Welke successen?quote:Op maandag 21 april 2025 21:17 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Goede doorstroming toch inclusief successen. Reijnders spoedig hoger dan substop
Volgens mij heeft nog nooit iemand dat gezegd over een Italiaan, Spanjaard of een Argentijnquote:Op maandag 21 april 2025 21:16 schreef raptorix het volgende:
[..]
HOHO dat mag niet in Nederland, daar moet je "normaal" doen, maar het wel ophemelen als het Italianen, Spanjaarden of Argentijnen zijn, dan zij ze in 1 keer: Slim en Gewiekst.
He?quote:Op maandag 21 april 2025 21:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
Een PSV'er die ook graag wat wil willen bij Oost
Allemaal.quote:Op maandag 21 april 2025 21:17 schreef 3rr0r het volgende:
Welke van de badjasmeiden zouden jullie doen?
Toneelspelende zuigerquote:Op maandag 21 april 2025 21:18 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Volgens mij heeft nog nooit iemand dat gezegd over een Italiaan, Spanjaard of een Argentijn
Ik weet niet wat erger is, uit Noord-Holland komen of een 1100 postcode hebben.quote:
Noord-HollandGODquote:Op maandag 21 april 2025 21:19 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik weet niet wat erger is, uit Noord-Holland komen of een 1100 postcode hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
Vindt de ME ook.quote:
Dank je, ik vat het op als een compliment. Sinds 2010 typ ik altijd al zo, gewoon mijn eigen stijl, ben altijd al perfectionistisch geweest.quote:Op maandag 21 april 2025 21:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Is dit een user wiens posts door AI worden geschreven?
Wordt psvquote:Op maandag 21 april 2025 21:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ajax is nog geen kampioen.
Dan kan het blijven liggen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |