abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 30 april 2025 @ 20:17:07 #251
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_217502452
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 april 2025 14:51 schreef vencodark het volgende:
Even iets totaal anders.
Mijn 12 jarige doucht elke dag en doet deo op.
Toch ruikt hij zo half in de dag zurig. Alsof er een fles azijn over hem heen gevallen is
Tips? :s)
misschien is Polarwise iets voor hem. https://polarwise.com/nl
in de haak.
pi_217509388
Wij zijn weer thuis. Alles is uitgepakt, de tweede was draait en ik ben nu aan het werk :')
Denk ik dat we in augustus weer een paar dagen gaan. Blijft leuk O+

Ik ken heel geen andere Nostradamus dan Nostradamus :+
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_217510529
Ik ben ook weer thuis was met mijn vader naar Krakau.

Morgen gaan we varen ben benieuwd volgens mij is het morgen nog mooi weer.
  donderdag 1 mei 2025 @ 20:23:25 #254
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_217511057
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2025 16:40 schreef Mushanga71 het volgende:
Wij zijn weer thuis. Alles is uitgepakt, de tweede was draait en ik ben nu aan het werk :')
Denk ik dat we in augustus weer een paar dagen gaan. Blijft leuk O+

Ik ken heel geen andere Nostradamus dan Nostradamus :+
Kijk even op YouTube en zoek op Hans Teeuwen- Nostradamus
  donderdag 1 mei 2025 @ 20:24:08 #255
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_217511067
quote:
1s.gif Op donderdag 1 mei 2025 19:33 schreef F_r het volgende:
Ik ben ook weer thuis was met mijn vader naar Krakau.

Morgen gaan we varen ben benieuwd volgens mij is het morgen nog mooi weer.
Daar willen man en ik naar toe binnenkort
pi_217511236
quote:
1s.gif Op donderdag 1 mei 2025 20:23 schreef amaranta het volgende:

[..]
Kijk even op YouTube en zoek op Hans Teeuwen- Nostradamus
Gedaan :D
Kan de mijne niet meer terugbrengen :P
If they say
pi_217511658
quote:
1s.gif Op donderdag 1 mei 2025 20:24 schreef amaranta het volgende:

[..]
Daar willen man en ik naar toe binnenkort
Ik heb helaas niet alles van de stad gezien. Het is een mooie stad vond ik.
  vrijdag 2 mei 2025 @ 08:46:57 #258
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_217514515
Ik liep de vroege ochtendronde al in t-shirt !
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_217514558
Aangezien ik thuiswerk op het koudste plekje van het huis, heb ik wel lange mouwen aan. Misschien dat ik vanmiddag nog wissel.

Hebben jullie mijn motivatie voorbij zien komen? Ik ben naarstig op zoek.
Venus in pocketformaat
© loveli
  vrijdag 2 mei 2025 @ 09:00:28 #260
176471 oh-oh
pi_217514602
Die is denk ik aan het chillen met die van mij ergens, ik zoek niet eens meer :D
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_217514679
:D Chillen in Zuid-Limburg, dat zou ik ook heel graag willen O+.

De combi dat kinderen (en vriend vandaag) vrij zijn, ik wel moet werken maar er geen f*ck te doen is want onze klanten hebben dus ook allemaal vrij :'). Echt hoor. En maandag nog een keer. Heel NL vrij op 5 mei, maar wij niet :wtf:. Ik had wel vrij willen nemen, maar een collega uit mijn team gaat volgende week met pensioen en wil nog van alles overdragen. Voelt ook wel weer een beetje lullig.

Diezelfde collega gaat maandagmiddag naar een vriendin die 80 wordt op 5 mei. Die is dus geboren op de daadwerkelijke bevrijdingsdag O+.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_217514696
Die van mij ligt nog in Maastricht :')

Mijn violen op de achtertuintafel zijn verschroeid. Heb alleen de puf niet om nieuwe te halen.
If they say
  vrijdag 2 mei 2025 @ 09:20:37 #263
176471 oh-oh
pi_217514828
Oh dat is een hele bijzonder geboortedag zeg O+
Ik moet werken tot 18:00, en mn eerste klant was een enorme zeikstraal , ik hou mijn hart vast voor de rest van de dag :')
( Groucho Marx )
pi_217514886
Gelukkig liggen de zeikstralen hier in de mail. Antwoord wanneer ik zin heb (nu ff niet) en dan kan ik mn vingers in bedwang houden zodat ik nog redelijk aardig overkom :')
Moet straks wel aan de bak. Iets met lonen enzo.

Werkse oh-oh en Phaidra!
If they say
  vrijdag 2 mei 2025 @ 09:48:19 #265
176471 oh-oh
pi_217515180
:') Ik heb nog geen een normale klant gehad vandaag.
( Groucho Marx )
pi_217515789
Twee huizen verderop zijn maanmannetjes asbest aan het saneren. Voelt niet echt goed om dan buiten te zitten of de was buiten te hangen. Jammer.
Gelukkig heb ik gisteren al 3 uur in de tuin gewerkt (het was nodig).

Kind is terug van een paar dagen logeren. Pff hij heeft energie voor tien en die kwek staat niet stil. Als het nou nog interessante onderwerpen waren, maar het gaat al sinds half 8 over Minecraft en de Minecraft movie :')
pi_217516001
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 10:42 schreef Hupje het volgende:
Twee huizen verderop zijn maanmannetjes asbest aan het saneren. Voelt niet echt goed om dan buiten te zitten of de was buiten te hangen. Jammer.

Kind is terug van een paar dagen logeren. Pff hij heeft energie voor tien en die kwek staat niet stil. Als het nou nog interessante onderwerpen waren, maar het gaat al sinds half 8 over Minecraft en de Minecraft movie :')
Herkenbaar :').

Geen fijn idee idd, dat ze vlakbij met asbest bezig zijn. Balen!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_217516097
Ja hoi uit Legoland, waar de zon schijnt en het duidelijk is dat heel Europa vrij heeft. Maar ik heb een lactosevrije ijskoffie, bankje in de zon met uitzicht op Amsterdam (miniland). Die 3 andere zitten bij de 4D Lego movie.

Morgen weer naar huis, het is/was veel te kort. De tijd vliegt hier.

Gelukkig gaan we in de zomer nog een week :)
pi_217516444
@vencodark : ik zweet me echt heel snel het ongans, en dan meur ik ook soms echt zurig. De pubertijd was helemaal hel op de fiets.
Ik gebruik Odorex rollers. Die werken voor mij heel goed (active care of ultra protect, natural fresh werkt voor mij minder).
Daarnaast af en toe een shirt wisselen op de dag, vaak ontstaat de zurige lucht door opgedroogd zweet met bacteriën. En dat hoeft echt maar een klein beetje te zijn.

Oh en ik weet niet of ie al okselhaar heeft, maar dat blijft die geur ook echt in hangen.

Verder niet elke dag met zeep wassen, dat drastisch verminderen leek bij mij ook te helpen. Gewoon met water goed afspoelen / boenen met een wasmand.

Tot zover mijn wat zurige praat :+
pi_217516628
We werden na 10:30 pas wakker en zit nu pas aan mijn ontbijt/lunch. :')
Maar ik heb nachtdienst gehad dus dan mag dat.
pi_217516655
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 11:50 schreef Candaasje het volgende:
@:vencodark : ik zweet me echt heel snel het ongans, en dan meur ik ook soms echt zurig. De pubertijd was helemaal hel op de fiets.
Ik gebruik Odorex rollers. Die werken voor mij heel goed (active care of ultra protect, natural fresh werkt voor mij minder).
Daarnaast af en toe een shirt wisselen op de dag, vaak ontstaat de zurige lucht door opgedroogd zweet met bacteriën. En dat hoeft echt maar een klein beetje te zijn.

Oh en ik weet niet of ie al okselhaar heeft, maar dat blijft die geur ook echt in hangen.

Verder niet elke dag met zeep wassen, dat drastisch verminderen leek bij mij ook te helpen. Gewoon met water goed afspoelen / boenen met een wasmand.

Tot zover mijn wat zurige praat :+
Ik zal eens even kijken, dankjewel.
Ja, dat dagelijks douchen/wassen is natuurlijk iets wat je niet gauw weer afwent. Zou dat echt zo’n verschil maken?
Zullen eens moeten testen.
Een extra shirtje zat ook al in de planning. :)
Nog geen okselhaar gespot!
  vrijdag 2 mei 2025 @ 12:29:25 #272
176471 oh-oh
pi_217516823
Ik ben blij dat mijn problemen zich beperken tot de droge neus van de nieuwe hond :D
Maar sommige pubers meuren echt ja, de zoon van een vriendin van me ook, die gebruikt ook Loveli, dat scheelt heel veel!
( Groucho Marx )
  vrijdag 2 mei 2025 @ 12:33:39 #273
176471 oh-oh
pi_217516870
Vroeger op kantoor had ik trouwens wel een collega die echt zoooooo enorm stonk, ze mocht nooit bij de baas op de kamer komen.
Belde hij naar boven voor koffie bijvoorbeeld, stond zij daar aan de deur, deed hij de deur niet open, belde hij mij, moest ik komen , en deed hij de deur wel open, stond zij daar met de koffie :')
Maar ja, wij zeiden ook altijd tegen haar dat ze stonk, zij zweette altijd enorm door de trappen die ze moest lopen op kantoor :r
( Groucho Marx )
pi_217516921
2x per week 's avonds oksels wassen en Odorex Extra Dey deppen. Volgende ochtend gewoon wassen en deo-en ^O^
pi_217516927
Mijn Fitbit zegt dat ik 600 actieve minuten heb gehad sinds deze week. En dan heb ik alsnog niks extras gesport tov normaal :') wel allerlei klusjes in en rondom huis die waren blijven liggen
pi_217517111
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 12:13 schreef vencodark het volgende:

[..]
Ja, dat dagelijks douchen/wassen is natuurlijk iets wat je niet gauw weer afwent. Zou dat echt zo’n verschil maken?
Zuivel!

Als je veel zuivel eet en zweet kan dat ook ranzig ruiken.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  vrijdag 2 mei 2025 @ 13:18:23 #277
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_217517257
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 10:42 schreef Hupje het volgende:

Ik denk dat je er wel vanuit mag gaan dat het saneren van de asbest zo zal gaan dat jij daar geen hinder van ondervindt.
Bij mij op het werk hebben ze pas asbest gesaneerd van een bijgebouw en alle kinderen
Speelden ook gewoon nog buiten. Het wordt echt hermetisch heel goed afgesloten.

Mijn overburen ook recentelijk en daar zag ik precies hetzelfde. Keurig afgesloten.
  vrijdag 2 mei 2025 @ 13:19:42 #278
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_217517272
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 12:40 schreef Hupje het volgende:
Mijn Fitbit zegt dat ik 600 actieve minuten heb gehad sinds deze week. En dan heb ik alsnog niks extras gesport tov normaal :') wel allerlei klusjes in en rondom huis die waren blijven liggen
Mijn Whoop zei laatst dat hij beweging had gedetecteerd, maar ik lag gewoon op de bank te vegeteren.
pi_217517279
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 12:13 schreef vencodark het volgende:

[..]
Ik weet dat dermatologen heel ongelukkig worden van elke dag (warm/heet) douchen, zeker met zeep. Ik douche niet elke dag, maar als dat een brug te ver is zou hij ook kunnen proberen het gebruik van zeep eerst proberen te beperken.

Ik gebruik wel zeep als ik heb gesport/in de tuin heb gewroet / hard heb gewerkt / etc. en de geur anders gewoon blijft hangen. Maar ik doe het niet meer standaard.

En ik douche vrijwel altijd in de ochtend.

Of het hét verschil heeft gemaakt weet ik niet, ik ben inmiddels ook wel uit de puberhormonen, ik eet/drink gezonder en geen zuivel, ik gebruik betere deo dan die spray …

Ik vervloek wel de dagen dat het warm is / ik een trap op moet rennen of een bergwandeling maak en dan vergeten ben een handdoek/ schoon shirt in de auto te gooien. Ik durf dan echt niet met een supermarkt in omdat ik mezelf ruik. Dat blijft al een beetje kut.
pi_217517320
Ik heb ook een collega gehad die elke dag 3 t-shirts bij zich had. Ook in de winter. Het lijkt me heel vervelend als je zoveel last hebt van zweet.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_217517323
Puberzweet.. mijn dochter maakt hele sprongen in haar ontwikkeling, krijgt overal haartjes... mamaaaaaa ;)

Ik ben nog zoekende naar fijne deo zonder enorme geur, zelf gebruik ik rexona maar dat lijkt mij voor haar best heftig.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
S. 2014
J. 2016
pi_217517352
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 13:24 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Puberzweet.. mijn dochter maakt hele sprongen in haar ontwikkeling, krijgt overal haartjes... mamaaaaaa ;)

Ik ben nog zoekende naar fijne deo zonder enorme geur, zelf gebruik ik rexona maar dat lijkt mij voor haar best heftig.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oei.. dat klinkt wel heel spannend ja -O- :*.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_217517620
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 13:19 schreef amaranta het volgende:

[..]
Mijn Whoop zei laatst dat hij beweging had gedetecteerd, maar ik lag gewoon op de bank te vegeteren.
Ja ok, maar ik heb die minuten dus wel écht actief gedaan :P alleen dan niet met sporten.
  vrijdag 2 mei 2025 @ 13:57:26 #284
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_217517645
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 13:24 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

SPOILER
SPOILER
  vrijdag 2 mei 2025 @ 13:58:01 #285
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_217517650
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 13:54 schreef Hupje het volgende:

[..]
Ja ok, maar ik heb die minuten dus wel écht actief gedaan :P alleen dan niet met sporten.
Oh, zo. >:)
pi_217517785
B heeft al haren en een pubergeur in die oksels van hem. Hij verdraagt parfum en geurtjeszeep matig. Tel daar bij op dat ie nogal actief is en 4x per week sport..

Hier helpt op sportdagen douchen en met een washand schrobben onder de douche. Op niet sportdagen, wassen met Neutralzeep met een washand.

Elke ochtend Loveli deo zorgt ervoor dat hij niet meer om 10 uur al meurt als een ranzige beer.

Hij gooit zijn shirt of trui elke dag in de was. Die heeft dan zo'n heerlijke zurige lucht.
pi_217518225
@_Ingrid_, heb je de uitslag al?

@gewoonmezelf87, ai. Hopelijk heeft je gevoel het bij het verkeerde eind :*

Net geluncht met zoon. We hebben de afgelopen dagen niet genoeg buiten de deur gegeten :')

En zweten, check. En dan met name mn nek. Spuit daar ook een flinke lading deo.
Zoon ruik ik niet. Kan ook zijn omdat je met gamen niet echt zweet natuurlijk :P
Gaat ie zo wel werken dus heb ik een paar uur me-time. Ben ik wel aan toe.
If they say
  vrijdag 2 mei 2025 @ 15:09:34 #288
176471 oh-oh
pi_217518250
Die angst is wel terecht gm, sterkte...
Meh, de concerten van Bilie Eilish waar we geen kaarten voor hebben komen er aan, ik baal toch nog steeds wel dat het niet gelukt is, maar mijn nichtje is net weer naar de UK terug, dus het was toch niet handig geweest :D
( Groucho Marx )
pi_217518386
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 15:04 schreef Mushanga71 het volgende:
@:_Ingrid_, heb je de uitslag al?

@:Gewoonmezelf87, ai. Hopelijk heeft je gevoel het bij het verkeerde eind :*

Net geluncht met zoon. We hebben de afgelopen dagen niet genoeg buiten de deur gegeten :')

En zweten, check. En dan met name mn nek. Spuit daar ook een flinke lading deo.
Zoon ruik ik niet. Kan ook zijn omdat je met gamen niet echt zweet natuurlijk :P
Gaat ie zo wel werken dus heb ik een paar uur me-time. Ben ik wel aan toe.
Wij ook! We haalden een tût patat op de markt :9~.

Zelf gebruik ik sinds een paar weken deo van Wild, waarbij je kan navullen. Ik vind 'm echt lekker ruiken (ik hou niet zo van geurtjes in het algemeen, maar deze is fris zonder te overheersen) en werkt beter/langer dan die van happy earth. Zoon gebruikt nu wel de geurloze roller van happy earth. Het werkt voor hem redelijk. Maar heb ook geen idee of hij 'm echt elke dag gebruikt.
Venus in pocketformaat
© loveli
  vrijdag 2 mei 2025 @ 17:07:44 #290
176471 oh-oh
pi_217519033
*O* Wij konden afschalen, ik heb weekend!
( Groucho Marx )
pi_217519303
Gewoonmezelf, ik snap je zorgen, hopelijk valt het toch mee :*

Hier gelukkig (nog) geen last van puberzweet!

Wel van een overprikkeld kind dat alleen nog maar pyjamas aan wil (letterlijk, de hele dag) en echt duidelijk klaar is met alle drukte. Morgenochtend gaan we weer naar huis, ik ben er zelf ook wel aan toe O+
pi_217519788
Me-time? Haha. Ben in de tuin bezig geweest :')
Maar, ik heb nu wél meer ruimte op het terras en de tuinslang is opgehangen aan de andere kant. Was bang dat de nieuwe schutting als een kaartenhuis in elkaar zou donderen als ik um daaraan zou ophangen. Trots *)

Ik weet niet wat voor mafkees er verderop bezig is, maar het klinkt niet gezond.
If they say
pi_217519803
B stinkt juist na het gamen, adrenalinezweet denk ik of zo. Gelukkig ruikt ie zichzelf ook en doet er wat aan.

GM, ik snap je zorgen, hopelijk snel duidelijkheid en goed nieuws.
  vrijdag 2 mei 2025 @ 19:01:09 #294
176471 oh-oh
pi_217520010
Lekker in je eentje in de tuin modderen is toch ook gewoon me time?
Ik heb net dat uur dat ik niet hoefde te werken heerlijk met de hondjes op de losloop gelopen. Jammer dat er niemand anders was maar het was heerlijk. 27 graden nog 🥳
( Groucho Marx )
pi_217520219
Omdat het inderdaad nog wel lekker was buiten ben ik even wandelend naar de winkel gegaan. Iets meer dan een half uur eventjes heen en weer. :)
  vrijdag 2 mei 2025 @ 20:05:16 #296
176471 oh-oh
pi_217520500
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 19:25 schreef vencodark het volgende:
Omdat het inderdaad nog wel lekker was buiten ben ik even wandelend naar de winkel gegaan. Iets meer dan een half uur eventjes heen en weer. :)
Ook lekker me time toch?
( Groucho Marx )
pi_217520509
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 20:05 schreef oh-oh het volgende:

[..]
Ook lekker me time toch?
Zeker! Ben echt blij met dat lekkere weer (wat dit weekend alweer ophoudt but so be it). :s)
pi_217520535
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 19:01 schreef oh-oh het volgende:
Lekker in je eentje in de tuin modderen is toch ook gewoon me time?
Ik heb net dat uur dat ik niet hoefde te werken heerlijk met de hondjes op de losloop gelopen. Jammer dat er niemand anders was maar het was heerlijk. 27 graden nog 🥳
Oh, jawel, maar ik had me voorgenomen te gaan lezen. Zat al met een boek in de tuin toen ik het op mn heupen kreeg :D Maar wel met resultaat :)
Kijk, das wél lekker ontspannend: lopen met de hondjes in dat prachtige gebied O+

Nu douchen want ik stink >:)
If they say
pi_217520611
Gmail ik snap je zorgen, sterkte
pi_217520851
Gewoonmezelf ik snap je zorgen heel goed. Sterkte ermee. :* Mijn vriend rookt al sinds zijn 14e. Had een tijd terug ook een vlek op zijn longen, uitgebreid getest en wat bleek, niks ernstigs. Antibioticakuur van 2 weken en toen was het op controle paar weken later weer weg. Hij is wel wat jonger, 56.

Mush, ik ben vanmorgen geweest. Mijn hersens zien er goed uit. Geen tumor oid. Alleen bewijs van migraine ;) 2 kleine vlekjes, maar dat is normaal zei de neuroloog.
De medicatie is nu aangepast. Betablokker gaat op proef eraf want je bloeddruk gaat ervan omlaag en bijwerking is duizeligheid. Mijn andere medicatie was al verhoogd nog niet zo lang geleden, die moet nog op niveau komen. En ik krijg een andere soort medicatie voor als ik een aanval heb.

Toen ik thuis was kreeg ik een telefoontje dat er een overleg kwam met de neuroloog over mijn vader. Dus s'middags weer terug naar het ziekenhuis.
Heel goed gesprek gehad en vragen kunnen stelen.
Blijkt dat hij (ws) zaterdag een hersenbloeding heeft gehad en hoogst waarschijnlijk daardoor de epileptische aanvallen heeft gehad. Hij is er nu vatbaarder door omdat hij ook nog eens caa heeft. (een aandoening waarbij de kleine en middelgrote bloedvaten in de hersenen beschadigd raken. Hierdoor worden de bloedvaten zwak en kunnen ze makkelijker breken of scheuren.)
Het is niet in het gebied van spraak, dus de hoop is dat dat nog wel goed gaat komen. Hij kan nog steeds niet slikken en heeft nu sondevoeding die hij er vanmorgen alweer uit had getrokken. Hij heeft nu een handschoen aan. Hij krijgt nu logopedie. De tong is ook nog wat dik dat helpt ook niet mee.
De linkerkant doet nog steeds niet veel en dat kan best wel zo blijven. :'(
Praten wil nog steeds amper, maar zijn oog gaat wel beter open.
Ze willen hem na het lange weekend met ontslag doen.
Als hij dan nog sondevoeding heeft kan dat lastig worden als ze dat niet aanbieden waar hij nu woont, maar dat is nog even afwachten.
De transferverpleegkundige gaat dat regelen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')