Cynisme hierover mag best achterwege blijven!quote:Op zaterdag 19 april 2025 17:07 schreef AFA2022 het volgende:
[..]
Ahh wat lief van Poetin... De Russen gaan wss paaseieren voor hun buren verstoppen met de pinnen eruit?
Hopen mag en mijn eerste gedachte is vooral waarom nu ?quote:Op zaterdag 19 april 2025 15:59 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Nu hopen dat daaraan gevolg wordt gegeven (en uiteraard van beide kanten).
Oh ik reageer ook niet meer op ze, en kom ook bijna nooit hier. Maar als je het gedrag gelijk stelt aan tirannie snap ik niet dat je de propaganda ter verdediging van die tirannie hier gedoogd. Dat dit wel gebeurd impliceert imo dat hierop ingrijpen een grens verder is dan de tirannie welig de propaganda laten verspreiden.quote:Op zaterdag 19 april 2025 17:02 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Stukje eigen verantwoordelijkheid misschien? Negeren, blokkeren, niet citeren.
[..]
Weet niet zo goed wat ik er qua vrijheid van meningsuiting van moet vinden. Maar dit is voor de mods überhaupt geen doen. Vooral als we maar blijven reageren op die onzin
Wat zou jij voorstellen?quote:Op zaterdag 19 april 2025 17:12 schreef Vallon het volgende:
[..]
Hopen mag en mijn eerste gedachte is vooral waarom nu ?
En, dat de Russen dus bepalen of en wanneer er een bestand is ?
Wanneer er iets volgens Russen anders gaat dan zij willen, zij claimen dat dit dus komt door Oekraïne.
Een bestand dat eenzijdig wordt (op)gelegd of op kort voor het ingaan wordt afgekondigd, is vooral een goed voorbereide strategie.
En in elk land kraaien nu een heleboel hanen, krampachtig hun land aan het verraden ter verdediging van de Russen want er worden even geen onschuldige mensen opgeblazen. Daar mag je alleen maar blij om zijn en anders niks - zo is ook hier te lezen.quote:Op zaterdag 19 april 2025 17:07 schreef AFA2022 het volgende:
[..]
Ahh wat lief van Poetin... De Russen gaan wss paaseieren voor hun buren verstoppen met de pinnen eruit?
Oh nee dan kunnen we het beter hebben over de geboobytrapte appartementen waar Russen in hebben gezeten, da's tenminste wel echt gebeurt.quote:Op zaterdag 19 april 2025 17:09 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Cynisme hierover mag best achterwege blijven!
Ah we mogen niet cynisch zijn over de geweldige man Putin die zo lief die Oekraïners nu een ceasefire gunt omdat zo een man van God isquote:Op zaterdag 19 april 2025 17:09 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Cynisme hierover mag best achterwege blijven!
Onzin.quote:Op zaterdag 19 april 2025 17:02 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Stukje eigen verantwoordelijkheid misschien? Negeren, blokkeren, niet citeren.
[..]
Weet niet zo goed wat ik er qua vrijheid van meningsuiting van moet vinden. Maar dit is voor de mods überhaupt geen doen. Vooral als we maar blijven reageren op die onzin
If you think you understand Russian mechanics, you don't understand Russian mechanicsquote:Op zaterdag 19 april 2025 17:20 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
En in elk land kraaien nu een heleboel hanen, krampachtig hun land aan het verraden ter verdediging van de Russen want er worden even geen onschuldige mensen opgeblazen. Daar mag je alleen maar blij om zijn en anders niks - zo is ook hier te lezen.
Dood en verderf zal na Pasen weer heerlijk zijn opgestaan.
Waar haal je deze onzin vandaan?quote:Op zaterdag 19 april 2025 16:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Misschien doet ie het ook wel niet.
Het zou al helpen als Kallas haar bek houdt, en estland geen Russisch verbiedt.
Bedankt!quote:Op zaterdag 19 april 2025 17:27 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Onzin.
De mods moeten hun werk doen.
Ze hebben de opties iemand van een subforum te blokken. Simpel zat.
Er komt geen goed waar woord uit die paar trollen hier.
Terwijl ze wel volledig de topics kapen en vernielen.....
Overigens is er met name 1 mod die gewoon zelf constant ingaat op de trollen.
Maar wel normale reacties deleten, maar de trollen aanpakken? Ho maar.
Zelfs de jeugd die Russisch spreekt heeft weinig op met Russen. Taal is niet hetzelfde als etniciteit, laat staan affiniteit.quote:Op zaterdag 19 april 2025 17:29 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Waar haal je deze onzin vandaan?
Ik woon in Estland en kan je vertellen dat het echt niet ongewoon is om Russisch te horen overal.
Zelfs voor banen wordt bijna altijd Russisch gevraagd.
Ja, het gaat uit het schoolsysteem. Maar de taal is gewoon toegelaten.
Overigens is Kallas een topper.
Voor de werking van propaganda hoeft dat wat wordt geclaimd natuurlijk helemaal niet waar te zijn. Dat zou het landverraad dat in dit topic structureel voorbijkomt ook veel te veel in hun eigen gezicht staren.quote:Op zaterdag 19 april 2025 17:29 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik woon in Estland en kan je vertellen dat het echt niet ongewoon is om Russisch te horen overal.
Klopt niet helemaalquote:Op zaterdag 19 april 2025 17:34 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Zelfs de jeugd die Russisch spreekt heeft weinig op met Russen. Taal is niet hetzelfde als etniciteit, laat staan affiniteit.
Kallas heeft meer ballen dan die haatdwerg op plateauzolen.quote:Op zaterdag 19 april 2025 16:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Misschien doet ie het ook wel niet.
Het zou al helpen als Kallas haar bek houdt, en estland geen Russisch verbiedt.
Mijn ervaring is anders, maar verder klopt het wel wat je zegt.quote:Op zaterdag 19 april 2025 17:39 schreef bianconeri het volgende:
De groep van na de val, die jeugd dus, spreekt allemaal goed Engels en nagenoeg geen Russisch.
Maar wat weet jij er nou van?quote:Op zaterdag 19 april 2025 17:29 schreef bianconeri het volgende:
[..]
de zorgen om al die dooie russenquote:Op zaterdag 19 april 2025 16:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het is goedkoper om de zorgen die Poetin heeft weg te nemen.
Die man is letterlijk kaal van de zorgen.
Ik woon in Estland, dus ik denk dat ik het wel weet.quote:Op zaterdag 19 april 2025 17:41 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Mijn ervaring is anders, maar verder klopt het wel wat je zegt.
Ja en ik zeg dat mijn ervaring anders is. Daarmee zeg ik niet dat je ongelijk hebtquote:Op zaterdag 19 april 2025 17:52 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik woon in Estland, dus ik denk dat ik het wel weet.
Of jij moet hier ook wonen en dan vooral regio Narva.
Maar zelfs dan zijn dat allemaal etnische Russen.
En waar zie jij jezelf in dit verhaal?quote:Op zaterdag 19 april 2025 17:27 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Onzin.
De mods moeten hun werk doen.
Ze hebben de opties iemand van een subforum te blokken. Simpel zat.
Er komt geen goed waar woord uit die paar trollen hier.
Terwijl ze wel volledig de topics kapen en vernielen.....
Overigens is er met name 1 mod die gewoon zelf constant ingaat op de trollen.
Maar wel normale reacties deleten, maar de trollen aanpakken? Ho maar.
Welke onzin precies? Kallas brengt haar eigen land in gevaar met haar gedrag. Als je dat top vindt..quote:Op zaterdag 19 april 2025 17:29 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |