abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 26 april 2025 @ 20:14:36 #101
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_217474175
Wij hebben voor 37 euro meuk verkocht. Helaas is er ook weer meuk mee teruggekomen :')
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 26 april 2025 @ 20:26:19 #102
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_217474273
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 april 2025 20:04 schreef Phaidra het volgende:
Ik kocht 3 t-shirts voor de jongste. De oudste kocht een paar Donald Duck pockets en de jongste 1 kleine Lego-set. Totaal ¤7 volgens mij.

@:Ynske wat een leuke vondst! Zo’n heel zware? O+
Ja in een prachtig groene metalen uitvoering
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_217474303
Simon heeft 8 dubbelpockets van Donald Duck gescoord en een nerf pistool en ook nog een suikerspin gegeten voor het eerst. Schade 7 euro.

Hij is ook echt een lezer, momenteel helemaal gek op Dolfje Weerwolfje, hij leest in 1 à 2 dagen eentje uit en dan meteen door naar de volgende.
We kunnen vaak in bieb samen rondkijken en zoveel leuke boeken zien, dat we al eens bedacht hebben om eens een weekje in de bieb te bivakkeren en daar ook te slapen, zodat we al die leuke boeken kunnen bekijken en lezen O+ .

Nog een paar dagen en dan gaan we op vakantie naar Duitsland, echt zin en ook echt aan toe.
pi_217474771
Een Darth Vader staande pop! Incl. geluid. :P
  zaterdag 26 april 2025 @ 21:36:44 #105
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_217474800
Haha ik had vroeger echt veel star wars merch! Maar dat heb ik allemaal aan mijn broertje en neefje gegeven.
Ynske wat een toffe buit! Werkt hij goed? Wat kostte hij?
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 27 april 2025 @ 06:24:52 #106
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_217476603
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 april 2025 21:36 schreef oh-oh het volgende:
Haha ik had vroeger echt veel star wars merch! Maar dat heb ik allemaal aan mijn broertje en neefje gegeven.
Ynske wat een toffe buit! Werkt hij goed? Wat kostte hij?
Ja hij doet t prima, 7 euro :D
Today is life -

Dale Carnegie
pi_217477361
Wat een leuke buiten!

Wij hebben boeken gescoord van Mees Kees, Superjuffie en Paul van Loon. Een metaaldetector voor de 6 jarige, 2 spellen en een hele rits knuffels erbij :X

Wij gingen gisteren op vakantie. Hadden een rustig huisje uitgezocht op een wel drukke camping. Zijn we in een huisje gezet recht tegenover de animatietent en naast de doorgaande weg waar iedereen langs moet :N ik heb er echt een traantje om gelaten, je dreunt hier zelfs binnen helemaal weg en de muziek gaat door tot 23.00 uur 's avonds. De kinderen sliepen niet, de 8 jarige was volledig overprikkeld en wilde niet eens buiten eten door alle drukte en lawaai. Tijdens de animatieshow stortte ze in en nam ik haar mee terug naar ons huisje, waar ze dus ook niet tot rust kwam door het lawaai en het dreunen van de vloer.

Vanochtend naar de receptie gegaan, en ik ben zó opgelucht want het huisje dat wij oorspronkelijk hadden geboekt komt morgen vrij en daar mogen wij alsnog in. Moeten we wel dus nog een keer verhuizen, en dit huisje schoonmaken, maar dan hebben we de rest van de vakantie wel rust hopelijk.
pi_217477487
We begonnen gisteren onze dag wel lekker trouwens.
Ik trok de koelkast open om melk etc. te pakken, had mijn dochter de avond daarvoor het pak niet goed dichtgedaan en op z’n kant in de koelkast gelegd.
3/4 van het pak was gaan lekken op 2 planken en de groentela.
Konden we eerst de boel afwassen en schoonmaken. :{

Haaaaaat.
pi_217477571
Het is trouwens deze van de markt, voor de geïnteresseerden:

https://www.old-school-to(...)n-doos-44-centimeter

¤4. :D En doet het zo goed als perfect.
pi_217477572
Gelukkig kunnen jullie naar het andere huisje schanu

Wij hebben gisteren wat verkocht en was heel veel aanbod.

En we gingen met heel veel ah hamsters weer naar huis.
pi_217477696
@Schanu, fijn dat jullie kunnen verplaatsen.
Fijne vakantie nog!

quote:
7s.gif Op zaterdag 26 april 2025 17:04 schreef Candaasje het volgende:
Kreeg voor mijn verjaardag ‘Carl the dungeon crawler’. Schijnt in Amerika een groot succes te zijn. Als je van Dungeon & Dragons en/of RPG én van katten houdt, vind ik het tot nu toe een aanrader. (Disclaimer: Ik ben pas net begonnen ) Het is vlot/modern geschreven, zeker geen Tolkien zinnen. (ik ben overigens ook groot LotR fan! )
Oeh, ik heb een 13 jarige die gek is op boeken, katten en DnD :D
Die gaat op het lijstje voor de zomervakantie.

We hebben ooit eens elk 15 boeken van de bieb mee gehad en aan het eind van 2 weken vakantie aan elkaars boeken begonnen omdat de eigen boeken op waren. Die leesgenen zijn bij deze goed blijven plakken. Inmiddels over naar e-readers. Dus eens kijken of ik deze ergens kan vinden.
pi_217477965
Dat ziet er uit als een goede deal Venco!
Wat vervelend schanu dat ze jullie in een ander en drukker huisje hebben geplaatst. Gelukkig dat jullie morgen over kunnen naar het rustige huisje!

Wat een goede deals zo op de vrijmarkten!

Ik was zelf aan het werk en hier in het dorp stelt het weinig voor. Maar alleen de oudste was thuis en die geeft er toch niet zo veel om. De jongste zit in Spanje nu en die is daar haar geld aan het uitgeven ;)
  zondag 27 april 2025 @ 12:03:23 #113
176471 oh-oh
pi_217478233
Venco die had ik ook wel meegenomen, nice!~
Jammer van de melk, maar het is weer eens iets anders dan de vriezer open laten staan :D
Veel plezier op vakantie iedereen die gaat!
Ik heb alleen op tv naar koningsdag gekeken, en verder wat gewandeld, same old same old, maar met Kick is het wel extra leuk nu, ik kan niet geloven dat ie zo leuk is en dat die familie hem zomaar dropte :o
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  zondag 27 april 2025 @ 12:12:47 #114
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_217478288
quote:
0s.gif Op zondag 27 april 2025 09:43 schreef Schanu het volgende:
Wij gingen gisteren op vakantie. Hadden een rustig huisje uitgezocht op een wel drukke camping. Zijn we in een huisje gezet recht tegenover de animatietent en naast de doorgaande weg waar iedereen langs moet ik heb er echt een traantje om gelaten, je dreunt hier zelfs binnen helemaal weg en de muziek gaat door tot 23.00 uur 's avonds. De kinderen sliepen niet, de 8 jarige was volledig overprikkeld en wilde niet eens buiten eten door alle drukte en lawaai. Tijdens de animatieshow stortte ze in en nam ik haar mee terug naar ons huisje, waar ze dus ook niet tot rust kwam door het lawaai en het dreunen van de vloer.

Vanochtend naar de receptie gegaan, en ik ben zó opgelucht want het huisje dat wij oorspronkelijk hadden geboekt komt morgen vrij en daar mogen wij alsnog in. Moeten we wel dus nog een keer verhuizen, en dit huisje schoonmaken, maar dan hebben we de rest van de vakantie wel rust hopelijk.
Oef, I feel you. Gelukkig dat jullie morgen in het andere huis terechtkunnen. Hopelijk trekt dochter nog een verhuizing :*
pi_217478419
Wij zitten in de trein, nu bijna bij Utrecht 8-)

@Schanu, lekker handig dat ze jullie op een druk punt in een huisje hebben gezet. Nog even afzien en dan hebben jullie rust. Veel plezier en probeer te genieten :*

Wilde ik op het station wat uit de koffer halen maar niet heel de rits open zetten. Zat mn hand klem en nu zit er een blauwe plek :')
Oh, zie nu, ook een kras en een blauwe plek op mn pols. Yay.
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  zondag 27 april 2025 @ 12:51:44 #116
176471 oh-oh
pi_217478626
Hoe krijg je het voor elkaar?
Mijn zusje en nichtje zitten in de trein die om 13:15 om Sittard is, die reizen dus voor jullie uit!
Ik heb the the cappuccino years, the wilderness years, Queen Camilla en Number 10 hier, zeg maar welke je wil.
Ik lees net dat Sue Townsend blind is, door diabetes :')
( Groucho Marx )
pi_217478820
Zijn stomme koffers die niet meegeven als je de rits opendoet, midden in een drukke ah to go. Dus grabbelde ik in een kiertje van de koffer. Stom, I know.
Lol, deze trein is om 14.15 in Sittard :D
Jaa, nu weet ik het weer van Sue Townsend! Weet je zeker dat je de boeken kwijt wil? Schept toch een band ;)
Queen Camilla en number 10 heb ik nog niet, de andere al wel :)
If they say
  zondag 27 april 2025 @ 13:20:31 #118
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_217478849
Zijn er nog mensen die interesse hebben in boeken zoals Pluk van de Petteflet of Pluk redt de dieren? Annie MG Schmidt Ziezo?
  zondag 27 april 2025 @ 13:25:19 #119
176471 oh-oh
pi_217478898
quote:
0s.gif Op zondag 27 april 2025 13:17 schreef Mushanga71 het volgende:
Zijn stomme koffers die niet meegeven als je de rits opendoet, midden in een drukke ah to go. Dus grabbelde ik in een kiertje van de koffer. Stom, I know.
Lol, deze trein is om 14.15 in Sittard :D
Jaa, nu weet ik het weer van Sue Townsend! Weet je zeker dat je de boeken kwijt wil? Schept toch een band ;)
Queen Camilla en number 10 heb ik nog niet, de andere al wel :)
Ik wist het echt niet maar hier ze toch niet meer 🤣 . Ik dacht dat ik er Queen and I ook had dus ik zoek straks wel even goed!
( Groucho Marx )
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 27 april 2025 @ 13:27:07 #120
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_217478913
quote:
1s.gif Op zondag 27 april 2025 13:20 schreef amaranta het volgende:
Zijn er nog mensen die interesse hebben in boeken zoals Pluk van de Petteflet of Pluk redt de dieren? Annie MG Schmidt Ziezo?
Wat wil je ervoor hebben?
Today is life -

Dale Carnegie
pi_217478958
quote:
0s.gif Op zondag 27 april 2025 13:25 schreef oh-oh het volgende:

[..]
Ik wist het echt niet maar hier ze toch niet meer 🤣 . Ik dacht dat ik er Queen and I ook had dus ik zoek straks wel even goed!
Nouja, mocht je je ooit bedenken, krijg je ze van me terug :D
Die heb ik ook nog niet, dus als je die kan vinden, graag :) Maar, kijk maar hoor, ben al blij met die andere twee :)
Veel plezier met je nichtje!

@amaranta, die boeken heb ik nog van mezelf en heb ik dochter en zoon uit voorgelezen en straks kleinzoon. Die kinderboeken zijn tijdloos.
If they say
  zondag 27 april 2025 @ 14:19:21 #122
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_217479204
quote:
0s.gif Op zondag 27 april 2025 13:32 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Nouja, mocht je je ooit bedenken, krijg je ze van me terug :D
Die heb ik ook nog niet, dus als je die kan vinden, graag :) Maar, kijk maar hoor, ben al blij met die andere twee :)
Veel plezier met je nichtje!

@:amaranta, die boeken heb ik nog van mezelf en heb ik dochter en zoon uit voorgelezen en straks kleinzoon. Die kinderboeken zijn tijdloos.
Dat zijn ze zeker.
Ik maak er graag een ander blij mee. Laatst ook de Jip en Janneke omnibus weggedaan
  zondag 27 april 2025 @ 14:20:17 #123
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_217479212
quote:
0s.gif Op zondag 27 april 2025 13:27 schreef Ynske het volgende:

[..]
Wat wil je ervoor hebben?
Zeg het maar. Ik vind elk bedrag prima.
Wel graag zelf de verzendkosten voor je rekening nemen ook.
Of je moet ze komen halen in Veldhoven
pi_217479291
quote:
1s.gif Op zondag 27 april 2025 14:19 schreef amaranta het volgende:

[..]
Dat zijn ze zeker.
Ik maak er graag een ander blij mee. Laatst ook de Jip en Janneke omnibus weggedaan
Das heel lief van je O+
If they say
pi_217483980
Ik reageer hier niet vaak meer, omdat ik meestal niet goed weet wat te zeggen, maar lees nog wel regelmatig mee. En leef met iedereen en alle (verbouwings) en gezondheids ed perikelen mee.

En nu zit ik hier alleen 's nachts te malen. Slapen lukt maar niet, dus er maar weer uit gegaan en zal het zo wel weer proberen. Dus ik dacht ik typ het gewoon van me af. ( situatie vriend met gebroken been is nog hetzelfde)

Mijn vader ligt ligt sinds gisteravond op de IC . Hij heeft 2 epileptische aanvallen vlak achter elkaar gehad en is sindsdien niet meer aanspreekbaar geweest. Erg zorgelijk. Ook blijft de linkerkant van zijn lichaam achter en hangt hij helemaal naar links. Iets met koolstof of iets dergelijks in het bloed was niet goed en daarom moeite met ademhalen en daar hulp bij nodig. Gelukkig geen beademing, maar een apparaat met een dikke buis die in zijn neus gaat. Ziet er naar uit, maar als het maar helpt.
Zo te zien 2x op zijn tong gebeten want die is heel erg dik.
Mijn vriendin kon mij langsbrengen vandaag en dat was een emotioneel bezoekje. ;(
Erg naar om hem zo te zien. Mijn zus was er nog en we zijn samen naar hem toe gegaan. Tegen hem gepraat in de hoop dat hij ons toch kan horen. Gevraagd of hij zijn ogen open kan doen. Of hij in mijn hand kan knijpen en hij kneep een klein beetje in mijn vingers. O+ En een paar keer 1 oog een klein stukje open, rare afwezige blik voor een paar seconden. Toeval of hoorde hij het echt? Geen idee. Maar het voelde wel goed. O+
Morgen krijgt hij een scan, hij is nu redelijk stabiel.

Arme paps, na alles wat hij al heeft doorstaan, hersenbloedingen, infarcten, 2 gebroken heupen, gebroken rug, meerdere epileptische aanvallen die 1 malig waren en wel snel over gingen, aangezichtsverlamming, gebroken rug zodat hij niet meer kan lopen en in het verpleeghuis terecht kwam, kyfose, mrsa, Bechterew, nu weer mrsa blijkbaar. En nu dit! Grrrrr!!!! En dan vergeet ik vast nog wel wat. :'(

En dan moet ik morgen/straks voor een mri voor mijn hersenen om te kijken of er iets zit dat er niet hoort ivm rare klachten laatste 6-9 maanden als het niet langer is. Ik ben erg claustrofobisch, gelukkig heb ik een oxazepam gekregen en gaat de buurman me brengen. Lange stukken fietsen lukt me niet, dan wordt ik erg duizelig en wazig, of mijn been stopt er ineens mee. :(

Sorry voor het lange verhaal zo midden in de nacht, ik zal proberen wat actiever te zijn. Jullie zijn wel altijd heel lief en oprecht. :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')