SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu hou ik erover op, de kans is reëel dat ik niets mag melden na vandaag. Dus on to veel leukere dingen zoals Cooper en dat het bijna vakantie is!
quote:Op donderdag 17 april 2025 08:53 schreef exode het volgende:
Ach ja, die Cooper, hoe ging dat?
Positieve start van de dag: Baboon stond kwart voor 8 voor de deur met de fronten etc. De bezorger was een topper.
Koelkast wordt 3 weken in de opslag gezet totdat de vloer er ligt.Hoe dan ook sterkte en succes! En laat je arbeidsrechtelijk heel goed adviseren als het kutnieuws is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu hou ik erover op, de kans is reëel dat ik niets mag melden na vandaag. Dus on to veel leukere dingen zoals Cooper en dat het bijna vakantie is!
Ik heb nog één dagje werk voor de boeg en dan VAKANTIE. De kinderen hebben morgen oranjeridderspelen, maar de jongste wil niet. En dat vind ik prima, hij is nog geen maand op school en normaal heeft hij op vrijdag vrij. Blijftie dus mooi thuis, lekker chillen en een beetje bijtanken.
De oudste is ook moe. Terwijl dit eigenlijk maar een kort blokje was tussen carnaval en nu. Maar met twee dagen bso, Senzai en afzwemmen en dit idiote geschommel qua weer de hele tijd, ben ik toch blij dat ze nu even kan bijtanken.
En dus zit ik onder kantoortijd naar last-minutes te kijken voor als we dinsdag weg willen. Maar blijkbaar nog niet last-minute genoeg, want de prijzen vallen me nog tegen. Desnoods boek ik maandag pas, eerst nog even m'n laatste drie voorstellingen spelen. Misschien wel de laatste drie met de Echter Revue ooit trouwens, we moeten onze locatie uit en het loopt nog niet echt lekker met het vinden van een nieuwe....
https://www.vmlnieuws.nl/(...)evue-blijft-bestaan/K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
Grappig, jij zit helemaal niet in onze regio, toch?quote:Op donderdag 17 april 2025 09:35 schreef oh-oh het volgende:
Oh is dat he! Wat grappig,een van de deelnemers komt daar de hele tijd op mijn facebook mee voorbij!
Hij heeft het top gedaan, half 1 nog even buiten geweest (om daarna binnen te plassenquote:
Maastricht is niet echt ver he!quote:Op donderdag 17 april 2025 10:05 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Grappig, jij zit helemaal niet in onze regio, toch?
En voor de mensen die wél in de regio zitten, er zijn nog wat kaartjes voor dit weekend. Ik ben bevooroordeeld, maar het is echt een heel leuke voorstelling. En het weer is toch kut ;-) dus wat let je om drie uurtjes (incl pauze) binnen in het theater te genieten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het geeft me iig rust, op termijn wil ik echt wel wat anders, maar nu is gewoon niet het moment.
Ach het klinkt wel superzoet hoor.quote:Op donderdag 17 april 2025 10:06 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Hij heeft het top gedaan, half 1 nog even buiten geweest (om daarna binnen te plassen) en daarna tot 6:10 geslapen.
Het is een heerlijk manneke, lopen aan een riem vind hij nog een mijnenveld dus veel oefenen. Moet hem wel leren lezen want hij piept soms en dan ga ik het rijtje af maar kom er niet achter waarom.. net een baby he.
Ligt graag onder de bank/onder bed of in de salontafel.
Precies!quote:Op donderdag 17 april 2025 11:08 schreef oh-oh het volgende:
Fijn @:exode, toch weer even geen gedoe voor je!
Oh joh, ik dacht dat jij ergens anders zat. En veel Maastrichtenaren zul je niet zien bij de Echter Revue denk ik ;-)quote:
Ik zou beginnen met aanbieden van avi start. Dat is voor zo’n pup al moeilijk genoegquote:Op donderdag 17 april 2025 10:06 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Hij heeft het top gedaan, half 1 nog even buiten geweest (om daarna binnen te plassen) en daarna tot 6:10 geslapen.
Het is een heerlijk manneke, lopen aan een riem vind hij nog een mijnenveld dus veel oefenen. Moet hem wel leren lezen want hij piept soms en dan ga ik het rijtje af maar kom er niet achter waarom.. net een baby he.
Ligt graag onder de bank/onder bed of in de salontafel.
Ze gaan vliegen (gelukkig). Ze zitten bij alicante in de buurt. Ze hebben daar wel een auto te gebruiken omdat ze bij de opa en oma van het vriendinnetje in huis zitten.quote:Op donderdag 17 april 2025 18:44 schreef Mushanga71 het volgende:
Oeh, spannend Hillie, voor haar maar zeker ook voor jouGaat ze vliegen of met de auto?
Ik ben moe, val bijna om en heb inmiddels kaakkramp van het gapen
Ooh, das niet lang vliegen dan. Heerlijk voor je dochter hoorquote:Op donderdag 17 april 2025 19:02 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Ze gaan vliegen (gelukkig). Ze zitten bij alicante in de buurt. Ze hebben daar wel een auto te gebruiken omdat ze bij de opa en oma van het vriendinnetje in huis zitten.
Gelukkig hebben ze wifi en kunnen we facetimen ☺ als ze daar tijd voor heeft tenminste 😉
Bijna bedtijd dan 🥱 of tijd voor een dutje op de bank. Om 19.00 kan dat
Waarom zouden ze de aanmelding niet accepteren? Het duurt gewoon wat langer. Komt goed!quote:Op vrijdag 18 april 2025 09:19 schreef Schanu het volgende:
Wat fijn dat het nieuws meeviel @:exode, voelt het voor jou nu rustiger?
Wat leuk voor je dochter dat ze op vakantie gaat @:hilliebillie, maar ik snap dat het voor jou heel spannend is. Hopelijk hebben jullie lekker veel contact tijdens haar vakantie en geeft dat jou wat meer vertrouwen en rust.
@:gewoonmezelf87, wat fijn dat het zo goed gaat met de pup![]()
Ik heb stress om alles en niets. Dochterlief ingeschreven bij een nieuwe psycholoog, normaliter wordt die aanmelding binnen 5 werkdagen verwerkt maar we zitten al op werkdag 10. Vanmorgen belde vrouwlief er achteraan, maar meer informatie dan 'we zijn ermee bezig, ja het duurt langer dan normaal en als jullie niets horen dan hoort de huisarts van ons' kreeg ze er niet uit. Dus nu vreet ik mijzelf op van de spanning, omdat ik bang ben dat ze de aanmelding niet accepteren (waarom zou het anders zo lang duren en geven ze aan dat misschien niet wij maar de huisarts de terugkoppeling krijgt) en dan zijn we echt heel ver van huis.
Saillant detail is dat de wachttijd vorige week maandag, toen we haar inschreven, nog 4 weken was. Nu is de wachttijd 12 weken. Verdrievoudigd dus in minder dan 2 weken tijd. Dus ook als de aanmelding wel wordt aangenomen is de wachttijd tegen die tijd misschien wel nog verder opgelopen en echt, ik heb zin om een potje te janken, maar ik zit op mijn werk dus dat kan niet.
Omdat de huisarts de juiste aanvraag moet doen en als die verkeerd geformuleerd is de gemeente kan gaan eikelen over vergoeding, dus als ze de huisarts dan vragen dat aan te passen vóór ze je aanmelding in behandeling nemen, voorkomen ze een boel gezeik.quote:Op vrijdag 18 april 2025 11:29 schreef Schanu het volgende:
Dat hou ik mijzelf ook voor inderdaad. Maar vrouwlief gaf aan dat het een vaag telefoongesprek was en dat de dame die ze sprak raar en vaag deed. Ook dat ze benadrukte dat misschien de huisarts een terugkoppeling krijgt en niet wij, maar waarom zouden ze dat doen?
En wij zijn bang voor een afwijzing omdat dochterlief nu bij een psychiaterpraktijk loopt, alleen daar zijn we ons vertrouwen in verloren dus we hebben haar daar laten uitschrijven. Wellicht kan dat een reden zijn om ons nu te weigeren, geen idee. Ik ben misschien gewoon een beetje gestresst en overbezorgd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Als je je verveeld, plaats je dit met een serieus bericht op Facebook. Kunnen de Gerda’s weer even los.quote:Op vrijdag 18 april 2025 15:44 schreef -Spring het volgende:
Kijk wat leuk. Bij R op school combineerden ze het paasontbijt met de week van de lentekriebels
[ afbeelding ]
Grapje.
Jaaaah op powermommy ofzoquote:Op vrijdag 18 april 2025 16:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
Als je je verveeld, plaats je dit met een serieus bericht op Facebook. Kunnen de Gerda’s weer even los.
quote:Op vrijdag 18 april 2025 16:49 schreef vencodark het volgende:
Gisteren kwam iemand op werk een broodje halen en daarna even zeggen dat het een lekker broodje was.
Dus ik wil reageren met: “Heel fijn” en tegelijk zegt mijn brein ook: “Oh gelukkig”!
De uiteindelijke respons was: “Heel gelukkig”!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |