Cees en Klaas Molenaar.quote:Op maandag 21 april 2025 20:46 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Scheringa nog altijd een held daar.
Voor wie ben jij deze wedstrijd?quote:Op maandag 21 april 2025 20:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Wat zou het nu extra lekker zijn als het treurige treiterclubje AZ deze penaltyserie verliest.
Waarom haat jij AZ zo erg?quote:Op maandag 21 april 2025 20:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Wat zou het nu extra lekker zijn als het treurige treiterclubje AZ deze penaltyserie verliest.
Speel niet met mijn privé.quote:Op maandag 21 april 2025 20:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Voor wie ben jij deze wedstrijd?
Godver. Toch nog gelachen.quote:Op maandag 21 april 2025 20:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Voor wie ben jij deze wedstrijd?
Waarom speelt Brobsey in Oranje?quote:Op maandag 21 april 2025 20:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
Waarom hemelen ze meerdink zo op? Heeft een paar 100 pct kansen gemist
Het was hier wel gezellig.quote:Op maandag 21 april 2025 20:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
Het was geen goede wedstrijd, toch heb ik me best vermaakt....
Jij hebt echt bizarre haat aan AZ he?quote:Op maandag 21 april 2025 20:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Hebben ze je wijf geneukt of zo?quote:Op maandag 21 april 2025 20:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |