Kinderachtig minimaal figuurquote:Op maandag 21 april 2025 20:58 schreef klaasweetalles het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
@:raptorix jammer joh
Je bent zelf een topper.quote:Op maandag 21 april 2025 20:59 schreef Pisces29 het volgende:
Niet verdiend.
De keeper wel een topper.
Allerminst, ik heb een leven wat me niet alleen van een voetbalclub afhangt.quote:
Hadden wij die jeugdopleiding maar joh.quote:Op maandag 21 april 2025 21:00 schreef Caland het volgende:
Erg mooi voor het intens lelijke AZ met die zogenaamd geweldige jeugdopleiding.
De enige reden dat Caland daarover begint is omdat hij jaloers isquote:Op maandag 21 april 2025 21:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hadden wij die jeugdopleiding maar joh.
Balen maatquote:Op maandag 21 april 2025 21:00 schreef raptorix het volgende:
[..]
Allerminst, ik heb een leven wat me niet alleen van een voetbalclub afhangt.
@GGMM heeft hier zijn twijfels bij.quote:Op maandag 21 april 2025 21:01 schreef RAVW het volgende:
En verdient gewonnen .
Mooi van GAE .. Nu Europa in hahahaha![]()
Kunnen ze Man Utd loten? Dan zie ik kansen.quote:Op maandag 21 april 2025 21:00 schreef Pino112 het volgende:
8 EL-potjes, ik ga voor maximaal 4 punten.
Je klinkt als een heimelijke Ajax supporter.quote:Op maandag 21 april 2025 21:00 schreef raptorix het volgende:
[..]
Allerminst, ik heb een leven wat me niet alleen van een voetbalclub afhangt.
al besprokenquote:Op maandag 21 april 2025 21:00 schreef Marcoss het volgende:
Denk dat ze bij Lommel denken dat ze dat niet zo goed hebben aangepakt
https://sporza.be/nl/2025(...)usser~1744898944259/
Welterusten.quote:
Nou, fantastisch.quote:Op maandag 21 april 2025 21:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hadden wij die jeugdopleiding maar joh.
Op Peer Koopmeiners?quote:Op maandag 21 april 2025 21:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
De enige reden dat Caland daarover begint is omdat hij jaloers is
quote:Op maandag 21 april 2025 21:03 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Na drie uur lang treitervoetbal lekker met de tranen in de ogen. Heerlijk, lachwekkende club is dat AZ.
quote:Op maandag 21 april 2025 21:03 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Na drie uur lang treitervoetbal lekker met de tranen in de ogen. Heerlijk, lachwekkende club is dat AZ.
Naar mannetje is dat en dan druk ik me nog voorzichtig uitquote:Op maandag 21 april 2025 21:03 schreef Symphonic het volgende:
En die Goes moeten ze gewoon wegsturen samen met de trainer.
Ik hoop dat Ernie slimmer is dan dat.quote:Op maandag 21 april 2025 21:04 schreef PowerLoungen het volgende:
Een topclub gaat nu op basis van deze wedstrijd die keeper kopen.
Opgelost.quote:Op maandag 21 april 2025 21:04 schreef PowerLoungen het volgende:
Een topclubFeyenoord gaat nu op basis van deze wedstrijd die keeper kopen.
Een heeeeeel naar mannetjequote:Op maandag 21 april 2025 21:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Naar mannetje is dat en dan druk ik me nog voorzichtig uit
Beste volleyballer van de dagquote:Op maandag 21 april 2025 21:01 schreef 3rr0r het volgende:
Koopmeiners zal niet zo best slapen vannacht
Is dit een user wiens posts door AI worden geschreven?quote:Op maandag 21 april 2025 21:04 schreef -Deluzion- het volgende:
Eerlijk is eerlijk: Go Ahead speelt degelijk voetbal en is een lastige tegenstander voor elke Eredivisie ploeg. Als Utrecht supporter schrok ik me rot hoe sterk ze waren in het eerste half uur toen we volledig werden weggespeeld. Vandaag was niet hun beste wedstrijd maar deze bekerwinst is een mooie bekroning van een sterk seizoen.
Ik heb even een GAE-fan per app gefeliciteerdquote:Op maandag 21 april 2025 21:04 schreef GGMM het volgende:
De reactie van Stijn liet lang op zich wachten. Die zal eerst zijn onderbroek verschoond hebben.
De vorige GAE-keeper met een hype keepte de kwartfinale van een WK anders!quote:Op maandag 21 april 2025 21:04 schreef PowerLoungen het volgende:
Een topclub gaat nu op basis van deze wedstrijd die keeper kopen.
Ik ook, collega die op VV zit.quote:Op maandag 21 april 2025 21:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik heb even een GAE-fan per app gefeliciteerd.
quote:Op maandag 21 april 2025 21:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Is dit een user wiens posts door AI worden geschreven?
Je bent een goed mensquote:Op maandag 21 april 2025 21:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Fantastisch, je wint weer niks en staat straks zevende ofzoquote:Op maandag 21 april 2025 21:05 schreef raptorix het volgende:
Ga maar lekker haten, maar wij spelen wel met 4 zelf opgeleide spelers in de basis en ook nog eens 2 in de jeugd opgepikte, we doen kennelijk heel veel dingen wel goed.
Neem nou gewoon je verlies.quote:Op maandag 21 april 2025 21:05 schreef raptorix het volgende:
Ga maar lekker haten, maar wij spelen wel met 4 zelf opgeleide spelers in de basis en ook nog eens 2 in de jeugd opgepikte, we doen kennelijk heel veel dingen wel goed.
quote:Op maandag 21 april 2025 21:05 schreef raptorix het volgende:
Maat maat maatquote:Op maandag 21 april 2025 21:05 schreef raptorix het volgende:
Nou dan worden we zevende, ik zal daar heel slecht van slapen enzo.quote:Op maandag 21 april 2025 21:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Fantastisch, je wint weer niks en staat straks zevende ofzo
In het betaald voetbal.quote:Op maandag 21 april 2025 21:06 schreef -XOR- het volgende:
Voor het eerst een prijs gewonnen?
Verdomme 4 x landskampioen.
Van Roosmalen wannabequote:Op maandag 21 april 2025 21:05 schreef MadMaster het volgende:
Professor Deil ook nog even in beeld.
Wat een karikatuur…
Het doet je blijkbaar heel veelquote:Op maandag 21 april 2025 21:06 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nou dan worden we zevende, ik zal daar heel slecht van slapen enzo.
Loopt ook wel een boel troep rond bij AZ hoor, mijn god.quote:Op maandag 21 april 2025 21:07 schreef Dagoduck het volgende:
Ooit won AZ zijn eerste drie bekerfinales. Dat waren nog eens tijden.
Niet meer laten spelen dit seizoen. Lachwekkend.quote:Op maandag 21 april 2025 21:07 schreef Zorro het volgende:
Onterecht mwaar wel erg mooi dat zo'n belachelijke theatrale val wordt afgestraft
Doe Mart de groetjes van onsquote:Op maandag 21 april 2025 21:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Spurs-Forest.quote:
Ohquote:Op maandag 21 april 2025 21:09 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nee hoor, bovendien feliciteer ik GAE ook gewoon netjes.
WK Snooker uiteraardquote:
Had gewoon die 2-0 moeten maken.quote:
En die daarvoor een achtste finale met Nigeria.quote:Op maandag 21 april 2025 21:05 schreef Marcoss het volgende:
[..]
De vorige GAE-keeper met een hype keepte de kwartfinale van een WK anders!
Die Youth League boeit helemaal niemand behalve wat mensen in het Nederlandse sportjournaille.quote:Op maandag 21 april 2025 21:10 schreef Caland het volgende:
Maar gelukkig stopte die keeper van AZ ze in die jeugdcompetitie wel allemaal!
Kleiner doelquote:Op maandag 21 april 2025 21:10 schreef Caland het volgende:
Maar gelukkig stopte die keeper van AZ ze in die jeugdcompetitie wel allemaal!
Dat ging snel.quote:21-04-2025 21:03:50 Ambulance Noord-Holland Noord A2 (dia: ja) 10192 Rit 57128 Paternosterstraat Alkmaar
126999 Ambulance Kennemerland - Monitorcode
Jeugdopleiding is wel top toch? Hoeven we verder niet voor te juichen.quote:Op maandag 21 april 2025 21:00 schreef Caland het volgende:
Erg mooi voor het intens lelijke AZ met die zogenaamd geweldige jeugdopleiding.
Stelling: als AZ niet voortdurend bezig was met vervelend doen winnen ze gewoon deze finale.quote:Op maandag 21 april 2025 21:12 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Kenneth Perez kent genade voor Koopmeiners en noemt deze faal van AZ onfortuinlijk.
In Alkmaar organiseerden ze er zelfs een huldiging voor (lol)quote:Op maandag 21 april 2025 21:11 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die Youth League boeit helemaal niemand behalve wat mensen in het Nederlandse sportjournaille.
Eens, want tegen Tottenham en Roma wonnen ze zonder naar voetbal.quote:Op maandag 21 april 2025 21:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Stelling: als AZ niet voortdurend bezig was met vervelend doen winnen ze gewoon deze finale.
Waarom, omdat huis tuin en keuken speler Reijnders bij de Europese subtop zit?quote:Op maandag 21 april 2025 21:13 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Jeugdopleiding is wel top toch? Hoeven we verder niet voor te juichen.
Misschien moet je eens nadenken waarom AZ veel spelers direct aan de Europese top aflevert.quote:Op maandag 21 april 2025 21:11 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die Youth League boeit helemaal niemand behalve wat mensen in het Nederlandse sportjournaille.
Een deel van het appeal en skillset van Wouter Goes zit 'm in het vervelend doen.quote:Op maandag 21 april 2025 21:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Stelling: als AZ niet voortdurend bezig was met vervelend doen winnen ze gewoon deze finale.
En die is van PEC lolquote:Op maandag 21 april 2025 21:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom, omdat huis tuin en keuken speler Reijnders bij de Europese subtop zit?
HOHO dat mag niet in Nederland, daar moet je "normaal" doen, maar het wel ophemelen als het Italianen, Spanjaarden of Argentijnen zijn, dan zij ze in 1 keer: Slim en Gewiekst.quote:Op maandag 21 april 2025 21:14 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Een deel van het appeal en skillset van Wouter Goes zit 'm in het vervelend doen.
Voor iemand die het zogenaamd niet zo veel doet kom je vrij bozig overquote:Op maandag 21 april 2025 21:14 schreef raptorix het volgende:
[..]
Misschien moet je eens nadenken waarom AZ veel spelers direct aan de Europese top aflevert.
Reijnders zou ik ook geen eigen jeugd noemen, die had al Eredivisie gespeeld toen hij kwamquote:Op maandag 21 april 2025 21:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee hoor.quote:Op maandag 21 april 2025 21:16 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Voor iemand die het zogenaamd niet zo veel doet kom je vrij bozig over
Goede doorstroming toch inclusief successen. Reijnders spoedig hoger dan substopquote:Op maandag 21 april 2025 21:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Met papieren rietje…quote:Op maandag 21 april 2025 21:16 schreef 3rr0r het volgende:
Mini bekertje gesponsord door McDonald's Happy Meal
Dan kan ik verder eigenlijk niemand noemenquote:Op maandag 21 april 2025 21:16 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Reijnders zou ik ook geen eigen jeugd noemen, die had al Eredivisie gespeeld toen hij kwam
Welke successen?quote:Op maandag 21 april 2025 21:17 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Goede doorstroming toch inclusief successen. Reijnders spoedig hoger dan substop
Volgens mij heeft nog nooit iemand dat gezegd over een Italiaan, Spanjaard of een Argentijnquote:Op maandag 21 april 2025 21:16 schreef raptorix het volgende:
[..]
HOHO dat mag niet in Nederland, daar moet je "normaal" doen, maar het wel ophemelen als het Italianen, Spanjaarden of Argentijnen zijn, dan zij ze in 1 keer: Slim en Gewiekst.
He?quote:Op maandag 21 april 2025 21:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
Een PSV'er die ook graag wat wil willen bij Oost
Allemaal.quote:Op maandag 21 april 2025 21:17 schreef 3rr0r het volgende:
Welke van de badjasmeiden zouden jullie doen?
Toneelspelende zuigerquote:Op maandag 21 april 2025 21:18 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Volgens mij heeft nog nooit iemand dat gezegd over een Italiaan, Spanjaard of een Argentijn
Ik weet niet wat erger is, uit Noord-Holland komen of een 1100 postcode hebben.quote:
Noord-HollandGODquote:Op maandag 21 april 2025 21:19 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik weet niet wat erger is, uit Noord-Holland komen of een 1100 postcode hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
Vindt de ME ook.quote:
Dank je, ik vat het op als een compliment. Sinds 2010 typ ik altijd al zo, gewoon mijn eigen stijl, ben altijd al perfectionistisch geweest.quote:Op maandag 21 april 2025 21:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Is dit een user wiens posts door AI worden geschreven?
Wordt psvquote:Op maandag 21 april 2025 21:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ajax is nog geen kampioen.
Dan kan het blijven liggen.quote:
Koopmeiners dan..quote:Op maandag 21 april 2025 21:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan kan ik verder eigenlijk niemand noemen
Koopmeiners, leuke trap verder ook niet veel. Zoveelste Atalanta flop.quote:Op maandag 21 april 2025 21:23 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Koopmeiners dan..
Verder heb je Stengs, Boadu, Wijndal, Til, Maher.. maar de grootste uitgaande transfers waren meestal ook gekochte spelers
Zullen we dan ook afspreken dat jullie ook geen spelers meer uit 1100 opstellen of aannemen in je jeugdopleiding?quote:Op maandag 21 april 2025 21:19 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik weet niet wat erger is, uit Noord-Holland komen of een 1100 postcode hebben.
Zo’n Wouter Goes heeft vanaf kleins af aan al in de sekteclub AZ meegekregen om vooral andere clubs te haten in plaats van uit te gaan van eigen krachtquote:Op maandag 21 april 2025 21:28 schreef TLC het volgende:
Leuk voor GAE, hopelijk loten ze wat aardige ploegen van naam in Europa![]()
En verder Goes
Idd, stel je voor dat ze thuis met 1-7 verliezen in Europa, daar moet je ook niet aan denkenquote:
Wij bieden ze slechts asiel he.quote:Op maandag 21 april 2025 21:27 schreef Wotte het volgende:
[..]
Zullen we dan ook afspreken dat jullie ook geen spelers meer uit 1100 opstellen of aannemen in je jeugdopleiding?
Alsof jij nog nooit een kip heb willen slachten.quote:Op maandag 21 april 2025 21:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo’n Wouter Goes heeft vanaf kleins af aan al in de sekteclub AZ meegekregen om vooral andere clubs te haten in plaats van uit te gaan van eigen kracht
Dan lever je dus dat soort walgelijke persoonlijkheden af
Laatste 16 van de CLquote:Op maandag 21 april 2025 21:29 schreef TLC het volgende:
[..]
Idd, stel je voor dat ze thuis met 1-7 verliezen in Europa, daar moet je ook niet aan denken
Je moet niet zoveel gekke boekjes lezen die bij publicatie al gerectificeerd moeten wordenquote:Op maandag 21 april 2025 21:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo’n Wouter Goes heeft vanaf kleins af aan al in de sekteclub AZ meegekregen om vooral andere clubs te haten in plaats van uit te gaan van eigen kracht
Dan lever je dus dat soort walgelijke persoonlijkheden af
Geweldig dat GAE heeft gewonnen, bijna net zo mooi dat die psychopaat is afgestraft. Die vent heeft hulp nodig. Psychiatertje ofzo.quote:Op maandag 21 april 2025 20:58 schreef PowerLoungen het volgende:
Camera op Goes en die andere gehandicapte kinderen graag.
Jezelf verloochenen zit in de clubcultuur. Is het niet aan een bankier dan wel de strategische plaatsing van je jeugdcomplex.quote:
Groningen, RODA en ook bv FC Amsterdam deden het geweldig in Europa. Wonnen gewoon van Anderlecht, AC en Inter Milan/Milaan, Atletico Madrid......quote:Op maandag 21 april 2025 21:29 schreef TLC het volgende:
[..]
Idd, stel je voor dat ze thuis met 1-7 verliezen in Europa, daar moet je ook niet aan denken
In de tijd dat vragen aan Duitse badgasten waar je fiets was gebleven nog op het randje was.quote:Op maandag 21 april 2025 21:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Groningen, RODA en ook bv FC Amsterdam deden het geweldig in Europa. Wonnen gewoon van Anderlecht, AC en Inter Milan/Milaan, Atletico Madrid......
Trusten.
Heel gek idd, naast Zaandam. Als de club Alkmaar-Zaanstreek heet.quote:Op maandag 21 april 2025 21:37 schreef Wotte het volgende:
[..]
Jezelf verloochenen zit in de clubcultuur. Is het niet aan een bankier dan wel de strategische plaatsing van je jeugdcomplex.
2000 jaar geledenquote:Op maandag 21 april 2025 21:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Groningen, RODA en ook bv FC Amsterdam deden het geweldig in Europa. Wonnen gewoon van Anderlecht, AC en Inter Milan/Milaan, Atletico Madrid......
Trusten.
Al besproken dat die fusie al discutabel is ansich.quote:Op maandag 21 april 2025 21:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heel gek idd, naast Zaandam. Als de club Alkmaar-Zaanstreek heet.
En toch blijf jij erover janken.quote:
Oh je ging je bericht nog aanvullen. Mijn hemel.quote:Op maandag 21 april 2025 21:43 schreef Wotte het volgende:
[..]
Al besproken dat die fusie al discutabel is ansich.
Ja ging wat te snel. In Friesland hebben ze tenminste nog normen en waarden om clubs die op dertig kilometer afstand van elkaar liggen niet samen te voegen.quote:Op maandag 21 april 2025 21:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh je ging je bericht nog aanvullen. Mijn hemel.
Ik zag foto's van hooligans die heel theatraal tegen de grond geslagen werden door de MEquote:
AZ heeft hooligans?quote:Op maandag 21 april 2025 21:55 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ik zag foto's van hooligans die heel theatraal tegen de grond geslagen werden door de ME
Klappers in de hand op away daysquote:
Noord en zuid holland is een moeras.quote:Op maandag 21 april 2025 21:53 schreef Wotte het volgende:
Sowieso dat Zaanstreek is gewoon gelul je zit al vijftig jaar binnen de Alkmaarse gemeentegrenzen. Tot aan 2015 om dan toevalligerwijs de historische banden aan te halen en nog net net aan de A10 een trainingscomplex neer te kwakken. Het lijkt Rusland wel.
Eigenlijk zouden ze gewoon een tarief aan Ajax moeten betalen voor iedere jeugdspelers.
Dat hele AZ is onderhand een parodie. Ook weer keihard gelachen om Meerdink en Poku.quote:Op maandag 21 april 2025 22:04 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Patient Goes ging zelfs ruim na de wedstrijd nog door
Maar in Nederland zeuren we toch altijd dat we geen echte smeerpijpen hebben zoals in Spanje of Portugal? Dat je zulke figuren nodig hebt om de oorlog te winnen? Nu we eindelijk zo n type hebben wordt hij meteen de grond in geboord.quote:Op maandag 21 april 2025 21:29 schreef Caland het volgende:
Van Bommel daar ook nog bij.. z’n vader liet in ieder geval op het veld ook nog wat zienquote:Op maandag 21 april 2025 22:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dat hele AZ is onderhand een parodie. Ook weer keihard gelachen om Meerdink en Poku.
Je hebt fanatiek en een TBS-patient zijn, Novaquote:Op maandag 21 april 2025 22:09 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Maar in Nederland zeuren we toch altijd dat we geen echte smeerpijpen hebben zoals in Spanje of Portugal? Dat je zulke figuren nodig hebt om de oorlog te winnen? Nu we eindelijk zo n type hebben wordt hij meteen de grond in geboord.
Sowieso wordt er dan ook vooral over geklaagd toch? En Goes doet het zelfs irritanter dan een Spanjaard of Portugees, dat is een hele prestatiequote:Op maandag 21 april 2025 22:09 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Maar in Nederland zeuren we toch altijd dat we geen echte smeerpijpen hebben zoals in Spanje of Portugal? Dat je zulke figuren nodig hebt om de oorlog te winnen? Nu we eindelijk zo n type hebben wordt hij meteen de grond in geboord.
Eerlijk gezegd heb ik AZ dit seizoen amper gevolgd maar heb wel meegekregen dat ze veel belangrijkee spelers hebben verkocht en amper nieuwe spelers hebben aangetrokken. Daarom is het niet verrassend dat ze zoveel zwakker zijn geworden.quote:Op maandag 21 april 2025 22:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dat hele AZ is onderhand een parodie. Ook weer keihard gelachen om Meerdink en Poku.
Van Bommel, Goes en Koopmeiners... da's best een trio met een grote irritatiefactorquote:Op maandag 21 april 2025 22:10 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Van Bommel daar ook nog bij.. z’n vader liet in ieder geval op het veld ook nog wat zien
Ik heb niet het idee dat die sekte spelers iets kunnen incasseren . Types die gelijk de politie bellen als je ze een schop geeft .quote:Op maandag 21 april 2025 22:09 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Maar van Bommel leverde ook, Barcelona, Milan, Bayern, Oranje.quote:Op maandag 21 april 2025 22:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Van Bommel, Goes en Koopmeiners... da's best een trio met een grote irritatiefactor
Die Peer is ook niet zo'n beste speler geloof ik, Teun is toch wel een stuk beter ook al is hij dit seizoen hopeloos uit vorm.quote:Op maandag 21 april 2025 22:15 schreef TheVulture het volgende:
Koopmeiners had gewoon niet zo de dramaqueen moeten uithangen
Een karakter die totaal niet met de wedstrijd bezig is.quote:Op maandag 21 april 2025 22:18 schreef RamboDirk het volgende:
Ik kan Wouter Goes wel waarderen, eindelijk weer eens een karakter tussen al die prima donna's die drukker zijn met rappen en social media dan voetbal.
Volledig met de wedstrijd bezig juist.quote:Op maandag 21 april 2025 22:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Een karakter die totaal niet met de wedstrijd bezig is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijkt mij een rare reactie als voetballer dus ik denk niet dat je een idee hebt.quote:Op maandag 21 april 2025 22:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat die sekte spelers iets kunnen incasseren . Types die gelijk de politie bellen als je ze een schop geeft .
Omdat de penaltyreeks losstaat van de wedstrijd.quote:Op maandag 21 april 2025 22:26 schreef TheVulture het volgende:
Waarom kreeg Goes eigenlijk geen rood toen ie in de penaltyreeks een tweede gele kaart pakte?
In het geval dat een speler of een team-official een eerste waarschuwing (gele kaart) ontvangt tijdens de wedstrijd (inclusief verlenging) en een tweede waarschuwing ontvangt tijdens de strafschoppenserie, dan leidt de tweede waarschuwing niet tot een veldverwijdering (rode kaart).quote:Op maandag 21 april 2025 22:26 schreef TheVulture het volgende:
Waarom kreeg Goes eigenlijk geen rood toen ie in de penaltyreeks een tweede gele kaart pakte?
Das wel weird stuff maat,quote:Op maandag 21 april 2025 22:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Omdat de penaltyreeks losstaat van de wedstrijd.
Ik heb het ook niet verzonnen.quote:
lol.quote:Op maandag 21 april 2025 22:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet verzonnen.
Tijd terug kreeg een keeper tijdens de reeks een gele kaart terwijl hij er in de wedstrijd al eentje op zak had. De commentator BEGREEP er geen snars van waarom de speler mocht blijven staan.
quote:Op maandag 21 april 2025 22:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
Leuke momenten.
Doet denken aan Arno NO GOAL Vermeulen.
Die wordt toch " De Witte Chinees" genoemd?, ik snap wel waarom inderdaad.quote:
Altijd lollig dat we dat in Nederland zeggen terwijl we in het buitenland bekend staan als het land van "schoppen, janken en de bus parkeren".quote:Op maandag 21 april 2025 22:09 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |