Heel gek idd, naast Zaandam. Als de club Alkmaar-Zaanstreek heet.quote:Op maandag 21 april 2025 21:37 schreef Wotte het volgende:
[..]
Jezelf verloochenen zit in de clubcultuur. Is het niet aan een bankier dan wel de strategische plaatsing van je jeugdcomplex.
2000 jaar geledenquote:Op maandag 21 april 2025 21:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Groningen, RODA en ook bv FC Amsterdam deden het geweldig in Europa. Wonnen gewoon van Anderlecht, AC en Inter Milan/Milaan, Atletico Madrid......
Trusten.
Al besproken dat die fusie al discutabel is ansich.quote:Op maandag 21 april 2025 21:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heel gek idd, naast Zaandam. Als de club Alkmaar-Zaanstreek heet.
En toch blijf jij erover janken.quote:
Oh je ging je bericht nog aanvullen. Mijn hemel.quote:Op maandag 21 april 2025 21:43 schreef Wotte het volgende:
[..]
Al besproken dat die fusie al discutabel is ansich.
Ja ging wat te snel. In Friesland hebben ze tenminste nog normen en waarden om clubs die op dertig kilometer afstand van elkaar liggen niet samen te voegen.quote:Op maandag 21 april 2025 21:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh je ging je bericht nog aanvullen. Mijn hemel.
Ik zag foto's van hooligans die heel theatraal tegen de grond geslagen werden door de MEquote:
AZ heeft hooligans?quote:Op maandag 21 april 2025 21:55 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ik zag foto's van hooligans die heel theatraal tegen de grond geslagen werden door de ME
Klappers in de hand op away daysquote:
Noord en zuid holland is een moeras.quote:Op maandag 21 april 2025 21:53 schreef Wotte het volgende:
Sowieso dat Zaanstreek is gewoon gelul je zit al vijftig jaar binnen de Alkmaarse gemeentegrenzen. Tot aan 2015 om dan toevalligerwijs de historische banden aan te halen en nog net net aan de A10 een trainingscomplex neer te kwakken. Het lijkt Rusland wel.
Eigenlijk zouden ze gewoon een tarief aan Ajax moeten betalen voor iedere jeugdspelers.
Dat hele AZ is onderhand een parodie. Ook weer keihard gelachen om Meerdink en Poku.quote:Op maandag 21 april 2025 22:04 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Patient Goes ging zelfs ruim na de wedstrijd nog door
Maar in Nederland zeuren we toch altijd dat we geen echte smeerpijpen hebben zoals in Spanje of Portugal? Dat je zulke figuren nodig hebt om de oorlog te winnen? Nu we eindelijk zo n type hebben wordt hij meteen de grond in geboord.quote:Op maandag 21 april 2025 21:29 schreef Caland het volgende:
Zo’n Wouter Goes heeft vanaf kleins af aan al in de sekteclub AZ meegekregen om vooral andere clubs te haten in plaats van uit te gaan van eigen kracht
Van Bommel daar ook nog bij.. z’n vader liet in ieder geval op het veld ook nog wat zienquote:Op maandag 21 april 2025 22:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dat hele AZ is onderhand een parodie. Ook weer keihard gelachen om Meerdink en Poku.
Je hebt fanatiek en een TBS-patient zijn, Novaquote:Op maandag 21 april 2025 22:09 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Maar in Nederland zeuren we toch altijd dat we geen echte smeerpijpen hebben zoals in Spanje of Portugal? Dat je zulke figuren nodig hebt om de oorlog te winnen? Nu we eindelijk zo n type hebben wordt hij meteen de grond in geboord.
Sowieso wordt er dan ook vooral over geklaagd toch? En Goes doet het zelfs irritanter dan een Spanjaard of Portugees, dat is een hele prestatiequote:Op maandag 21 april 2025 22:09 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Maar in Nederland zeuren we toch altijd dat we geen echte smeerpijpen hebben zoals in Spanje of Portugal? Dat je zulke figuren nodig hebt om de oorlog te winnen? Nu we eindelijk zo n type hebben wordt hij meteen de grond in geboord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |