Toch nog mensen die dit een broekje uit wedstrijd vinden zie ikquote:
Gewoon een meloen voor betaald (lol).quote:Op maandag 21 april 2025 20:23 schreef hhh38 het volgende:
Die Smit is zo'n zwakke plek voor Go Ahead
Daar maken we een epic van. Aankomende sprint zullen we eerst via scrum (we houden alles Agile) dit op onze openbare wallboard zetten. Alle stakeholders moeten benoemd zijn anders krijgen we een audit.quote:Op maandag 21 april 2025 20:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat is de appeal van de skillset op dit forum?
En dan maar pokeren…quote:Op maandag 21 april 2025 20:23 schreef Coco het volgende:
[..]
Daar maken we een epic van. Aankomende sprint zullen we eerst via scrum (we houden alles Agile) dit op onze openbare wallboard zetten. Alle stakeholders moeten benoemd zijn anders krijgen we een audit.
Hij is verdwenen na ruziemaken in het PSV topic. Zij hebben 'm weggepest ik zou de duimschroeven daar aandraaien.quote:
Dat wordt vakkundig verzwegen als het gaat over het goeie transferbeleid.quote:Op maandag 21 april 2025 20:23 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Gewoon een meloen voor betaald (lol).
quote:Op maandag 21 april 2025 20:23 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Gewoon een meloen voor betaald (lol).
Dit is een Nederlands forumquote:Op maandag 21 april 2025 20:23 schreef Coco het volgende:
[..]
Daar maken we een epic van. Aankomende sprint zullen we eerst via scrum (we houden alles Agile) dit op onze openbare wallboard zetten. Alle stakeholders moeten benoemd zijn anders krijgen we een audit.
lolquote:Op maandag 21 april 2025 20:23 schreef Coco het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 april 2025 20:25 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:Ikgeefenkellikes is een beetje stil.
Alle neuzen dezelfde kant op, schouders eronder, met zn allen, kom op!quote:Op maandag 21 april 2025 20:23 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat is niet veel.quote:Op maandag 21 april 2025 20:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die geeft geen reet om de bekerfinale
Matig tot redelijk.quote:
Bekerfinale zonder appeal.quote:Op maandag 21 april 2025 20:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die geeft geen reet om de bekerfinale
Meters maken!quote:Op maandag 21 april 2025 20:26 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Alle neuzen dezelfde kant op, schouders eronder, met zn allen, kom op!
Helaas ga ik eerst een proeftuin elders doen.quote:Op maandag 21 april 2025 20:26 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Alle neuzen dezelfde kant op, schouders eronder, met zn allen, kom op!
Ik vroeg me net af of dit hun normale niveau is. Slechte passing, vaak hoog over schieten.quote:Op maandag 21 april 2025 20:26 schreef GGMM het volgende:
Ik klaag niet vaak maar oh wat een strontpot
Dat zal wel veel appeal hebben!quote:Op maandag 21 april 2025 20:27 schreef Caland het volgende:
15 minuten totdat de keepers en strafschoppennemers hun skillset tentoon mogen stellen
Owusu heeft de skillset van Onanaquote:Op maandag 21 april 2025 20:27 schreef Caland het volgende:
15 minuten totdat de keepers en strafschoppennemers hun skillset tentoon mogen stellen
Daar valt niet tegen aan te PCDA'enquote:Op maandag 21 april 2025 20:28 schreef Mansjester het volgende:
Welk team heeft de beste skillset voor penalties?
Er is maar 1 peal en dat is Emma:quote:Op maandag 21 april 2025 20:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat zal wel veel appeal hebben!
Go Ahead.quote:Op maandag 21 april 2025 20:28 schreef Mansjester het volgende:
Welk team heeft de beste skillset voor penalties?
Dat het een kutpot isquote:
Ik dacht alquote:Op maandag 21 april 2025 20:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
In de eerste helft van de verlenging viel mijn stream uit
En de kat gooide ook nog een pot italiaanse kruiden omver
Vandaar dat ik even weg was
En de Paus is ook nog eens dood, het is niet jouw dag!quote:Op maandag 21 april 2025 20:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
KatGODquote:Op maandag 21 april 2025 20:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Jezus he. Echt erg.quote:Op maandag 21 april 2025 20:32 schreef Coco het volgende:
[..]
En de Paus is ook nog eens dood, het is niet jouw dag!
Denk niet dat dit stand houdt in een rechtzaak.quote:Op maandag 21 april 2025 20:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Denk je dat ik zelf die pot italiaanse kruiden omver gooi??quote:Op maandag 21 april 2025 20:33 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Denk niet dat dit stand houdt in een rechtzaak.
Jezus is al wat langer doodquote:
Beetje een kat de schuld geven. Wie had die pot kruiden na gebruik terug moeten zetten?quote:Op maandag 21 april 2025 20:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Denk je dat ik zelf die pot italiaanse kruiden omver gooi??
Wat weet jij nou. Lul.
Dan heeft Vitesse geluk dat dat een frans woord is.quote:Op maandag 21 april 2025 20:34 schreef Coco het volgende:
Stelling:
Alle Nederlandse clubs met een Engelse benaming zouden verboden moeten worden.
En @fosivequote:Op maandag 21 april 2025 20:34 schreef Coco het volgende:
[..]
Was @:KingRoland er maar.
Of @:ikgeefenkellikes
Erg mooi.quote:Op maandag 21 april 2025 20:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[ x ]
Leeds is weer terug in de Premier League!
wel toevallig dat ikgeefenkellikes ook al 8 dagen offline is.quote:Op maandag 21 april 2025 20:34 schreef Coco het volgende:
[..]
Was @:KingRoland er maar.
Of @:ikgeefenkellikes
Dit is een gevalletje victim blaming.quote:Op maandag 21 april 2025 20:34 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Beetje een kat de schuld geven. Wie had die pot kruiden na gebruik terug moeten zetten?
Inside job, cat is paid actorquote:Op maandag 21 april 2025 20:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Denk je dat ik zelf die pot italiaanse kruiden omver gooi??
Wat weet jij nou. Lul.
quote:Op maandag 21 april 2025 20:34 schreef Coco het volgende:
Stelling:
Alle Nederlandse clubs met een Engelse benaming zouden verboden moeten worden.
Dat is toch juist mooi.quote:Op maandag 21 april 2025 20:32 schreef Coco het volgende:
[..]
En de Paus is ook nog eens dood, het is niet jouw dag!
sow danquote:Op maandag 21 april 2025 20:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is toch juist mooi.
Helaas stellen ze nu weer een andere zwakzinnige pedofiel aan.
Dit kan echt niet.quote:Op maandag 21 april 2025 20:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is toch juist mooi.
Je denkt dus dat het een Fok!-gebruiker gaat wordenquote:Op maandag 21 april 2025 20:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
En 2 Onze Vadersquote:Op maandag 21 april 2025 20:37 schreef Coco het volgende:
[..]
Dit kan echt niet.
Graag 3 weesgegroetjes.
Wow, ben je vroeger soms seksueel misbruikt door de pastoor ofzo?quote:Op maandag 21 april 2025 20:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is toch juist mooi.
Of Marco Borsatoquote:Op maandag 21 april 2025 20:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je denkt dus dat het een Fok!-gebruiker gaat worden
TedGOD is niet zwakzinnigquote:Op maandag 21 april 2025 20:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit zijn tekstenquote:Op maandag 21 april 2025 20:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is toch juist mooi.
Je hebt liever een intelligente pedofiel als paus zodat jouw geloof er beter uitkomt?quote:Op maandag 21 april 2025 20:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is toch juist mooi.
Waarom denk jij dat @KingRoland zich hier nu niet laat zien?quote:Op maandag 21 april 2025 20:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die zit natuurlijk in het Conclaafquote:Op maandag 21 april 2025 20:38 schreef Zorro het volgende:
[..]
Waarom denk jij dat @:KingRoland zich hier nu niet laat zien?
Kasius Clayquote:Op maandag 21 april 2025 20:38 schreef PowerLoungen het volgende:
Kasius heeft thuis hulp nodig met poepen.
Van JR Style had ik dit niet verwacht.quote:Op maandag 21 april 2025 20:38 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Je hebt liever een intelligente pedofiel als paus zodat jouw geloof er beter uitkomt?
Walgelijk.
Is natuurlijk seksueel gefrustreerdquote:Op maandag 21 april 2025 20:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Van JR Style had ik dit niet verwacht.
@klaasweetallesquote:Op maandag 21 april 2025 20:39 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Die verdiend echt een betere club
@klaasweetallesquote:Op maandag 21 april 2025 20:39 schreef ashardalan het volgende:
[..]
@klaasweetalles pak hemquote:Op maandag 21 april 2025 20:39 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Caland heeft chocomel opquote:Op maandag 21 april 2025 20:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ben er nu ook.
Heb ik iets gemist?
De bootquote:Op maandag 21 april 2025 20:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ben er nu ook.
Heb ik iets gemist?
Voor wie juichen we?quote:Op maandag 21 april 2025 20:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Caland heeft chocomel op
Verder niet veel
De paus is doodquote:Op maandag 21 april 2025 20:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ben er nu ook.
Heb ik iets gemist?
Hallo vriendquote:Op maandag 21 april 2025 20:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ben er nu ook.
Heb ik iets gemist?
Oke Abu Al-Tjackaquote:Op maandag 21 april 2025 20:41 schreef Tjacka het volgende:
Vrouwen in een stadion. Ik heb daar een pittige mening over
Iemand wil een pedofiel als paus in dit topic. De wedstrijd gaat terechtquote:Op maandag 21 april 2025 20:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ben er nu ook.
Heb ik iets gemist?
De Paus is dood.quote:Op maandag 21 april 2025 20:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ben er nu ook.
Heb ik iets gemist?
Al besprokenquote:
Ik hoorde dat het Italiaanse voetbal is stil gelegd om zijn overlijden.quote:
Nee die is in het stadion.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
Je hebt er gelukkig niks over te vinden dan wel beslissen.quote:Op maandag 21 april 2025 20:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik hoorde dat het Italiaanse voetbal is stil gelegd om zijn overlijden.
Daar vind ik wel iets van.
Dat is zo intens dom.quote:Op maandag 21 april 2025 20:45 schreef hhh38 het volgende:
Iemand inbrengen voor de pingels, die gaat dus missen.
ABC'tje.quote:Op maandag 21 april 2025 20:45 schreef hhh38 het volgende:
Iemand inbrengen voor de pingels, die gaat dus missen.
ja?quote:Op maandag 21 april 2025 20:42 schreef klaasweetalles het volgende:
in de laatste minuut een goal zou mooi zijn....
Farioli in shambles.quote:Op maandag 21 april 2025 20:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik hoorde dat het Italiaanse voetbal is stil gelegd om zijn overlijden.
Daar vind ik wel iets van.
Eens. Feyenoord heeft daar ook een handje van.quote:Op maandag 21 april 2025 20:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Dat gesmeek om een penalty is zo droef.
quote:
Cees en Klaas Molenaar.quote:Op maandag 21 april 2025 20:46 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Scheringa nog altijd een held daar.
Voor wie ben jij deze wedstrijd?quote:Op maandag 21 april 2025 20:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Wat zou het nu extra lekker zijn als het treurige treiterclubje AZ deze penaltyserie verliest.
Waarom haat jij AZ zo erg?quote:Op maandag 21 april 2025 20:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Wat zou het nu extra lekker zijn als het treurige treiterclubje AZ deze penaltyserie verliest.
Speel niet met mijn privé.quote:Op maandag 21 april 2025 20:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Voor wie ben jij deze wedstrijd?
Godver. Toch nog gelachen.quote:Op maandag 21 april 2025 20:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Voor wie ben jij deze wedstrijd?
Waarom speelt Brobsey in Oranje?quote:Op maandag 21 april 2025 20:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
Waarom hemelen ze meerdink zo op? Heeft een paar 100 pct kansen gemist
Het was hier wel gezellig.quote:Op maandag 21 april 2025 20:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
Het was geen goede wedstrijd, toch heb ik me best vermaakt....
Jij hebt echt bizarre haat aan AZ he?quote:Op maandag 21 april 2025 20:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Hebben ze je wijf geneukt of zo?quote:Op maandag 21 april 2025 20:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
aangepastquote:Op maandag 21 april 2025 20:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hebben ze je wijfhubby geneukt of zo?
Go Aheadquote:Op maandag 21 april 2025 20:52 schreef hhh38 het volgende:
Zijn jullie voor Go Ahead of voor de coefficienten?
Zekerquote:Op maandag 21 april 2025 20:52 schreef hhh38 het volgende:
Moeilijke keuze.....quote:Op maandag 21 april 2025 20:52 schreef hhh38 het volgende:
Natuurlijkquote:Op maandag 21 april 2025 20:52 schreef hhh38 het volgende:
Sowieso nooit voor GAE, uiteraard.quote:Op maandag 21 april 2025 20:52 schreef hhh38 het volgende:
De eredivisie, potentieel de kkdquote:Op maandag 21 april 2025 20:52 schreef hhh38 het volgende:
Doe dan?????quote:Op maandag 21 april 2025 20:52 schreef GGMM het volgende:
Bij penalty's die raak gaan zal ik posten: doelpunt en gaan ze mis dan post ik: mis.
Dan voorkomen we verwarring
Het is nu dus 1-0?quote:
quote:Op maandag 21 april 2025 20:50 schreef klaasweetalles het volgende:
ik denk dat az dit gaat verliezen
teveel spelers die teveel nadenken
Nee want dat telt niet samen met de kaart in de wedstrijd.quote:
Enorme lul zijn?quote:Op maandag 21 april 2025 20:56 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Hoe kun je geel krijgen bij een penaltyserie
Alleen Goes.
Nope.quote:Op maandag 21 april 2025 20:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
Go ahead heeft dit totaal niet verdiend
Het leven is niet altijd eerlijkquote:Op maandag 21 april 2025 20:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
Go ahead heeft dit totaal niet verdiend
Toen scoorde hij wélquote:Op maandag 21 april 2025 20:55 schreef Caland het volgende:
Vond die Buurmeester tegen Feyenoord al zo goed
Ohja die domme regelquote:Op maandag 21 april 2025 20:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Tweede gele kaart telt niet in een penaltyserie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |