Maar jij bent sowieso niet de doelgroep, ik kijk er sowieso heel anders naar want ik hoef niet in hun broekje. Ik vind het irritante kuttassen, maar ik let niet op haar beugel.quote:Op woensdag 23 april 2025 10:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ik wil überhaupt geen reclames. Maar als het moet, doe dan iets waarvan je denkt "ja okee, ziet er aantrekkelijk uit, laat ik dat ding kopen." Dat is toch het doel van reclame, niewaar?
Ik was wel serieus naar die tas aan het kijken en toen zag ik dat plaatje. Je hoeft er niet eens op te letten. Gewoon afstotelijk. Zo ga ik die tas niet kopen.quote:Op woensdag 23 april 2025 10:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar jij bent sowieso niet de doelgroep, ik kijk er sowieso heel anders naar want ik hoef niet in hun broekje. Ik vind het irritante kuttassen, maar ik let niet op haar beugel.
Oh ik moest even terug scrollen om te kijken of ze een beugel heeft. Mij viel alleen dat stomme tasje op.quote:Op woensdag 23 april 2025 10:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar jij bent sowieso niet de doelgroep, ik kijk er sowieso heel anders naar want ik hoef niet in hun broekje. Ik vind het irritante kuttassen, maar ik let niet op haar beugel.
Nou nou.quote:Op woensdag 23 april 2025 10:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik was wel serieus naar die tas aan het kijken en toen zag ik dat plaatje. Je hoeft er niet eens op te letten. Gewoon afstotelijk. Zo ga ik die tas niet kopen.
Ja, om hele verkeerde redenen, dat is natuurlijk zo.
Ik kijk bij elke reclame naar de mate van schoonheid van de vrouw, simpele levensvorm dat ik ben.quote:Op woensdag 23 april 2025 10:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 april 2025 10:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik was wel serieus naar die tas aan het kijken en toen zag ik dat plaatje. Je hoeft er niet eens op te letten. Gewoon afstotelijk. Zo ga ik die tas niet kopen.
Ja, om hele verkeerde redenen, dat is natuurlijk zo.
daarom zitten we ook in de KSCquote:
Rival, je bent in veel dingen snel maar hier toch niet.quote:
Ja maar dit tasje is niet voor jou.quote:Op woensdag 23 april 2025 10:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kijk bij elke reclame naar de mate van schoonheid van de vrouw, simpele levensvorm dat ik ben.
mannen willen ook vrouwentasjes.quote:Op woensdag 23 april 2025 11:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar dit tasje is niet voor jou.
Ik zag dat in mijn oude straat. Alle jongens liepen met die vrouwentasjes rond. Zal het nooit snappen maar het zag er niet uitquote:Op woensdag 23 april 2025 11:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
mannen willen ook vrouwentasjes.
En bontkraagjes
Kijk ik nog naar de vrouwtjequote:Op woensdag 23 april 2025 11:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar dit tasje is niet voor jou.
Hehequote:Op woensdag 23 april 2025 11:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik zag dat in mijn oude straat. Alle jongens liepen met die vrouwentasjes rond. Zal het nooit snappen maar het zag er niet uit
Daar zit hun lipgloss in natuurlijk.quote:Op woensdag 23 april 2025 11:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik zag dat in mijn oude straat. Alle jongens liepen met die vrouwentasjes rond. Zal het nooit snappen maar het zag er niet uit
Precies datquote:
En handcrème.quote:
eyelinerquote:
ik heb een schouder overquote:
ga ik ook doen, maar vanavond heerliepeerlie thuis. Met super jank muziekquote:
oh dat zou echt fantastisch zijn, die schouderquote:Op woensdag 23 april 2025 11:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb een schouder over
en een heleboek zakdoekjes in het damestasje van fles
Maareuh, het gaat daar dus niet zo lekker?quote:Op woensdag 23 april 2025 11:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ga ik ook doen, maar vanavond heerliepeerlie thuis. Met super jank muziek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |