Mijn moeder kijkt graag naar 24 kitchen.quote:Op woensdag 16 april 2025 22:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk leuker dan haar. Promenade komt er hier ook NIET in. Het is al erg genoeg dat mijn moeder elke keer de filmpjes van Even tot hier wil bespreken.
Nu kijken jullie samen ' Even tot hier'?quote:Op woensdag 16 april 2025 22:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Het hebben van een vriendin gaat niet altijd over rozen, makker.
Gelukkig heb ik haar nog wel van Promenade af kunnen houden.
Liep Ludo er ook naast?quote:Op woensdag 16 april 2025 22:02 schreef 3rr0r het volgende:
Ik ben Janine van GTST wel eens tegen het lijf gelopen in Amstelveen
Ik ben tegen racisme.quote:Op woensdag 16 april 2025 22:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat ze daar in die Oki en Doki landen doen met hun hobby aan veelwijverij kan mij niet meer verbazen.
quote:Op woensdag 16 april 2025 22:03 schreef Coco het volgende:
[..]
Mijn moeder kijkt graag naar 24 kitchen.
Daar heb ik werkelijkwaar nog nooit naar gekeken. Maar eerlijk gezegd kijk ik sowieso weinig televisie, behalve sport en zo nu en dan het nieuws (al lees ik dat ook meer).quote:Op woensdag 16 april 2025 22:02 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ach ja, het is altijd beter dan Ongehoord Nederland.
Oki en Doki? Is dat Fries?quote:Op woensdag 16 april 2025 22:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat ze daar in die Oki en Doki landen doen met hun hobby aan veelwijverij kan mij niet meer verbazen.
Wassen ze bij 24 kitchen hun handen wel goed?quote:Op woensdag 16 april 2025 22:04 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met slagroom. @:3rr0r
Ik zoek de fragmentjes op het internet op die ik leuk vind, maar behalve sport kijk ik amper wat, ja.quote:Op woensdag 16 april 2025 22:04 schreef fetX het volgende:
[..]
Daar heb ik werkelijkwaar nog nooit naar gekeken. Maar eerlijk gezegd kijk ik sowieso weinig televisie, behalve sport en zo nu en dan het nieuws (al lees ik dat ook meer).
Oki en Doki bij de nikkers is een literaire klassieker.quote:
@Paxconquote:Op woensdag 16 april 2025 22:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie was die andere liefhebber? Was dat @:hhh38
Oh met het plaatje komt het bekend voor ja.quote:Op woensdag 16 april 2025 22:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oki en Doki bij de nikkers is een literaire klassieker.
quote:Op woensdag 16 april 2025 22:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind Promenade heerlijke TV
@:Slobeend
Deel acht verscheen aanvankelijk onder de titel Oki en Doki bij de nikkers en later als Oki en Doki bij de negers. Deze titel is - gezien de lading die deze titels hebben - ondertussen echter gewijzigd. Voor uitleg ga naar https://historiek.net/oki-en-doki-bij-de-nikkers/65548/quote:
quote:Op woensdag 16 april 2025 22:10 schreef fetX het volgende:
Eerst ‘bij de nikkers’ en dat dan vervolgens veranderen naar ‘bij de negers’.
Ja sorry, daar moet ik dan toch om lachen.
Ik heb hetzelfde. Doet me niet veel.quote:Op woensdag 16 april 2025 22:12 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Wat vinden jullie van de club Bayern München? Ik bedenk me net dat ik er eigenlijk geen gevoel bij heb.
Ik heb er altijd wel sympathie voor, prima beleid. Alleen jammer dat ze de concurrentie altijd zo leeg (kunnen) kopen.quote:Op woensdag 16 april 2025 22:12 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Wat vinden jullie van de club Bayern München? Ik bedenk me net dat ik er eigenlijk geen gevoel bij heb.
Van de echt grote clubs samen met Real en Liverpool wel de leukste.quote:Op woensdag 16 april 2025 22:12 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Neutraalquote:Op woensdag 16 april 2025 22:12 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Saaie club.quote:Op woensdag 16 april 2025 22:12 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Inter.quote:Op woensdag 16 april 2025 22:15 schreef leolinedance het volgende:
Welke wedstrijd is het leukst om te gaan kijken?
Ook de laatste jaren? We hebben flink wat jandoedels de revue zien passeren op de coachingsbank inmiddels.quote:Op woensdag 16 april 2025 22:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb er altijd wel sympathie voor, prima beleid. Alleen jammer dat ze de concurrentie altijd zo leeg (kunnen) kopen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |