Mijn moeder kijkt graag naar 24 kitchen.quote:Op woensdag 16 april 2025 22:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk leuker dan haar. Promenade komt er hier ook NIET in. Het is al erg genoeg dat mijn moeder elke keer de filmpjes van Even tot hier wil bespreken.
Nu kijken jullie samen ' Even tot hier'?quote:Op woensdag 16 april 2025 22:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Het hebben van een vriendin gaat niet altijd over rozen, makker.
Gelukkig heb ik haar nog wel van Promenade af kunnen houden.
Liep Ludo er ook naast?quote:Op woensdag 16 april 2025 22:02 schreef 3rr0r het volgende:
Ik ben Janine van GTST wel eens tegen het lijf gelopen in Amstelveen
Ik ben tegen racisme.quote:Op woensdag 16 april 2025 22:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat ze daar in die Oki en Doki landen doen met hun hobby aan veelwijverij kan mij niet meer verbazen.
quote:Op woensdag 16 april 2025 22:03 schreef Coco het volgende:
[..]
Mijn moeder kijkt graag naar 24 kitchen.
Daar heb ik werkelijkwaar nog nooit naar gekeken. Maar eerlijk gezegd kijk ik sowieso weinig televisie, behalve sport en zo nu en dan het nieuws (al lees ik dat ook meer).quote:Op woensdag 16 april 2025 22:02 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ach ja, het is altijd beter dan Ongehoord Nederland.
Oki en Doki? Is dat Fries?quote:Op woensdag 16 april 2025 22:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat ze daar in die Oki en Doki landen doen met hun hobby aan veelwijverij kan mij niet meer verbazen.
Wassen ze bij 24 kitchen hun handen wel goed?quote:Op woensdag 16 april 2025 22:04 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met slagroom. @:3rr0r
Ik zoek de fragmentjes op het internet op die ik leuk vind, maar behalve sport kijk ik amper wat, ja.quote:Op woensdag 16 april 2025 22:04 schreef fetX het volgende:
[..]
Daar heb ik werkelijkwaar nog nooit naar gekeken. Maar eerlijk gezegd kijk ik sowieso weinig televisie, behalve sport en zo nu en dan het nieuws (al lees ik dat ook meer).
Oki en Doki bij de nikkers is een literaire klassieker.quote:
@Paxconquote:Op woensdag 16 april 2025 22:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie was die andere liefhebber? Was dat @:hhh38
Oh met het plaatje komt het bekend voor ja.quote:Op woensdag 16 april 2025 22:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oki en Doki bij de nikkers is een literaire klassieker.
quote:Op woensdag 16 april 2025 22:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind Promenade heerlijke TV
@:Slobeend
Deel acht verscheen aanvankelijk onder de titel Oki en Doki bij de nikkers en later als Oki en Doki bij de negers. Deze titel is - gezien de lading die deze titels hebben - ondertussen echter gewijzigd. Voor uitleg ga naar https://historiek.net/oki-en-doki-bij-de-nikkers/65548/quote:
quote:Op woensdag 16 april 2025 22:10 schreef fetX het volgende:
Eerst ‘bij de nikkers’ en dat dan vervolgens veranderen naar ‘bij de negers’.
Ja sorry, daar moet ik dan toch om lachen.
Ik heb hetzelfde. Doet me niet veel.quote:Op woensdag 16 april 2025 22:12 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Wat vinden jullie van de club Bayern München? Ik bedenk me net dat ik er eigenlijk geen gevoel bij heb.
Ik heb er altijd wel sympathie voor, prima beleid. Alleen jammer dat ze de concurrentie altijd zo leeg (kunnen) kopen.quote:Op woensdag 16 april 2025 22:12 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Wat vinden jullie van de club Bayern München? Ik bedenk me net dat ik er eigenlijk geen gevoel bij heb.
Van de echt grote clubs samen met Real en Liverpool wel de leukste.quote:Op woensdag 16 april 2025 22:12 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Neutraalquote:Op woensdag 16 april 2025 22:12 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Saaie club.quote:Op woensdag 16 april 2025 22:12 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Inter.quote:Op woensdag 16 april 2025 22:15 schreef leolinedance het volgende:
Welke wedstrijd is het leukst om te gaan kijken?
Ook de laatste jaren? We hebben flink wat jandoedels de revue zien passeren op de coachingsbank inmiddels.quote:Op woensdag 16 april 2025 22:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb er altijd wel sympathie voor, prima beleid. Alleen jammer dat ze de concurrentie altijd zo leeg (kunnen) kopen.
Dat is wel minder geworden ja.quote:Op woensdag 16 april 2025 22:16 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ook de laatste jaren? We hebben flink wat jandoedels de revue zien passeren op de coachingsbank inmiddels.
Ga je hem cadeau geven aan iemand?quote:Op woensdag 16 april 2025 22:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb mijn vaatwasser net ingepakt.
Welkom @:Paul
Ik heb zo’n bloedhekel aan die Simeone.quote:Op woensdag 16 april 2025 22:17 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Qua authenciteit merk ik dat ik het Atlético Madrid wel gun in Europa.
Benzema, Kroos en Modric bepaalden mijn sympathie voor Real Madrid de laatste jaren, maar dat ebt ook weer weg.
in bubbeltjesfolie?quote:Op woensdag 16 april 2025 22:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb mijn vaatwasser net ingepakt.
Welkom @:Paul
Real Madrid is ontzettend kut.quote:Op woensdag 16 april 2025 22:17 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Qua authenciteit merk ik dat ik het Atlético Madrid wel gun in Europa.
Benzema, Kroos en Modric bepaalden mijn sympathie voor Real Madrid de laatste jaren, maar dat ebt ook weer weg.
Zo dan.quote:Op woensdag 16 april 2025 22:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Real Madrid is ontzettend kut.
Net als Barcelona.
Moeite?quote:Op woensdag 16 april 2025 22:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hadden toch moeite met ons B-elftal.
Ben er ook geweest.quote:Op woensdag 16 april 2025 22:20 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik keer graag weer terug naar Sevilla. Het eerste wat ik deed toen ik arriveerde in de stad, was in de nachtelijke uren naar het keramiek staren.
Gij rebel!quote:Op woensdag 16 april 2025 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb vooral een hekel aan de gevestigde orde.
Je stopwoord van de dag.quote:
Genottelijke stad ja. Wil binnenkort eens met mijn vriendin.quote:Op woensdag 16 april 2025 22:20 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik keer graag weer terug naar Sevilla. Het eerste wat ik deed toen ik arriveerde in de stad, was in de nachtelijke uren naar het keramiek staren.
Ook in de Eredivisie?quote:Op woensdag 16 april 2025 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb vooral een hekel aan de gevestigde orde.
Ik was er vorig jaar tien dagen. Ik mis het ontzettend.quote:Op woensdag 16 april 2025 22:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Genottelijke stad ja. Wil binnenkort eens met mijn vriendin.
Lang weekend met vrienden geweest. Was genot.
#1: dat zij twee woordenquote:
Voor PSV maak ik graag een uitzonderingquote:
Naar de Azoren.quote:Op woensdag 16 april 2025 22:23 schreef Pisces29 het volgende:
Waar vlieg je heen @:dombohetolifantje1
Zijquote:Op woensdag 16 april 2025 22:23 schreef Coco het volgende:
[..]
#1: dat zij twee woorden
#2: komt uit het vocabulair van onze toekomstige VI redacteur.
Nee, hier kom je niet mee weg!quote:Op woensdag 16 april 2025 22:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zij
Check deze fluitketel @:onlogisch
quote:Op woensdag 16 april 2025 22:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel leuk ja.
Jammer van die oplichters bij die kerk die je takjes willen verkopen.
Ah, lekker. Veel plezier alvast.quote:
Daar had ik geen last van, eigenlijk. Wanneer ben je er geweest?quote:Op woensdag 16 april 2025 22:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel leuk ja.
Jammer van die oplichters bij die kerk die je takjes willen verkopen.
Akkoordquote:Op woensdag 16 april 2025 22:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah, lekker. Veel plezier alvast.Graag review bij thuiskomt.
Vorig jaar maart.quote:Op woensdag 16 april 2025 22:25 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Daar had ik geen last van, eigenlijk. Wanneer ben je er geweest?
Oh, wtf.quote:Op woensdag 16 april 2025 22:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vorig jaar maart.
Ze lazen mijn handlijnen en vertelden mijn toekomst (volledig in het Spaans aan het ratelen, verstond er geen zak van). Wel gelachen hoor, het zou je werk maar zijn.
Je zou zelfs kunnen stellen: Boeken toe.quote:
Ja ze kwamen ook wel eens langs bij die terrasjes.quote:Op woensdag 16 april 2025 22:28 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Oh, wtf.
De enige keer dat ik last van takjesverkopers had, was toen ik in Noord-Sevilla op een terrasje zat, maar dat is ver van de kathedraal af.
Ook een wedstrijd meegepakt?quote:Op woensdag 16 april 2025 22:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ze kwamen ook wel eens langs bij die terrasjes.
Maar mijn vriendin en ik trapten er ook iets te naïef in. Verder wel heerlijke stad hoor. Nog naar het Ramon Sanchez Pizjuan geweest.
Werd opgeheven door een of andere sukkel.quote:
Oh.quote:Op woensdag 16 april 2025 22:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Werd opgeheven door een of andere sukkel.
Dit was toch gewoon de schuld van Saliba?quote:
Je moet je vriendin beter in de gaten houdenquote:Op woensdag 16 april 2025 22:35 schreef leolinedance het volgende:
Godver zap 10 sec naar andere wedstrijd hangt ie erin
Zonde, man. Was er een maand van te voren bij toen de kaartverkoop startte en had een uitstekende plek voor niet te duur. Ocampos zien tractoren, Sergio Ramos in een Sevilla-shirt.quote:
Ik denk dat je werkelijk de enige bent die dit spel speelt.quote:Op woensdag 16 april 2025 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gvd Mbappe als captain was echt weer een kutkeuze. Verder best weer een goeie ronde maar dat gaat me wel opbreken
Ja helaas speelden ze die week niet thuis. Maar bij beide Sevilla clubs zou ik wel een potje willen bekijken.quote:Op woensdag 16 april 2025 22:37 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Zonde, man. Was er een maand van te voren bij toen de kaartverkoop startte en had een uitstekende plek voor niet te duur. Ocampos zien tractoren, Sergio Ramos in een Sevilla-shirt.
quote:Op woensdag 16 april 2025 22:41 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik denk dat je werkelijk de enige bent die dit spel speelt.
Ongetwijfeld ja. Van de mensen hier althans.quote:Op woensdag 16 april 2025 22:41 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik denk dat je werkelijk de enige bent die dit spel speelt.
Ik kijk de andere wedstrijd.quote:Op woensdag 16 april 2025 22:48 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Gek he, nog 1 goal en het is gelijk.
Gerd?quote:Op woensdag 16 april 2025 22:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gelukkig scoort die vervelende Muller niet.
Jaquote:
Ik weet niet eens wie er spelenquote:
Waarom heb je er een hekel aan?quote:Op woensdag 16 april 2025 23:02 schreef Gunner het volgende:
Mag ik even zeggen dat ik een taffes hekel heb gekregen aan het woord Remontada en al die pijpers in de ziggo studio?
Dank u
Dit soort praatjes hou ik dan weer niet zo van. Vooral als je dat zit te aftertimen.quote:Op woensdag 16 april 2025 23:02 schreef Gunner het volgende:
Mag ik even zeggen dat ik een taffes hekel heb gekregen aan het woord Remontada en al die pijpers in de ziggo studio?
Dank u
Omdat het zo verschrikkelijk opgehemeld werd vooraf.quote:Op woensdag 16 april 2025 23:03 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Waarom heb je er een hekel aan?
Waarom werd het opgehemeld, denk je?quote:Op woensdag 16 april 2025 23:04 schreef Gunner het volgende:
[..]
Omdat het zo verschrikkelijk opgehemeld werd vooraf.
Het is blijkbaar een ding. Heb er niets van gemerkt.quote:Op woensdag 16 april 2025 23:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Waarom werd het opgehemeld, denk je?
Schoppenquote:Op woensdag 16 april 2025 23:03 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Morant? @:Zipportal @:PowerLoungen
[ afbeelding ]
De afgelopen jaren heeft Real Madrid gewoon genoeg wedstrijden omgedraaid vanuit een geslagen positie. Zo gek is het gepraat over een remontada niet. Zeker bij de absolute CL-koning in de afgelopen 12 jaar.quote:Op woensdag 16 april 2025 23:05 schreef Gunner het volgende:
[..]
Het is blijkbaar een ding. Heb er niets van gemerkt.
Geen sport.quote:Op woensdag 16 april 2025 23:03 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Morant? @:Zipportal @:PowerLoungen
[ afbeelding ]
Sure maar gezien twee wedstrijden de terechte verliezer.quote:Op woensdag 16 april 2025 23:07 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
De afgelopen jaren heeft Real Madrid gewoon genoeg wedstrijden omgedraaid vanuit een geslagen positie. Zo gek is het gepraat over een remontada niet. Zeker bij de absolute CL-koning in de afgelopen 12 jaar.
Ach, dat is wat anders en daar heb je gelijk in.quote:Op woensdag 16 april 2025 23:20 schreef Gunner het volgende:
[..]
Sure maar gezien twee wedstrijden de terechte verliezer.
M’n mening is wat gekleurd maar het was real voor en na in de voorbeschouwing en vdv was echt best negatief over een saka in de rust. (Real en spurs verleden natuurlijk). Dat stoort me dan wel watquote:Op woensdag 16 april 2025 23:21 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ach, dat is wat anders en daar heb je gelijk in.
Ach ja, anno 2025 zijn de voorbeschouwingen en artikelen mateloos oninteressant. Alleen op VI.nl wordt nog wat zinnigs geschreven over voetbal.quote:Op woensdag 16 april 2025 23:24 schreef Gunner het volgende:
[..]
M’n mening is wat gekleurd maar het was real voor en na in de voorbeschouwing en vdv was echt best negatief over een saka in de rust. (Real en spurs verleden natuurlijk). Dat stoort me dan wel wat
In de nabeschouwing is de mening al een stuk gedraaid.
Wat voor hut was dat ook weer?quote:Op woensdag 16 april 2025 22:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oki en doki is toch een beetje als de hut van oom tom of kuifje in afrika.
Ik ben tegen racisme.quote:Op donderdag 17 april 2025 00:32 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Wat voor hut was dat ook weer?
Einde tijdperk Don Carlo?quote:Op donderdag 17 april 2025 11:08 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Courtois: "Instead of putting in a lot of crosses, maybe we need to play some team football."
Hij heeft het maximale eruit gehaald, en zou nu lekker af moeten druipen om zijn legacy te beschermen. Er komen op korte termijn geen nieuwe Kroos en Modric naar Real Madrid die de gave hebben om te heersen zoals zij tien jaar in Bernabeu hebben gedaan. Tel dat op bij de defensieve opgave die Mbappé De Koninklijke meegeeft.quote:
Ja, het feit dat PSG nu fantastisch draait terwijl Mbappé weg is lijkt me het ultieme bewijs daarvoor.quote:Op donderdag 17 april 2025 12:06 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Hij heeft het maximale eruit gehaald, en zou nu lekker af moeten druipen om zijn legacy te beschermen. Er komen op korte termijn geen nieuwe Kroos en Modric naar Real Madrid die de gave hebben om te heersen zoals zij tien jaar in Bernabeu hebben gedaan. Tel dat op bij de defensieve opgave die Mbappé De Koninklijke meegeeft.
Het voetbal is op dit moment bestemd voor teams waar geen enkele speler voor elkaar onder doet. En zichzelf moet bewijzen als radertje in het team.
quote:Op donderdag 17 april 2025 12:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja, het feit dat PSG nu fantastisch draait terwijl Mbappé weg is lijkt me het ultieme bewijs daarvoor.
Ben wel benieuwd hoe een trainer met goeie ideeën dit team op het juiste pad zou krijgen. Mbappé en Vinicius zijn nu kleine prinsjes die nauwelijks defensieve taken hebben. Als je nu binnenkomt en geen goeie piepelmanager bent eindig je zoals Benitez destijds.
Het is een lul, maar wel een lul met verstand.quote:Op donderdag 17 april 2025 11:08 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Courtois: "Instead of putting in a lot of crosses, maybe we need to play some team football."
Ik zag een leuk filmpje laatst waar werd besproken dat de ‘luie 10’ eigenlijk zijn herintrede heeft gemaakt als de ‘hardwerkende 10’. De spelbepaler, dominante rol die de bal dient te krijgen in een vrije rol, maar zonder bal de vuile meters maakt en een radertje is in het team. Dat kan een 10, 8, buitenspeler of zelfs (wing)back zijn, maar wellicht past dat niet bij een spits.quote:Op donderdag 17 april 2025 12:06 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Hij heeft het maximale eruit gehaald, en zou nu lekker af moeten druipen om zijn legacy te beschermen. Er komen op korte termijn geen nieuwe Kroos en Modric naar Real Madrid die de gave hebben om te heersen zoals zij tien jaar in Bernabeu hebben gedaan. Tel dat op bij de defensieve opgave die Mbappé De Koninklijke meegeeft.
Het voetbal is op dit moment bestemd voor teams waar geen enkele speler voor elkaar onder doet. En zichzelf moet bewijzen als radertje in het team.
Is wel eerlijker. Nu heeft het thuisteam meer voordeel van een verlening terwijl het na 2 keer 90 min gelijk is geëindigd.quote:Op donderdag 24 april 2025 12:10 schreef tong80 het volgende:
Ze blijven maar veranderen.
https://www.voetbalzone.n(...)/bltf63529cbabed797b
https://www.uefa.com/uefa(...)7--arsenal-vs-paris/quote:Referee
Slavko Vinčić SVN
Assistant referees
Toma¸ Klančnik SVN
Andra¸ Kovačič SVN
Fourth official
Matej Jug SVN
Video Assistant Referee
Alen Boro¨ak SVN
Assistant Video Assistant Referee
Dennis Higler NED
Bekijk deze YouTube-videoquote:European Cup Winners' Cup
1993-94 Semi final
29/3/1994 Paris Saint-Germain 1-1 Arsenal
0-1 Wright 35', 1-1 Ginola 50'
12/4/1994 Arsenal 1-0 Paris Saint-Germain
1-0 Campbell 7'
2016-17 Group stage
13/9/2016 Paris Saint-Germain 1-1 Arsenal
1-0 Cavani 1', 1-1 Sánchez 78'
23/11/2016 Arsenal 2-2 Paris Saint-Germain
0-1 Cavani 18', 1-1 Giroud 45+1' (pen.), 2-1 Verratti 60' (o.g.), 2-2 Iwobi 77' (o.g.)
2024-25 League phase
1/10/2024 Arsenal 2-0 Paris Saint-Germain
1-0 Havertz 20', 2-0 Saka 35'
https://www.uefa.com/uefa(...)-barcelona-vs-inter/quote:Referee
Clément Turpin FRA
Assistant referees
Nicolas Danos FRA
Benjamin Pages FRA
Fourth official
François Letexier FRA
Video Assistant Referee
Jérôme Brisard FRA
Assistant Video Assistant Referee
Willy Delajod FRA
Denk dat er eigenlijk wel kansen liggen voor Inter. Gelijkspelletje en thuis afmakenquote:
Inter - Arsenal zou ik wel een toffe finale vinden eigenlijk.quote:Op dinsdag 29 april 2025 12:01 schreef hhh38 het volgende:
Ik had liever gehad dat Inter-Barça de finale was. Fuck Arsenal en PSG
Waarom liever geen Arsenal?quote:Op dinsdag 29 april 2025 12:01 schreef hhh38 het volgende:
Ik had liever gehad dat Inter-Barça de finale was. Fuck Arsenal en PSG
Er zit alleen een vermoeiend tintje aan die fanbase van Arsenal. En Arteta is ook besmet met de 'zon, regen, wind'-excusesziekte.quote:
Ze zijn al standaard de favoriet voor de EL en ECL, grote kans dat ze weer beide winnen dit jaar.quote:Op dinsdag 29 april 2025 12:07 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Er zit alleen een vermoeiend tintje aan die fanbase van Arsenal. En Arteta is ook besmet met de 'zon, regen, wind'-excusesziekte.
Wat is er voor de rest vervelend aan?
Athletic Club gaat dat spel winnen.quote:Op dinsdag 29 april 2025 12:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ze zijn al standaard de favoriet voor de EL en ECL, grote kans dat ze weer beide winnen dit jaar.
Ik hoop het ook.quote:Op dinsdag 29 april 2025 12:12 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Athletic Club gaat dat spel winnen.
Een moeilijke. Ik heb echt geen idee. Ik wacht even totdat meerdere mensen een uitslag hebben gepost. Dan kies ik daar iets tussen zodat ik niet als een complete debiel overkomquote:Op dinsdag 29 april 2025 13:38 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
21:00 Arsenal - Paris Saint-Germain | Ziggo Sport
@:maxi-mus
@:fetX
@:GGMM
@:PicoMMP
@:onlogisch
@:Mexicanobakker
@:Tarado
@:klaasweetalles
@:3rr0r
@:Caland
@:DombohetOlifantje1
@:R-woud93
@:tong80 3-1
@:Bezsen
@:Pisces29
@:Flitsbezorger
@:WheeledWarrior
@:Immerdebestebob
2-1quote:Op dinsdag 29 april 2025 13:38 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
Te laatquote:Op dinsdag 29 april 2025 13:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een moeilijke. Ik heb echt geen idee. Ik wacht even totdat meerdere mensen een uitslag hebben gepost. Dan kies ik daar iets tussen zodat ik niet als een complete debiel overkom
Oké Berry. Lekker contributie blijven betalen.quote:Op dinsdag 29 april 2025 13:58 schreef Schanulleke het volgende:
Dit wordt 3-1. Toch liever Arsenal dan PSG gezien de eigenaren.
https://en.wikipedia.org/wiki/Kroenke_Sports_%26_Entertainmentquote:On April 10, 2011, it was reported that KSE was in advanced talks to complete the takeover of Arsenal.[11][12] The following day, it was announced that KSE increased its shareholding in Arsenal to 62.89% by purchasing the stakes of Danny Fiszman and Lady Nina Bracewell-Smith, and agreed to make an offer for the rest of the club at £11,750 per share, valuing the club at £731M.[13][14] In August 2018, KSE completed the purchase of Arsenal Holdings after buying the remaining shares held by Alisher Usmanov. This took KSE's shareholding above 90% which necessitated de-listing the club from stock exchanges and initiating compulsory purchase of all remaining shares in the club. Upon completion of the compulsory purchase KSE owned the Premier League and FA Womens Super League teams and associated real estate, including the Emirates Stadium.[15]
2-0quote:Op dinsdag 29 april 2025 13:38 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
Zeg het maar
3-3quote:Op dinsdag 29 april 2025 13:38 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
Zeg het maar
3-2quote:Op dinsdag 29 april 2025 13:38 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
Een complete debiel ben je toch al. Daar hoef je jezelf niet voor te schamenquote:Op dinsdag 29 april 2025 13:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een moeilijke. Ik heb echt geen idee. Ik wacht even totdat meerdere mensen een uitslag hebben gepost. Dan kies ik daar iets tussen zodat ik niet als een complete debiel overkom
1-1quote:Op dinsdag 29 april 2025 13:38 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
Ik ken echt 6 spelers van naam van PSG inclusief wissels. De schuld van Ziggoquote:Op dinsdag 29 april 2025 19:58 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
Paris Saint-Germain
Donnarumma; Hakimi, Marquinhos (C), Pacho, Mendes, Neves, Vitinha, Ruiz, Doué, Dembélé, Kvaratskhelia
SUBS: Safonov, Tenas; Kimpembe, Gonçalo Ramos, Lee, L. Hernandez, Mayulu, Barcola, Zaïre-Emery, Lucas Beraldo, Mbaye
Ik kom op 9 en de broer van L. Hernandez die bij AC Milan speelt telt ook wel voor half?quote:Op dinsdag 29 april 2025 20:02 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ik ken echt 6 spelers van naam van PSG inclusief wissels. De schuld van Ziggo
Die heb ik gewoon als volwaardig meegeteld want kende de naamquote:Op dinsdag 29 april 2025 20:14 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik kom op 9 en de broer van L. Hernandez die bij AC Milan speelt telt ook wel voor half?
Voeg de Ligue Un en Bundesliga maar samen met de Portugese Liga.
Geef maar een ander de schuld voor je gebrek aan voetbalkennis jaquote:Op dinsdag 29 april 2025 20:02 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ik ken echt 6 spelers van naam van PSG inclusief wissels. De schuld van Ziggo
quote:Op dinsdag 29 april 2025 21:14 schreef DobbyDobby het volgende:
PSG mag de CL wel winnen.
Leuk elftal.
Leuk elftal.
Leuk elftal.
Eensch. Leuk voetbal, paar goede talenten en niet het standaard bioscooppubliek zoals bij veel van dat soort clubs.quote:Op dinsdag 29 april 2025 21:14 schreef DobbyDobby het volgende:
Leuk elftal.
Ik pas.quote:Op dinsdag 29 april 2025 21:22 schreef Nober het volgende:
Wie moet die chick bij Arsenal op de bank?
?quote:Op dinsdag 29 april 2025 21:12 schreef PSVCL het volgende:
asenal! asenal! ansenal!
chelsea! chelsea! chelsea!
city! city! city!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |