Cool!quote:
Wees gerust, ik heb geen honkbalknuppel.quote:Op dinsdag 22 april 2025 22:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben soms een beetje bang van je.
Maak je eigen slachtoffer maarquote:
Lekkerquote:Op dinsdag 22 april 2025 23:07 schreef mschol het volgende:
[..]
mailtje van AH, op mn persoonlijke bonuskaart
Ja, in Ahoy in Rotterdam. Deze poster heeft alleen de data in de UK. IJsdraakje was er ook heen.quote:
ohh wat vet ;D ziet er indrukwekkend uit. ken het verder nietquote:Op woensdag 23 april 2025 00:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, in Ahoy in Rotterdam. Deze poster heeft alleen de data in de UK. IJsdraakje was er ook heen.
Ja, en dit.quote:Op woensdag 23 april 2025 06:54 schreef mschol het volgende:
ik zou nog wel even willen blijven liggen
ik neem aan dat je de melk en het brood niet moet doorslikkenquote:
ik denk de melk wel, maar het brood nietquote:Op woensdag 23 april 2025 07:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik neem aan dat je de melk en het brood niet moet doorslikken
quote:Op dinsdag 22 april 2025 23:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:LTVDK boek je wel alles netjes van tevoren? https://www.newsweek.com/(...)-pohl-hawaii-2062046
Vage zweefteefjes die op wereldreis waren om 'zichzelf' te ontdekken maar eigenlijk geen geld hadden dus een beetje wilden bijklussen, ja dan wordt je niet toegelaten daar.quote:Both claimed they were touring California but later admitted they intended to work—something strictly prohibited under U.S. immigration laws for these visas."
En cobra en dus @Dqod ook wel neem ik aan.quote:Op woensdag 23 april 2025 00:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, in Ahoy in Rotterdam. Deze poster heeft alleen de data in de UK. IJsdraakje was er ook heen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |