Jezus was jij er toen al? Toen was je 10 of zoquote:Op woensdag 16 april 2025 21:20 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Je drukmaken over topics kapen is ontzettend 2010.
Waterquote:Op woensdag 16 april 2025 21:23 schreef Coco het volgende:
Wat drinken jullie bij deze twee wedstrijden?
Nu koffie, zo water.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:23 schreef Coco het volgende:
quote:Op woensdag 16 april 2025 21:23 schreef Coco het volgende:
Top 3 scheids?quote:Op woensdag 16 april 2025 21:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Letexier laat zich niet gek maken.
Geen idee, daar heb ik geen zicht op. In elk geval bevalt hij uitstekend bij de wedstrijden die ik zag.quote:
Die krijgen we zondag tegen Utrecht. Geen zin in.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
De Bas Nijhuis-show is er niks bij.
Ze zijn beiden onzinnig maar als je de ene geeft dan de ander ookquote:Op woensdag 16 april 2025 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tsja als je die andere pingel geeft kun je deze ook geven.
Hoe dan.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:27 schreef klaasweetalles het volgende:
dit is een veel duidelijkkere pingel dan die vorige
Blijven doneren.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tsja hier kun je uren over discussieren
omdat die meer vastgehouden wordtquote:
Dan zou ik die vorige nog eens bekijken als ik jou was.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:29 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
omdat die meer vastgehouden wordt
Hup Eagles.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:29 schreef Dagoduck het volgende:
Voor buitenspel hoef je toch niet te gaan kijken?
Hij moet beoordelen of het hinderlijk is Hans.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:29 schreef Dagoduck het volgende:
Voor buitenspel hoef je toch niet te gaan kijken?
Lul van Egmondquote:Op woensdag 16 april 2025 21:30 schreef PowerLoungen het volgende:
Dick van Egmond zit nu met zijn eelt lul te spelen.
Mwah, buitenspel is buitenspel. Het was niet alsof ie ergens ver weg bij de zijlijn buitenspel stond ofzo.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij moet beoordelen of het hinderlijk is Hans.
Hier zit een Dickgrap in.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:30 schreef PowerLoungen het volgende:
Dick van Egmond zit nu met zijn eelt lul te spelen.
Dit is onzin. Maar we gaan alweer verder.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mwah, buitenspel is buitenspel. Het was niet alsof ie ergens ver weg bij de zijlijn buitenspel stond ofzo.
Namen en rugnummers.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb het idee dat sommige mensen wat op de hand van Real Madrid zijn.
Mooie tijdenquote:Op woensdag 16 april 2025 21:31 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Temmink syndroompje van downgenot
150kg over het veld sjokken genotquote:Op woensdag 16 april 2025 21:31 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Temmink syndroompje van downgenot
Die ban ik gelijk.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vergeten over te makenquote:Op woensdag 16 april 2025 21:31 schreef Zorro het volgende:
Altijd weer dat helpen van Real door de UEFA
Dat is jammer voor mijn landgenoot.quote:
Ik ben anti Arsenal, mag dat wel?quote:Op woensdag 16 april 2025 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom? Vanwege die 1-7?quote:
Ah mooiquote:
Henry handsquote:Op woensdag 16 april 2025 21:34 schreef Coco het volgende:
[..]
Waarom zou je anti Arsenal zijn?
Bergkamp, Persie
Overmarsquote:Op woensdag 16 april 2025 21:34 schreef Coco het volgende:
[..]
Bergkamp, Persie
Nee. Altijd al geweest. Liverpool altijd mijn club in Engeland en dat gaat niet samen met Arsenal.quote:
Sinds new kidsquote:
En dat zijn dan nog maar twee redenenquote:Op woensdag 16 april 2025 21:34 schreef Coco het volgende:
[..]
Bergkamp, Persie
Akkoord.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:34 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nee. Altijd al geweest. Liverpool altijd mijn club in Engeland en dat gaat niet samen met Arsenal.
Dan hoef je nog niet anti te zijn.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:34 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nee. Altijd al geweest. Liverpool altijd mijn club in Engeland en dat gaat niet samen met Arsenal.
Pro Liaan dus?quote:
Da's lang geleden.quote:
quote:Op woensdag 16 april 2025 21:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Arsenal behoort niet tot de as van het voetbalkwaad.
Welke club wel en waarom AZ?quote:Op woensdag 16 april 2025 21:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Arsenal behoort niet tot de as van het voetbalkwaad.
Iemand kan niet gewoon voetballiefhebber zijn? Fantastisch beperkt beredeneringsvermogen.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Voor iets wat bij Frankrijk v Ierland gebeurde? Geweldige logica.
Dat is de overmars voor zn overmarsje incidenten.quote:
De KLM: hold my beer.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er is toch niks mis met Bergkamp?
Nee.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat zei ik toch.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:
Net op tijd al besprokenquote:Op woensdag 16 april 2025 21:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Nee.
Nou ja, het is wel een mietje. Met zijn vliegangst.
Daar kun je bijzonder weinig tegen hebben lijkt mij ja. Tenzij je voor Inter bent.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou ik ze echt enorm gunnen en ook best verdiend. Leuke club, aantrekkelijk voetbal, prima talenten en goede trainer.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb onwijs zin in een GAE overwinning maandag.
Ben je bang dat je ook aan de beurt komt?quote:Op woensdag 16 april 2025 21:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Laten we niet oordelen over angsten.
Wel verdomme.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja oke, behalve zijn vliegangst.
Ik heb een dikke huid gekweekt.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ben je bang dat je ook aan de beurt komt?
Al besprokenquote:Op woensdag 16 april 2025 21:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Nee.
Nou ja, het is wel een mietje. Met zijn vliegangst.
Ja eens voor mij wel dé club van dit seizoen. Bosvelt ook een sympathieke man.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:37 schreef fetX het volgende:
[..]
Zou ik ze echt enorm gunnen en ook best verdiend. Leuke club, aantrekkelijk voetbal, prima talenten en goede trainer.
Ik heb het niet zo op die trainer, maar evengoed hup GAEquote:Op woensdag 16 april 2025 21:37 schreef fetX het volgende:
[..]
Zou ik ze echt enorm gunnen en ook best verdiend. Leuke club, aantrekkelijk voetbal, prima talenten en goede trainer.
Vervuilerquote:Op woensdag 16 april 2025 21:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik zit trouwens volgende week vrijdag in het vliegtuig.
Wat lekker tegendraads weer.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:38 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op die trainer, maar evengoed hup GAE
Die ziet er wel wat beter uit dan vroeger al is het nog steeds niet bestquote:Op woensdag 16 april 2025 21:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja eens voor mij wel dé club van dit seizoen. Bosvelt ook een sympathieke man.
quote:Op woensdag 16 april 2025 21:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik zit trouwens volgende week vrijdag in het vliegtuig.
Anti Arsenalquote:Op woensdag 16 april 2025 21:39 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..].
Jouw wegen zijn echt ondoorgrondelijk.
Is Paul een drinker? Maar was ook bij geloof ik de Cor Potcast te gast en dat was wel een leuke aflevering. Heeft wel wat te vertellen.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Die ziet er wel wat beter uit dan vroeger al is het nog steeds niet best
Ik vind et gewoon een raar hoofd dat altijd verongelijkt kijkt. Beetje een tegendraadse uitstraling heeft ie zelf.quote:
Ftfyquote:Op woensdag 16 april 2025 21:39 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Sportswashing is de grootste ziekte van het voetbal. Met likeable voetbalelftallen en zogenaamd aantrekkelijk voetbal verdoezelen dat je feitelijk een voetbalclub bent die de betonrot van het voetbal vormt. Daarom zou iedere finale met Paris St. Germain een verschrikkelijke finale zijn.
quote:Op woensdag 16 april 2025 21:39 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..].
Jouw wegen zijn echt ondoorgrondelijk.
Hunnie Peevée veel pijn gedaan terwijl Marcel Brands er nog steeds rondloopt.quote:
Maar de jeugd vindt het zo leuk. Gister 'moest' er in de kroeg ook BARCA op van zo'n figuur want dat is geweldig voetbal en daar moet je van houden als nederlander.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:39 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Sportswashing is de grootste ziekte van het voetbal. Met likeable voetbalelftallen en zogenaamd aantrekkelijk voetbal verdoezelen dat je feitelijk een voetbalclub bent die de betonrot van het voetbal vormt. Daarom zou een finale FC Barcelona v Paris St. Germain een verschrikkelijke finale zijn.
Zijn we het toch enorm eensquote:Op woensdag 16 april 2025 21:39 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Sportswashing is de grootste ziekte van het voetbal. Met likeable voetbalelftallen en zogenaamd aantrekkelijk voetbal verdoezelen dat je feitelijk een voetbalclub bent die de betonrot van het voetbal vormt. Daarom zou een finale FC Barcelona v Paris St. Germain een verschrikkelijke finale zijn.
Benieuwd naar jouw hoofd.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:40 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik vind et gewoon een raar hoofd dat altijd verongelijkt kijkt. Beetje een tegendraadse uitstraling heeft ie zelf.
Bosvelt?quote:
Ik hoop dat Utrecht er met 0-8 af gaat.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Doe dit nou niet. Het wordt al een zwaar weekend.
"Galardi begrijpt niets van de Nederlandse benadering van het Ajax van Farioli, dat volgens critici te verdedigend en weinig aantrekkelijk voetbalt. ‘De spelers zijn heel ... normaal’, zegt hij, zoekend naar een diplomatieke term om het elftal te omschrijven. ‘Francesco en zijn staf verrichten een wonder, door een heel normaal team zo boven zichzelf uit te laten stijgen.’"quote:Op woensdag 16 april 2025 21:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar de jeugd vindt het zo leuk. Gister 'moest' er in de kroeg ook BARCA op van zo'n figuur want dat is geweldig voetbal en daar moet je van houden als nederlander.
We hebben genoten van Villa - PSG.
Die is echt ruk maar Bayern kan hem er zomaar in pissen en hier gaat geen wederopstanding meer komen.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:43 schreef maxi-mus het volgende:
Ik overweeg na rust te wisselen naar de andere pot, al zal daar ook wel niet veel gebeuren.
Ik vrees dat die heel Italiaans gespeeld wordt.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:43 schreef maxi-mus het volgende:
Ik overweeg na rust te wisselen naar de andere pot, al zal daar ook wel niet veel gebeuren.
Ik vond Inter tegen Feyenoord wel echt een volwassen elftal, daar kan ik wel van genieten.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik vrees dat die heel Italiaans gespeeld wordt.
Al snap ik dat je als Ajacied daar wel waardering voor op kan brengen na dit seizoen.
Ik weet nog dat jaren terug zo geroepen werd (door ESPN/Talpa/RTL?) dat Barcelona de meest populaire buitenlandse club zou zijn in Nederland en daarom die altijd voorrang bij uitzendingen.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar de jeugd vindt het zo leuk. Gister 'moest' er in de kroeg ook BARCA op van zo'n figuur want dat is geweldig voetbal en daar moet je van houden als nederlander.
We hebben genoten van Villa - PSG.
Je mist het punt.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Inter speelt 100 keer leuker voetbal dan Ajax.
Als BARCA maar niet de cl wint ben ik tevreden.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:46 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik weet nog dat jaren terug zo geroepen werd (door ESPN/Talpa/RTL?) dat Barcelona de meest populaire buitenlandse club zou zijn in Nederland en daarom die altijd op prime time.
Het gaat hier niet om puntenquote:
Dat is toch ook zo? Het Ajax in Spanje.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:46 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik weet nog dat jaren terug zo geroepen werd (door ESPN/Talpa/RTL?) dat Barcelona de meest populaire buitenlandse club zou zijn in Nederland en daarom die altijd voorrang bij uitzendingen.
Dat geroeptoeter was na de hoogtijdagen.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is toch ook zo? Het Ajax in Spanje.
Arsenal of Inter zou ik wel leuk vinden.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:48 schreef Zorro het volgende:
Met de clubs die nog over zijn op dit moment juich ik deze CL voor Inter
Dat ettert helaas nog gewoon door.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:48 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat geroeptoeter was na de hoogtijdagen.
Klopt, ik zit nog bepaald niet op het puntje van mijn stoel.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:43 schreef maxi-mus het volgende:
Je bent een goed mens.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:49 schreef Coco het volgende:
Ik gun het Arsenal.
Internazionale geen problemen mee.
Ik lig op de bank.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:49 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Klopt, ik zit nog bepaald niet op het puntje van mijn stoel.
Ik ben voor de Gunners.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:49 schreef Coco het volgende:
Ik gun het Arsenal.
Internazionale geen problemen mee.
Frenkie de Jong, een lieve jongen wiens imago is gekaapt en verslonden door de contentmachine. Je kan er droevig van wordenquote:Op woensdag 16 april 2025 21:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als BARCA maar niet de cl wint ben ik tevreden.
Eens, ik lig vrijwel altijd.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik lig op de bank.
Stelling: een bank is om op te liggen.
Ik ook, maar moet de hond nog uitlaten en zo mijn baby de fles geven. Ik heb al slaaptekort en lig hier nu weg te rotten.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik lig op de bank.
Stelling: een bank is om op te liggen.
Ben je ook een dikzak?quote:
Kun je de taken niet verdelen met je vrouw?quote:Op woensdag 16 april 2025 21:51 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ik ook, maar moet de hond nog uitlaten en zo mijn baby de fles geven. Ik heb al slaaptekort en lig hier nu weg te rotten.
Dan weten jullie dat.
Sterkte makker.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:51 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ik ook, maar moet de hond nog uitlaten en zo mijn baby de fles geven. Ik heb al slaaptekort en lig hier nu weg te rotten.
Dan weten jullie dat.
quote:Op woensdag 16 april 2025 21:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kun je de taken niet verdelen met je vrouw?
Dat jij voetbal kijkt en zij de hond uitlaat en de baby de fles geeft.
Zonde ja.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:51 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Frenkie de Jong, een lieve jongen wiens imago is gekaapt en verslonden door de contentmachine. Je kan er droevig van worden.
Fijngebouwd popje genoteerd.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee als ik niet fitness zit ik tegen ondergewicht aan.
Ja, dat krijg je als je niet het Ajax-voetbal speelt.quote:
Stukje Dolf Jansen.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee als ik niet fitness zit ik tegen ondergewicht aan. Vandaag 2,5 uur gesport.![]()
Vandaag ook weer eens gesport na een tijdje geleden. Anderhalf uur.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee als ik niet fitness zit ik tegen ondergewicht aan. Vandaag 2,5 uur gesport.![]()
Dadbodquote:Op woensdag 16 april 2025 21:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Waar moet een man volgens jou aan voldoen?
Het is dat ik laatst las dat jij met je vriendin naar Rome ging, anders had ik op basis van deze post de voorzichtige conclusie getrokken dat je vrijgezel bentquote:Op woensdag 16 april 2025 21:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kun je de taken niet verdelen met je vrouw?
Dat jij voetbal kijkt en zij de hond uitlaat en de baby de fles geeft.
Een goed karakter. En ripped natuurlijk.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Accentloosquote:Op woensdag 16 april 2025 21:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een goed karakter. En ripped natuurlijk.
Een beetje kunnen zuipen en af en toe een pijltje werpen @Alaphilippe_quote:Op woensdag 16 april 2025 21:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik heb het vandaag even op de loopband gedaan, maar moet duidelijk weer investeren in de sprintmomentjes.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:54 schreef fetX het volgende:
Ik ben sinds lange tijd weer aan het hardlopen.
Ten eerste; wat is dat toch mokersaai
Ten tweede; mijn knieën
Dat niet maar wel kinderloos, dat scheelt de helft denk ik.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:54 schreef ISVV het volgende:
[..]
Het is dat ik laatst las dat jij met je vriendin naar Rome ging, anders had ik op basis van deze post de voorzichtige conclusie getrokken dat je vrijgezel bent
Lastig.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een goed karakter. En ripped natuurlijk.
Je krijgt er zo ONTZETTEND veel voor terug jongenquote:Op woensdag 16 april 2025 21:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat niet maar wel kinderloos, dat scheelt de helft denk ik.
Darten is geen sportquote:Op woensdag 16 april 2025 21:53 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Vandaag ook weer eens gesport na een tijdje geleden. Anderhalf uur.
Algemene beschaving is idd fijn.quote:
Vrijdag weer vlammen in Voorschoten!!!!quote:Op woensdag 16 april 2025 21:54 schreef fetX het volgende:
[..]
Een beetje kunnen zuipen en af en toe een pijltje werpen @:alaphilippe_
De vraag stellen is hem beantwoorden.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:56 schreef Gremen het volgende:
Waarom loopt een keeper altijd met een bidon rond, terwijl die het minste doet van iedereen?
Dit is geilquote:Op woensdag 16 april 2025 21:54 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik heb het vandaag even op de loopband gedaan, maar moet duidelijk weer investeren in de sprintmomentjes.
Daar staat het penaltylijstje opquote:Op woensdag 16 april 2025 21:56 schreef Gremen het volgende:
Waarom loopt een keeper altijd met een bidon rond, terwijl die het minste doet van iedereen?
Die heeft een plekje om hem weg te leggen en kan niet snel even naar de zijkant voor een slokje. Bij corners zie kunnen verdedigers ook even een slokje nemen.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:56 schreef Gremen het volgende:
Leuk dat je gisteren hebt opgeletquote:Op woensdag 16 april 2025 21:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
De vraag stellen is hem beantwoorden.
Oef, dat is niet de gezelligste omgeving.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Vrijdag weer vlammen in Voorschoten!!!!
Kansloos.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je hoeft alleen nog maar ripped te worden.
Graag ontopic blijvenquote:Op woensdag 16 april 2025 21:56 schreef Coco het volgende:
Lang geen darts meer gekeken.
Is het nog wat?
Van Gerwen bakt er NIETS van.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:56 schreef Coco het volgende:
Is het nog wat?
Bij de NOS headlines zie ik altijd 'Van Gerwen heeft verloren' langskomenquote:Op woensdag 16 april 2025 21:56 schreef Coco het volgende:
Is het nog wat?
Zo dan.quote:
Er is wel een leuk Voorschotens kroegje maar daar komen ook bejaarde stellen die het als hun avondje uit zien.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:56 schreef fetX het volgende:
[..]
Oef, dat is niet de gezelligste omgeving.
Frans Bauer?quote:Op woensdag 16 april 2025 21:57 schreef fetX het volgende:
Ik heb mijn kaarten voor Ahoy overigens verkocht @:gurneyisbestoke
Kun je niet beter gewoon daar naar binnen gaan dan?quote:Op woensdag 16 april 2025 21:58 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Er is wel een leuk Voorschotens kroegje maar daar komen ook bejaarde stellen die het als hun avondje uit zien.
We gooien dan ook bij een sporthal.
quote:Onthoofde vrouw (63) aangetroffen in woning Hellevoetsluis: zoon (31) met hoofd aangehouden op snelweg
Een drama in een normaal zo rustige straat in Hellevoetsluis. Woensdagmiddag is het onthoofde lichaam van de 63-jarige bewoonster in huis aangetroffen. Kort daarna werd haar zoon, een 31-jarige man uit Diemen, aangehouden op de A4 tussen Rotterdam en Delft, met het hoofd van zijn moeder bij zich in de auto.
Hij heeft een elftal aan kinderen. Geen idee bij hoeveel vrouwen.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:59 schreef maxi-mus het volgende:
Het gegeven dat blanke mensen hun vrouw vrijwillig laten dekken door Edson da Graca laat mij al een tijdje niet los, om maar even een zijpaadje in te slaan in de rust.
Ik heb nog nooit van Edson gehoord.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:59 schreef maxi-mus het volgende:
Het gegeven dat blanke mensen hun vrouw vrijwillig laten dekken door Edson da Graca laat mij al een tijdje niet los, om maar even een zijpaadje in te slaan in de rust.
Al waren het geen blanke mensen, ik vind dat sowieso nogal vreemd.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:59 schreef maxi-mus het volgende:
Wat ze daar in die Oki en Doki landen doen met hun hobby aan veelwijverij kan mij niet meer verbazen.quote:Op woensdag 16 april 2025 22:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Al waren het geen blanke mensen, ik vind dat sowieso nogal vreemd.
Dus hij was de hoofdbestuurder?quote:
Mijn oma kijkt op 86-jarige leeftijd nog naar GTST.quote:Op woensdag 16 april 2025 22:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik schaam me maar RTL Boulevard is hier in huis een Guilty pleasure.
quote:Op woensdag 16 april 2025 22:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Al waren het geen blanke mensen, ik vind dat sowieso nogal vreemd.
quote:Gewoon Bloot is een Nederlands kinderprogramma van de NTR. Het programma wordt gepresenteerd door Edson da Graça. In Gewoon Bloot stellen basisschoolkinderen vragen aan naakte mensen,
Iedereen mag er zijn.quote:Op woensdag 16 april 2025 22:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het hebben van een vriendin gaat niet altijd over rozen, makker.quote:Op woensdag 16 april 2025 22:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat vind ik op zo’n leeftijd wel acceptabel eigenlijk.quote:Op woensdag 16 april 2025 22:01 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Mijn oma kijkt op 86-jarige leeftijd nog naar GTST.
Ik vind het eigenlijk leuker dan haar. Promenade komt er hier ook NIET in. Het is al erg genoeg dat mijn moeder elke keer de filmpjes van Even tot hier wil bespreken.quote:Op woensdag 16 april 2025 22:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Het hebben van een vriendin gaat niet altijd over rozen, makker.
Gelukkig heb ik haar nog wel van Promenade af kunnen houden.
Kijk dan ook uit waar je looptquote:Op woensdag 16 april 2025 22:02 schreef 3rr0r het volgende:
Ik ben Janine van GTST wel eens tegen het lijf gelopen in Amstelveen
En hoe vond je het?quote:Op woensdag 16 april 2025 22:02 schreef 3rr0r het volgende:
Ik ben Janine van GTST wel eens tegen het lijf gelopen in Amstelveen
Ach ja, het is altijd beter dan Ongehoord Nederland.quote:Op woensdag 16 april 2025 22:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat vind ik op zo’n leeftijd wel acceptabel eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |