Herkenbaar.quote:Op vrijdag 18 april 2025 16:49 schreef vencodark het volgende:
Gisteren kwam iemand op werk een broodje halen en daarna even zeggen dat het een lekker broodje was.
Dus ik wil reageren met: “Heel fijn” en tegelijk zegt mijn brein ook: “Oh gelukkig”!
De uiteindelijke respons was: “Heel gelukkig”!
Of tot ziens aan de telefoonquote:Op zondag 20 april 2025 14:04 schreef -Spring het volgende:
[..]
Herkenbaar.![]()
Net als "Jij ook!" antwoorden aan de pizzabezorger als ie "eet smakelijk" zegt
Op basis van jouw post de wildcamera maar weer eens buiten gezet. Had ik zo'n 2 weken geleden ook al gedaan, maar zonder succes. Maar vannacht verscheen er inderdaad een egel voor de cameraquote:Op zondag 20 april 2025 21:11 schreef Schanu het volgende:
Wij vonden vanavond een verzwakt egeltje tijdens het hond uitlaten in het losloopbos naast ons huis. Egelopvang gebeld en we mochten hem komen brengen. Daar bleek hij zwaar ondervoed te zijn en een gezwel te hebben. Ze hopen dat hij opknapt en als dat lukt bellen ze ons en mogen we hem zelf weer ophalen om vrij te laten op dezelfde plek als waar we hem vondenzou volgens die dame echt wel een paar weken duren, als hij het überhaupt overleeft. Duimen dus maar op een goede afloop. Het was een waar avontuur voor de meiden, die hadden hem het liefst als huisdier gehouden
9. Beetje veel, maar wel echt heel fijn ook.quote:Op maandag 21 april 2025 09:28 schreef livelink het volgende:
Hoeveel voorstellingen heb je gedaan, Tink?
Koos! Kobus?quote:Op dinsdag 22 april 2025 08:46 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind de wereld echt heerlijk ruiken na die regen![]()
Vanavond komt er hier een hondje, bij wss.
10 jaar oud, baasje overleden, zit nu bij een buurman, chihuahua, bruin.
Zijn naam is Choco. Dat is niks ik zoek iets beters, maar liefst gewoon een mensennaam.
Weet iemand nog iets leuks?
Ik vind Paco een leuke naam. Spaanse mannennaam, lijkt nog een beetje op z'n oude naam.quote:Op dinsdag 22 april 2025 08:46 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind de wereld echt heerlijk ruiken na die regen![]()
Vanavond komt er hier een hondje, bij wss.
10 jaar oud, baasje overleden, zit nu bij een buurman, chihuahua, bruin.
Zijn naam is Choco. Dat is niks ik zoek iets beters, maar liefst gewoon een mensennaam.
Weet iemand nog iets leuks?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |