Zo heet mijn vader. Maar vind ik in het Nederlands zeker een leuke hondennaam.quote:Op dinsdag 22 april 2025 09:54 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik vind Paco een leuke naam. Spaanse mannennaam, lijkt nog een beetje op z'n oude naam.
Krijgen we een foto als hij er is?
Rogier.quote:Op dinsdag 22 april 2025 10:02 schreef oh-oh het volgende:
Het moet alleen niet klinken als Sjon Leo Ruben Stella Jeroen Otis Sasha Frenkie Abel of Barry want die heb ik al
Je mag hem hebbenquote:
Bijzondere dag qua dingen/beesten vinden. Vandaag maar een normale dag hopelijk!quote:Op maandag 21 april 2025 20:26 schreef Hupje het volgende:
Ik had allemaal rare dingen vandaag. Eerst vind ik gekke plasticjes op het dak van de aanbouw. Dat lijken drone onderdelen te zijn? Verder niks te zien.
Daarna vindt kind een telefoonhouder op de stoep voor ons huis. Hoe komt zo'n ding daar?
En toen we een rondje gingen wandelen vingen we een ontsnapte hond. Die onze schoenen onder plaste voor we hem aan de baas konden overhandigen
Gerrit kan toch niet! Gerrit is een slak die miauwt!quote:Op dinsdag 22 april 2025 10:54 schreef Mushanga71 het volgende:
Dank @:Nijna!
@:oh-oh, ik moet van zoon Gerrit doorgeven, bij deze dus![]()
Ah, helemaal prima dus @:exode, is wel het mooiste om het aan te laten sluiten. Heb ik hier niet, kasten waren niet breed genoeg en dat ding steekt ook nog es uit. Voor mij geen probleem, zoon kan wel zn kop ertegenaan stoten.
Wij hadden vroeger een garnaal en die heette Gerritquote:Op dinsdag 22 april 2025 11:00 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Gerrit kan toch niet! Gerrit is een slak die miauwt!
Danniettochquote:
Jesper?quote:Op dinsdag 22 april 2025 12:07 schreef oh-oh het volgende:
Ik wil juist geen hondennaam, Sasha heette eerst Coco, en Kees ( inmiddels dood ) ook
Heeft hij geen wax meegekregen? C kreeg een etuitje met allerlei spul mee, raggers, tandpasta, maar ook wax die je op de beugel kunt plakken. Dan is het alleen nog de druk, maar niet meer het scherpe van de beugel dat dwars zit..quote:Op dinsdag 22 april 2025 09:48 schreef Mushanga71 het volgende:
Net de ortho gebeld. Er zit een aft of pukkeltje aan de onderbinnenkant van zn kaak en daar schuurt die beugel overheen. En hij ging zo goed... Donderdag even langskomen alst nog niet over is.
Gaat ie vanmiddag met een paar vrienden naar Minecraft, de film en uiteraard uberen de moeders en gaan wij daarna ergens koffieleuten. Zin in!
Hij kreeg alleen een paar schoonmaaktabletten en een tandenborstel mee. Ik ga zo even naar de apotheek om te kijken of ze er iets voor hebben.quote:Op dinsdag 22 april 2025 12:18 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Jesper?
[..]
Heeft hij geen wax meegekregen? C kreeg een etuitje met allerlei spul mee, raggers, tandpasta, maar ook wax die je op de beugel kunt plakken. Dan is het alleen nog de druk, maar niet meer het scherpe van de beugel dat dwars zit..
C had alleen een blokjesbeugel. Dat kun je mooi op die blokjes doen, wat dat kan heel irritant zijn. Het gaat niet over, maar scheelt een hoop voor je humeur. Voor mij ook 30 jaar geledenquote:Op dinsdag 22 april 2025 12:40 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Hij kreeg alleen een paar schoonmaaktabletten en een tandenborstel mee. Ik ga zo even naar de apotheek om te kijken of ze er iets voor hebben.
Die wax, is dat ook voor een blokbeugel?
Coco, zo heette een eendje wat ik vroeger had![]()
Als ik nu Coco hoor, moet ik denken aan Coco de clown, uit één van de dagboeken van Adrian Mole
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het hondje bij de dierenspeciaalzaak hier heet koos(je) en het hondje van een vriendin van mij heette Bert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |