Ja zo kun je bijna iedereen wel beschrijven met 1 eigenschap, ook gewoon hier in Foquevillequote:Op dinsdag 22 april 2025 22:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja wel lulligMaar is dat niet met veel mensen zo, dat ze bekend staan om een uiterlijk kenmerk of iets raars/speciaals? Had ik gisteren nog.. zat met vrienden en kon niet op de naam van iemand komen die vorig jaar met ons op een verjaardag was. "Ja die grappige man, die grote, die zwitser". Nee, niemand wist wie ik bedoelde. "Ja die met die wenkbrauwen". En ieder gelijk: ooohhhh die!!
dat was 40 stapjes toch? dat moet net lukkenquote:Op dinsdag 22 april 2025 22:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[..]
Ja, ook jullie gaan een marathon lopen. Hup hup!
Budaquote:Op dinsdag 22 april 2025 22:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zo kun je bijna iedereen wel beschrijven met 1 eigenschap, ook gewoon hier in Foqueville
'die lange'
'brandweervrouwtje'
'turbodjoekser'
'chocoladejunk'
'sushimonster'
'grootheidswaanzin'
etc, etc, etc
Vroeger moest je voor je 30e al jarenlang getrouwd zijn en minstens 2-3 kinderen hebben anders was je afgeschrevenquote:Op dinsdag 22 april 2025 22:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij zijn we nog vrij actief. Paar generaties geleden was je wel al oud op je 40ste. Nu ga je dan een marathon lopen ofzo.
Voor deze keer dan.quote:Op dinsdag 22 april 2025 22:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb gewerkt in mn vakantieen ja het is een luxe klacht maar dat mag soms even
Stapjes voor de hapjesquote:Op dinsdag 22 april 2025 22:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[..]
Ja, ook jullie gaan een marathon lopen. Hup hup!
en het dan nog altijd koud hebbenquote:Op dinsdag 22 april 2025 22:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
je dagen doorbrengen in zo'n luie stoel
NEE, het is MIJN slachtoffer!quote:Op dinsdag 22 april 2025 22:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
#130448:Je bent aan het reanimeren. Een omstander biedt aan de reanimatie van je over te nemen. Mag dat?
Krijg hier gevoel bij van theorie-examen voor mijn rijbewijs met die "Mag dat?"
Voorrang moet je nemen, niet krijgenquote:Op dinsdag 22 april 2025 22:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
#130448:Je bent aan het reanimeren. Een omstander biedt aan de reanimatie van je over te nemen. Mag dat?
Je 'mag' toch maar 2 minuten reanimeren omdat het zo teringvermoeiend is?quote:Op dinsdag 22 april 2025 22:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
U rent keihard met de AED naar het slachtoffer. U ziet van rechts een auto naderen. Wat doet u?quote:Op dinsdag 22 april 2025 22:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb het nu nog niet definitief besloten. Wel eerst even douchenquote:
Als er meerdere mensen zijn wel inderdaad.quote:Op dinsdag 22 april 2025 22:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je 'mag' toch maar 2 minuten reanimeren omdat het zo teringvermoeiend is?
5. AED toepassen op de automobilist. Wat denkt ie wel niet. CHARGE TO 300!!! CLEAR!!!quote:Op dinsdag 22 april 2025 22:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
U rent keihard met de AED naar het slachtoffer. U ziet van rechts een auto naderen. Wat doet u?
1. Keihard doorrennen, yolo!
2. De auto carjacken, u heeft immers veel haast.
3. Snelheid minderen.
4. Stoppen.
Na 2 minuten al het bijltje erbij neergooien. Sorry mevrouw, ik heb het geprobeerd maar mijn tijd zit erop. Ja de uwe nu ook (hahaatjesquote:Op dinsdag 22 april 2025 22:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je 'mag' toch maar 2 minuten reanimeren omdat het zo teringvermoeiend is?
quote:Op dinsdag 22 april 2025 22:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
5. AED toepassen op de automobilist. Wat denkt ie wel niet. CHARGE TO 300!!! CLEAR!!!
Als er iemand is die het kan overnemenquote:Op dinsdag 22 april 2025 22:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Na 2 minuten al het bijltje erbij neergooien. Sorry mevrouw, ik heb het geprobeerd maar mijn tijd zit erop. Ja de uwe nu ook (hahaatjes), rip aan de nabestaanden.
Hopen dat het geen vijandige overname isquote:Op dinsdag 22 april 2025 22:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als er iemand is die het kan overnemen
Ik raak nog afgeleid door een hommel.quote:Op dinsdag 22 april 2025 22:45 schreef kwiwi het volgende:
Ik zie nu helemaal voor me hoe @:cherrylips met een AED onderweg is naar een slachtoffer, onderweg afgeleid raakt door een naderende auto, de chauffeur half z'n auto uit trekt, en 'm die padels op z'n borst plakt.. "bzieeeeee.. BOEF!".
AED op de hommelquote:Op dinsdag 22 april 2025 22:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik raak nog afgeleid door een hommel.
Mag ik de brandweervrouwtje zijn?quote:Op dinsdag 22 april 2025 22:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zo kun je bijna iedereen wel beschrijven met 1 eigenschap, ook gewoon hier in Foqueville
'die lange'
'brandweervrouwtje'
'turbodjoekser'
'chocoladejunk'
'sushimonster'
'grootheidswaanzin'
etc, etc, etc
Iemand is met een honkbalknuppel in z'n gezicht geslagen, en z'n afgebroken tand zit nu in z'n keelquote:Op dinsdag 22 april 2025 22:48 schreef Flory- het volgende:
Keek net even wat er ergens aan de hand was.
Vraag me dan af wat hier mis is:
AMBULANCE 1 : MED, P064 - Neus-keel-oor en tandprobleem
quote:Op dinsdag 22 april 2025 22:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Iemand is met een honkbalknuppel in z'n gezicht geslagen, en z'n afgebroken tand zit nu in z'n keel
En ik het grootheidswaanzin?quote:Op dinsdag 22 april 2025 22:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mag ik de brandweervrouwtje zijn?
Ik ben soms een beetje bang van je.quote:Op dinsdag 22 april 2025 22:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Iemand is met een honkbalknuppel in z'n gezicht geslagen, en z'n afgebroken tand zit nu in z'n keel
als ik dat probeer bij mn telefoon dan wordt het vaak alleen maar ergerquote:Op dinsdag 22 april 2025 22:51 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ben blijkbaar niet influencer genoeg om m'n lens even schoon te vegen voor ik een foto maak.
Cool!quote:
Wees gerust, ik heb geen honkbalknuppel.quote:Op dinsdag 22 april 2025 22:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben soms een beetje bang van je.
Maak je eigen slachtoffer maarquote:
Lekkerquote:Op dinsdag 22 april 2025 23:07 schreef mschol het volgende:
[..]
mailtje van AH, op mn persoonlijke bonuskaart
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |