Onvoorwaardelijke liefde, begrip en warmte hoort toch wel in het minimale basispakket te zitten.quote:Op woensdag 23 april 2025 08:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mwah, mijn ouders hebben me vanaf mijn geboorte niet begrepen.
Geen onwil, gewoon onkunde.
Ik dacht vroeger dat dat wel standaard was. Maar zo gaat het niet overal in de praktijk.....quote:Op woensdag 23 april 2025 08:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Onvoorwaardelijke liefde, begrip en warmte hoort toch wel in het minimale basispakket te zitten.
misschien moet je dan gewoon naar een andere gaan kijken?quote:Op woensdag 23 april 2025 09:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Helaas toch geen proefrit mogelijk. Motor is erg diefstal gevoelig. Helaas, dan maar verder zoeken.
ducati diavel?quote:Op woensdag 23 april 2025 09:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Helaas toch geen proefrit mogelijk. Motor is erg diefstal gevoelig. Helaas, dan maar verder zoeken.
Suzuki Hayabusa.quote:
Neequote:Op woensdag 23 april 2025 09:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
misschien moet je dan gewoon naar een andere gaan kijken?
Maar je koopt toch geen motor zonder er even op te hebben gereden?quote:Op woensdag 23 april 2025 09:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Nope. Was ik ook niet van plan. Daarom zie post boven je:quote:Op woensdag 23 april 2025 09:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar je koopt toch geen motor zonder er even op te hebben gereden?
Die zijn qua bouw hetzelfde. Als ik daar op gereden heb dan durf ik het wel aan om een Hayabusa te nemen.quote:Op woensdag 23 april 2025 09:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee
De dealer waar ik eerst geweest ben houdt een oogje in het zeil als er een vergelijkbaar model bij hen binnenkomt (Ninja H2 bijvoorbeeld).
Dat doe je bij een auto toch ook niet.quote:Op woensdag 23 april 2025 09:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar je koopt toch geen motor zonder er even op te hebben gereden?
Precies. De vriendin is op zoek naar een auto en die doet ook proefritten. Ongeacht of ze de auto al kent of niet.quote:Op woensdag 23 april 2025 09:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat doe je bij een auto toch ook niet.
Voordat mensen aan kinderen beginnen, zijn ze meestal al volledig gevormd.quote:Op woensdag 23 april 2025 08:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Onvoorwaardelijke liefde, begrip en warmte hoort toch wel in het minimale basispakket te zitten.
Of als je een vrouwtje zoekt?quote:Op woensdag 23 april 2025 09:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat doe je bij een auto toch ook niet.
Uiteraard!quote:Op woensdag 23 april 2025 09:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Of als je een vrouwtje zoekt?
Wil je ook eerst even een proefritje maken.
quote:Op woensdag 23 april 2025 09:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Of als je een vrouwtje zoekt?
Wil je ook eerst even een proefritje maken.
quote:
We zijn nooit volledig gevormd.quote:Op woensdag 23 april 2025 09:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Voordat mensen aan kinderen beginnen, zijn ze meestal al volledig gevormd.
quote:Op woensdag 23 april 2025 09:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |