abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217418254
Ja, dat denk ik ook, deur kon niet eens dicht. Gelukkig is het ver weg van de woonkamer.
pi_217418361
Das trouwens het eerste waar ik naar kijk als ik ergens naar de plee moet (liever niet, maar soms...) of er wel pleepapier hangt :D
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_217420424
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 april 2025 16:49 schreef vencodark het volgende:
Gisteren kwam iemand op werk een broodje halen en daarna even zeggen dat het een lekker broodje was.
Dus ik wil reageren met: “Heel fijn” en tegelijk zegt mijn brein ook: “Oh gelukkig”!

De uiteindelijke respons was: “Heel gelukkig”! :')
Herkenbaar. :D

Net als "Jij ook!" antwoorden aan de pizzabezorger als ie "eet smakelijk" zegt
  zondag 20 april 2025 @ 14:30:20 #204
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_217420730
quote:
1s.gif Op zondag 20 april 2025 14:04 schreef -Spring het volgende:

[..]
Herkenbaar. :D

Net als "Jij ook!" antwoorden aan de pizzabezorger als ie "eet smakelijk" zegt
Of tot ziens aan de telefoon :') :D
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_217425728
Wij vonden vanavond een verzwakt egeltje tijdens het hond uitlaten in het losloopbos naast ons huis. Egelopvang gebeld en we mochten hem komen brengen. Daar bleek hij zwaar ondervoed te zijn en een gezwel te hebben. Ze hopen dat hij opknapt en als dat lukt bellen ze ons en mogen we hem zelf weer ophalen om vrij te laten op dezelfde plek als waar we hem vonden O+ zou volgens die dame echt wel een paar weken duren, als hij het überhaupt overleeft. Duimen dus maar op een goede afloop. Het was een waar avontuur voor de meiden, die hadden hem het liefst als huisdier gehouden :')
  maandag 21 april 2025 @ 08:14:20 #206
319308 Tink89
To live is to dance
pi_217427877
Dat was 'm dan. De laatste voorstelling. Wat is dit ongelooflijk dubbel... Blij dat het voorbij is en verdrietig dat het voorbij is.

Maar m'n benen voelen als lood, m'n gezicht als schuurpapier en m'n hoofd alsof ik te veel bier gedronken heb gisteren. Dus misschien is het wel goed zo ;-)

Vrolijk Pasen!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  maandag 21 april 2025 @ 09:28:13 #207
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_217428197
Hoeveel voorstellingen heb je gedaan, Tink?
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  maandag 21 april 2025 @ 09:29:25 #208
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_217428208
quote:
0s.gif Op zondag 20 april 2025 21:11 schreef Schanu het volgende:
Wij vonden vanavond een verzwakt egeltje tijdens het hond uitlaten in het losloopbos naast ons huis. Egelopvang gebeld en we mochten hem komen brengen. Daar bleek hij zwaar ondervoed te zijn en een gezwel te hebben. Ze hopen dat hij opknapt en als dat lukt bellen ze ons en mogen we hem zelf weer ophalen om vrij te laten op dezelfde plek als waar we hem vonden O+ zou volgens die dame echt wel een paar weken duren, als hij het überhaupt overleeft. Duimen dus maar op een goede afloop. Het was een waar avontuur voor de meiden, die hadden hem het liefst als huisdier gehouden :')
Op basis van jouw post de wildcamera maar weer eens buiten gezet. Had ik zo'n 2 weken geleden ook al gedaan, maar zonder succes. Maar vannacht verscheen er inderdaad een egel voor de camera O+
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  maandag 21 april 2025 @ 10:40:46 #209
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_217428805
Wij waren gisteren in een pretpark net over de grens in België. En ik hoor nu bij de mensen die kan zeggen dat ze uit een stilstaande attractie zijn gehaald. 😂
Wat een avontuur weer 🤣

Ik was onder andere met een vriendin en haar gezin. En haar jongste van vijf wilde per se in de monorail. Dus wij in de monorail en ik vraag nog aan haar zoontje: “hoe lang denk je dat deze rit gaat duren, blijven we lang hier in zitten?”
En we zijn net bij het station weg we gaan de bocht om en ineens stopt de monorail.
Personeel op de grond erbij, want wij zaten natuurlijk wat hoger in de lucht. De zus van mijn vriendin nog grappen dat ze er maar even een laddertje bij moest pakken.
Komt er even later een man met een ladder ons wagentje binnen.
“Uh ja ik heb slecht nieuws, deze trein is stuk”
Nou konden we dus via de ladder de monorail verlaten. Nou was het niet zo hoog (schat een meter of 3) en vond ik het niet zo eng. Het eerste stapje is even spannend, maar de zus van mijn vriendin was echt compleet in paniek. Vervolgens wordt door het personeel gezegd dat mensen niet mogen blijven staan. En zij vond het gewoon ook vervelend dat iedereen aan het kijken was.
Nou had het karretje twee ingangen dus ik opperde dat ze de ladder naar de andere kant konden verplaatsen. Daar liepen namelijk geen mensen langs, dus dat hebben ze gedaan. Maar alsnog bleven er mensen staan. Dus ik sprak ze erop aan dat het personeel had gevraagd of ze door wilden lopen. Kijkt de vrouw me aan, zegt ze mmja. En blijft ze gewoon staan. Onvoorstelbaar.
Maar goed, we zijn er uit gekomen en hebben weer een goed verhaal voor de kringverjaardagen.
pi_217429087
quote:
0s.gif Op zondag 20 april 2025 14:30 schreef oh-oh het volgende:

[..]
Of tot ziens aan de telefoon :') :D
Nu vind ik “Tot horens” ook voor geen meter klinken. :P
pi_217433341
Mijn man is weer thuis na zijn reis.
De tv staat zo hard dat ik mezelf amper kan horen nadenken, dat had ik niet gemist eigenlijk :') .
Maar ik kreeg voor onze trouwdag wel een mooi boeket!
Fake it till you make it...
pi_217434038
Ik had allemaal rare dingen vandaag. Eerst vind ik gekke plasticjes op het dak van de aanbouw. Dat lijken drone onderdelen te zijn? Verder niks te zien.
Daarna vindt kind een telefoonhouder op de stoep voor ons huis. Hoe komt zo'n ding daar?
En toen we een rondje gingen wandelen vingen we een ontsnapte hond. Die onze schoenen onder plaste voor we hem aan de baas konden overhandigen :')
  maandag 21 april 2025 @ 21:13:00 #213
319308 Tink89
To live is to dance
pi_217434960
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2025 09:28 schreef livelink het volgende:
Hoeveel voorstellingen heb je gedaan, Tink?
9. Beetje veel, maar wel echt heel fijn ook.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_217436418
Wat een avontuur amaranta!

Ik heb heel wat achtbaan ritjes gedaan in mijn leven en ook 1 keer in zo'n monorail ding vastgezeten. In Legoland Duitsland tijdens een wolkbreuk.....Dat was erg bijzonder zeg maar.

De man van de keuken is voortvarened begonnen, ik heb alleen via de mail en telefoon gesproken dus het was even afwachten. Hij werd aangeraden door het bedrijf die onze keuken heeft ontworpen en alle fronten etc heeft gefabriceerd.
Het begin is goed, kijken wat het eindresultaat wordt :D

En jongens die regen, onze hele tuin ruikt naar sauna O+ De gehele buitenkant is van Red cedar hout en dat gebruiken ze ook in sauna's. Wordt er helemaal zen van ;)
  dinsdag 22 april 2025 @ 08:46:54 #215
176471 oh-oh
pi_217436803
Ik vind de wereld echt heerlijk ruiken na die regen O+
Vanavond komt er hier een hondje, bij wss.
10 jaar oud, baasje overleden, zit nu bij een buurman, chihuahua, bruin.
Zijn naam is Choco. Dat is niks ik zoek iets beters, maar liefst gewoon een mensennaam.
Weet iemand nog iets leuks?
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_217436857
Nou hier ruikt het helemaal niet lekker. De branderige lucht van de paasvuren is blijkbaar nogal blijven hangen door de regen.
  dinsdag 22 april 2025 @ 09:06:13 #217
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_217436886
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2025 08:46 schreef oh-oh het volgende:
Zijn naam is Choco. Dat is niks ik zoek iets beters, maar liefst gewoon een mensennaam.
Koos! Kobus?
Mss wat herkenning v d klank voor het arme beesje!
  dinsdag 22 april 2025 @ 09:06:39 #218
176471 oh-oh
pi_217436889
Oh die hebben we hier niet.
( Groucho Marx )
pi_217436971
Mijn peuter van ruim 2,5 heeft (voor het eerst ooit) van half 9 tot kwart voor 7 doorgeslapen in haar eigen kamer. Ik wist niet wat me overkwam dus lag vanaf kwart over 6 wakker. :')
pi_217436984
Meetfout van 5 cm gemaakt in de keuken door moi, myself en ikke.

Gevolg: afzuigkap steekt 5 cm uit boven de hoge kast. Praktisch geen probleem maar is wel een beetje zonde voor het zicht. En de afzuigkap kon niet verder opgeschoven worden anders hadden ze de hele draagbalkenconstructie aan moeten passen. Dus nou ja, so be it.

De mijnheer maakte een meetfout, niet ik >:) Dus ik ben nog meetfoutvrij 8-) Gelukkig stond nog niets vast dus hij kan het opschuiven.

Maar eej, als dat het is. De gehele verbouwing zelf gemeten, bemeten, ontworpen, bedacht. Ergens moest er een foutje zitten.

[ Bericht 28% gewijzigd door exode op 22-04-2025 09:25:48 ]
pi_217437022
Amaranta wat een avontuur. Wij hebben het zelf in dat pretpark net een keer ontlopen. Bij de achtbaan rechts achter in de hoek. Wij waren er uit en het werd ineens rustiger qua geluid en snel daarna ineens drukker met praten/roepen. Denk dat het twee karretjes na ons was dat het stil stond.

Wat fijn dat het voortvarend lijkt te gaan met de keuken exode!

Zo, dochter is hier op vakantie en zoon is afgelopen weekend fanatiek begonnen om de trampoline dieper uit te graven. Hij raakte regelmatig de grond. De vorige bewoners hadden peuters, wij pubers. Denk dat dat wel scheelt qua diepte 😉 al had ik voordat ik de nieuwe trampoline er in zette ook al wat extra uitgegraven.

Beetje jammer dat de zandhoop op het pas ingezaaide gras terecht kwam, maar goed. Kudo’s voor z’n fanatisme!
pi_217437199
@oh-oh Rosso (van Rossopomodoro, pizzeria in Londen :9 )

Je bent ook in aan avonturenpark @amaranta, wat had je dan verwacht? :P

Ooh @Bami! Gek is dat ja, ga je liggen wachten tot ze wakker is, snap ik wel :D

Spannend Hillie, hopelijk heeft je dochter mooier weer dan hier ;) Zoon op de trampoline, dochter in Spanje, geniet van je relatieve rust :)

Past de afzuigkap nu wel, @exode?

Net de ortho gebeld. Er zit een aft of pukkeltje aan de onderbinnenkant van zn kaak en daar schuurt die beugel overheen. En hij ging zo goed... Donderdag even langskomen alst nog niet over is.
Gaat ie vanmiddag met een paar vrienden naar Minecraft, de film en uiteraard uberen de moeders en gaan wij daarna ergens koffieleuten. Zin in!

Oh, en regen, ja, lekker! Alleen heb ik de verwarming al uitgezet en is de luchtvochtigheid in huis nu 62% :')
If they say
pi_217437241
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2025 08:46 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind Paco een leuke naam. Spaanse mannennaam, lijkt nog een beetje op z'n oude naam. O+
Krijgen we een foto als hij er is? O+
pi_217437281
Geloof dat het voor zo’n hond niet uitmaakt of de nieuwe naam op de oude lijkt.
Choco kan prima Gerard, Alex, Piet, Joep, John, Joris, Bernard, Vincent, Michiel, Patrick, Stefan, Wouter, Dirk, Ruud, Sam, Oscar, Bastiaan, Thijs of wat dan ook heten. :P
  dinsdag 22 april 2025 @ 10:00:09 #225
176471 oh-oh
pi_217437291
Jeroen heette Paco , dat vind ik echt helemaal niks, en het hoeft totaal niet op de naam Choco te lijken hoor, ze wennen er zo wel aan :D
( Groucho Marx )
  dinsdag 22 april 2025 @ 10:02:16 #226
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_217437307
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2025 09:54 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Ik vind Paco een leuke naam. Spaanse mannennaam, lijkt nog een beetje op z'n oude naam. O+
Krijgen we een foto als hij er is? O+
Zo heet mijn vader. Maar vind ik in het Nederlands zeker een leuke hondennaam.

Mijn vader kent overigens maar 1 mop. Hij had vroeger een hond en die heette net zoals jij.
Hij vertelt de mop altijd in het Spaans. Tenía un perro que se llamaba como tu.

Reactie: huh, jouw hond heette Susan?
Nee, hij heette net zoals jij.
  dinsdag 22 april 2025 @ 10:02:50 #227
176471 oh-oh
pi_217437311
Het moet alleen niet klinken als Sjon Leo Ruben Stella Jeroen Otis Sasha Frenkie Abel of Barry want die heb ik al :')
( Groucho Marx )
  dinsdag 22 april 2025 @ 10:04:08 #228
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_217437326
Bij het kleine honden uitlaatveld waar wij zijn verbannen komt een “hebbes”
  dinsdag 22 april 2025 @ 10:07:55 #229
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_217437356
2 lettergrepen max dus.
Milo, Peter, Joris, Doris, rufo (op z’n Spaans met oe klank en korte o)
pi_217437362
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2025 10:02 schreef oh-oh het volgende:
Het moet alleen niet klinken als Sjon Leo Ruben Stella Jeroen Otis Sasha Frenkie Abel of Barry want die heb ik al :')
Rogier. :')

Iets wat bruin klinkt.
Lukas.
Bernard (hoewel teveel op Barry).
pi_217437394
Mush, yes, hij paste al, want hij zit in het plafond en de kast heeft nog 20 cm lege ruimte erboven. Maar nu komt de kast echt naast de afzuigkap, zoals ik had berekend.....
En dat was een gedoe want het raam werd erop berekend, de kasten, de afzuigkap, de draagbalken, de spotjes in het plafond. Dus het was best veel werk.

Als er ooit echt een hond komt, heet ie Kick of Kik. Aldus de kinderen.
pi_217437411
Winston!
  dinsdag 22 april 2025 @ 10:18:56 #233
176471 oh-oh
pi_217437415
Oh Kick vind ik een leuke naam!
( Groucho Marx )
pi_217437542
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2025 10:18 schreef oh-oh het volgende:
Oh Kick vind ik een leuke naam!
Je mag hem hebben :D

Toen verloofde zwanger was van Juul en we dat aan B vertelden

'B, je krijgt een broertje of zusje.'
'Ik wil een puppie!'
'Ik denk niet dat er een puppie in mama's buik zit, het is een meisje of jongentje'
'Ik wil geen meisje of jongentje, ik wil een puppie!'
'Je wordt groet broer B!'
'Dan wil ik een broertje! En die moet Kick heten'

De teleurstelling toen het geen puppie en geen jongen werd....we hebben het gefilmd, echt. Hij heeft Juul de eerste weken ook steeds Kick genoemd _O-
Dus nou ja, het werd een soort van beloofd destijds dat als we ooit een pup zouden krijgen, die Kick zou heten.
  dinsdag 22 april 2025 @ 10:36:41 #235
176471 oh-oh
pi_217437549
:D Hahaha !!
( Groucho Marx )
pi_217437557
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2025 20:26 schreef Hupje het volgende:
Ik had allemaal rare dingen vandaag. Eerst vind ik gekke plasticjes op het dak van de aanbouw. Dat lijken drone onderdelen te zijn? Verder niks te zien.
Daarna vindt kind een telefoonhouder op de stoep voor ons huis. Hoe komt zo'n ding daar?
En toen we een rondje gingen wandelen vingen we een ontsnapte hond. Die onze schoenen onder plaste voor we hem aan de baas konden overhandigen :')
Bijzondere dag qua dingen/beesten vinden. Vandaag maar een normale dag hopelijk!

@exode, lekker zo'n geur in tuin waar je zen van wordt! En fijn dat ze bezig zijn met de keuken *O* .Ik duim dat het allemaal zo voortvarend blijft gaan :* .

Het rook hier ook wat rokerig vanmorgen @Elleska, maar volgens mij hebben ze de meeste paasvuren hier de eerste paasdag aangestoken en dit jaar stond de wind gunstig voor ons gelukkig.

@Bai, dat zijn altijd fijne dingen als ze zo'n lange slaap maken. Maar voor je daar op ingesteld bent kost ook even tijd, hopelijk vaak op herhaling!

@hilliebillie, lekker zo'n fanatieke puber die aan het graven is, lekker buiten!

Koffieleut ze @Mushanga71

@oh-oh succes met de nieuwe hond en naam!
Fake it till you make it...
pi_217437658
Dank @Nijna!

@oh-oh, ik moet van zoon Gerrit doorgeven, bij deze dus :D

Ah, helemaal prima dus @exode, is wel het mooiste om het aan te laten sluiten. Heb ik hier niet, kasten waren niet breed genoeg en dat ding steekt ook nog es uit. Voor mij geen probleem, zoon kan wel zn kop ertegenaan stoten.
If they say
  FOK!Fotograaf dinsdag 22 april 2025 @ 11:00:56 #238
148247 taxibabe
pi_217437727
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2025 10:54 schreef Mushanga71 het volgende:
Dank @:Nijna!

@:oh-oh, ik moet van zoon Gerrit doorgeven, bij deze dus :D

Ah, helemaal prima dus @:exode, is wel het mooiste om het aan te laten sluiten. Heb ik hier niet, kasten waren niet breed genoeg en dat ding steekt ook nog es uit. Voor mij geen probleem, zoon kan wel zn kop ertegenaan stoten.
Gerrit kan toch niet! Gerrit is een slak die miauwt! :P
  dinsdag 22 april 2025 @ 11:09:38 #239
176471 oh-oh
pi_217437799
:D Gerrrit vind ik ook niks, sorry!
( Groucho Marx )
pi_217437879
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2025 11:00 schreef taxibabe het volgende:

[..]
Gerrit kan toch niet! Gerrit is een slak die miauwt! :P
Wij hadden vroeger een garnaal en die heette Gerrit :D

quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2025 11:09 schreef oh-oh het volgende:
:D Gerrrit vind ik ook niks, sorry!
Danniettoch :P

Nou wil zoon een nieuwe hamster. 3x raden wat zn naam gaat zijn. Jammer alleen want er komt geen nieuwe hamster :')
If they say
pi_217437929
Victor (Verhulst). :+
pi_217437960
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 april 2025 11:27 schreef vencodark het volgende:
Victor (Verhulst). :+
Naaaaaah :D
If they say
  dinsdag 22 april 2025 @ 11:45:32 #243
176471 oh-oh
pi_217438056
:D Ik ken een hele erge kuthond die zo heet, maar Viktor Verhulst is wel een snoepje :P
( Groucho Marx )
pi_217438173
@oh-oh, wat leuk een hondje erbij O+ Onze hond heet Nikki, dat vind ik wel een leuke hondennaam maar ik ben natuurlijk bevooroordeeld :+ Mijn ouders hadden vroeger een hond en die heette Coco, vond ik heel leuk want dat was afgeleid van de televisieserie Fame. Tegenwoordig doet het meer denken aan Coco Chanel en zeker met zo'n klein hondje is dat misschien niet de meest leuke combinatie. Ben die naam echter altijd leuk blijven vinden. Mac vind ik ook een leuke naam, of Kensi.
  dinsdag 22 april 2025 @ 12:07:11 #245
176471 oh-oh
pi_217438183
Ik wil juist geen hondennaam, Sasha heette eerst Coco, en Kees ( inmiddels dood ) ook :D
( Groucho Marx )
pi_217438280
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2025 12:07 schreef oh-oh het volgende:
Ik wil juist geen hondennaam, Sasha heette eerst Coco, en Kees ( inmiddels dood ) ook :D
Jesper?

quote:
1s.gif Op dinsdag 22 april 2025 09:48 schreef Mushanga71 het volgende:

Net de ortho gebeld. Er zit een aft of pukkeltje aan de onderbinnenkant van zn kaak en daar schuurt die beugel overheen. En hij ging zo goed... Donderdag even langskomen alst nog niet over is.
Gaat ie vanmiddag met een paar vrienden naar Minecraft, de film en uiteraard uberen de moeders en gaan wij daarna ergens koffieleuten. Zin in!
Heeft hij geen wax meegekregen? C kreeg een etuitje met allerlei spul mee, raggers, tandpasta, maar ook wax die je op de beugel kunt plakken. Dan is het alleen nog de druk, maar niet meer het scherpe van de beugel dat dwars zit..
  dinsdag 22 april 2025 @ 12:30:12 #247
176471 oh-oh
pi_217438334
Jasper stond al op de groene lijst, Jesper is ook leuk!
( Groucho Marx )
pi_217438397
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2025 12:18 schreef Deepfreeze het volgende:

[..]
Jesper?
[..]
Heeft hij geen wax meegekregen? C kreeg een etuitje met allerlei spul mee, raggers, tandpasta, maar ook wax die je op de beugel kunt plakken. Dan is het alleen nog de druk, maar niet meer het scherpe van de beugel dat dwars zit..
Hij kreeg alleen een paar schoonmaaktabletten en een tandenborstel mee. Ik ga zo even naar de apotheek om te kijken of ze er iets voor hebben.
Die wax, is dat ook voor een blokbeugel?

Coco, zo heette een eendje wat ik vroeger had O+
Als ik nu Coco hoor, moet ik denken aan Coco de clown, uit één van de dagboeken van Adrian Mole :+
If they say
pi_217438450
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2025 12:40 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Hij kreeg alleen een paar schoonmaaktabletten en een tandenborstel mee. Ik ga zo even naar de apotheek om te kijken of ze er iets voor hebben.
Die wax, is dat ook voor een blokbeugel?

Coco, zo heette een eendje wat ik vroeger had O+
Als ik nu Coco hoor, moet ik denken aan Coco de clown, uit één van de dagboeken van Adrian Mole :+
C had alleen een blokjesbeugel. Dat kun je mooi op die blokjes doen, wat dat kan heel irritant zijn. Het gaat niet over, maar scheelt een hoop voor je humeur. Voor mij ook 30 jaar geleden :P

Zoiets https://www.kruidvat.nl/gum-ortho-wax/p/4647721
pi_217438488
Was kregen ze hier pas mee bij de plaatjesbeugel. Bij de blokbeugel niet. Geen idee of het daarbij ook blijft zitten (bij de plaatjesbeugel al niet heel goed).

Coco wordt de naam van een van de kittens hier. Heeft zoon uitgekozen (naar de hond van een vriendje :') maar goed). De andere gaat Milo heten.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het hondje bij de dierenspeciaalzaak hier heet koos(je) en het hondje van een vriendin van mij heette Bert.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')