Op Peer Koopmeiners?quote:Op maandag 21 april 2025 21:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
De enige reden dat Caland daarover begint is omdat hij jaloers is
quote:Op maandag 21 april 2025 21:03 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Na drie uur lang treitervoetbal lekker met de tranen in de ogen. Heerlijk, lachwekkende club is dat AZ.
quote:Op maandag 21 april 2025 21:03 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Na drie uur lang treitervoetbal lekker met de tranen in de ogen. Heerlijk, lachwekkende club is dat AZ.
Naar mannetje is dat en dan druk ik me nog voorzichtig uitquote:Op maandag 21 april 2025 21:03 schreef Symphonic het volgende:
En die Goes moeten ze gewoon wegsturen samen met de trainer.
Ik hoop dat Ernie slimmer is dan dat.quote:Op maandag 21 april 2025 21:04 schreef PowerLoungen het volgende:
Een topclub gaat nu op basis van deze wedstrijd die keeper kopen.
Opgelost.quote:Op maandag 21 april 2025 21:04 schreef PowerLoungen het volgende:
Een topclubFeyenoord gaat nu op basis van deze wedstrijd die keeper kopen.
Een heeeeeel naar mannetjequote:Op maandag 21 april 2025 21:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Naar mannetje is dat en dan druk ik me nog voorzichtig uit
Beste volleyballer van de dagquote:Op maandag 21 april 2025 21:01 schreef 3rr0r het volgende:
Koopmeiners zal niet zo best slapen vannacht
Is dit een user wiens posts door AI worden geschreven?quote:Op maandag 21 april 2025 21:04 schreef -Deluzion- het volgende:
Eerlijk is eerlijk: Go Ahead speelt degelijk voetbal en is een lastige tegenstander voor elke Eredivisie ploeg. Als Utrecht supporter schrok ik me rot hoe sterk ze waren in het eerste half uur toen we volledig werden weggespeeld. Vandaag was niet hun beste wedstrijd maar deze bekerwinst is een mooie bekroning van een sterk seizoen.
Ik heb even een GAE-fan per app gefeliciteerdquote:Op maandag 21 april 2025 21:04 schreef GGMM het volgende:
De reactie van Stijn liet lang op zich wachten. Die zal eerst zijn onderbroek verschoond hebben.
De vorige GAE-keeper met een hype keepte de kwartfinale van een WK anders!quote:Op maandag 21 april 2025 21:04 schreef PowerLoungen het volgende:
Een topclub gaat nu op basis van deze wedstrijd die keeper kopen.
Ik ook, collega die op VV zit.quote:Op maandag 21 april 2025 21:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik heb even een GAE-fan per app gefeliciteerd.
quote:Op maandag 21 april 2025 21:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Is dit een user wiens posts door AI worden geschreven?
Je bent een goed mensquote:Op maandag 21 april 2025 21:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik heb even een GAE-fan per app gefeliciteerd.
Fantastisch, je wint weer niks en staat straks zevende ofzoquote:Op maandag 21 april 2025 21:05 schreef raptorix het volgende:
Ga maar lekker haten, maar wij spelen wel met 4 zelf opgeleide spelers in de basis en ook nog eens 2 in de jeugd opgepikte, we doen kennelijk heel veel dingen wel goed.
Neem nou gewoon je verlies.quote:Op maandag 21 april 2025 21:05 schreef raptorix het volgende:
Ga maar lekker haten, maar wij spelen wel met 4 zelf opgeleide spelers in de basis en ook nog eens 2 in de jeugd opgepikte, we doen kennelijk heel veel dingen wel goed.
quote:Op maandag 21 april 2025 21:05 schreef raptorix het volgende:
Maat maat maatquote:Op maandag 21 april 2025 21:05 schreef raptorix het volgende:
Nou dan worden we zevende, ik zal daar heel slecht van slapen enzo.quote:Op maandag 21 april 2025 21:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Fantastisch, je wint weer niks en staat straks zevende ofzo
In het betaald voetbal.quote:Op maandag 21 april 2025 21:06 schreef -XOR- het volgende:
Voor het eerst een prijs gewonnen?
Verdomme 4 x landskampioen.
Van Roosmalen wannabequote:Op maandag 21 april 2025 21:05 schreef MadMaster het volgende:
Professor Deil ook nog even in beeld.
Wat een karikatuur…
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |