Ligt eraan of er dan plek is in de volgende treinquote:Op woensdag 23 april 2025 12:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kun je rustig genieten van de dagnee balen zeg
levert het veel vertraging op?
en weet je dat pas ter plekke?quote:Op woensdag 23 april 2025 12:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ligt eraan of er dan plek is in de volgende trein
Het loopt tot nu toe wel altijd op rolletjes hé, die treinverbinding.quote:Op woensdag 23 april 2025 12:28 schreef CherryLips het volgende:
Dit moest eigenlijk hier
[..]
Gaat m'n aansluiting in Brussel.
De directe trein vertrok 's ochtends vroeg of 's avonds laat, dus dat was ook erg fijn.quote:Op woensdag 23 april 2025 12:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het loopt tot nu toe wel altijd op rolletjes hé, die treinverbinding.
Ja! Ik twijfelde tussen dit en leerbewerking, of zelfs beide doen. Maar de tijden van leerbewerking kwamen niet zo goed uit met tentamens deze periode. Dus die bewaar ik voor na de zomervakantie.quote:
Geluk dat je voor Ajax bent want anders had je alleen een magazine of pocketboekje kunnen kopenquote:Op woensdag 23 april 2025 12:48 schreef Karzai het volgende:
Erg blij mee, de gehele geschiedenis tot nu met prachtige fotoos en verhalen
[ afbeelding ]
https://newrepublic.com/p(...)rack-autistic-peoplequote:Op woensdag 23 april 2025 12:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja! Ik twijfelde tussen dit en leerbewerking, of zelfs beide doen. Maar de tijden van leerbewerking kwamen niet zo goed uit met tentamens deze periode. Dus die bewaar ik voor na de zomervakantie.
Ik weet niet wat ik moet vinden van dat je mij specifiek daar op aanspreekt.quote:Op woensdag 23 april 2025 12:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
https://newrepublic.com/p(...)rack-autistic-people
Rfk gaat fok overnemen.
*Hedwig comes closer*quote:
*Ama boos*quote:
Huehuequote:Op woensdag 23 april 2025 12:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik moet vinden van dat je mij specifiek daar op aanspreekt.
Wat is dat?quote:
Oh noesquote:
quote:
Dat is wel heel duurquote:Op woensdag 23 april 2025 13:08 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb soms ook zin in kibbeling en dan zie ik dat zo'n lullig bakje zes euro kost en denk ik wtf ga weg
Nu heb ik zin morgen kibbeling te halen bij de viskraam.quote:Op woensdag 23 april 2025 13:08 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb soms ook zin in kibbeling en dan zie ik dat zo'n lullig bakje zes euro kost en denk ik wtf ga weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |