Ik heb hetzelfde. Doet me niet veel.quote:Op woensdag 16 april 2025 22:12 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Wat vinden jullie van de club Bayern München? Ik bedenk me net dat ik er eigenlijk geen gevoel bij heb.
Ik heb er altijd wel sympathie voor, prima beleid. Alleen jammer dat ze de concurrentie altijd zo leeg (kunnen) kopen.quote:Op woensdag 16 april 2025 22:12 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Wat vinden jullie van de club Bayern München? Ik bedenk me net dat ik er eigenlijk geen gevoel bij heb.
Van de echt grote clubs samen met Real en Liverpool wel de leukste.quote:Op woensdag 16 april 2025 22:12 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Neutraalquote:Op woensdag 16 april 2025 22:12 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Saaie club.quote:Op woensdag 16 april 2025 22:12 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Inter.quote:Op woensdag 16 april 2025 22:15 schreef leolinedance het volgende:
Welke wedstrijd is het leukst om te gaan kijken?
Ook de laatste jaren? We hebben flink wat jandoedels de revue zien passeren op de coachingsbank inmiddels.quote:Op woensdag 16 april 2025 22:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb er altijd wel sympathie voor, prima beleid. Alleen jammer dat ze de concurrentie altijd zo leeg (kunnen) kopen.
Dat is wel minder geworden ja.quote:Op woensdag 16 april 2025 22:16 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ook de laatste jaren? We hebben flink wat jandoedels de revue zien passeren op de coachingsbank inmiddels.
Ga je hem cadeau geven aan iemand?quote:Op woensdag 16 april 2025 22:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb mijn vaatwasser net ingepakt.
Welkom @:Paul
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |