Kun je niet beter gewoon daar naar binnen gaan dan?quote:Op woensdag 16 april 2025 21:58 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Er is wel een leuk Voorschotens kroegje maar daar komen ook bejaarde stellen die het als hun avondje uit zien.
We gooien dan ook bij een sporthal.
quote:Onthoofde vrouw (63) aangetroffen in woning Hellevoetsluis: zoon (31) met hoofd aangehouden op snelweg
Een drama in een normaal zo rustige straat in Hellevoetsluis. Woensdagmiddag is het onthoofde lichaam van de 63-jarige bewoonster in huis aangetroffen. Kort daarna werd haar zoon, een 31-jarige man uit Diemen, aangehouden op de A4 tussen Rotterdam en Delft, met het hoofd van zijn moeder bij zich in de auto.
Hij heeft een elftal aan kinderen. Geen idee bij hoeveel vrouwen.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:59 schreef maxi-mus het volgende:
Het gegeven dat blanke mensen hun vrouw vrijwillig laten dekken door Edson da Graca laat mij al een tijdje niet los, om maar even een zijpaadje in te slaan in de rust.
Ik heb nog nooit van Edson gehoord.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:59 schreef maxi-mus het volgende:
Het gegeven dat blanke mensen hun vrouw vrijwillig laten dekken door Edson da Graca laat mij al een tijdje niet los, om maar even een zijpaadje in te slaan in de rust.
Al waren het geen blanke mensen, ik vind dat sowieso nogal vreemd.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:59 schreef maxi-mus het volgende:
Wat ze daar in die Oki en Doki landen doen met hun hobby aan veelwijverij kan mij niet meer verbazen.quote:Op woensdag 16 april 2025 22:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Al waren het geen blanke mensen, ik vind dat sowieso nogal vreemd.
Dus hij was de hoofdbestuurder?quote:
Mijn oma kijkt op 86-jarige leeftijd nog naar GTST.quote:Op woensdag 16 april 2025 22:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik schaam me maar RTL Boulevard is hier in huis een Guilty pleasure.
quote:Op woensdag 16 april 2025 22:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Al waren het geen blanke mensen, ik vind dat sowieso nogal vreemd.
quote:Gewoon Bloot is een Nederlands kinderprogramma van de NTR. Het programma wordt gepresenteerd door Edson da Graça. In Gewoon Bloot stellen basisschoolkinderen vragen aan naakte mensen,
Iedereen mag er zijn.quote:Op woensdag 16 april 2025 22:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het hebben van een vriendin gaat niet altijd over rozen, makker.quote:Op woensdag 16 april 2025 22:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat vind ik op zo’n leeftijd wel acceptabel eigenlijk.quote:Op woensdag 16 april 2025 22:01 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Mijn oma kijkt op 86-jarige leeftijd nog naar GTST.
Ik vind het eigenlijk leuker dan haar. Promenade komt er hier ook NIET in. Het is al erg genoeg dat mijn moeder elke keer de filmpjes van Even tot hier wil bespreken.quote:Op woensdag 16 april 2025 22:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Het hebben van een vriendin gaat niet altijd over rozen, makker.
Gelukkig heb ik haar nog wel van Promenade af kunnen houden.
Kijk dan ook uit waar je looptquote:Op woensdag 16 april 2025 22:02 schreef 3rr0r het volgende:
Ik ben Janine van GTST wel eens tegen het lijf gelopen in Amstelveen
En hoe vond je het?quote:Op woensdag 16 april 2025 22:02 schreef 3rr0r het volgende:
Ik ben Janine van GTST wel eens tegen het lijf gelopen in Amstelveen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |