Ah, das voor een slotjesbeugel. Die krijgr hij hierna dus wel handig om te wetenquote:Op dinsdag 22 april 2025 12:50 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
C had alleen een blokjesbeugel. Dat kun je mooi op die blokjes doen, wat dat kan heel irritant zijn. Het gaat niet over, maar scheelt een hoop voor je humeur. Voor mij ook 30 jaar geleden![]()
Zoiets https://www.kruidvat.nl/gum-ortho-wax/p/4647721
Whaaa, jij ookal! Ze zijn echt hilarischquote:Op dinsdag 22 april 2025 12:56 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb die boeken van Adrian Mole stukgelezen, staan hier allemaal in de kast ook maar kan me geen Coco the Clown herinneren![]()
Oh, kak jaquote:Op dinsdag 22 april 2025 14:28 schreef oh-oh het volgende:
Wil je die andere hebben? Ik moet mijn boeken nog weg doen, stuur ze zo op hoor
Onze fictieve pup die ooit in de toekomst gaat komen gaat Mack heten (naar de vrachtwagens & McDonalds)quote:Op dinsdag 22 april 2025 12:05 schreef Schanu het volgende:
@:oh-oh, wat leuk een hondje erbijOnze hond heet Nikki, dat vind ik wel een leuke hondennaam maar ik ben natuurlijk bevooroordeeld
Mijn ouders hadden vroeger een hond en die heette Coco, vond ik heel leuk want dat was afgeleid van de televisieserie Fame. Tegenwoordig doet het meer denken aan Coco Chanel en zeker met zo'n klein hondje is dat misschien niet de meest leuke combinatie. Ben die naam echter altijd leuk blijven vinden. Mac vind ik ook een leuke naam, of Kensi.
Allebei de namen roepen en kijken waar hij op reageert.quote:Op dinsdag 22 april 2025 17:42 schreef oh-oh het volgende:
Ja nou ja hopelijk weet ik het als ik hem zie
Het klinkt beiden niet als Choco.quote:Op dinsdag 22 april 2025 17:46 schreef exode het volgende:
[..]
Allebei de namen roepen en kijken waar hij op reageert.
Zo heeft mijn broer bij zijn schoonfamilie en vrienden ook een andere naam. Alleen mijn familie noemt hem nog bij zn echte naam, op zn werk heeft hij ook die andere naam aangenomen.quote:Op dinsdag 22 april 2025 17:47 schreef exode het volgende:
Zo heet een vriend van ons al 26 jaar Sjakie, niet omdat ie zo heet maar omdat hij op die naam reageerde op dag 1 van onze studie. En we hadden al 10 namen geroepen he.
Ik moet vaak diep nadenken hoe hij echt heet.
Ik zal voor en na foto's van alles delenquote:Op dinsdag 22 april 2025 18:05 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Zo heeft mijn broer bij zijn schoonfamilie en vrienden ook een andere naam. Alleen mijn familie noemt hem nog bij zn echte naam, op zn werk heeft hij ook die andere naam aangenomen.
Ik verwacht overigens nu wel foto’s van de keuken hier als hij klaar is hè
En fijn Schanu
Ik stem op James!
Jaa, gezellig! Spreken we tzt wel ergens afquote:Op dinsdag 22 april 2025 15:22 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja , dan kom ik ze wel even naar de stad brengen!
Ik haat het om boeken weg te gooien en dit is geen spul wat bij de weggeefwinkel meegenomen wordt vrees ik.
Thnx voor de naam! Had ik zelf nooit bedacht en echt een topnaam! Het is een piepklein spicy hondje, de kleinste van het stel.quote:
Ik vertel het morgen aan Bquote:Op dinsdag 22 april 2025 21:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Thnx voor de naam! Had ik zelf nooit bedacht en echt een topnaam! Het is een piepklein spicy hondje, de kleinste van het stel.
Ja ik ben benieuwd hoe hij dat vindt!quote:
Grappig, hier hebben we een Sasha en een Coco!quote:Op dinsdag 22 april 2025 12:07 schreef oh-oh het volgende:
Ik wil juist geen hondennaam, Sasha heette eerst Coco, en Kees ( inmiddels dood ) ook
James is natuurlijk supertof maar voor een hond vind ik kick net nog leuker.quote:Op dinsdag 22 april 2025 17:27 schreef oh-oh het volgende:
Ik twijfel tussen Kick en James.
James Brown ( ik heb al Otis Redding en Barry White ),
maar werk is te druk voor het nemen van beslissingen
Cooper doet het echt fantastisch! Ik heb nog nooit zo'n relaxte pup gezien, in de winkel, in de bus, en van de week in de omgeving van drukke kinderen, hij gaat gewoon onder mijn stoel of tussen mijn benen liggen slapen.quote:Op woensdag 23 april 2025 08:24 schreef exode het volgende:
Gisteren gingen we dus een speurtocht/boswandeling doen en ik hou thuis al een tijdje mijn mond over een hond. Ik zou dat namelijk ook rete irritant vinden als ik verloofde was. Maar ze zei uit het niets 'Dit is een uitje die ook gewoon met hond kan'
Zij ziet vooral de praktische bezwaren namelijk. Ik bedoel ik ga 99% van de tijd voor het beestje zorgen dus die zorgen heeft ze niet. Het zijn de uitjes en vakanties.
Dus B en ik keken allebei met open mond naar haarWat zei je nou?
![]()
En de belangrijkste vraag: hoe gaat het met Cooper?
Ik wil wel een foto van Kick zien hoor! Het klinkt als een klein pittig ding.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
Ruben wordt 11 juni 9 en Leo wordt 24-6 10, Stella is 6, de rest is ouderquote:Op woensdag 23 april 2025 09:27 schreef vencodark het volgende:
Is hij nou je jongste telg? Scheelt niet veel, toch?
Nee, Z. heeft bij mijn pa en ma gelogeerd.quote:Op woensdag 23 april 2025 10:20 schreef oh-oh het volgende:
Lekker laten slapen, gefeliciteerd!
Wat leuk een Efteling feestje!
Mocht Z niet mee?
Nee supergoed juist hoor, ik snap dat wel!quote:Op woensdag 23 april 2025 10:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, Z. heeft bij mijn pa en ma gelogeerd.
Ze zou echt mega druk zijn met de jongens en dan is het toch vooral de grote Z-show.![]()
Is voor A. ook niet leuk. Gewoon lekker met z’n vrienden.![]()
Z. Krijgt een Efteling nog wel tegoed!
Ja, ik zei het gelijk al.quote:Op woensdag 23 april 2025 10:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee supergoed juist hoor, ik snap dat wel!
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 23 april 2025 10:18 schreef vencodark het volgende:
Mijn zoon is vandaag 12 geworden!![]()
Hij slaapt nog.![]()
Man en ik zijn deze week vrij en de kinderen volgende week ook nog.
Afgelopen zondag waren we met 5 vrienden van A. naar de Efteling geweest.
Laatste ‘kinderfeestje’, dus even extra speciaal.
Super gezellig, stuk voor stuk lieve, leuke jongens.
Ze waren van te voren wel een beetje zenuwachtig, wat ik heel goed begrijp, maar eenmaal in de auto en op weg kwam dat helemaal goed.
Naar mate de dag verliep werden we allemaal steeds relaxter.
Allemaal echt een top dag gehad, we zijn tot sluiting gebleven.
Yay! Ik weet nog goed mijn eerste telescoop. De reddertjesquote:Op woensdag 23 april 2025 11:23 schreef taxibabe het volgende:
Succes met de keukenman!
Wij gaan vandaag voor het eerst met de kleuter naar de bioscoop, naar Paddington in Peru! Kind is flink aan het stuiteren, 'het wordt vandaag een leuke dag, we gaan naar de telescoop!'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |