quote:Op woensdag 23 april 2025 11:46 schreef essnhills het volgende:
Gaat het nou alweer over losse hoofden
quote:
denk ut nietquote:
tenzij jij er weer wat over te klagen hebtquote:
Tenzij van nietquote:
Mitsen en maren horen er nu eenmaal bij.quote:
Terechte klachtquote:Op woensdag 23 april 2025 11:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mensen die mits als tenzij gebruiken
opzich wel eigenlijk, gewoon even wat oppervlakkige frustraties die er uit moetenquote:Op woensdag 23 april 2025 11:45 schreef rival het volgende:
[..]
Maareuh, het gaat daar dus niet zo lekker?
Oh is dat een damestasje ja?quote:Op woensdag 23 april 2025 11:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb een schouder over
en een heleboek zakdoekjes in het damestasje van fles
je bent te vroegquote:
wie ben jij?!?!?!?! en wat heb jij met essie gedaan?!?!!?!quote:
Truequote:Op woensdag 23 april 2025 11:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
wie ben jij?!?!?!?! en wat heb jij met essie gedaan?!?!!?!
voor eten is het nooit te vroeg
terug trekkenquote:Op woensdag 23 april 2025 12:03 schreef Crack_ het volgende:
Mn hoofd zit gewoon kei vol vandaag, mn oog doet dan ook gek. Zo'n spiertje die steeds trekt
Doe het even rustig aan.quote:Op woensdag 23 april 2025 12:03 schreef Crack_ het volgende:
Mn hoofd zit gewoon kei vol vandaag, mn oog doet dan ook gek. Zo'n spiertje die steeds trekt
Mits tenzij echt.quote:
quote:Op woensdag 23 april 2025 12:03 schreef Crack_ het volgende:
Kan je nog optijd wegkomen denk je?quote:Op woensdag 23 april 2025 12:13 schreef Karzai het volgende:
mijn ajax tafel boek van 15 kilo komt eraan
ik haal hem eind van de middag op bij de intertoysquote:Op woensdag 23 april 2025 12:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kan je nog optijd wegkomen denk je?
15 kilo?!quote:Op woensdag 23 april 2025 12:13 schreef Karzai het volgende:
mijn ajax tafel boek van 15 kilo komt eraan
Ja alle geflopte aankopen van Mislintat moesten er ook bij inquote:
Het moet dienen als deurstop.quote:
Gaat m'n aansluiting in Brussel.quote:Er is vanaf woensdag sprake van tot wel een halfuur vertraging bij de trein die van Amsterdam naar Londen rijdt. Met twee extra medewerkers zou het probleem kunnen worden opgelost, maar Faber zet die marechaussees liever in bij zinloze grenscontroles.
De gemiddelde voetbalfan koopt niet zoveel boeken, dus dan maken ze die ene maar extra groot ter compensatie.quote:
quote:Op woensdag 23 april 2025 12:28 schreef CherryLips het volgende:
Dit moest eigenlijk hier
[..]
Gaat m'n aansluiting in Brussel.
Grote letters denk ik.quote:Op woensdag 23 april 2025 12:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De gemiddelde voetbalfan koopt niet zoveel boeken, dus dan maken ze die ene maar extra groot ter compensatie.
Wanneer ga jequote:Op woensdag 23 april 2025 12:28 schreef CherryLips het volgende:
Dit moest eigenlijk hier
[..]
Nu ga ik piekeren over welke camera ik meeneem. Want ik weet niet of het Mamiyakanon meenemen een beetje poser is.quote:
Ik kan hier geen zinnig woord over zeggen. Sorry.quote:Op woensdag 23 april 2025 12:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nu ga ik piekeren over welke camera ik meeneem. Want ik weet niet of het Mamiyakanon meenemen een beetje poser is.
Kun je rustig genieten van de dagquote:Op woensdag 23 april 2025 12:28 schreef CherryLips het volgende:
Dit moest eigenlijk hier
[..]
Ligt eraan of er dan plek is in de volgende treinquote:Op woensdag 23 april 2025 12:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kun je rustig genieten van de dagnee balen zeg
levert het veel vertraging op?
en weet je dat pas ter plekke?quote:Op woensdag 23 april 2025 12:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ligt eraan of er dan plek is in de volgende trein
Het loopt tot nu toe wel altijd op rolletjes hé, die treinverbinding.quote:Op woensdag 23 april 2025 12:28 schreef CherryLips het volgende:
Dit moest eigenlijk hier
[..]
De directe trein vertrok 's ochtends vroeg of 's avonds laat, dus dat was ook erg fijn.quote:Op woensdag 23 april 2025 12:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het loopt tot nu toe wel altijd op rolletjes hé, die treinverbinding.
Ja! Ik twijfelde tussen dit en leerbewerking, of zelfs beide doen. Maar de tijden van leerbewerking kwamen niet zo goed uit met tentamens deze periode. Dus die bewaar ik voor na de zomervakantie.quote:
Geluk dat je voor Ajax bent want anders had je alleen een magazine of pocketboekje kunnen kopenquote:Op woensdag 23 april 2025 12:48 schreef Karzai het volgende:
Erg blij mee, de gehele geschiedenis tot nu met prachtige fotoos en verhalen
[ afbeelding ]
https://newrepublic.com/p(...)rack-autistic-peoplequote:Op woensdag 23 april 2025 12:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja! Ik twijfelde tussen dit en leerbewerking, of zelfs beide doen. Maar de tijden van leerbewerking kwamen niet zo goed uit met tentamens deze periode. Dus die bewaar ik voor na de zomervakantie.
Ik weet niet wat ik moet vinden van dat je mij specifiek daar op aanspreekt.quote:Op woensdag 23 april 2025 12:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
https://newrepublic.com/p(...)rack-autistic-people
Rfk gaat fok overnemen.
*Hedwig comes closer*quote:
*Ama boos*quote:
Huehuequote:Op woensdag 23 april 2025 12:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik moet vinden van dat je mij specifiek daar op aanspreekt.
Wat is dat?quote:
Oh noesquote:
quote:
Dat is wel heel duurquote:Op woensdag 23 april 2025 13:08 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb soms ook zin in kibbeling en dan zie ik dat zo'n lullig bakje zes euro kost en denk ik wtf ga weg
Nu heb ik zin morgen kibbeling te halen bij de viskraam.quote:Op woensdag 23 april 2025 13:08 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb soms ook zin in kibbeling en dan zie ik dat zo'n lullig bakje zes euro kost en denk ik wtf ga weg
Ik zeg doen.quote:Op woensdag 23 april 2025 13:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nu heb ik zin morgen kibbeling te halen bij de viskraam.
Die staat hier alleen donderdag en zaterdag.
Meer dan dat.quote:
Op blote voetjes ophalen?quote:Op woensdag 23 april 2025 12:16 schreef CherryLips het volgende:
M'n schoenen liggen ook klaar om te worden opgehaald.
quote:
Ja iedereen mag maar 1 paar schoenen hebbenquote:Op woensdag 23 april 2025 13:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, anders krijg je ze niet mee.
Het is dan ook rood.quote:Op woensdag 23 april 2025 13:18 schreef Budapestenaar het volgende:
Bal wil hier niet meer weg.![]()
[ afbeelding ]
GEEF.quote:
quote:Op woensdag 23 april 2025 13:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja iedereen mag maar 1 paar schoenen hebben
Het lege bakje?quote:Op woensdag 23 april 2025 13:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het is dan ook rood.
[..]
GEEF.
Je schoenenverzameling is nu illegaalquote:
Maar afwisselen met schoenen is juist goed, dan krijgen ze ook de tijd om te luchten waardoor ze niet gaan stinken en langer meegaanquote:Op woensdag 23 april 2025 13:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je schoenenverzameling is nu illegaal
Ama is een snelle eter jaquote:
Ja dan moet je tussendoor dus op blote voeten door industrieterreinen scharrelenquote:Op woensdag 23 april 2025 13:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar afwisselen met schoenen is juist goed, dan krijgen ze ook de tijd om te luchten waardoor ze niet gaan stinken en langer meegaan
Ja, eens.quote:Op woensdag 23 april 2025 13:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heel Foqueville is een snelle eterquote:Op woensdag 23 april 2025 13:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ama is een snelle eter ja
Dat was ook mijn eerste gedachte.quote:Op woensdag 23 april 2025 13:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het is dan ook rood.
[..]
Kan hier prima hoor, genoeg gras, zand en onverharde grondquote:Op woensdag 23 april 2025 13:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dan moet je tussendoor dus op blote voeten door industrieterreinen scharrelen
Oh kut ik heb net de vuilniszak waar die in zit in de container gegooid.quote:
Het was een klein bakje dus valt best mee. Sowieso ben ik echt geen snelle eter.quote:Op woensdag 23 april 2025 13:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ama is een snelle eter ja
Dat is een rupsjenooitgenoeg.quote:Op woensdag 23 april 2025 13:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heel Foqueville is een snelle eter
Behalve Etto
GMTA!quote:Op woensdag 23 april 2025 13:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat was ook mijn eerste gedachte.
Oh makkelijk. Mijn geblokte Vans instap schoenen.quote:Op woensdag 23 april 2025 13:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |