Welke successen?quote:Op maandag 21 april 2025 21:17 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Goede doorstroming toch inclusief successen. Reijnders spoedig hoger dan substop
Volgens mij heeft nog nooit iemand dat gezegd over een Italiaan, Spanjaard of een Argentijnquote:Op maandag 21 april 2025 21:16 schreef raptorix het volgende:
[..]
HOHO dat mag niet in Nederland, daar moet je "normaal" doen, maar het wel ophemelen als het Italianen, Spanjaarden of Argentijnen zijn, dan zij ze in 1 keer: Slim en Gewiekst.
He?quote:Op maandag 21 april 2025 21:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
Een PSV'er die ook graag wat wil willen bij Oost
Allemaal.quote:Op maandag 21 april 2025 21:17 schreef 3rr0r het volgende:
Welke van de badjasmeiden zouden jullie doen?
Toneelspelende zuigerquote:Op maandag 21 april 2025 21:18 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Volgens mij heeft nog nooit iemand dat gezegd over een Italiaan, Spanjaard of een Argentijn
Ik weet niet wat erger is, uit Noord-Holland komen of een 1100 postcode hebben.quote:
Noord-HollandGODquote:Op maandag 21 april 2025 21:19 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik weet niet wat erger is, uit Noord-Holland komen of een 1100 postcode hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
Vindt de ME ook.quote:
Dank je, ik vat het op als een compliment. Sinds 2010 typ ik altijd al zo, gewoon mijn eigen stijl, ben altijd al perfectionistisch geweest.quote:Op maandag 21 april 2025 21:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Is dit een user wiens posts door AI worden geschreven?
Wordt psvquote:Op maandag 21 april 2025 21:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ajax is nog geen kampioen.
Dan kan het blijven liggen.quote:
Koopmeiners dan..quote:Op maandag 21 april 2025 21:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan kan ik verder eigenlijk niemand noemen
Koopmeiners, leuke trap verder ook niet veel. Zoveelste Atalanta flop.quote:Op maandag 21 april 2025 21:23 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Koopmeiners dan..
Verder heb je Stengs, Boadu, Wijndal, Til, Maher.. maar de grootste uitgaande transfers waren meestal ook gekochte spelers
Zullen we dan ook afspreken dat jullie ook geen spelers meer uit 1100 opstellen of aannemen in je jeugdopleiding?quote:Op maandag 21 april 2025 21:19 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik weet niet wat erger is, uit Noord-Holland komen of een 1100 postcode hebben.
Zo’n Wouter Goes heeft vanaf kleins af aan al in de sekteclub AZ meegekregen om vooral andere clubs te haten in plaats van uit te gaan van eigen krachtquote:Op maandag 21 april 2025 21:28 schreef TLC het volgende:
Leuk voor GAE, hopelijk loten ze wat aardige ploegen van naam in Europa![]()
En verder Goes
Idd, stel je voor dat ze thuis met 1-7 verliezen in Europa, daar moet je ook niet aan denkenquote:
Wij bieden ze slechts asiel he.quote:Op maandag 21 april 2025 21:27 schreef Wotte het volgende:
[..]
Zullen we dan ook afspreken dat jullie ook geen spelers meer uit 1100 opstellen of aannemen in je jeugdopleiding?
Alsof jij nog nooit een kip heb willen slachten.quote:Op maandag 21 april 2025 21:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo’n Wouter Goes heeft vanaf kleins af aan al in de sekteclub AZ meegekregen om vooral andere clubs te haten in plaats van uit te gaan van eigen kracht
Dan lever je dus dat soort walgelijke persoonlijkheden af
Laatste 16 van de CLquote:Op maandag 21 april 2025 21:29 schreef TLC het volgende:
[..]
Idd, stel je voor dat ze thuis met 1-7 verliezen in Europa, daar moet je ook niet aan denken
Je moet niet zoveel gekke boekjes lezen die bij publicatie al gerectificeerd moeten wordenquote:Op maandag 21 april 2025 21:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo’n Wouter Goes heeft vanaf kleins af aan al in de sekteclub AZ meegekregen om vooral andere clubs te haten in plaats van uit te gaan van eigen kracht
Dan lever je dus dat soort walgelijke persoonlijkheden af
Geweldig dat GAE heeft gewonnen, bijna net zo mooi dat die psychopaat is afgestraft. Die vent heeft hulp nodig. Psychiatertje ofzo.quote:Op maandag 21 april 2025 20:58 schreef PowerLoungen het volgende:
Camera op Goes en die andere gehandicapte kinderen graag.
Jezelf verloochenen zit in de clubcultuur. Is het niet aan een bankier dan wel de strategische plaatsing van je jeugdcomplex.quote:
Groningen, RODA en ook bv FC Amsterdam deden het geweldig in Europa. Wonnen gewoon van Anderlecht, AC en Inter Milan/Milaan, Atletico Madrid......quote:Op maandag 21 april 2025 21:29 schreef TLC het volgende:
[..]
Idd, stel je voor dat ze thuis met 1-7 verliezen in Europa, daar moet je ook niet aan denken
In de tijd dat vragen aan Duitse badgasten waar je fiets was gebleven nog op het randje was.quote:Op maandag 21 april 2025 21:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Groningen, RODA en ook bv FC Amsterdam deden het geweldig in Europa. Wonnen gewoon van Anderlecht, AC en Inter Milan/Milaan, Atletico Madrid......
Trusten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |