SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Tap tap tap
Wat ben je nog laat wakker de laatste tijd. Moeten we ons zorgen maken?quote:
Ik word oud, dan heb je minder slaap nodig begrijp ikquote:Op dinsdag 22 april 2025 22:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Wat ben je nog laat wakker de laatste tijd. Moeten we ons zorgen maken?
Ik kan zeggen dat dit leugens zijn.quote:Op dinsdag 22 april 2025 22:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik word oud, dan heb je minder slaap nodig begrijp ik
Ja dat is wel waar.quote:Op dinsdag 22 april 2025 22:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jij bent helemaal niet oud.quote:Op dinsdag 22 april 2025 22:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Had gewoon even het koppie er niet bijquote:
wordt je dan ook grijs?quote:Op dinsdag 22 april 2025 22:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Had het laatst met een neefje van mij daarover. Die voetbalt nu voor het eerst bij de senioren elftallen en dan ben ik qua leeftijd al zo ongeveer bejaardquote:
Kan gebeuren, als ze haar hoofd daar maar niet door laat hangen!quote:Op dinsdag 22 april 2025 22:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had gewoon even het koppie er niet bij
Als jij zo ongeveer bejaard bent, ben ik het ook natuurlijkquote:Op dinsdag 22 april 2025 22:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Had het laatst met een neefje van mij daarover. Die voetbalt nu voor het eerst bij de senioren elftallen en dan ben ik qua leeftijd al zo ongeveer bejaard
Inderdaad, kop op!quote:Op dinsdag 22 april 2025 22:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kan gebeuren, als ze haar hoofd daar maar niet door laat hangen!
Ik heb er anders een hard hoofd in.quote:Op dinsdag 22 april 2025 22:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou nou, even het hoofd koel houden Ger.
das fijnquote:Op dinsdag 22 april 2025 22:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee valt mee, heb tot nu toe alleen nog maar hier en daar eens een grijze haar.
Kijk maar uit dat je er geen punthoofd van krijgtquote:Op dinsdag 22 april 2025 22:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb er anders een hard hoofd in.
Ja wel lulligquote:Op dinsdag 22 april 2025 22:19 schreef Crack_ het volgende:
Wat kut als je bekend staat als 'het hoofd'![]()
Ja die hoop heb ik ook, want op een dag zal ik er toch aan moeten geloven.quote:Op dinsdag 22 april 2025 22:25 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nog een beetje de stille hoop dat grijs haar me echt helemaal fabulous zal staan, maar waarschijnlijk zie ik eruit als een vogelverschrikker.
Volgens mij zijn we nog vrij actief. Paar generaties geleden was je wel al oud op je 40ste. Nu ga je dan een marathon lopen ofzo.quote:Op dinsdag 22 april 2025 22:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als jij zo ongeveer bejaard bent, ben ik het ook natuurlijk
geven mensen geld aan uitquote:Op dinsdag 22 april 2025 22:25 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nog een beetje de stille hoop dat grijs haar me echt helemaal fabulous zal staan, maar waarschijnlijk zie ik eruit als een vogelverschrikker.
denk het wel als je iets kenmerkends hebt. Soms met de opmerking erbij 'bedoel het niet lullig maar je weet wel wat ik bedoel'quote:Op dinsdag 22 april 2025 22:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja wel lulligMaar is dat niet met veel mensen zo, dat ze bekend staan om een uiterlijk kenmerk of iets raars/speciaals? Had ik gisteren nog.. zat met vrienden en kon niet op de naam van iemand komen die vorig jaar met ons op een verjaardag was. "Ja die grappige man, die grote, die zwitser". Nee, niemand wist wie ik bedoelde. "Ja die met die wenkbrauwen". En ieder gelijk: ooohhhh die!!
40 is het nieuwe 20. Maar dan 20 met genoeg geld om de maand door te komenquote:Op dinsdag 22 april 2025 22:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij zijn we nog vrij actief. Paar generaties geleden was je wel al oud op je 40ste. Nu ga je dan een marathon lopen ofzo.
oh?quote:Op dinsdag 22 april 2025 22:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij zijn we nog vrij actief. Paar generaties geleden was je wel al oud op je 40ste. Nu ga je dan een marathon lopen ofzo.
quote:Op dinsdag 22 april 2025 22:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
dit is wel echt zo, dat men vroeger heel snel al oud deed oidquote:Op dinsdag 22 april 2025 22:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kun je daar niet wat aan laten doen eventueel? Weglaseren zodat het minder zichtbaar is? Dacht dat dat kon tegenwoordig.quote:Op dinsdag 22 april 2025 22:29 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
al heb ik liever grijs haar dan kaal ivm mn litteken
Met de prijzen voor wonen en boodschappen is dat nog maar de vraag.quote:Op dinsdag 22 april 2025 22:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
40 is het nieuwe 20. Maar dan 20 met genoeg geld om de maand door te komen
Toen kon je met je 65 het bejaardentehuis in. Dan was je gewoon klaar.quote:Op dinsdag 22 april 2025 22:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dit is wel echt zo, dat men vroeger heel snel al oud deed oid
Weer vakantie. Afzien hoor!quote:Op dinsdag 22 april 2025 22:32 schreef Crack_ het volgende:
Oke echt even een luxeklacht maar mijn werkweek begint morgen weer na een paar dagen vrij en ik heb zó geen zinik hoef maar drie dagen en dan weer vakantie maar daardoor juist extra geen zin?
je dagen doorbrengen in zo'n luie stoelquote:Op dinsdag 22 april 2025 22:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Toen kon je met je 65 het bejaardentehuis in. Dan was je gewoon klaar.
Doe ik nu ook alquote:Op dinsdag 22 april 2025 22:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
je dagen doorbrengen in zo'n luie stoel
geen idee eigenlijk, zie ik tegen die tijd wel als het mij dan nog steeds ergertquote:Op dinsdag 22 april 2025 22:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kun je daar niet wat aan laten doen eventueel? Weglaseren zodat het minder zichtbaar is? Dacht dat dat kon tegenwoordig.
Ik heb gewerkt in mn vakantiequote:
Ja zo kun je bijna iedereen wel beschrijven met 1 eigenschap, ook gewoon hier in Foquevillequote:Op dinsdag 22 april 2025 22:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja wel lulligMaar is dat niet met veel mensen zo, dat ze bekend staan om een uiterlijk kenmerk of iets raars/speciaals? Had ik gisteren nog.. zat met vrienden en kon niet op de naam van iemand komen die vorig jaar met ons op een verjaardag was. "Ja die grappige man, die grote, die zwitser". Nee, niemand wist wie ik bedoelde. "Ja die met die wenkbrauwen". En ieder gelijk: ooohhhh die!!
dat was 40 stapjes toch? dat moet net lukkenquote:Op dinsdag 22 april 2025 22:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[..]
Ja, ook jullie gaan een marathon lopen. Hup hup!
Budaquote:Op dinsdag 22 april 2025 22:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zo kun je bijna iedereen wel beschrijven met 1 eigenschap, ook gewoon hier in Foqueville
'die lange'
'brandweervrouwtje'
'turbodjoekser'
'chocoladejunk'
'sushimonster'
'grootheidswaanzin'
etc, etc, etc
Vroeger moest je voor je 30e al jarenlang getrouwd zijn en minstens 2-3 kinderen hebben anders was je afgeschrevenquote:Op dinsdag 22 april 2025 22:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voor deze keer dan.quote:Op dinsdag 22 april 2025 22:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb gewerkt in mn vakantieen ja het is een luxe klacht maar dat mag soms even
Stapjes voor de hapjesquote:Op dinsdag 22 april 2025 22:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[..]
Ja, ook jullie gaan een marathon lopen. Hup hup!
en het dan nog altijd koud hebbenquote:Op dinsdag 22 april 2025 22:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
je dagen doorbrengen in zo'n luie stoel
NEE, het is MIJN slachtoffer!quote:Op dinsdag 22 april 2025 22:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
#130448:Je bent aan het reanimeren. Een omstander biedt aan de reanimatie van je over te nemen. Mag dat?
Krijg hier gevoel bij van theorie-examen voor mijn rijbewijs met die "Mag dat?"
Voorrang moet je nemen, niet krijgenquote:Op dinsdag 22 april 2025 22:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
#130448:Je bent aan het reanimeren. Een omstander biedt aan de reanimatie van je over te nemen. Mag dat?
Je 'mag' toch maar 2 minuten reanimeren omdat het zo teringvermoeiend is?quote:Op dinsdag 22 april 2025 22:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
U rent keihard met de AED naar het slachtoffer. U ziet van rechts een auto naderen. Wat doet u?quote:Op dinsdag 22 april 2025 22:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb het nu nog niet definitief besloten. Wel eerst even douchenquote:
Als er meerdere mensen zijn wel inderdaad.quote:Op dinsdag 22 april 2025 22:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je 'mag' toch maar 2 minuten reanimeren omdat het zo teringvermoeiend is?
5. AED toepassen op de automobilist. Wat denkt ie wel niet. CHARGE TO 300!!! CLEAR!!!quote:Op dinsdag 22 april 2025 22:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
U rent keihard met de AED naar het slachtoffer. U ziet van rechts een auto naderen. Wat doet u?
1. Keihard doorrennen, yolo!
2. De auto carjacken, u heeft immers veel haast.
3. Snelheid minderen.
4. Stoppen.
Na 2 minuten al het bijltje erbij neergooien. Sorry mevrouw, ik heb het geprobeerd maar mijn tijd zit erop. Ja de uwe nu ook (hahaatjesquote:Op dinsdag 22 april 2025 22:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je 'mag' toch maar 2 minuten reanimeren omdat het zo teringvermoeiend is?
quote:Op dinsdag 22 april 2025 22:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
5. AED toepassen op de automobilist. Wat denkt ie wel niet. CHARGE TO 300!!! CLEAR!!!
Als er iemand is die het kan overnemenquote:Op dinsdag 22 april 2025 22:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Na 2 minuten al het bijltje erbij neergooien. Sorry mevrouw, ik heb het geprobeerd maar mijn tijd zit erop. Ja de uwe nu ook (hahaatjes), rip aan de nabestaanden.
Hopen dat het geen vijandige overname isquote:Op dinsdag 22 april 2025 22:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als er iemand is die het kan overnemen
Ik raak nog afgeleid door een hommel.quote:Op dinsdag 22 april 2025 22:45 schreef kwiwi het volgende:
Ik zie nu helemaal voor me hoe @:cherrylips met een AED onderweg is naar een slachtoffer, onderweg afgeleid raakt door een naderende auto, de chauffeur half z'n auto uit trekt, en 'm die padels op z'n borst plakt.. "bzieeeeee.. BOEF!".
AED op de hommelquote:Op dinsdag 22 april 2025 22:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik raak nog afgeleid door een hommel.
Mag ik de brandweervrouwtje zijn?quote:Op dinsdag 22 april 2025 22:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zo kun je bijna iedereen wel beschrijven met 1 eigenschap, ook gewoon hier in Foqueville
'die lange'
'brandweervrouwtje'
'turbodjoekser'
'chocoladejunk'
'sushimonster'
'grootheidswaanzin'
etc, etc, etc
Iemand is met een honkbalknuppel in z'n gezicht geslagen, en z'n afgebroken tand zit nu in z'n keelquote:Op dinsdag 22 april 2025 22:48 schreef Flory- het volgende:
Keek net even wat er ergens aan de hand was.
Vraag me dan af wat hier mis is:
AMBULANCE 1 : MED, P064 - Neus-keel-oor en tandprobleem
quote:Op dinsdag 22 april 2025 22:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Iemand is met een honkbalknuppel in z'n gezicht geslagen, en z'n afgebroken tand zit nu in z'n keel
En ik het grootheidswaanzin?quote:Op dinsdag 22 april 2025 22:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mag ik de brandweervrouwtje zijn?
Ik ben soms een beetje bang van je.quote:Op dinsdag 22 april 2025 22:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Iemand is met een honkbalknuppel in z'n gezicht geslagen, en z'n afgebroken tand zit nu in z'n keel
als ik dat probeer bij mn telefoon dan wordt het vaak alleen maar ergerquote:Op dinsdag 22 april 2025 22:51 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ben blijkbaar niet influencer genoeg om m'n lens even schoon te vegen voor ik een foto maak.
Cool!quote:
Wees gerust, ik heb geen honkbalknuppel.quote:Op dinsdag 22 april 2025 22:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben soms een beetje bang van je.
Maak je eigen slachtoffer maarquote:
Lekkerquote:Op dinsdag 22 april 2025 23:07 schreef mschol het volgende:
[..]
mailtje van AH, op mn persoonlijke bonuskaart
Ja, in Ahoy in Rotterdam. Deze poster heeft alleen de data in de UK. IJsdraakje was er ook heen.quote:
ohh wat vet ;D ziet er indrukwekkend uit. ken het verder nietquote:Op woensdag 23 april 2025 00:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, in Ahoy in Rotterdam. Deze poster heeft alleen de data in de UK. IJsdraakje was er ook heen.
Ja, en dit.quote:Op woensdag 23 april 2025 06:54 schreef mschol het volgende:
ik zou nog wel even willen blijven liggen
ik neem aan dat je de melk en het brood niet moet doorslikkenquote:
ik denk de melk wel, maar het brood nietquote:Op woensdag 23 april 2025 07:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik neem aan dat je de melk en het brood niet moet doorslikken
quote:Op dinsdag 22 april 2025 23:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:LTVDK boek je wel alles netjes van tevoren? https://www.newsweek.com/(...)-pohl-hawaii-2062046
Vage zweefteefjes die op wereldreis waren om 'zichzelf' te ontdekken maar eigenlijk geen geld hadden dus een beetje wilden bijklussen, ja dan wordt je niet toegelaten daar.quote:Both claimed they were touring California but later admitted they intended to work—something strictly prohibited under U.S. immigration laws for these visas."
En cobra en dus @Dqod ook wel neem ik aan.quote:Op woensdag 23 april 2025 00:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, in Ahoy in Rotterdam. Deze poster heeft alleen de data in de UK. IJsdraakje was er ook heen.
Je ouders zijn de enige die je ooit echt zullen begrijpen, van je eerste luier tot hun laatste luier.quote:
Mwah, mijn ouders hebben me vanaf mijn geboorte niet begrepen.quote:Op woensdag 23 april 2025 08:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je ouders zijn de enige die je ooit echt zullen begrijpen, van je eerste luier tot hun laatste luier.
Onvoorwaardelijke liefde, begrip en warmte hoort toch wel in het minimale basispakket te zitten.quote:Op woensdag 23 april 2025 08:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mwah, mijn ouders hebben me vanaf mijn geboorte niet begrepen.
Geen onwil, gewoon onkunde.
Ik dacht vroeger dat dat wel standaard was. Maar zo gaat het niet overal in de praktijk.....quote:Op woensdag 23 april 2025 08:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Onvoorwaardelijke liefde, begrip en warmte hoort toch wel in het minimale basispakket te zitten.
misschien moet je dan gewoon naar een andere gaan kijken?quote:Op woensdag 23 april 2025 09:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Helaas toch geen proefrit mogelijk. Motor is erg diefstal gevoelig. Helaas, dan maar verder zoeken.
ducati diavel?quote:Op woensdag 23 april 2025 09:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Helaas toch geen proefrit mogelijk. Motor is erg diefstal gevoelig. Helaas, dan maar verder zoeken.
Suzuki Hayabusa.quote:
Neequote:Op woensdag 23 april 2025 09:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
misschien moet je dan gewoon naar een andere gaan kijken?
Maar je koopt toch geen motor zonder er even op te hebben gereden?quote:Op woensdag 23 april 2025 09:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Nope. Was ik ook niet van plan. Daarom zie post boven je:quote:Op woensdag 23 april 2025 09:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar je koopt toch geen motor zonder er even op te hebben gereden?
Die zijn qua bouw hetzelfde. Als ik daar op gereden heb dan durf ik het wel aan om een Hayabusa te nemen.quote:Op woensdag 23 april 2025 09:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee
De dealer waar ik eerst geweest ben houdt een oogje in het zeil als er een vergelijkbaar model bij hen binnenkomt (Ninja H2 bijvoorbeeld).
Dat doe je bij een auto toch ook niet.quote:Op woensdag 23 april 2025 09:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar je koopt toch geen motor zonder er even op te hebben gereden?
Precies. De vriendin is op zoek naar een auto en die doet ook proefritten. Ongeacht of ze de auto al kent of niet.quote:Op woensdag 23 april 2025 09:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat doe je bij een auto toch ook niet.
Voordat mensen aan kinderen beginnen, zijn ze meestal al volledig gevormd.quote:Op woensdag 23 april 2025 08:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Onvoorwaardelijke liefde, begrip en warmte hoort toch wel in het minimale basispakket te zitten.
Of als je een vrouwtje zoekt?quote:Op woensdag 23 april 2025 09:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat doe je bij een auto toch ook niet.
Uiteraard!quote:Op woensdag 23 april 2025 09:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Of als je een vrouwtje zoekt?
Wil je ook eerst even een proefritje maken.
quote:Op woensdag 23 april 2025 09:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Of als je een vrouwtje zoekt?
Wil je ook eerst even een proefritje maken.
quote:
We zijn nooit volledig gevormd.quote:Op woensdag 23 april 2025 09:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Voordat mensen aan kinderen beginnen, zijn ze meestal al volledig gevormd.
quote:Op woensdag 23 april 2025 09:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Komt wel goed, planning is voor volgend jaarquote:
Dat zegt iedereen die ik ken.quote:Op woensdag 23 april 2025 10:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Dit vind ik niet zo heel lekker eigenlijk.
I'm spesjulquote:Op woensdag 23 april 2025 10:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ken echt niemand die dit voor de gein eet.
We knowquote:
Is tegenwoordig heel normaal schijnbaar.quote:Op woensdag 23 april 2025 10:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik vind dit een hele rare manier om een tasje te verkopen.
[ afbeelding ]
Oh dacht dat het een beugelreclame was HAHAquote:Op woensdag 23 april 2025 10:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom?quote:Op woensdag 23 april 2025 10:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Ik krijg niet de indruk dat het de bedoeling is dat ik hiermee geassocieerd wil worden.quote:
Dat is ook echt zo trouwens. En hij heeft gelijk.quote:Op woensdag 23 april 2025 10:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
Heb soms het idee dat Fles alles op deze wereld raar vindt
quote:Op woensdag 23 april 2025 07:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Vage zweefteefjes die op wereldreis waren om 'zichzelf' te ontdekken maar eigenlijk geen geld hadden dus een beetje wilden bijklussen, ja dan wordt je niet toegelaten daar.
De vraag is hoe waar dat is natuurlijk, maar dat is niet de eerste keer dat ik hoor dat mensen woorden in de mond gelegd worden, snel moeten tekenen zonder het goed te kunnen lezen, en dan daar op gepakt worden.quote:In its statement, the CBP said it denied entry to the women after they "admitted" they intended to work in the U.S., something not permitted on their visas. However, in Die Ostsee-Zeitung's report, Pohl accused U.S. border officials of adding to or altering what the pair told officials.
"There were sentences in there that we didn't say at all," Pohl told Die Ostsee-Zeitung, "They made it sound like we had admitted that we wanted to work illegally in the USA."
En dat komt dan door haar uiterlijk?quote:Op woensdag 23 april 2025 10:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik krijg niet de indruk dat het de bedoeling is dat ik hiermee geassocieerd wil worden.
Oh oké dan is het goed!quote:Op woensdag 23 april 2025 10:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is ook echt zo trouwens. En hij heeft gelijk.
Je kent mij.quote:Op woensdag 23 april 2025 10:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ken echt niemand die dit voor de gein eet.
Niet dat ik er kilo's van wegwerk maar ik zeg er geen nee tegen en soms heb ik er enorme zin in.quote:
Nou ik wil überhaupt geen reclames. Maar als het moet, doe dan iets waarvan je denkt "ja okee, ziet er aantrekkelijk uit, laat ik dat ding kopen." Dat is toch het doel van reclame, niewaar?quote:Op woensdag 23 april 2025 10:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je wilt alleen lekkere wijven in reclames
* TheStigsDutchCousin denkt terug aan vroegere FA reclamesquote:Op woensdag 23 april 2025 10:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wie niet eigenlijkquote:Op woensdag 23 april 2025 10:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar jij bent sowieso niet de doelgroep, ik kijk er sowieso heel anders naar want ik hoef niet in hun broekje. Ik vind het irritante kuttassen, maar ik let niet op haar beugel.quote:Op woensdag 23 april 2025 10:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ik wil überhaupt geen reclames. Maar als het moet, doe dan iets waarvan je denkt "ja okee, ziet er aantrekkelijk uit, laat ik dat ding kopen." Dat is toch het doel van reclame, niewaar?
Ik was wel serieus naar die tas aan het kijken en toen zag ik dat plaatje. Je hoeft er niet eens op te letten. Gewoon afstotelijk. Zo ga ik die tas niet kopen.quote:Op woensdag 23 april 2025 10:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar jij bent sowieso niet de doelgroep, ik kijk er sowieso heel anders naar want ik hoef niet in hun broekje. Ik vind het irritante kuttassen, maar ik let niet op haar beugel.
Oh ik moest even terug scrollen om te kijken of ze een beugel heeft. Mij viel alleen dat stomme tasje op.quote:Op woensdag 23 april 2025 10:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar jij bent sowieso niet de doelgroep, ik kijk er sowieso heel anders naar want ik hoef niet in hun broekje. Ik vind het irritante kuttassen, maar ik let niet op haar beugel.
Nou nou.quote:Op woensdag 23 april 2025 10:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik was wel serieus naar die tas aan het kijken en toen zag ik dat plaatje. Je hoeft er niet eens op te letten. Gewoon afstotelijk. Zo ga ik die tas niet kopen.
Ja, om hele verkeerde redenen, dat is natuurlijk zo.
Ik kijk bij elke reclame naar de mate van schoonheid van de vrouw, simpele levensvorm dat ik ben.quote:Op woensdag 23 april 2025 10:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 april 2025 10:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik was wel serieus naar die tas aan het kijken en toen zag ik dat plaatje. Je hoeft er niet eens op te letten. Gewoon afstotelijk. Zo ga ik die tas niet kopen.
Ja, om hele verkeerde redenen, dat is natuurlijk zo.
daarom zitten we ook in de KSCquote:
Rival, je bent in veel dingen snel maar hier toch niet.quote:
Ja maar dit tasje is niet voor jou.quote:Op woensdag 23 april 2025 10:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kijk bij elke reclame naar de mate van schoonheid van de vrouw, simpele levensvorm dat ik ben.
mannen willen ook vrouwentasjes.quote:Op woensdag 23 april 2025 11:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar dit tasje is niet voor jou.
Ik zag dat in mijn oude straat. Alle jongens liepen met die vrouwentasjes rond. Zal het nooit snappen maar het zag er niet uitquote:Op woensdag 23 april 2025 11:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
mannen willen ook vrouwentasjes.
En bontkraagjes
Kijk ik nog naar de vrouwtjequote:Op woensdag 23 april 2025 11:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar dit tasje is niet voor jou.
Hehequote:Op woensdag 23 april 2025 11:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik zag dat in mijn oude straat. Alle jongens liepen met die vrouwentasjes rond. Zal het nooit snappen maar het zag er niet uit
Daar zit hun lipgloss in natuurlijk.quote:Op woensdag 23 april 2025 11:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik zag dat in mijn oude straat. Alle jongens liepen met die vrouwentasjes rond. Zal het nooit snappen maar het zag er niet uit
Precies datquote:
En handcrème.quote:
eyelinerquote:
ik heb een schouder overquote:
ga ik ook doen, maar vanavond heerliepeerlie thuis. Met super jank muziekquote:
oh dat zou echt fantastisch zijn, die schouderquote:Op woensdag 23 april 2025 11:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb een schouder over
en een heleboek zakdoekjes in het damestasje van fles
Maareuh, het gaat daar dus niet zo lekker?quote:Op woensdag 23 april 2025 11:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ga ik ook doen, maar vanavond heerliepeerlie thuis. Met super jank muziek
quote:Op woensdag 23 april 2025 11:46 schreef essnhills het volgende:
Gaat het nou alweer over losse hoofden
quote:
denk ut nietquote:
tenzij jij er weer wat over te klagen hebtquote:
Tenzij van nietquote:
Mitsen en maren horen er nu eenmaal bij.quote:
Terechte klachtquote:Op woensdag 23 april 2025 11:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mensen die mits als tenzij gebruiken
opzich wel eigenlijk, gewoon even wat oppervlakkige frustraties die er uit moetenquote:Op woensdag 23 april 2025 11:45 schreef rival het volgende:
[..]
Maareuh, het gaat daar dus niet zo lekker?
Oh is dat een damestasje ja?quote:Op woensdag 23 april 2025 11:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb een schouder over
en een heleboek zakdoekjes in het damestasje van fles
je bent te vroegquote:
wie ben jij?!?!?!?! en wat heb jij met essie gedaan?!?!!?!quote:
Truequote:Op woensdag 23 april 2025 11:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
wie ben jij?!?!?!?! en wat heb jij met essie gedaan?!?!!?!
voor eten is het nooit te vroeg
terug trekkenquote:Op woensdag 23 april 2025 12:03 schreef Crack_ het volgende:
Mn hoofd zit gewoon kei vol vandaag, mn oog doet dan ook gek. Zo'n spiertje die steeds trekt
Doe het even rustig aan.quote:Op woensdag 23 april 2025 12:03 schreef Crack_ het volgende:
Mn hoofd zit gewoon kei vol vandaag, mn oog doet dan ook gek. Zo'n spiertje die steeds trekt
Mits tenzij echt.quote:
quote:Op woensdag 23 april 2025 12:03 schreef Crack_ het volgende:
Kan je nog optijd wegkomen denk je?quote:Op woensdag 23 april 2025 12:13 schreef Karzai het volgende:
mijn ajax tafel boek van 15 kilo komt eraan
ik haal hem eind van de middag op bij de intertoysquote:Op woensdag 23 april 2025 12:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kan je nog optijd wegkomen denk je?
15 kilo?!quote:Op woensdag 23 april 2025 12:13 schreef Karzai het volgende:
mijn ajax tafel boek van 15 kilo komt eraan
Ja alle geflopte aankopen van Mislintat moesten er ook bij inquote:
Het moet dienen als deurstop.quote:
Gaat m'n aansluiting in Brussel.quote:Er is vanaf woensdag sprake van tot wel een halfuur vertraging bij de trein die van Amsterdam naar Londen rijdt. Met twee extra medewerkers zou het probleem kunnen worden opgelost, maar Faber zet die marechaussees liever in bij zinloze grenscontroles.
De gemiddelde voetbalfan koopt niet zoveel boeken, dus dan maken ze die ene maar extra groot ter compensatie.quote:
quote:Op woensdag 23 april 2025 12:28 schreef CherryLips het volgende:
Dit moest eigenlijk hier
[..]
Gaat m'n aansluiting in Brussel.
Grote letters denk ik.quote:Op woensdag 23 april 2025 12:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De gemiddelde voetbalfan koopt niet zoveel boeken, dus dan maken ze die ene maar extra groot ter compensatie.
Wanneer ga jequote:Op woensdag 23 april 2025 12:28 schreef CherryLips het volgende:
Dit moest eigenlijk hier
[..]
Nu ga ik piekeren over welke camera ik meeneem. Want ik weet niet of het Mamiyakanon meenemen een beetje poser is.quote:
Ik kan hier geen zinnig woord over zeggen. Sorry.quote:Op woensdag 23 april 2025 12:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nu ga ik piekeren over welke camera ik meeneem. Want ik weet niet of het Mamiyakanon meenemen een beetje poser is.
Kun je rustig genieten van de dagquote:Op woensdag 23 april 2025 12:28 schreef CherryLips het volgende:
Dit moest eigenlijk hier
[..]
Ligt eraan of er dan plek is in de volgende treinquote:Op woensdag 23 april 2025 12:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kun je rustig genieten van de dagnee balen zeg
levert het veel vertraging op?
en weet je dat pas ter plekke?quote:Op woensdag 23 april 2025 12:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ligt eraan of er dan plek is in de volgende trein
Het loopt tot nu toe wel altijd op rolletjes hé, die treinverbinding.quote:Op woensdag 23 april 2025 12:28 schreef CherryLips het volgende:
Dit moest eigenlijk hier
[..]
De directe trein vertrok 's ochtends vroeg of 's avonds laat, dus dat was ook erg fijn.quote:Op woensdag 23 april 2025 12:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het loopt tot nu toe wel altijd op rolletjes hé, die treinverbinding.
Ja! Ik twijfelde tussen dit en leerbewerking, of zelfs beide doen. Maar de tijden van leerbewerking kwamen niet zo goed uit met tentamens deze periode. Dus die bewaar ik voor na de zomervakantie.quote:
Geluk dat je voor Ajax bent want anders had je alleen een magazine of pocketboekje kunnen kopenquote:Op woensdag 23 april 2025 12:48 schreef Karzai het volgende:
Erg blij mee, de gehele geschiedenis tot nu met prachtige fotoos en verhalen
[ afbeelding ]
https://newrepublic.com/p(...)rack-autistic-peoplequote:Op woensdag 23 april 2025 12:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja! Ik twijfelde tussen dit en leerbewerking, of zelfs beide doen. Maar de tijden van leerbewerking kwamen niet zo goed uit met tentamens deze periode. Dus die bewaar ik voor na de zomervakantie.
Ik weet niet wat ik moet vinden van dat je mij specifiek daar op aanspreekt.quote:Op woensdag 23 april 2025 12:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
https://newrepublic.com/p(...)rack-autistic-people
Rfk gaat fok overnemen.
*Hedwig comes closer*quote:
*Ama boos*quote:
Huehuequote:Op woensdag 23 april 2025 12:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik moet vinden van dat je mij specifiek daar op aanspreekt.
Wat is dat?quote:
Oh noesquote:
quote:
Dat is wel heel duurquote:Op woensdag 23 april 2025 13:08 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb soms ook zin in kibbeling en dan zie ik dat zo'n lullig bakje zes euro kost en denk ik wtf ga weg
Nu heb ik zin morgen kibbeling te halen bij de viskraam.quote:Op woensdag 23 april 2025 13:08 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb soms ook zin in kibbeling en dan zie ik dat zo'n lullig bakje zes euro kost en denk ik wtf ga weg
Ik zeg doen.quote:Op woensdag 23 april 2025 13:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nu heb ik zin morgen kibbeling te halen bij de viskraam.
Die staat hier alleen donderdag en zaterdag.
Meer dan dat.quote:
Op blote voetjes ophalen?quote:Op woensdag 23 april 2025 12:16 schreef CherryLips het volgende:
M'n schoenen liggen ook klaar om te worden opgehaald.
quote:
Ja iedereen mag maar 1 paar schoenen hebbenquote:Op woensdag 23 april 2025 13:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, anders krijg je ze niet mee.
Het is dan ook rood.quote:Op woensdag 23 april 2025 13:18 schreef Budapestenaar het volgende:
Bal wil hier niet meer weg.![]()
[ afbeelding ]
GEEF.quote:
quote:Op woensdag 23 april 2025 13:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja iedereen mag maar 1 paar schoenen hebben
Het lege bakje?quote:Op woensdag 23 april 2025 13:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het is dan ook rood.
[..]
GEEF.
Je schoenenverzameling is nu illegaalquote:
Maar afwisselen met schoenen is juist goed, dan krijgen ze ook de tijd om te luchten waardoor ze niet gaan stinken en langer meegaanquote:Op woensdag 23 april 2025 13:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je schoenenverzameling is nu illegaal
Ama is een snelle eter jaquote:
Ja dan moet je tussendoor dus op blote voeten door industrieterreinen scharrelenquote:Op woensdag 23 april 2025 13:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar afwisselen met schoenen is juist goed, dan krijgen ze ook de tijd om te luchten waardoor ze niet gaan stinken en langer meegaan
Ja, eens.quote:Op woensdag 23 april 2025 13:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heel Foqueville is een snelle eterquote:Op woensdag 23 april 2025 13:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ama is een snelle eter ja
Dat was ook mijn eerste gedachte.quote:Op woensdag 23 april 2025 13:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het is dan ook rood.
[..]
Kan hier prima hoor, genoeg gras, zand en onverharde grondquote:Op woensdag 23 april 2025 13:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dan moet je tussendoor dus op blote voeten door industrieterreinen scharrelen
Oh kut ik heb net de vuilniszak waar die in zit in de container gegooid.quote:
Het was een klein bakje dus valt best mee. Sowieso ben ik echt geen snelle eter.quote:Op woensdag 23 april 2025 13:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ama is een snelle eter ja
Dat is een rupsjenooitgenoeg.quote:Op woensdag 23 april 2025 13:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heel Foqueville is een snelle eter
Behalve Etto
GMTA!quote:Op woensdag 23 april 2025 13:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat was ook mijn eerste gedachte.
Oh makkelijk. Mijn geblokte Vans instap schoenen.quote:Op woensdag 23 april 2025 13:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wattes?quote:Op woensdag 23 april 2025 13:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh makkelijk. Mijn geblokte Vans instap schoenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |