Komt wel goed, planning is voor volgend jaarquote:
Dat zegt iedereen die ik ken.quote:Op woensdag 23 april 2025 10:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Dit vind ik niet zo heel lekker eigenlijk.
I'm spesjulquote:Op woensdag 23 april 2025 10:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ken echt niemand die dit voor de gein eet.
We knowquote:
Is tegenwoordig heel normaal schijnbaar.quote:Op woensdag 23 april 2025 10:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik vind dit een hele rare manier om een tasje te verkopen.
[ afbeelding ]
Oh dacht dat het een beugelreclame was HAHAquote:Op woensdag 23 april 2025 10:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom?quote:Op woensdag 23 april 2025 10:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Ik krijg niet de indruk dat het de bedoeling is dat ik hiermee geassocieerd wil worden.quote:
Dat is ook echt zo trouwens. En hij heeft gelijk.quote:Op woensdag 23 april 2025 10:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
Heb soms het idee dat Fles alles op deze wereld raar vindt
quote:Op woensdag 23 april 2025 07:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Vage zweefteefjes die op wereldreis waren om 'zichzelf' te ontdekken maar eigenlijk geen geld hadden dus een beetje wilden bijklussen, ja dan wordt je niet toegelaten daar.
De vraag is hoe waar dat is natuurlijk, maar dat is niet de eerste keer dat ik hoor dat mensen woorden in de mond gelegd worden, snel moeten tekenen zonder het goed te kunnen lezen, en dan daar op gepakt worden.quote:In its statement, the CBP said it denied entry to the women after they "admitted" they intended to work in the U.S., something not permitted on their visas. However, in Die Ostsee-Zeitung's report, Pohl accused U.S. border officials of adding to or altering what the pair told officials.
"There were sentences in there that we didn't say at all," Pohl told Die Ostsee-Zeitung, "They made it sound like we had admitted that we wanted to work illegally in the USA."
En dat komt dan door haar uiterlijk?quote:Op woensdag 23 april 2025 10:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik krijg niet de indruk dat het de bedoeling is dat ik hiermee geassocieerd wil worden.
Oh oké dan is het goed!quote:Op woensdag 23 april 2025 10:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is ook echt zo trouwens. En hij heeft gelijk.
Je kent mij.quote:Op woensdag 23 april 2025 10:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ken echt niemand die dit voor de gein eet.
Niet dat ik er kilo's van wegwerk maar ik zeg er geen nee tegen en soms heb ik er enorme zin in.quote:
Nou ik wil überhaupt geen reclames. Maar als het moet, doe dan iets waarvan je denkt "ja okee, ziet er aantrekkelijk uit, laat ik dat ding kopen." Dat is toch het doel van reclame, niewaar?quote:Op woensdag 23 april 2025 10:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je wilt alleen lekkere wijven in reclames
* TheStigsDutchCousin denkt terug aan vroegere FA reclamesquote:Op woensdag 23 april 2025 10:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wie niet eigenlijkquote:Op woensdag 23 april 2025 10:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |