Je kan beter wandelen en handelen met de Russen dan eeuwig oorlog voeren omdat je vindt dat je principieel in je recht staat.quote:
EU moet snel doorgaan met leveren , los van wat Trump en Poetin kletsenquote:Op zaterdag 19 april 2025 13:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Laten we het beste ervan hopen. Sowieso van de knots dat we de zoektocht naar vrede moeten laten regelen door Poetin en Trump.
Dat zegt heel veel over de incompetentelingen in Brussel.
Niet waar. Heb ik nooit ontkend.quote:Op zaterdag 19 april 2025 13:55 schreef ExTec het volgende:
Verschrikkelijk en groot drama, komend van de troll die als het ff kan ontkent dat het is gebeurt.
Ik ga deze plaat niet weer afdraaien, is je vaak genoeg verteld.quote:Op zaterdag 19 april 2025 13:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je kan beter wandelen en handelen met de Russen dan eeuwig oorlog voeren omdat je vindt dat je principieel in je recht staat.
quote:Op vrijdag 18 april 2025 17:13 schreef ExTec het volgende:
[..]
Alles wat rus in een kwaad daglicht plaatst is "propaganda".
Afghanistan ookquote:Op zaterdag 19 april 2025 13:47 schreef phpmystyle het volgende:
Rusland blijft een gigantisch land vol met bodemschatten, en is natuurlijk een aanverwante civilisatie van ons. Beter een goede buur dan een verre vriend.
Laten we gewoon ieder vorm van beschaving wegflikkeren. Veel makkelijker.quote:Op zaterdag 19 april 2025 13:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je kan beter wandelen en handelen met de Russen dan eeuwig oorlog voeren omdat je vindt dat je principieel in je recht staat.
quote:Op zaterdag 19 april 2025 14:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Laten we gewoon ieder vorm van beschaving wegflikkeren. Veel makkelijker.
quote:Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen; dan dooft het licht
Mijn hemel, als iemand hier van achter zijn toetsenbord een ander het gevaar instuurt dan b...quote:Op zaterdag 19 april 2025 14:12 schreef ExTec het volgende:
Andere mensen veroordelen tot leven in een autocratie is niet zo'n probleem, als je zelf veilig in NL achter je toetsenbordje zit.
Niet waar. Heb ik nooit ontkend.quote:Op zaterdag 19 april 2025 13:55 schreef ExTec het volgende:
Verschrikkelijk en groot drama, komend van de troll die als het ff kan ontkent dat het is gebeurt.
Vandaar dat je me smeekte terug te willen keren.quote:Op zaterdag 19 april 2025 14:29 schreef Lospedrosa het volgende:
Nieuwe dag, nieuwe discussie in het Fok forum Incel topic
Hè?quote:Op zaterdag 19 april 2025 14:30 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Vandaar dat je me smeekte terug te willen keren.
quote:
Ik begin me steeds schuldiger te voelenquote:Op zaterdag 19 april 2025 14:38 schreef ExTec het volgende:
Ah, en nu doet onze troll een subtiele hint naar dat wij, het woke westen, oekrainers natuurlijk dwingen om deze oorlog voort te zetten.
Als ware ze complete trekpoppen zonder enige eigen wil.
De helezin; Oekraine deze oorlog voortzet is niets meer dan russische propaganda.quote:Op zaterdag 19 april 2025 14:38 schreef ExTec het volgende:
Ah, en nu doet onze troll een subtiele hint naar dat wij, het woke westen, oekrainers natuurlijk dwingen om deze oorlog voort te zetten.
Als ware ze complete trekpoppen zonder enige eigen wil.
Een volk dat voor tirannen zwicht heeft goedkoop gas en gratis licht!quote:Op zaterdag 19 april 2025 13:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb juist een schoon geweten. Ik ben voor vrede.quote:Op zaterdag 19 april 2025 14:43 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Ik begin me steeds schuldiger te voelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |