abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 22 april 2025 @ 10:02:16 #226
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_217437307
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2025 09:54 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Ik vind Paco een leuke naam. Spaanse mannennaam, lijkt nog een beetje op z'n oude naam. O+
Krijgen we een foto als hij er is? O+
Zo heet mijn vader. Maar vind ik in het Nederlands zeker een leuke hondennaam.

Mijn vader kent overigens maar 1 mop. Hij had vroeger een hond en die heette net zoals jij.
Hij vertelt de mop altijd in het Spaans. Tenía un perro que se llamaba como tu.

Reactie: huh, jouw hond heette Susan?
Nee, hij heette net zoals jij.
  dinsdag 22 april 2025 @ 10:02:50 #227
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_217437311
Het moet alleen niet klinken als Sjon Leo Ruben Stella Jeroen Otis Sasha Frenkie Abel of Barry want die heb ik al :')
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  dinsdag 22 april 2025 @ 10:04:08 #228
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_217437326
Bij het kleine honden uitlaatveld waar wij zijn verbannen komt een “hebbes”
  dinsdag 22 april 2025 @ 10:07:55 #229
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_217437356
2 lettergrepen max dus.
Milo, Peter, Joris, Doris, rufo (op z’n Spaans met oe klank en korte o)
pi_217437362
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2025 10:02 schreef oh-oh het volgende:
Het moet alleen niet klinken als Sjon Leo Ruben Stella Jeroen Otis Sasha Frenkie Abel of Barry want die heb ik al :')
Rogier. :')

Iets wat bruin klinkt.
Lukas.
Bernard (hoewel teveel op Barry).
pi_217437394
Mush, yes, hij paste al, want hij zit in het plafond en de kast heeft nog 20 cm lege ruimte erboven. Maar nu komt de kast echt naast de afzuigkap, zoals ik had berekend.....
En dat was een gedoe want het raam werd erop berekend, de kasten, de afzuigkap, de draagbalken, de spotjes in het plafond. Dus het was best veel werk.

Als er ooit echt een hond komt, heet ie Kick of Kik. Aldus de kinderen.
pi_217437411
Winston!
  dinsdag 22 april 2025 @ 10:18:56 #233
176471 oh-oh
pi_217437415
Oh Kick vind ik een leuke naam!
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_217437542
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2025 10:18 schreef oh-oh het volgende:
Oh Kick vind ik een leuke naam!
Je mag hem hebben :D

Toen verloofde zwanger was van Juul en we dat aan B vertelden

'B, je krijgt een broertje of zusje.'
'Ik wil een puppie!'
'Ik denk niet dat er een puppie in mama's buik zit, het is een meisje of jongentje'
'Ik wil geen meisje of jongentje, ik wil een puppie!'
'Je wordt groet broer B!'
'Dan wil ik een broertje! En die moet Kick heten'

De teleurstelling toen het geen puppie en geen jongen werd....we hebben het gefilmd, echt. Hij heeft Juul de eerste weken ook steeds Kick genoemd _O-
Dus nou ja, het werd een soort van beloofd destijds dat als we ooit een pup zouden krijgen, die Kick zou heten.
  dinsdag 22 april 2025 @ 10:36:41 #235
176471 oh-oh
pi_217437549
:D Hahaha !!
( Groucho Marx )
pi_217437557
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2025 20:26 schreef Hupje het volgende:
Ik had allemaal rare dingen vandaag. Eerst vind ik gekke plasticjes op het dak van de aanbouw. Dat lijken drone onderdelen te zijn? Verder niks te zien.
Daarna vindt kind een telefoonhouder op de stoep voor ons huis. Hoe komt zo'n ding daar?
En toen we een rondje gingen wandelen vingen we een ontsnapte hond. Die onze schoenen onder plaste voor we hem aan de baas konden overhandigen :')
Bijzondere dag qua dingen/beesten vinden. Vandaag maar een normale dag hopelijk!

@exode, lekker zo'n geur in tuin waar je zen van wordt! En fijn dat ze bezig zijn met de keuken *O* .Ik duim dat het allemaal zo voortvarend blijft gaan :* .

Het rook hier ook wat rokerig vanmorgen @Elleska, maar volgens mij hebben ze de meeste paasvuren hier de eerste paasdag aangestoken en dit jaar stond de wind gunstig voor ons gelukkig.

@Bai, dat zijn altijd fijne dingen als ze zo'n lange slaap maken. Maar voor je daar op ingesteld bent kost ook even tijd, hopelijk vaak op herhaling!

@hilliebillie, lekker zo'n fanatieke puber die aan het graven is, lekker buiten!

Koffieleut ze @Mushanga71

@oh-oh succes met de nieuwe hond en naam!
Fake it till you make it...
pi_217437658
Dank @Nijna!

@oh-oh, ik moet van zoon Gerrit doorgeven, bij deze dus :D

Ah, helemaal prima dus @exode, is wel het mooiste om het aan te laten sluiten. Heb ik hier niet, kasten waren niet breed genoeg en dat ding steekt ook nog es uit. Voor mij geen probleem, zoon kan wel zn kop ertegenaan stoten.
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  FOK!Fotograaf dinsdag 22 april 2025 @ 11:00:56 #238
148247 taxibabe
pi_217437727
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2025 10:54 schreef Mushanga71 het volgende:
Dank @:Nijna!

@:oh-oh, ik moet van zoon Gerrit doorgeven, bij deze dus :D

Ah, helemaal prima dus @:exode, is wel het mooiste om het aan te laten sluiten. Heb ik hier niet, kasten waren niet breed genoeg en dat ding steekt ook nog es uit. Voor mij geen probleem, zoon kan wel zn kop ertegenaan stoten.
Gerrit kan toch niet! Gerrit is een slak die miauwt! :P
  dinsdag 22 april 2025 @ 11:09:38 #239
176471 oh-oh
pi_217437799
:D Gerrrit vind ik ook niks, sorry!
( Groucho Marx )
pi_217437879
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2025 11:00 schreef taxibabe het volgende:

[..]
Gerrit kan toch niet! Gerrit is een slak die miauwt! :P
Wij hadden vroeger een garnaal en die heette Gerrit :D

quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2025 11:09 schreef oh-oh het volgende:
:D Gerrrit vind ik ook niks, sorry!
Danniettoch :P

Nou wil zoon een nieuwe hamster. 3x raden wat zn naam gaat zijn. Jammer alleen want er komt geen nieuwe hamster :')
If they say
pi_217437929
Victor (Verhulst). :+
pi_217437960
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 april 2025 11:27 schreef vencodark het volgende:
Victor (Verhulst). :+
Naaaaaah :D
If they say
  dinsdag 22 april 2025 @ 11:45:32 #243
176471 oh-oh
pi_217438056
:D Ik ken een hele erge kuthond die zo heet, maar Viktor Verhulst is wel een snoepje :P
( Groucho Marx )
pi_217438173
@oh-oh, wat leuk een hondje erbij O+ Onze hond heet Nikki, dat vind ik wel een leuke hondennaam maar ik ben natuurlijk bevooroordeeld :+ Mijn ouders hadden vroeger een hond en die heette Coco, vond ik heel leuk want dat was afgeleid van de televisieserie Fame. Tegenwoordig doet het meer denken aan Coco Chanel en zeker met zo'n klein hondje is dat misschien niet de meest leuke combinatie. Ben die naam echter altijd leuk blijven vinden. Mac vind ik ook een leuke naam, of Kensi.
  dinsdag 22 april 2025 @ 12:07:11 #245
176471 oh-oh
pi_217438183
Ik wil juist geen hondennaam, Sasha heette eerst Coco, en Kees ( inmiddels dood ) ook :D
( Groucho Marx )
pi_217438280
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2025 12:07 schreef oh-oh het volgende:
Ik wil juist geen hondennaam, Sasha heette eerst Coco, en Kees ( inmiddels dood ) ook :D
Jesper?

quote:
1s.gif Op dinsdag 22 april 2025 09:48 schreef Mushanga71 het volgende:

Net de ortho gebeld. Er zit een aft of pukkeltje aan de onderbinnenkant van zn kaak en daar schuurt die beugel overheen. En hij ging zo goed... Donderdag even langskomen alst nog niet over is.
Gaat ie vanmiddag met een paar vrienden naar Minecraft, de film en uiteraard uberen de moeders en gaan wij daarna ergens koffieleuten. Zin in!
Heeft hij geen wax meegekregen? C kreeg een etuitje met allerlei spul mee, raggers, tandpasta, maar ook wax die je op de beugel kunt plakken. Dan is het alleen nog de druk, maar niet meer het scherpe van de beugel dat dwars zit..
  dinsdag 22 april 2025 @ 12:30:12 #247
176471 oh-oh
pi_217438334
Jasper stond al op de groene lijst, Jesper is ook leuk!
( Groucho Marx )
pi_217438397
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2025 12:18 schreef Deepfreeze het volgende:

[..]
Jesper?
[..]
Heeft hij geen wax meegekregen? C kreeg een etuitje met allerlei spul mee, raggers, tandpasta, maar ook wax die je op de beugel kunt plakken. Dan is het alleen nog de druk, maar niet meer het scherpe van de beugel dat dwars zit..
Hij kreeg alleen een paar schoonmaaktabletten en een tandenborstel mee. Ik ga zo even naar de apotheek om te kijken of ze er iets voor hebben.
Die wax, is dat ook voor een blokbeugel?

Coco, zo heette een eendje wat ik vroeger had O+
Als ik nu Coco hoor, moet ik denken aan Coco de clown, uit één van de dagboeken van Adrian Mole :+
If they say
pi_217438450
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2025 12:40 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Hij kreeg alleen een paar schoonmaaktabletten en een tandenborstel mee. Ik ga zo even naar de apotheek om te kijken of ze er iets voor hebben.
Die wax, is dat ook voor een blokbeugel?

Coco, zo heette een eendje wat ik vroeger had O+
Als ik nu Coco hoor, moet ik denken aan Coco de clown, uit één van de dagboeken van Adrian Mole :+
C had alleen een blokjesbeugel. Dat kun je mooi op die blokjes doen, wat dat kan heel irritant zijn. Het gaat niet over, maar scheelt een hoop voor je humeur. Voor mij ook 30 jaar geleden :P

Zoiets https://www.kruidvat.nl/gum-ortho-wax/p/4647721
pi_217438488
Was kregen ze hier pas mee bij de plaatjesbeugel. Bij de blokbeugel niet. Geen idee of het daarbij ook blijft zitten (bij de plaatjesbeugel al niet heel goed).

Coco wordt de naam van een van de kittens hier. Heeft zoon uitgekozen (naar de hond van een vriendje :') maar goed). De andere gaat Milo heten.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het hondje bij de dierenspeciaalzaak hier heet koos(je) en het hondje van een vriendin van mij heette Bert.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')