Je kan beter wandelen en handelen met de Russen dan eeuwig oorlog voeren omdat je vindt dat je principieel in je recht staat.quote:
EU moet snel doorgaan met leveren , los van wat Trump en Poetin kletsenquote:Op zaterdag 19 april 2025 13:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Laten we het beste ervan hopen. Sowieso van de knots dat we de zoektocht naar vrede moeten laten regelen door Poetin en Trump.
Dat zegt heel veel over de incompetentelingen in Brussel.
Niet waar. Heb ik nooit ontkend.quote:Op zaterdag 19 april 2025 13:55 schreef ExTec het volgende:
Verschrikkelijk en groot drama, komend van de troll die als het ff kan ontkent dat het is gebeurt.
Ik ga deze plaat niet weer afdraaien, is je vaak genoeg verteld.quote:Op zaterdag 19 april 2025 13:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je kan beter wandelen en handelen met de Russen dan eeuwig oorlog voeren omdat je vindt dat je principieel in je recht staat.
quote:Op vrijdag 18 april 2025 17:13 schreef ExTec het volgende:
[..]
Alles wat rus in een kwaad daglicht plaatst is "propaganda".
Afghanistan ookquote:Op zaterdag 19 april 2025 13:47 schreef phpmystyle het volgende:
Rusland blijft een gigantisch land vol met bodemschatten, en is natuurlijk een aanverwante civilisatie van ons. Beter een goede buur dan een verre vriend.
Laten we gewoon ieder vorm van beschaving wegflikkeren. Veel makkelijker.quote:Op zaterdag 19 april 2025 13:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je kan beter wandelen en handelen met de Russen dan eeuwig oorlog voeren omdat je vindt dat je principieel in je recht staat.
quote:Op zaterdag 19 april 2025 14:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Laten we gewoon ieder vorm van beschaving wegflikkeren. Veel makkelijker.
quote:Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen; dan dooft het licht
Mijn hemel, als iemand hier van achter zijn toetsenbord een ander het gevaar instuurt dan b...quote:Op zaterdag 19 april 2025 14:12 schreef ExTec het volgende:
Andere mensen veroordelen tot leven in een autocratie is niet zo'n probleem, als je zelf veilig in NL achter je toetsenbordje zit.
Niet waar. Heb ik nooit ontkend.quote:Op zaterdag 19 april 2025 13:55 schreef ExTec het volgende:
Verschrikkelijk en groot drama, komend van de troll die als het ff kan ontkent dat het is gebeurt.
Vandaar dat je me smeekte terug te willen keren.quote:Op zaterdag 19 april 2025 14:29 schreef Lospedrosa het volgende:
Nieuwe dag, nieuwe discussie in het Fok forum Incel topic
H?quote:Op zaterdag 19 april 2025 14:30 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Vandaar dat je me smeekte terug te willen keren.
quote:
Ik begin me steeds schuldiger te voelenquote:Op zaterdag 19 april 2025 14:38 schreef ExTec het volgende:
Ah, en nu doet onze troll een subtiele hint naar dat wij, het woke westen, oekrainers natuurlijk dwingen om deze oorlog voort te zetten.
Als ware ze complete trekpoppen zonder enige eigen wil.
De helezin; Oekraine deze oorlog voortzet is niets meer dan russische propaganda.quote:Op zaterdag 19 april 2025 14:38 schreef ExTec het volgende:
Ah, en nu doet onze troll een subtiele hint naar dat wij, het woke westen, oekrainers natuurlijk dwingen om deze oorlog voort te zetten.
Als ware ze complete trekpoppen zonder enige eigen wil.
Een volk dat voor tirannen zwicht heeft goedkoop gas en gratis licht!quote:Op zaterdag 19 april 2025 13:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb juist een schoon geweten. Ik ben voor vrede.quote:Op zaterdag 19 april 2025 14:43 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Ik begin me steeds schuldiger te voelen
Nu hopen dat daaraan gevolg wordt gegeven (en uiteraard van beide kanten).quote:Op zaterdag 19 april 2025 15:58 schreef Adrie072 het volgende:
Russische president Poetin roept bestand uit voor Pasen
De Russische president Vladimir Poetin heeft een bestand uitgeroepen voor de paasdagen. Het Kremlin zegt dat de Russische troepen in Oekrane om 17.00 uur (18.00 uur lokale tijd) alle wapens neerleggen tot en met maandag. De Russen verwachten dat de Oekraners hetzelfde doen.
https://www.telegraaf.nl/(...)stand-uit-voor-pasen
j a ls Poetin de Baltische Staten in gaat staat dan ie nog steeds in zijn recht ??quote:Op zaterdag 19 april 2025 13:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Misschien doet ie het ook wel niet.quote:Op zaterdag 19 april 2025 16:09 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
j a ls Poetin de Baltische Staten in gaat staat dan ie nog steeds in zijn recht ??
dat moet zij wetenquote:Op zaterdag 19 april 2025 16:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Misschien doet ie het ook wel niet.
Het zou al helpen als Kallas haar bek houdt, en estland geen Russisch verbiedt.
Oh bedoel je in het NWS topic.quote:Op zaterdag 19 april 2025 14:30 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Vandaar dat je me smeekte terug te willen keren.
Misschien wel.quote:Op zaterdag 19 april 2025 16:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hoho. Ik ben in dacht gat gesprongen.quote:Op zaterdag 19 april 2025 16:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oh bedoel je in het NWS topic.
Je kwam na een jaar mij zelf uitnodigen, ik had er geeneens zin aan, maar er was een gebrek aan kwaliteitsposts
met die houding niet verbaasd zijn als poetin op enig moment daar aanbelt.quote:Op zaterdag 19 april 2025 16:13 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
dat moet zij weten
ik zou ook het Russisch verbieden
anders heft Poetin een excuus , Poetin zal het niet doen als de EU heeeel veel autonome dodelijke drones gaat leveren
daarom moeten we volop in de drone productie , dan zal ie het aanbellen aflerenquote:Op zaterdag 19 april 2025 16:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
met die houding niet verbaasd zijn als poetin op enig moment daar aanbelt.
Nee. Juist geen extra provocaties, maar wel beter onderhandelen!quote:Op zaterdag 19 april 2025 16:23 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
daarom moeten we volop in de drone productie , dan zal ie het aanbellen afleren
met Poetin onderhandelen, daar lacht ie omquote:Op zaterdag 19 april 2025 16:25 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Nee. Juist geen extra provocaties, maar wel beter onderhandelen!
Dit is zeker wat Trump heeft gekregen voor de erkenning van De Krim.quote:Op zaterdag 19 april 2025 15:58 schreef Adrie072 het volgende:
De Russische president Vladimir Poetin heeft een bestand uitgeroepen voor de paasdagen. Het Kremlin zegt dat de Russische troepen in Oekrane om 17.00 uur (18.00 uur lokale tijd) alle wapens neerleggen tot en met maandag. De Russen verwachten dat de Oekraners hetzelfde doen.
Misschien wel. Het probleem is duidelijk, maar lost zich niet vanzelf op!quote:Op zaterdag 19 april 2025 16:27 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
met Poetin onderhandelen, daar lacht ie om
dat kan ie jaren rekken en volhouden
Het is goedkoper om de zorgen die Poetin heeft weg te nemen.quote:Op zaterdag 19 april 2025 16:23 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
daarom moeten we volop in de drone productie , dan zal ie het aanbellen afleren
Dit gaat ons voorstellingsvermogen weer boven de pet!quote:
Vraag is alleen waarom en hoe lang de propaganda van die tirannie hier vrijelijk kan tieren, met vrijheid van meningsuiting heeft het namelijk niks te maken.quote:
Klopt.quote:Op zaterdag 19 april 2025 16:55 schreef Discombobulate het volgende:
Het is wel hele simpele PR, en Trump gaat er gewoon voor vallen.
Heeft geen zin want je roept zelfs dan nog gewoon niet waarquote:Op zaterdag 19 april 2025 14:21 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Niet waar. Heb ik nooit ontkend.
Wat mij betreft zoek je er maar een quote bij of je verwijdert je bewering.
@:ExTec ???
Stukje eigen verantwoordelijkheid misschien? Negeren, blokkeren, niet citeren.quote:Op zaterdag 19 april 2025 16:56 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Vraag is alleen waarom en hoe lang de propaganda van die tirannie hier vrijelijk kan tieren, met vrijheid van meningsuiting heeft het namelijk niks te maken.
Is overigens geen aanval op de mods hier, die doen ook vrijwilligerswerk en wat ze kunnen.
Weet niet zo goed wat ik er qua vrijheid van meningsuiting van moet vinden. Maar dit is voor de mods berhaupt geen doen. Vooral als we maar blijven reageren op die onzinquote:Zie je een post die niet door de beugel kan? Graag rapporteren en vooral -NIET- quoten. Dank u
Ahh wat lief van Poetin... De Russen gaan wss paaseieren voor hun buren verstoppen met de pinnen eruit?quote:Op zaterdag 19 april 2025 15:58 schreef Adrie072 het volgende:
Cynisme hierover mag best achterwege blijven!quote:Op zaterdag 19 april 2025 17:07 schreef AFA2022 het volgende:
[..]
Ahh wat lief van Poetin... De Russen gaan wss paaseieren voor hun buren verstoppen met de pinnen eruit?
Hopen mag en mijn eerste gedachte is vooral waarom nu ?quote:Op zaterdag 19 april 2025 15:59 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Nu hopen dat daaraan gevolg wordt gegeven (en uiteraard van beide kanten).
Oh ik reageer ook niet meer op ze, en kom ook bijna nooit hier. Maar als je het gedrag gelijk stelt aan tirannie snap ik niet dat je de propaganda ter verdediging van die tirannie hier gedoogd. Dat dit wel gebeurd impliceert imo dat hierop ingrijpen een grens verder is dan de tirannie welig de propaganda laten verspreiden.quote:Op zaterdag 19 april 2025 17:02 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Stukje eigen verantwoordelijkheid misschien? Negeren, blokkeren, niet citeren.
[..]
Weet niet zo goed wat ik er qua vrijheid van meningsuiting van moet vinden. Maar dit is voor de mods berhaupt geen doen. Vooral als we maar blijven reageren op die onzin
Wat zou jij voorstellen?quote:Op zaterdag 19 april 2025 17:12 schreef Vallon het volgende:
[..]
Hopen mag en mijn eerste gedachte is vooral waarom nu ?
En, dat de Russen dus bepalen of en wanneer er een bestand is ?
Wanneer er iets volgens Russen anders gaat dan zij willen, zij claimen dat dit dus komt door Oekrane.
Een bestand dat eenzijdig wordt (op)gelegd of op kort voor het ingaan wordt afgekondigd, is vooral een goed voorbereide strategie.
En in elk land kraaien nu een heleboel hanen, krampachtig hun land aan het verraden ter verdediging van de Russen want er worden even geen onschuldige mensen opgeblazen. Daar mag je alleen maar blij om zijn en anders niks - zo is ook hier te lezen.quote:Op zaterdag 19 april 2025 17:07 schreef AFA2022 het volgende:
[..]
Ahh wat lief van Poetin... De Russen gaan wss paaseieren voor hun buren verstoppen met de pinnen eruit?
Oh nee dan kunnen we het beter hebben over de geboobytrapte appartementen waar Russen in hebben gezeten, da's tenminste wel echt gebeurt.quote:Op zaterdag 19 april 2025 17:09 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Cynisme hierover mag best achterwege blijven!
Ah we mogen niet cynisch zijn over de geweldige man Putin die zo lief die Oekraners nu een ceasefire gunt omdat zo een man van God isquote:Op zaterdag 19 april 2025 17:09 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Onzin.quote:Op zaterdag 19 april 2025 17:02 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Stukje eigen verantwoordelijkheid misschien? Negeren, blokkeren, niet citeren.
[..]
Weet niet zo goed wat ik er qua vrijheid van meningsuiting van moet vinden. Maar dit is voor de mods berhaupt geen doen. Vooral als we maar blijven reageren op die onzin
If you think you understand Russian mechanics, you don't understand Russian mechanicsquote:Op zaterdag 19 april 2025 17:20 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
En in elk land kraaien nu een heleboel hanen, krampachtig hun land aan het verraden ter verdediging van de Russen want er worden even geen onschuldige mensen opgeblazen. Daar mag je alleen maar blij om zijn en anders niks - zo is ook hier te lezen.
Dood en verderf zal na Pasen weer heerlijk zijn opgestaan.
Waar haal je deze onzin vandaan?quote:Op zaterdag 19 april 2025 16:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Bedankt!quote:Op zaterdag 19 april 2025 17:27 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Onzin.
De mods moeten hun werk doen.
Ze hebben de opties iemand van een subforum te blokken. Simpel zat.
Er komt geen goed waar woord uit die paar trollen hier.
Terwijl ze wel volledig de topics kapen en vernielen.....
Overigens is er met name 1 mod die gewoon zelf constant ingaat op de trollen.
Maar wel normale reacties deleten, maar de trollen aanpakken? Ho maar.
Zelfs de jeugd die Russisch spreekt heeft weinig op met Russen. Taal is niet hetzelfde als etniciteit, laat staan affiniteit.quote:Op zaterdag 19 april 2025 17:29 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Waar haal je deze onzin vandaan?
Ik woon in Estland en kan je vertellen dat het echt niet ongewoon is om Russisch te horen overal.
Zelfs voor banen wordt bijna altijd Russisch gevraagd.
Ja, het gaat uit het schoolsysteem. Maar de taal is gewoon toegelaten.
Overigens is Kallas een topper.
Voor de werking van propaganda hoeft dat wat wordt geclaimd natuurlijk helemaal niet waar te zijn. Dat zou het landverraad dat in dit topic structureel voorbijkomt ook veel te veel in hun eigen gezicht staren.quote:Op zaterdag 19 april 2025 17:29 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik woon in Estland en kan je vertellen dat het echt niet ongewoon is om Russisch te horen overal.
Klopt niet helemaalquote:Op zaterdag 19 april 2025 17:34 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Zelfs de jeugd die Russisch spreekt heeft weinig op met Russen. Taal is niet hetzelfde als etniciteit, laat staan affiniteit.
Kallas heeft meer ballen dan die haatdwerg op plateauzolen.quote:Op zaterdag 19 april 2025 16:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mijn ervaring is anders, maar verder klopt het wel wat je zegt.quote:Op zaterdag 19 april 2025 17:39 schreef bianconeri het volgende:
De groep van na de val, die jeugd dus, spreekt allemaal goed Engels en nagenoeg geen Russisch.
Maar wat weet jij er nou van?quote:Op zaterdag 19 april 2025 17:29 schreef bianconeri het volgende:
[..]
de zorgen om al die dooie russenquote:Op zaterdag 19 april 2025 16:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het is goedkoper om de zorgen die Poetin heeft weg te nemen.
Die man is letterlijk kaal van de zorgen.
Ik woon in Estland, dus ik denk dat ik het wel weet.quote:Op zaterdag 19 april 2025 17:41 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Mijn ervaring is anders, maar verder klopt het wel wat je zegt.
Ja en ik zeg dat mijn ervaring anders is. Daarmee zeg ik niet dat je ongelijk hebtquote:Op zaterdag 19 april 2025 17:52 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik woon in Estland, dus ik denk dat ik het wel weet.
Of jij moet hier ook wonen en dan vooral regio Narva.
Maar zelfs dan zijn dat allemaal etnische Russen.
En waar zie jij jezelf in dit verhaal?quote:Op zaterdag 19 april 2025 17:27 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Onzin.
De mods moeten hun werk doen.
Ze hebben de opties iemand van een subforum te blokken. Simpel zat.
Er komt geen goed waar woord uit die paar trollen hier.
Terwijl ze wel volledig de topics kapen en vernielen.....
Overigens is er met name 1 mod die gewoon zelf constant ingaat op de trollen.
Maar wel normale reacties deleten, maar de trollen aanpakken? Ho maar.
Welke onzin precies? Kallas brengt haar eigen land in gevaar met haar gedrag. Als je dat top vindt..quote:Op zaterdag 19 april 2025 17:29 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nee, je moet natuurlijk als een cuck buigen voor dat grote agressieve land als kleiner land.Putin is natuurlijk ziedend dat hij niet overal Anton Mussertjes kan installeren. Dat is natuurlijk ook zijn doel voor Oekraine. Wel jammer dat zo veel cucks online vatbaar zijn voor Russische propaganda.quote:Op zaterdag 19 april 2025 18:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Welke onzin precies? Kallas brengt haar eigen land in gevaar met haar gedrag. Als je dat top vindt..
Ja, maar regenboogzebrapaden zijn eng!quote:Op zaterdag 19 april 2025 19:17 schreef Momo het volgende:
Wel jammer dat zo veel cucks online vatbaar zijn voor Russische propaganda.
Dat laatste is echt onzin omdat Oekrane dat helemaal niet zo snel kan leveren. En verder, die deal waren ze al aan het maken voordat China stopte met leveren.quote:Op zaterdag 19 april 2025 18:22 schreef phpmystyle het volgende:
Interessante podcast: https://www.bnr.nl/podcas(...)n-europa-op-ramkoers
Boekesteijn stelt dat Amerika mogelijk Oekraine niet meer waarschuwt voor Russische manouvres of aanvallen
En Amerika moet met Oekraine tot een mineralendeal komen omdat China stopt met het leveren van schaarse grondstoffen.
Waarom? Als we iets weten van de russen is dat ze liegen elke wanneer hun bekje beweegt.quote:Op zaterdag 19 april 2025 17:09 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Terechte opmerking over die grondstoffen -dat vroeg ik mij ook af- dat die pas op termijn beschikbaar zijn.quote:Op zaterdag 19 april 2025 19:30 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Dat laatste is echt onzin omdat Oekrane dat helemaal niet zo snel kan leveren. En verder, die deal waren ze al aan het maken voordat China stopte met leveren.
quote:Op zaterdag 19 april 2025 19:17 schreef Momo het volgende:
[..]
Nee, je moet natuurlijk als een cuck buigen voor dat grote agressieve land als kleiner land.Putin is natuurlijk ziedend dat hij niet overal Anton Mussertjes kan installeren. Dat is natuurlijk ook zijn doel voor Oekraine. Wel jammer dat zo veel cucks online vatbaar zijn voor Russische propaganda.
De enige die hier gecuckd wordt is Zelensky, namelijk door Trump en Poetin.quote:Op zaterdag 19 april 2025 19:17 schreef Momo het volgende:
[..]
Nee, je moet natuurlijk als een cuck buigen voor dat grote agressieve land als kleiner land.Putin is natuurlijk ziedend dat hij niet overal Anton Mussertjes kan installeren. Dat is natuurlijk ook zijn doel voor Oekraine. Wel jammer dat zo veel cucks online vatbaar zijn voor Russische propaganda.
Je verwacht het nietquote:
De buurman van hun dromen volgens sommigen hier, de oorlogsmisdadiger zoals we hem kennen volgens de rest.quote:
Zo rollen de russen, alles voor de propaganda. Het clipje met een handreiking is gemaakt en kan gedeeld worden, dat ze op het moment van opnemen al wisten dat ze het gingen breken maakt niet uit. De excuses had het kremlin op voorhand al klaar en phpmyadmin kan over 3 weken mooi posten dat het wederom het kremlin was dat vrede zocht waar vervolgens niet meer tegenaan te lullen valt want de tijdlijn is hij morgen al vergeten.quote:Op zaterdag 19 april 2025 20:17 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
De buurman van hun dromen volgens sommigen hier, de oorlogsmisdadiger zoals we hem kennen volgens de rest.
NRCquote:‘VS bereid om Krim te erkennen als Russisch gebied’
De Verenigde Staten zouden, als onderdeel van een breder vredesakkoord, bereid zijn om de Russische annexatie van de Krim te legitimeren. Dat meldt persbureau Bloomberg vrijdagnacht op basis van anonieme ingewijden. Volgens hen is hierover nog niks definitief besloten.
Het Oekraense schiereiland de Krim werd in 2014 binnengevallen en ingenomen door Rusland. Volgens de NAVO is de inname van de Krim door Rusland illegaal. De Oekraense president Volodymyr Zelensky heeft eerder gezegd geen grondgebied af te willen staan aan Rusland als onderdeel van een vredesakkoord.
De VS deden donderdag nieuwe voorstellen om een staakt-het-vuren te bereiken. Het land stelde onder andere voor dat Oekrane zich niet bij de NAVO zal voegen en dat de delen van Oekrane die nu in Russische handen zijn dat zullen blijven. De Amerikaanse onderhandelaar Steve Witkoff sprak zich eerder al uit voor de erkenning van vier door Rusland bezette gebieden in Oekrane als deel van Rusland.
Tot nu toe heeft Moskou niet positief gereageerd op vredesvoorstellen van de VS, die bemiddelen in de vredesgesprekken tussen Oekrane en Rusland. Eerder deze week dreigden de VS nog dat ze zouden stoppen met onderhandelen als er niet snel vooruitgang zou komen. „We gaan niet nog maanden door met deze inspanningen”, zei buitenlandminister Marco Rubio. De mogelijke concessie wat betreft de Krim toont wederom dat de Amerikaanse regering snel een staakt-het-vuren wil bereiken.
Tuurlijk. Afghanistan ging de VS en kompanen tientallen jaren lang door, Vietnam hetzelfde en dan heb je nog tal van voorbeelden onder de banner van allerlei goedaardige excusen. De Russen hoeven zich geen zorgen te maken over alledaagse consumentenproducten die ze niet kunnen krijgen/produceren: die kunnen ze spotgoedkoop krijgen van een aangrenzende land dus ze kunnen hun mensen op massaproductie van defensie-artikelen zetten. Energie, grondstoffen en voedsel zijn geen probleem. Het land heeft zoveel gas, olie en grondstoffen onder de grond dat ze van gekkigheid niet weten wat ze mee moeten. Ze produceren meer voedsel in eigen land dan ze consumeren dus dat is ook geen issue.quote:Op zaterdag 19 april 2025 19:48 schreef Discombobulate het volgende:
Zou het conflict er over een jaar nog steeds hetzelfde uitzien?
https://kyivindependent.c(...)-bbc-russia-reports/quote:Ukraine orders troops to cease fire, document Russian violations after Putin declares 'Easter truce,' BBC Russia reports
https://kyivindependent.c(...)eyond-easter-sunday/quote:Ukraine proposes extending truce beyond Easter Sunday
Lima bravo.quote:
Als alleen Oekrane zich eraan houdt stelt het niks voorquote:Op zaterdag 19 april 2025 21:15 schreef BlaZ het volgende:
Er lijkt toch ineens sprake van een soort staakt-het-vuren:
[..]
https://kyivindependent.c(...)-bbc-russia-reports/
[..]
https://kyivindependent.c(...)eyond-easter-sunday/
EU hebben weinig in de melk te brokkelen. Als het voor de rest van de wereld wordt geperciepeerd als een acceptabele uitkomst van een oorlog, en dan bedoel ik dat het van belang is wat landen als Turkije, India, China, Brazilie, Zuid-Afrika er van vinden. Natuurlijk heeft de EU er een stem in, maar vergeet niet dat de EU niet met een mond spreekt en niet alle EU landen hier hetzelfde over denken.quote:Op zaterdag 19 april 2025 21:42 schreef ExTec het volgende:
[..]
Lima bravo.
Oekraine en europa gaan dat niet erkennen.
En itt de Vredesbrigade, denk ik niet dat er nog veel mensen in deze topic zijn die denken dat omdat de oranje mongool het wil, het zo geschied.
Ja prima precedent voor toekomstige veroveringsoorlogen. De 21e eeuw wordt weer terug naar vorige eeuwen wat dat betreft.quote:Op zaterdag 19 april 2025 22:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
EU hebben weinig in de melk te brokkelen. Als het voor de rest van de wereld wordt geperciepeerd als een acceptabele uitkomst van een oorlog, en dan bedoel ik dat het van belang is wat landen als Turkije, India, China, Brazilie, Zuid-Afrika er van vinden. Natuurlijk heeft de EU er een stem in, maar vergeet niet dat de EU niet met een mond spreekt en niet alle EU landen hier hetzelfde over denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |