Nu hopen dat daaraan gevolg wordt gegeven (en uiteraard van beide kanten).quote:Op zaterdag 19 april 2025 15:58 schreef Adrie072 het volgende:
Russische president Poetin roept bestand uit voor Pasen
De Russische president Vladimir Poetin heeft een bestand uitgeroepen voor de paasdagen. Het Kremlin zegt dat de Russische troepen in Oekrane om 17.00 uur (18.00 uur lokale tijd) alle wapens neerleggen tot en met maandag. De Russen verwachten dat de Oekraners hetzelfde doen.
https://www.telegraaf.nl/(...)stand-uit-voor-pasen
j a ls Poetin de Baltische Staten in gaat staat dan ie nog steeds in zijn recht ??quote:Op zaterdag 19 april 2025 13:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je kan beter wandelen en handelen met de Russen dan eeuwig oorlog voeren omdat je vindt dat je principieel in je recht staat.
Misschien doet ie het ook wel niet.quote:Op zaterdag 19 april 2025 16:09 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
j a ls Poetin de Baltische Staten in gaat staat dan ie nog steeds in zijn recht ??
dat moet zij wetenquote:Op zaterdag 19 april 2025 16:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Misschien doet ie het ook wel niet.
Het zou al helpen als Kallas haar bek houdt, en estland geen Russisch verbiedt.
Oh bedoel je in het NWS topic.quote:Op zaterdag 19 april 2025 14:30 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Vandaar dat je me smeekte terug te willen keren.
Misschien wel.quote:Op zaterdag 19 april 2025 16:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het zou al helpen als Kallas haar bek houdt, en estland geen Russisch verbiedt.
Hoho. Ik ben in dacht gat gesprongen.quote:Op zaterdag 19 april 2025 16:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oh bedoel je in het NWS topic.
Je kwam na een jaar mij zelf uitnodigen, ik had er geeneens zin aan, maar er was een gebrek aan kwaliteitsposts
met die houding niet verbaasd zijn als poetin op enig moment daar aanbelt.quote:Op zaterdag 19 april 2025 16:13 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
dat moet zij weten
ik zou ook het Russisch verbieden
anders heft Poetin een excuus , Poetin zal het niet doen als de EU heeeel veel autonome dodelijke drones gaat leveren
daarom moeten we volop in de drone productie , dan zal ie het aanbellen aflerenquote:Op zaterdag 19 april 2025 16:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
met die houding niet verbaasd zijn als poetin op enig moment daar aanbelt.
Nee. Juist geen extra provocaties, maar wel beter onderhandelen!quote:Op zaterdag 19 april 2025 16:23 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
daarom moeten we volop in de drone productie , dan zal ie het aanbellen afleren
met Poetin onderhandelen, daar lacht ie omquote:Op zaterdag 19 april 2025 16:25 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Nee. Juist geen extra provocaties, maar wel beter onderhandelen!
Dit is zeker wat Trump heeft gekregen voor de erkenning van De Krim.quote:Op zaterdag 19 april 2025 15:58 schreef Adrie072 het volgende:
De Russische president Vladimir Poetin heeft een bestand uitgeroepen voor de paasdagen. Het Kremlin zegt dat de Russische troepen in Oekrane om 17.00 uur (18.00 uur lokale tijd) alle wapens neerleggen tot en met maandag. De Russen verwachten dat de Oekraners hetzelfde doen.
Misschien wel. Het probleem is duidelijk, maar lost zich niet vanzelf op!quote:Op zaterdag 19 april 2025 16:27 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
met Poetin onderhandelen, daar lacht ie om
dat kan ie jaren rekken en volhouden
Het is goedkoper om de zorgen die Poetin heeft weg te nemen.quote:Op zaterdag 19 april 2025 16:23 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
daarom moeten we volop in de drone productie , dan zal ie het aanbellen afleren
Dit gaat ons voorstellingsvermogen weer boven de pet!quote:
Vraag is alleen waarom en hoe lang de propaganda van die tirannie hier vrijelijk kan tieren, met vrijheid van meningsuiting heeft het namelijk niks te maken.quote:
Klopt.quote:Op zaterdag 19 april 2025 16:55 schreef Discombobulate het volgende:
Het is wel hele simpele PR, en Trump gaat er gewoon voor vallen.
Heeft geen zin want je roept zelfs dan nog gewoon niet waarquote:Op zaterdag 19 april 2025 14:21 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Niet waar. Heb ik nooit ontkend.
Wat mij betreft zoek je er maar een quote bij of je verwijdert je bewering.
@:ExTec ???
Stukje eigen verantwoordelijkheid misschien? Negeren, blokkeren, niet citeren.quote:Op zaterdag 19 april 2025 16:56 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Vraag is alleen waarom en hoe lang de propaganda van die tirannie hier vrijelijk kan tieren, met vrijheid van meningsuiting heeft het namelijk niks te maken.
Is overigens geen aanval op de mods hier, die doen ook vrijwilligerswerk en wat ze kunnen.
Weet niet zo goed wat ik er qua vrijheid van meningsuiting van moet vinden. Maar dit is voor de mods berhaupt geen doen. Vooral als we maar blijven reageren op die onzinquote:Zie je een post die niet door de beugel kan? Graag rapporteren en vooral -NIET- quoten. Dank u
Ahh wat lief van Poetin... De Russen gaan wss paaseieren voor hun buren verstoppen met de pinnen eruit?quote:Op zaterdag 19 april 2025 15:58 schreef Adrie072 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |