.En een paar keer 1 oog een klein stukje open, rare afwezige blik voor een paar seconden. Toeval of hoorde hij het echt? Geen idee. Maar het voelde wel goed.
![]()
Morgen krijgt hij een scan, hij is nu redelijk stabiel.
Arme paps, na alles wat hij al heeft doorstaan, hersenbloedingen, infarcten, 2 gebroken heupen, gebroken rug, meerdere epileptische aanvallen die 1 malig waren en wel snel over gingen, aangezichtsverlamming, gebroken rug zodat hij niet meer kan lopen en in het verpleeghuis terecht kwam, kyfose, mrsa, Bechterew, nu weer mrsa blijkbaar. En nu dit! Grrrrr!!!! En dan vergeet ik vast nog wel wat.![]()
En dan moet ik morgen/straks voor een mri voor mijn hersenen om te kijken of er iets zit dat er niet hoort ivm rare klachten laatste 6-9 maanden als het niet langer is. Ik ben erg claustrofobisch, gelukkig heb ik een oxazepam gekregen en gaat de buurman me brengen. Lange stukken fietsen lukt me niet, dan wordt ik erg duizelig en wazig, of mijn been stopt er ineens mee.![]()
Sorry voor het lange verhaal zo midden in de nacht, ik zal proberen wat actiever te zijn. Jullie zijn wel altijd heel lief en oprecht.
We zitten nu op het terras van Brasserie Amadeusquote:Op maandag 28 april 2025 12:18 schreef oh-oh het volgende:
Mush wat ga je doen vandaag? En wat is je planning morgen?
Ik moet werken en daarna de honden uitlaten, kan vanaf 15:00 of zo in de stad zijn, maar ik weet niet wat je planning is?
Niet veel van pammetje gemerkt. Misschien idd door de zenuwen. Of adrenaline. Zat wel te trillen.quote:Op maandag 28 april 2025 12:16 schreef oh-oh het volgende:
Als ik zenuwachtig ben doen die niks bij mij.
Succes!!
Ai, das kut dat het niet gewerkt heeft. Maar yay, je hebt het wel gedaanquote:Op maandag 28 april 2025 13:21 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Niet veel van pammetje gemerkt. Misschien idd door de zenuwen. Of adrenaline. Zat wel te trillen.
Tis gelukt, met op 't eind hyperventilatie.
Vrijdag heb ik al een gesprek met de neuroloog.quote:Op maandag 28 april 2025 13:26 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Ai, das kut dat het niet gewerkt heeft. Maar yay, je hebt het wel gedaan![]()
Nu afwachten. Wanneer heb je de uitslag?
Bij mij doet dat ook echt niks hoor.quote:Op maandag 28 april 2025 13:21 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Niet veel van pammetje gemerkt. Misschien idd door de zenuwen. Of adrenaline. Zat wel te trillen.
Vervelend dat die spanningen er toch doorheen kwamen!quote:Op maandag 28 april 2025 13:21 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Vrijdag!quote:Op maandag 28 april 2025 14:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vervelend dat die spanningen er toch doorheen kwamen!
Maar het is gelukt. Wanneer zou je de uitslag krijgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |