Ja, in Ahoy in Rotterdam. Deze poster heeft alleen de data in de UK. IJsdraakje was er ook heen.quote:
ohh wat vet ;D ziet er indrukwekkend uit. ken het verder nietquote:Op woensdag 23 april 2025 00:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, in Ahoy in Rotterdam. Deze poster heeft alleen de data in de UK. IJsdraakje was er ook heen.
Ja, en dit.quote:Op woensdag 23 april 2025 06:54 schreef mschol het volgende:
ik zou nog wel even willen blijven liggen
ik neem aan dat je de melk en het brood niet moet doorslikkenquote:
ik denk de melk wel, maar het brood nietquote:Op woensdag 23 april 2025 07:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik neem aan dat je de melk en het brood niet moet doorslikken
quote:Op dinsdag 22 april 2025 23:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:LTVDK boek je wel alles netjes van tevoren? https://www.newsweek.com/(...)-pohl-hawaii-2062046
Vage zweefteefjes die op wereldreis waren om 'zichzelf' te ontdekken maar eigenlijk geen geld hadden dus een beetje wilden bijklussen, ja dan wordt je niet toegelaten daar.quote:Both claimed they were touring California but later admitted they intended to work—something strictly prohibited under U.S. immigration laws for these visas."
En cobra en dus @Dqod ook wel neem ik aan.quote:Op woensdag 23 april 2025 00:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, in Ahoy in Rotterdam. Deze poster heeft alleen de data in de UK. IJsdraakje was er ook heen.
Je ouders zijn de enige die je ooit echt zullen begrijpen, van je eerste luier tot hun laatste luier.quote:
Mwah, mijn ouders hebben me vanaf mijn geboorte niet begrepen.quote:Op woensdag 23 april 2025 08:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je ouders zijn de enige die je ooit echt zullen begrijpen, van je eerste luier tot hun laatste luier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |